R200 Objavljeno Januar 4, 2014 Opozori Objavljeno Januar 4, 2014 Pozna kdo sledeče 954ke. http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=7913009 http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=7896449 http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=7814234
Lencdo Objavljeno Januar 5, 2014 Opozori Objavljeno Januar 5, 2014 Če imaš namen kupit 954 imej v vednost, da se tega motorja "ne da" voziti brez stabilizatorja. Kolikor vidim na teh treh ima samo prvi stabilizator. Cena je od 350€ naprej za soliden stabilizator. Ob nakupu bodi pozoren na prve vilice in pa ležaje v križih, ker gredo teli motorji radi po zadnji. Drugače je pa 954 odličen motor, moj jih ima 60K km. Brez problemov, s tem da redno obiskujem dirkališča. Samo pazi na nivo olja ker ga rado pije, sploh če ga vrtiš v rdečo polje. Cena??? jaz sem ga kupil pred 3 leti z 35k km za 3200€. carmagedon 1
carmagedon Objavljeno Januar 5, 2014 Opozori Objavljeno Januar 5, 2014 s tem da tale ki ima stablizator mi ne deluje ohlins.. (tako kot je navedeno). kar seveda ni razlog da bi te odvrnil od motorja, ampak samo pravim:) kar se pa vilic tiče.. menjava semeringov in olja v njih tako spada skoraj da v redno vzdrževanje (tudi stroškovno ni tako hudo), glede križev se pa strinjam, ampak tudi ne crknejo kar tako, je po moje treba kar grdo motor "zabijat" v tla... jah je pač wheelie machine ne:) LP
Hytech Objavljeno Januar 5, 2014 Opozori Objavljeno Januar 5, 2014 Ni Ohlins tole ni... Je pa fajn za premislit a je sploh za kupit od takega nakladača motor, če se že pri sestavi oglasa zlaže in napiše eno, na sliki je pa drugo...pa pol kup od tazga motor Ohlins na 954... http://shrani.si/f/1o/jg/3OmltYMg/ohlins-954.jpg
milosh Objavljeno Januar 5, 2014 Opozori Objavljeno Januar 5, 2014 (popravljeno) Kupi raje gsxr 750 ki je dost bl kulturn motor ali pa cbr 1000 od 2004 dalje.... Popravljeno Januar 5, 2014. Popravil milosh
brutal Objavljeno Januar 6, 2014 Opozori Objavljeno Januar 6, 2014 (popravljeno) Kupi raje gsxr 750 ki je dost bl kulturn motor ali pa cbr 1000 od 2004 dalje.... Se čisto strinjam s teboj. Z 954-tko sem zdržal samo en dober mesec, nato je šla od hiše. Motor je "živčen" kot, da bi imel 200konjev, v resnici pa je hiter kot kakšna 750-tka. Popravljeno Januar 6, 2014. Popravil brutal
matej22 Objavljeno Januar 6, 2014 Opozori Objavljeno Januar 6, 2014 živjo Se ne strinjam s trditvijo: živčen" kot, da bi imel 200konjev, v resnici pa je hiter kot kakšna 750-tka. Imel sem 2 suzukija 750, oba sta bila k4, sedaj pa imam 954. Zmogljivosti se ne da primerjat, čeprav imata na papirju podobno konjev. Glede živčnosti pa tudi ni ravno tako.. malo nemiren postane samo v dolgih ovinkih pri res visoki hitrosti. recimo na trasi črni kal.. o kvaliteti izdelave pa itak ni za izgubljat besed..motor je narejen za zmerej, seveda ob rednih servisih. Lp Matej
milosh Objavljeno Januar 6, 2014 Opozori Objavljeno Januar 6, 2014 Glede zmoglijvosti sta tam tam, za pelat se pa je dosti boljsi gsxr o tem ni debate, kvaliteta pa je ravno tako pri suzi na nivoju, to je pac moje mnenje meni osebno je bil suzuki dosti bolj predvidljiv kot je 954... LP
spidybaw Objavljeno Februar 16, 2014 Opozori Objavljeno Februar 16, 2014 Tudi sam nekako izbiram med tem dvema hondama: http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=7785091 http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=7814234 Pri prvi mi je všeč stabilizator krmila, me pa bega izpuh. Napisano je da je gor Leovinci, na sliki pa je Akrapovič? Karkoli je, če ima homologacijo bo super. Drugi je brez stabilizatorja, vendar ima menda homologiran izpuh. Cena izpuha in stabilizatorja je nekje tam tam... Je pa cena prve nekoliko nižja od druge. Grem v kratkem pogledat obe, potem pa se odločim :grim
carmagedon Objavljeno Februar 16, 2014 Opozori Objavljeno Februar 16, 2014 leovince je, samo je nalepka akrapovič
aselak Objavljeno Februar 16, 2014 Opozori Objavljeno Februar 16, 2014 Pa oba magicnih 30000km:) motor star 12let! Verjetno jih imata oba 60000 plus.
urkoman Objavljeno Februar 16, 2014 Opozori Objavljeno Februar 16, 2014 tolle je res malo kmjev, v slabih 3 sezonah jih vecina naklepa 30k km. tolle je res malo kmjev, v slabih 3 sezonah jih vecina naklepa 30k km.
Yoshimura Objavljeno Februar 16, 2014 Opozori Objavljeno Februar 16, 2014 Mal dnarja mal muske, velik zgonjenga materjala s prevrtenimi števci, ponavad je tko sploh z motorji iz uvoza...
spidybaw Objavljeno Februar 16, 2014 Opozori Objavljeno Februar 16, 2014 Leovince za 954 nima homologiranega izpuha... Vsaj na njihovi spletni strani ne najdem papirjev. Glede kilometrov pa nevem... Rdeča res zgleda lepo ohranjena. Poznam primer za gsxr 600, letnik mislim da 98 z 28000km, garantiram da realnimi, tako da... Bo treba pogledat in videt.
aselak Objavljeno Februar 16, 2014 Opozori Objavljeno Februar 16, 2014 To da poznas primer je eden na par 1000...povprecje je res nekje 30000 v prvih 3-4 letih! Taki motorji imajo ponavadi ze prek 60000 km pa se to je povprecno zelo malo 5000 letno....vem koliko se sam vozim in koliko kolegi in jih res poznam zelo malo, ki naredijo manj kot 2500 letno, kar je povprecje teh 2 hond...treba se bo pocasi sprijaznit, stevci so preveteni, to je slovenski nacionalni sport! Naj mi en raje en pove kdo bi kupil tako hondo z 80000 km??? Verjetno neoben ali le malo kdo zato pa je tako kot je...
StaraFeltna Objavljeno Februar 16, 2014 Opozori Objavljeno Februar 16, 2014 Eh za hondo je 80.000km mačji kašelj... bolj se je za bat kolko so bli škrti pri vzdrževanju... prav hecna je ta vsesplošna fobija o preveč km.
spidybaw Objavljeno Februar 16, 2014 Opozori Objavljeno Februar 16, 2014 Osebno bi imel rajši da piše 80000km, in veš da so pravi ko kupiš motor. Vsaj veš kaj je za pričakovat. Trenutno sam prodajam motor in so napisani realni kilometri. Ko pa se začne jamranje o veliko kilometrih pa mirno vprašam, koliko jih želi imeti, da brez problema prevrtim. Skratka, rumena honda je prodana... Grem ta teden pogledat tole: http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=7896449
Cartman Objavljeno Februar 16, 2014 Opozori Objavljeno Februar 16, 2014 Mal dnarja mal muske, velik zgonjenga materjala s prevrtenimi števci, ponavad je tko sploh z motorji iz uvoza... mah, lani se je prodajal motor k jih je z menjavo lastnika zgubil pazi to, 150 000!! ni bil z uvoza. To da poznas primer je eden na par 1000...povprecje je res nekje 30000 v prvih 3-4 letih! Taki motorji imajo ponavadi ze prek 60000 km pa se to je povprecno zelo malo 5000 letno....vem koliko se sam vozim in koliko kolegi in jih res poznam zelo malo, ki naredijo manj kot 2500 letno, kar je povprecje teh 2 hond...treba se bo pocasi sprijaznit, stevci so preveteni, to je slovenski nacionalni sport! Naj mi en raje en pove kdo bi kupil tako hondo z 80000 km??? Verjetno neoben ali le malo kdo zato pa je tako kot je... tole si kar lepo napisal. tacho tuning je nacionalni sport. po drugi strani, u klapi ima motor 7 ljudi. lani sem z dvema motorjema zmogel ene 8000, kar je vec kot vsi ostali skupaj....cbr929 je predlani menjal lastnika, dva sta v 5 letih nardila dobre 3 jurje...Kdo bi to verjel, ce ju ne bi poznal? nihce. tud zato se je popolnoma lep 929 prodal za jurja in pol. 954 je zadnj fireblade k ga je naredu Tadao Baba. eni pravjo de je bila to zadnja prava Honda CBR. hajoktejn 1
aselak Objavljeno Februar 17, 2014 Opozori Objavljeno Februar 17, 2014 No pa se tole bi dodal, vsaj pri nas je tako da starejsi motorji z reees malo kilometri in super ohranjeni sploh ne pridejo do avto.neta ker take motorje vedno kupi kak kolega od lastnika,od kolega kolega, sosed sodelavc itd...
aselak Objavljeno Februar 17, 2014 Opozori Objavljeno Februar 17, 2014 No pa se en primer kokega je imel rumeno 945 z akrapovicem letnik 2003, prodal jo je ze cca 5 let nazaj motor je imel 50000km, in samo v obdobju ko ga je imel on je imel 2 ornk crasha....motor se je porihtal in prodal za 3500e. Cez cca 3 mesece se je pojavil a a.net za 4100e in 17000km:)tako je to pri nas:) Cartman in StaraFeltna 2
spidybaw Objavljeno Februar 25, 2014 Opozori Objavljeno Februar 25, 2014 Je morda kdo zmontiral LED smernike ter rele? Na Suzukiju sem na ebay našel rele katerega sem samo zamenjal s starim in je stvar funkcionirala, za Hondo pa tega ne najdem... Našel sem tole, vendar mi ni čist jasno kako se montira.... Dvomim da se ga nadomesti s starim? Al je to to? http://www.ebay.com/itm/LED-Turn-Signal-Flash-Rate-Relay-CBR-600-1000-RR-929-/270800644707?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item3f0cf9ea63
spidybaw Objavljeno Februar 26, 2014 Opozori Objavljeno Februar 26, 2014 Prodaja se nekaj delov: Izpuh MIVV http://www.bolha.com/dodatna-oprema/oprema-za-motorna-kolesa/ostala-oprema-za-motoriste/mivv-titanium-cbr-954rr-1292305030.html Zadnja luč: http://www.bolha.com/dodatna-oprema/oprema-za-motorna-kolesa/ostala-oprema-za-motoriste/zadnja-led-luc-honda-cbr-954-rr-1292249159.html
Hytech Objavljeno Februar 27, 2014 Opozori Objavljeno Februar 27, 2014 Ali kdo ve kje bi lahko dobil papirje za homologacijo za Akrapovic izpušni lonec?
spidybaw Objavljeno Februar 27, 2014 Opozori Objavljeno Februar 27, 2014 (popravljeno) Na njihovi spletni strani.. Bi ti dal direkten link od papirjev, pa mi trenutno ne odpre njihove spletne strani. Vem pa da so tam, ker sem jih že sam iskal. edit: Sem jih takrat očitno shranil na računalnik, tako da mi napiši svoj email pa ti jih pošljem.... edit2: http://www.akrapovic.com/#!/motorcycle/products?brandId=30&modelId=118&yearId=477&phaseId=4 Popravljeno Februar 27, 2014. Popravil spidybaw
spidybaw Objavljeno Marec 20, 2014 Opozori Objavljeno Marec 20, 2014 Pa jo imam Eno vprašanje.... Pri prednjem zobniku malce rosi olje, se da semering zamenjat "od zunaj", al je treba kaj več podret...? Da malce vem kaj pričakovat, v € seveda
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se