Skoči na vsebino

Honda CBR 954 RR Fireblade


Priporočene objave

Objavljeno

Če imaš namen kupit 954 imej v vednost, da se tega motorja "ne da" voziti brez stabilizatorja. Kolikor vidim na teh treh ima samo prvi stabilizator. Cena je od 350€ naprej za soliden stabilizator. Ob nakupu bodi pozoren na prve vilice in pa ležaje v križih, ker gredo teli motorji radi po zadnji. Drugače je pa 954 odličen motor, moj jih ima 60K km. Brez problemov, s tem da redno obiskujem dirkališča. Samo pazi na nivo olja ker ga rado pije, sploh če ga vrtiš v rdečo polje. Cena??? jaz sem ga kupil pred 3 leti z 35k km za 3200€. 

Objavljeno

s tem da tale ki ima stablizator mi ne deluje ohlins.. (tako kot je navedeno).  kar seveda ni razlog da bi te odvrnil od motorja, ampak samo pravim:)

kar se pa vilic tiče.. menjava semeringov in olja v njih tako spada skoraj da v redno vzdrževanje (tudi stroškovno ni tako hudo), glede križev se pa strinjam, ampak tudi ne crknejo kar tako, je po moje treba kar grdo motor "zabijat" v tla...

jah je pač wheelie machine ne:):)

 

LP

Objavljeno (popravljeno)

Kupi raje gsxr 750 ki je dost bl kulturn motor ali pa cbr 1000 od 2004 dalje....

Popravljeno . Popravil milosh
Objavljeno (popravljeno)

Kupi raje gsxr 750 ki je dost bl kulturn motor ali pa cbr 1000 od 2004 dalje....

Se čisto strinjam s teboj.

Z 954-tko sem zdržal samo en dober mesec, nato je šla od hiše.

Motor je "živčen" kot, da bi imel 200konjev, v resnici pa je hiter kot kakšna 750-tka.

Popravljeno . Popravil brutal
Objavljeno

živjo

 

Se ne strinjam s trditvijo: živčen" kot, da bi imel 200konjev, v resnici pa je hiter kot kakšna 750-tka.

 

Imel sem 2 suzukija 750, oba sta bila k4, sedaj pa imam 954.

 

Zmogljivosti se ne da primerjat, čeprav imata na  papirju podobno konjev.

Glede živčnosti pa tudi ni ravno tako.. malo nemiren postane samo v dolgih ovinkih pri res visoki hitrosti. recimo na trasi črni kal..

 

o kvaliteti izdelave pa itak ni za izgubljat besed..motor je narejen za zmerej, seveda ob rednih servisih.

 

Lp Matej

Objavljeno

Glede zmoglijvosti sta tam tam, za pelat se pa je dosti boljsi gsxr o tem ni debate, kvaliteta pa je ravno tako pri suzi na nivoju, to je pac moje mnenje meni osebno je bil suzuki dosti bolj predvidljiv kot je 954...

 

LP

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Tudi sam nekako izbiram med tem dvema hondama:

 

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=7785091

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=7814234

 

Pri prvi mi je všeč stabilizator krmila, me pa bega izpuh. Napisano je da je gor Leovinci, na sliki pa je Akrapovič? Karkoli je, če ima homologacijo bo super. 

Drugi je brez stabilizatorja, vendar ima menda homologiran izpuh.

 

Cena izpuha in stabilizatorja je nekje tam tam... Je pa cena prve nekoliko nižja od druge.

Grem v kratkem pogledat obe, potem pa se odločim  :grim

Objavljeno

Pa oba magicnih 30000km:) motor star 12let! Verjetno jih imata oba 60000 plus.

Objavljeno

tolle je res malo kmjev, v slabih 3 sezonah jih vecina naklepa 30k km.

tolle je res malo kmjev, v slabih 3 sezonah jih vecina naklepa 30k km.

Objavljeno

Mal dnarja mal muske, velik zgonjenga materjala s prevrtenimi števci, ponavad je tko sploh z motorji iz uvoza... 

Objavljeno

Leovince za 954 nima homologiranega izpuha... Vsaj na njihovi spletni strani ne najdem papirjev. Glede kilometrov pa nevem... Rdeča res zgleda lepo ohranjena. Poznam primer za gsxr 600, letnik mislim da 98 z 28000km, garantiram da realnimi, tako da...

 

Bo treba pogledat in videt.

Objavljeno

To da poznas primer je eden na par 1000...povprecje je res nekje 30000 v prvih 3-4 letih! Taki motorji imajo ponavadi ze prek 60000 km pa se to je povprecno zelo malo 5000 letno....vem koliko se sam vozim in koliko kolegi in jih res poznam zelo malo, ki naredijo manj kot 2500 letno, kar je povprecje teh 2 hond...treba se bo pocasi sprijaznit, stevci so preveteni, to je slovenski nacionalni sport! Naj mi en raje en pove kdo bi kupil tako hondo z 80000 km??? Verjetno neoben ali le malo kdo zato pa je tako kot je...

Objavljeno

Eh za hondo je 80.000km mačji kašelj... bolj se je za bat kolko so bli škrti pri vzdrževanju... prav hecna je ta vsesplošna fobija o preveč km.

Objavljeno

Osebno bi imel rajši da piše 80000km, in veš da so pravi ko kupiš motor. Vsaj veš kaj je za pričakovat.

 

Trenutno sam prodajam motor in so napisani realni kilometri. Ko pa se začne jamranje o veliko kilometrih pa mirno vprašam, koliko jih želi imeti, da brez problema prevrtim.  :slap:

 

Skratka, rumena honda je prodana... Grem ta teden pogledat tole:

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=7896449

Objavljeno

Mal dnarja mal muske, velik zgonjenga materjala s prevrtenimi števci, ponavad je tko sploh z motorji iz uvoza...

 

mah, lani se je prodajal motor k jih je z menjavo lastnika zgubil pazi to, 150 000!! ni bil z uvoza.

 

To da poznas primer je eden na par 1000...povprecje je res nekje 30000 v prvih 3-4 letih! Taki motorji imajo ponavadi ze prek 60000 km pa se to je povprecno zelo malo 5000 letno....vem koliko se sam vozim in koliko kolegi in jih res poznam zelo malo, ki naredijo manj kot 2500 letno, kar je povprecje teh 2 hond...treba se bo pocasi sprijaznit, stevci so preveteni, to je slovenski nacionalni sport! Naj mi en raje en pove kdo bi kupil tako hondo z 80000 km??? Verjetno neoben ali le malo kdo zato pa je tako kot je...

tole si kar lepo napisal. tacho tuning je nacionalni sport.

po drugi strani, u klapi ima motor 7 ljudi. lani sem z dvema motorjema zmogel ene 8000, kar je vec kot vsi ostali skupaj....cbr929 je predlani menjal lastnika, dva sta v 5 letih nardila dobre 3 jurje...Kdo bi to verjel, ce ju ne bi poznal? nihce. tud zato se je popolnoma lep 929 prodal za jurja in pol.

954 je zadnj fireblade k ga je naredu Tadao Baba. eni pravjo de je bila to zadnja prava Honda CBR.

Objavljeno

No pa se tole bi dodal, vsaj pri nas je tako da starejsi motorji z reees malo kilometri in super ohranjeni sploh ne pridejo do avto.neta ker take motorje vedno kupi kak kolega od lastnika,od kolega kolega, sosed sodelavc itd...

Objavljeno

No pa se en primer kokega je imel rumeno 945 z akrapovicem letnik 2003, prodal jo je ze cca 5 let nazaj motor je imel 50000km, in samo v obdobju ko ga je imel on je imel 2 ornk crasha....motor se je porihtal in prodal za 3500e. Cez cca 3 mesece se je pojavil a a.net za 4100e in 17000km:)tako je to pri nas:)

  • Všeč mi je 2
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Je morda kdo zmontiral LED smernike ter rele? Na Suzukiju sem na ebay našel rele katerega sem samo zamenjal s starim in je stvar funkcionirala, za Hondo pa tega ne najdem... 

 

Našel sem tole, vendar mi ni čist jasno kako se montira.... Dvomim da se ga nadomesti s starim? Al je to to?

 

http://www.ebay.com/itm/LED-Turn-Signal-Flash-Rate-Relay-CBR-600-1000-RR-929-/270800644707?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item3f0cf9ea63

Objavljeno

Ali kdo ve kje bi lahko dobil papirje za homologacijo za Akrapovic izpušni lonec? 

Objavljeno (popravljeno)

Na njihovi spletni strani.. Bi ti dal direkten link od papirjev, pa mi trenutno ne odpre njihove spletne strani. Vem pa da so tam, ker sem jih že sam iskal.

 

 

 

edit: Sem jih takrat očitno shranil na računalnik, tako da mi napiši svoj email pa ti jih pošljem.... 

 

edit2: http://www.akrapovic.com/#!/motorcycle/products?brandId=30&modelId=118&yearId=477&phaseId=4

Popravljeno . Popravil spidybaw
  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Pa jo imam  :OK:

 

Eno vprašanje.... Pri prednjem zobniku malce rosi olje, se da semering zamenjat "od zunaj", al je treba kaj več podret...? Da malce vem kaj pričakovat, v € seveda  :blush:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!