Skoči na vsebino

Kawasaki VN 900 Classic / Custom


motofrik

Priporočene objave

Zivijo,

imam eno vprasanje in sicer me zanima, kdo ma izkusnje z dušilci na auspuhu...

Sam mam sicer Kawasaki 900 classic, pa me fuuuul mika, da bi si odstranil dusilce....

Pogresam tisti pravi "dum" glas, ki ga majo eni čoperji.

O vn imaš posebej temo... to kar pa ti pogrešaš in misliš narediti je pa primitivno in stvar slabega okusa... le zakaj bi morala pa vsa soseska vedet kdaj se ti pelaš...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A razni Akrapoviči brez Db killerja so pa v redu?

Imaš več variant za izpuh odpret, na chopper forumu so povezave na te strani. Popolnoma odpret pa ga ne priporočam, -saj glas je bogovski, samo tudi tvoja ušesa bodo trpela pri daljši vožnji. Naredi ''stage 1'', bo čisto dovolj za začetek.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

Metaram, kako si potem uredil zadevo z izpuhi...? Jaz sem odkovičil zadnje pokrove na izpuhih, cevko malo odžagal, pa pa fi 18 sveder skozi. Bolj ''basira''.. Glasen pa ni. Po ''delphy-forumu'' bi temu lahko rekel stage 1-2.

Popravljeno . Popravil motofrik
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...
Metaram, kako si potem uredil zadevo z izpuhi...? Jaz sem odkovičil zadnje pokrove na izpuhih, cevko malo odžagal, pa pa fi 18 sveder skozi. Bolj ''basira''.. Glasen pa ni. Po ''delphy-forumu'' bi temu lahko rekel stage 1-2.

Zdravo, ja glede auspuhov je tak, da sem si dal od zadaj v auspug zvrtat par lukenj, res je da je glas malo drugacen, seveda pa to ni to.

Mogoce ves ti, se na tem motorju dajo "lonci" dol,(ne da bi jih odzagal in unicil) in bi se dali gor drugi.

Nevem, se mi zdi, da zvok na coperju mora bit, pa kljub temu da eni pravijo, da so orginalsni auspuhi najboljsi...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aftermarket izpuhi so pri Louisi 400-600 evrov. Lahko pa odrežeš pred dušilcem, Pri Louisu kupiš odprte rore (40-50 evrov), pa je. Potem pa lahko na originale navariš mufne, pa po mili volji menjaš.

Jaz ne bom več odpiral, na dolgih turah ušesa preveč trpijo... Mogoče so to leta, kaj vem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...

A je kje kakšen junak, ki bi bil pripravljen odstopit ta moped za par kilometrčkov ( Seveda v spremstvu z mojim motorjem!!).

Rad bi videl če mi je všeč za pelat. Dejansko je čoper edina zvrst ki je še nisem nikoli vozil, so mi pa te motorji že odnekdaj najbol ušeč!

No če se bo kater najdu nej mi sporoči na PM.

Hvala

LP, Rok

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...
  • 2 tedne pozneje...
  • 3 mesecev pozneje...

Družba pozdravljeni, mam eno vprašanje za lastnike vn900 oz čoperiste.Sem lastnik er6 n in ga je prav lahkotno peljati.Sem nižjega rasta ( 170 cm )in me zanima kako je kaj peljati po vaših izkušnjah čoperja naspram enega nakeda.Sem pa navdušenec vulkanota oziroma VN od samega začetka in bom vrjetno tudi menjal.

Hvala na pomoči.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Družba pozdravljeni, mam eno vprašanje za lastnike vn900 oz čoperiste.Sem lastnik er6 n in ga je prav lahkotno peljati.Sem nižjega rasta ( 170 cm )in me zanima kako je kaj peljati po vaših izkušnjah čoperja naspram enega nakeda.Sem pa navdušenec vulkanota oziroma VN od samega začetka in bom vrjetno tudi menjal.

Hvala na pomoči.

Ca 50 Km/h boš počasnejši z večjo porabo goriva z slabšimi voznimi lastnostmi in slabšimi zavorami.Če pa imaš še sopotnico, pa sta oba motorja malo podhranjena.Jaz te zelo težko razumem iz nakeda na ćoperja. :headbang::headbang:

Glej raje v smeri kakšnega močnejšega nakeda npr:Bandit,Xjr,BMW R-a (2 cil.) ali K-aja (4-cil.)Kawasaki,Honda itd.itd. poglej na avto net(avto hit Krško)

Ps:dobro razmisli :hmm: po toči zvoniti je prepozno.Govorim ti iz izkušenj, sam sem imel Čoperja Yamaho Virago 750 in doma imam ženinega R-6-N zato me lahko vsaj malo upoštevaš LP :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Družba pozdravljeni, mam eno vprašanje za lastnike vn900 oz čoperiste.Sem lastnik er6 n in ga je prav lahkotno peljati.Sem nižjega rasta ( 170 cm )in me zanima kako je kaj peljati po vaših izkušnjah čoperja naspram enega nakeda.Sem pa navdušenec vulkanota oziroma VN od samega začetka in bom vrjetno tudi menjal.

Hvala na pomoči.

čoper - naked. neprimerljivo. nevem zakaj bi bil z 170 cm nižje rasti????

no na čoperju boš lažje sedel do tal to pa je vse. vse ostalo (vožnja, moč, zavore, varnost,...) govori v prid kateremu koli drugemu segmentu kot čoper (cruiser, custom,...).

ponavadi smo vsi bolj kot ne začeli z čoperji in potem šaltali naprej. nazaj na čoperja nevem če je kdo šel razen zaradi kakih zdravstvenih težav (starost ali psihične težave)!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem šel nazaj! Enostavno sem ga pogrešal. Kpil sem novo XJR ,jo vozu 3leta,kapo dol,čudovit motor,vendar sem se moral vrnt nazaj!

Mislim da tuki ni za posploševat.Vsak najde nekje sebe in to ,kar mu leži,oziroma kjer čuti svoj utrip.

Še neki,da ne bo glih :topic:. XJR sem kupu čist razkurjen,ker sm mel tri mesce zaaranga novga VN900,pa mi noben ni vedu povedat,kdaj ga bom dobil,al bo to sploh še isto sezono!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem tudi šel nazaj... S tourerja na nakeda, pa sedaj na 900 Classica. Pred nakedom sem imel 800 Classica. Saj je imel dobre zavore, pospeške, vse... Ampak, pogrešal sem tisto.. ne vem, občutek na motorju, zvok dvovaljnika, ki nežno basira v svojem ritmu. V glavnem, sedaj sem srečen.

Prej je bil en komentar, da je VN900 podhranjen. Na papirju že. Kaj pa je 50 konjev, pa skoraj 300 kil teže samega motorja. Kje je še teža mene in moje boljše polovice, pa oprema in prtljaga... Nanese skoraj pol tone. Ampak v dveh letih dosedaj nisem pogrešal niti enega konja, da bi mi primanjkoval. Skromen pri porabi, kot kakšen ER-5. Od 3.8- 4.5 litrov, pa se večinoma dva voziva. Je pa res, da ga ne bulam v neke iberture, lepa uglajena vožnja.

Ampak vsak se mora sam odločiti. Jaz svojega mnenja ne vsiljujem nikomur.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem tudi šel nazaj... S tourerja na nakeda, pa sedaj na 900 Classica. Pred nakedom sem imel 800 Classica. Saj je imel dobre zavore, pospeške, vse... Ampak, pogrešal sem tisto.. ne vem, občutek na motorju, zvok dvovaljnika, ki nežno basira v svojem ritmu. V glavnem, sedaj sem srečen.

Prej je bil en komentar, da je VN900 podhranjen. Na papirju že. Kaj pa je 50 konjev, pa skoraj 300 kil teže samega motorja. Kje je še teža mene in moje boljše polovice, pa oprema in prtljaga... Nanese skoraj pol tone. Ampak v dveh letih dosedaj nisem pogrešal niti enega konja, da bi mi primanjkoval. Skromen pri porabi, kot kakšen ER-5. Od 3.8- 4.5 litrov, pa se večinoma dva voziva. Je pa res, da ga ne bulam v neke iberture, lepa uglajena vožnja.

Ampak vsak se mora sam odločiti. Jaz svojega mnenja ne vsiljujem nikomur.

Točn to! Treba je čutit mašino,cesto,vibracije,pa se mal pomatrat čez ovinke,drugač je dolgčas na motorju.

Kar pa se konjev tiče,so pa itak drugače vpreženi kot pri kakem vrstnem štirivaljniku,tko da jih je 50 dovolj za vsakega cruiserja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ca 50 Km/h boš počasnejši z večjo porabo goriva z slabšimi voznimi lastnostmi in slabšimi zavorami.Če pa imaš še sopotnico, pa sta oba motorja malo podhranjena.Jaz te zelo težko razumem iz nakeda na ćoperja. headbang.gifheadbang.gif

Glej raje v smeri kakšnega močnejšega nakeda npr:Bandit,Xjr,BMW R-a (2 cil.) ali K-aja (4-cil.)Kawasaki,Honda itd.itd. poglej na avto net(avto hit Krško)

Ps:dobro razmisli trance_19_hmm.gif po toči zvoniti je prepozno.Govorim ti iz izkušenj, sam sem imel Čoperja Yamaho Virago 750 in doma imam ženinega R-6-N zato me lahko vsaj malo upoštevaš LP trance_19_hmm.gif

A 900 VN ima pa en cilindertrance_19_hmm.gif

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

čoper - naked. neprimerljivo. nevem zakaj bi bil z 170 cm nižje rasti????

no na čoperju boš lažje sedel do tal to pa je vse. vse ostalo (vožnja, moč, zavore, varnost,..wink.gif govori v prid kateremu koli drugemu segmentu kot čoper (cruiser, custom,..wink.gif.

ponavadi smo vsi bolj kot ne začeli z čoperji in potem šaltali naprej. nazaj na čoperja nevem če je kdo šel razen zaradi kakih zdravstvenih težav (starost ali psihične težave)!

Ja varnost je na prvem mestu in res je vsako leto zelo velko mrtvih čoperistov zaradi slabih zavorheadbang.gif

No smo tudi nekateri, ki smo začeli na SS mašinah, ampak je preveč prijateljev prekmalu končalo pot in ker želim videti otroke kako odrastejo in če bo po sreči biti nekoč dedek, sem se umiril in lepo kruzam, ker na motor grem takrat ko imam čas in se mi ne mudi in cilj mi je pot in ne destinacija.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče bo slaba primerjava, ali pa tudi ne..

Sodelavec ima Citroen C5, večinoma pa se vozi s starim hroščem. Na vprašanje ''zakaj'' skomigne z rameni, malo pomišlja,, potem pa reče ''bolj uživam v njem''. :blink: :wacko: Tako je tudi z nami -je tako težko razumeti? Mimogrede, tudi jaz gojim tiho upanje, da ženko prepričam v enega VW busa, -onega tastarega, iz 70'...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz bi pa svetoval, da vsaj nekaj kilometrov narediš s takim motorjem preden ga kupiš. Namreč, če si navajen na nakeda, ti bo položaj in način vožnje na čoperju popolnoma drugačen. Čeprav se sčasoma navadiš pa je vseeno dobro, da se prepričaš kaj boš kupil.

Moja izkušnja je namreč nasprotna. Imam EN500 (46KM in 45Nm) in je dejansko dovolj. Nekateri sicer mislijo, da je vse pod 100KW moped ampak za zmerno vožnjo zadošča (saj tudi v avtu nimaš dovolj konjev pa vseeno preživiš). Treba je pač prilagoditi vožnjo možnostim.

No, pred kratkim sem kupil TDM 900A. Vsi (totek sekcija MS in dugi znanci motoristi) so me prepričevali, kako krasen motor je to in pravi zame in za dva in udobnejša vožnja in sploh in oh. Saj je res. Ko pa sem se peljal na prvo furo, sem prišel domov brez nasmeha na ustih. Enostavni ni to, kar sem navajen. Sebe si vedno predstavljam na čoperju. Noge naprej, zmerna vožnja, brez prestavljanja, prehitevanje po avtomobilsko (ko je spredaj dovolj prostora) in uživanje. Za užitev vožnje enostavno ne potrebujem hitrosti.

Z Yamaho pa sem lahko lepo sledil našim kolegom na Varaderu in Triumfu, sem pa sedel zelo visoko, menjaval ko zmešan, (v vsaki vasi sem moral menjati najmanj v četrto, če ne v tretjo), prehiteval sem res carsko ampak enostavo NISEM UŽIVAL. In to je to. Ga bom prodal. In kupil VN 900.

ZATO BRUMER IN OSTALI PLASTIČARJI - NEHAJTE SRAT O KONJIH IN CIKLISTIKI, ZAVORAH IN PRAVIH MOTORJIH.

Čoperisti uživamo na drugačnih motorjih in z drugačnim načinom vožnje (eni tudi seksajo tako, da se gumica skoraj smodi, drugi pa se komaj premikajo, uživajo pa oboji).

Tako torej - preizkusi in ugotovi, kako ti ustreza. Res pa ne boš iz MB do Kopra v uri in pol po AC ampak v štirih urah po stari cesti (boš pa v 4 urah po AC v Splitu). Pa tudi, če toča že pade, lahko motor še vedno prodaš, če kupiš ugodno, niti nisi preveč na zgubi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Družba pozdravljeni, mam eno vprašanje za lastnike vn900 oz čoperiste.Sem lastnik er6 n in ga je prav lahkotno peljati.Sem nižjega rasta ( 170 cm )in me zanima kako je kaj peljati po vaših izkušnjah čoperja naspram enega nakeda.Sem pa navdušenec vulkanota oziroma VN od samega začetka in bom vrjetno tudi menjal.

Hvala na pomoči.

razlika je kot dan in noč ;)

kaj je bolje zate, pa veš oz. boš spoznal samo ti.

V primerjavi z nakedi so čoperji težji, okornejši, udobnejši (sicer za dolge ture so bolj tako tako), imajo slabše zavore, v ovinkih znaš v dvoje hitro poravsati stopalke, torej si pri nagibih omejen, imajo veliko navora, predvsem pa imajo KARAKTER :D, ZVOK in VIBRACIJE, hehe

Če bi lahko, bi sam osebno imel oboje, no namesto nakeda bi imel eno varjanto s podobnimi lastnosti a boljši vetrno zaščito.

trenutno vozim VN 800 Classic, pred tem pa sem imel sport turing, endurop, maxi scooter,...v zadnjem času pa sem nekajkrat peljal kolegovo FZ6N (torej naked)...ko sva menjala se on nikakor ni videl na cruzerju, jst pa še nekako na nakedu (samo da bi bil malce večji in imel boljšo vetrno zaščito, ker tisto je res muka)

Če si manjši, ti itak vsi motorji pašejo, pri dolginih se začnejo problemi ;)

Bistvena razlika pa je v filozofiji:

-čoper, cruzer,...je za umirjeno vožnjo, najraje v dvoje, kjer hrbet počiva na prsih sopotnice, nikamor se ti ne mudi, nobenega kolenčkanja ali česa podobnega, nobenega podiranja hitrostnih rekordov ipd.

-naked pa je za igranje, za nabijanje gasa (za par sekund, hehe), igrivost zasnove motorja omogoča izredno lahkotno upravljanje in globoke nagibe v ovinkih...se pa ni ravno udobno voziti kam dlje (predvsem zaradi zračnega upora, pri določenih pa začnejo boleti, poleg riti, tudi roke)

moč pri čoperju nad 750 ccm ni problem, cca 50 konjev in več je vrh glave dovolj za normalno, lahko tudi dinamično vožnjo (še vedno poješ 90% avtov na cesti ;) ), bistvo pa je navor...resnično ni potrebno kaj dosti prestavljati.

Mene osebno moti neudoben sedež na moji 800ki, posledica so boleča rit in še posebej trtica...s tem da je treba upoštevat, da sem konkretno prevelik za ta motor in položaj niti približno ni optimalen (2m) zame.

Če želiš veliko potovati, pa ni noben od teh motorjev zate :P

Če hočeš veliko udobja in nič karakterja, pa je odgovor, po mojih izkušnjah, samo maxi skuter ali kakšen potovalnik :D

Moral boš probat, ne bo druzga ;)

lp

ž

PS: moja lepša polovica je izključno za čoperja :D

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no kje jaz vidim težavo - tisti, ki ste šli NAZAJ na čoperja ste vedeli kaj vas čaka in vam je pač to všeč.

on pa (če sem prav razumel) čoperja še ni imel ali malo bolj konkretno probal zato je lahko prestop šok in ni nujno da mu bo všeč. preden zgubi dosti denarja z prodajo nakede in nakupom čoperja bi moral čoperja vsaj malo sprobat na eni daljši vožnji potem pa bi mu bilo hitro jasno če je to za njega ali ne.

vožnja čoperja je itak v glavi. če ga voziš umirjeno potem je OK, če imaš čoperja pa voziš še vedno kot da imaš motor :evilgrin: , potem si zaradi njegovih voznih lastnosti hitro v težavah :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poleg konjskih moči, motor ima tudi navor (torque) in tukaj so cruiserji nepramagljivi. Kaj je boljši terenc a la jeep ali Clio? Neprimerljivo :rolleyes:

Poglej si no kakšna umna primerjava okrog navora :headbang:. Daj ga nehaj no srat :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ca 50 Km/h boš počasnejši z večjo porabo goriva z slabšimi voznimi lastnostmi in slabšimi zavorami.Če pa imaš še sopotnico, pa sta oba motorja malo podhranjena.Jaz te zelo težko razumem iz nakeda na ćoperja. headbang.gifheadbang.gif

Glej raje v smeri kakšnega močnejšega nakeda npr:Bandit,Xjr,BMW R-a (2 cil.) ali K-aja (4-cil.)Kawasaki,Honda itd.itd. poglej na avto net(avto hit Krško)

Ps:dobro razmisli trance_19_hmm.gif po toči zvoniti je prepozno.Govorim ti iz izkušenj, sam sem imel Čoperja Yamaho Virago 750 in doma imam ženinega R-6-N zato me lahko vsaj malo upoštevaš LP trance_19_hmm.gif

Kje si ti videl večjo porabo, če je z dvema in vso kramo ki jo imaš sabo na potovanju 4 do 4,5 litra na 100km velika poraba, potem ne vem kaj je majhna.

Pa nabijanje o slabih zavorah, dajte se že malo umirit.

Drugače pa kupiš probaš, če si zadovoljen voziš drugače pa prodaš in si kupiš kaj drugega, simpel ko pasul. In ni treba nobenega zvonenja po toči.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bom dal konkreten primer glede porabe. V Zell am Zeeju (ali kako se že napiše) sem imel malo čez pol rezervoarja. Je držalo čez cel Grossglockner, mimo Veldna in domov. Pa še malo sem se vozil, preden sem šel tankat. Poraba je bila 3.9/100 km. Meritev na turi dolgi 800 kilometrov. Ko smo šli malo po Alpah se potepat. Res pa, da nismo vozili preko 150 na avtocesti, kolikor je je bilo vmes. Večinoma okoli 100 je bila hitrost vožnje po dolinah. Res pa je, da smo bili skupina nekje enakih motorjev. Ne bom se pa prerekal, a je res ali ne, ker to ni moj namen. Dovolj, da jaz vem. Lastniki pa tako vedo.

Malo za šalo: res imamo motor za od kafiča do kafiča. S tem, da so ti kafiči na 100 kilometrov narazen. Približno na takih razdaljah delamo postanke. Da se malo sprehodiš in tudi kaj poslikaš. Dobro, če sem sam, so postanki včasih tudi na 20 kilometrov -imam slabo lastnost da kar naprej slikam... Je moja kar huda zaradi tega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!