motofrik Objavljeno December 20, 2006 Avtor Opozori Objavljeno December 20, 2006 Med vožnjo ne boš pogrešal nobenega konja, verjemi mi. Pri teh motorjih šteje navor, ne moč in končna hitrost.
stivi Objavljeno December 21, 2006 Opozori Objavljeno December 21, 2006 A pa se mi splača kupovat novega?? No glede na to ceno v Kavčiču še nekako, drugače se pa ne bi branil kakšnega letnik 2005/2006 za par 100 tisoč ceneje. Kolk se pa bo model 2007 razlikoval od 2006?? Ker zdej letim na faks potem pa v TCja pogledat 2006ko, za vsaj mal predstave o tem motorju. A je kej večji od VN800? Po dimenzijah mislih? PS: za prvi motor bi bil ta VN900, a ne?
motofrik Objavljeno December 21, 2006 Avtor Opozori Objavljeno December 21, 2006 Zadeva je po moje taka: če bi jaz kupoval, in bil v dilemi 800 ali 900, bi se odločil za 900. Zakaj? Serijsko ploščadi za noge, zadaj disk, pa direkti vbrizg,... Mislim da to odtehta teh 200.000 razlike v ceni. To je pač moje mišljenje. Tudi mene vedno bolj vleče nazaj na Classica. Sem za nasledni nakup imel v mislih kakšnega bolj poskočnega, pa izgleda, da sem res chopperist.
Kawl Objavljeno December 21, 2006 Opozori Objavljeno December 21, 2006 Tudi meni je VN900 zares ušeč, vendar sem se vseeno raje odločil da naslednjo sezono kupim enduro.Bi imel takoj VN900, vendar bi rad motor ki je vsestranski in se ne ustraši tudi kakšne daljše vožnje po makadamu.Drugače pa moped res lepo izgleda.V TC-ju ga nimajo več ;) LP Rok
stivi Objavljeno December 21, 2006 Opozori Objavljeno December 21, 2006 No dans nisem uspel prid do TC-ja, bom pa ju3 skočil pogledat. Kaj a res nimajo nobene 900tke???? Ker na sliki zgleda veliko lepše kot 800tka, ampak če je nimajo potem......
Kawl Objavljeno December 21, 2006 Opozori Objavljeno December 21, 2006 Tisto rabljeno 900 so prodali že kakšne tri tedne nazaj če ne še več. Sem bil pa včeraj tam pa ti lahko tudi 100% potrdim da je nimajo. Tuki kakšnega drugega čoperja nimajo. Če ti kaj pomaga ti lahko sam povem da je v resnici še veliko lepša kot na slikah, položaj sedenja pa je z mojimi 187cm višine fenomenalen :) seveda ni problem tudi če si manjši. Motor zgleda res dodelan in zelo sodoben in je vsekakor vreden tega denarja. Lp Rok
motofrik Objavljeno December 22, 2006 Avtor Opozori Objavljeno December 22, 2006 Stivi sprašuje, če se splača kupiti novega, ali pa za par sto tisoč ceneje rabljenega. :? Hja, čisto odvisno od lastnika. Lahko dobiš mesec dni starega bolj sf...nega, kot enega pet let starega. Nasploh pri teh motorjih je manjša bojazen, da ga kdo forsira v neke iber ture, in posledično so bolj ohranjeni. Saj pravim... Jaz mislim, da bom kupil leto-dve starega. .)
gerholdd Objavljeno December 22, 2006 Opozori Objavljeno December 22, 2006 kolk pa je končna hitrost tega motorčka? in kolk je končna hitrost, pri kateri lahko dlje časa voziš, ne da bi se mašina preveč matrala?
motofrik Objavljeno December 22, 2006 Avtor Opozori Objavljeno December 22, 2006 Sem že nekje zapisal, to so motorji, kjer na prospektih redko kdaj piše končna hitrost, moč, pospeški.... Piše pa to, kar šteje: navor, udobnost,... S Classicom 800 sem brez šipe normalno vozil nekje okoli 100 km/h. S šipo pa vetra nisi čutil, pa je šlo čisto normalno po 150km/h. Drugače pa, tam okoli 170 nekje se suče, ko sediš. Če pa si mislil, kako dolgo se lahko voziš... Ti povem, cel dan. Pa brez heca,- šli ob petih zjutraj, pa do desetih zvečer. Prevoženih nekaj čez 1000 kilometrov. Turistična vožnja. Niti malo utrujenosti v zadnjici, hrbtu ali rokah. Vidiš, prijatelj- to šteje, ne končna hitrost. Če hočeš hitrost, pač kupiš športnega. Bodi pa brez skrbi, če gre skupina pametnih, boš zlahka držal tempo po normalnih cestah, na avtocestah se pa s temi bajki tako bolj malo vozi. Pravijo, da je nekje 2/3 najvišje hitrosti najboljša brzina, da se motor ne matra.. Sicer pa še nisem slišal, da bi ga kdo pregrel. Niti pri nizkih hitrostih in višjih obratih, ker je vodno hlajen.
gerholdd Objavljeno December 22, 2006 Opozori Objavljeno December 22, 2006 hvala za odgovor. motor ne mislim imet samo za vozjo od kafica do kafica ali tako na easy turisticno voznjo brez cilja. vecino leta je zame ne samo hobi ampak prevozno sredstvo in vcasih je potrebno tudi na avtocesto in me je pac zanimalo, ce lahko dlje casa vozis recimo 140 ne da bi te bilo strah za masino.
motofrik Objavljeno December 22, 2006 Avtor Opozori Objavljeno December 22, 2006 Ni strahu, tudi avtoceste se ne ustraši.Je pa res, da tam ne moreš konkurirati športnim replikam.
stivi Objavljeno December 22, 2006 Opozori Objavljeno December 22, 2006 No sm vseeno skočil do TCja :D Res da nimajo nobenega chopperja na ogled, sem se pa mal pogovarjal s prodajalci glede cene in dobave. Odločitev je padla: VN900!!! Samo še ali bo to pri AK v Logatcu ali pri TCju....to še za razmislit....glede na ceno prej pr AKju......150k SIT je velika razlika...... Za razmislit je pa še ali CLASSIC ali CUSTOM. Mi lahko kdo pove kakšne so razlike med tema dvema?? Poleg platišč seveda.... lp PS: a ma kdo kakšne izkušnje z Avto Kavčič-em iz Logatca???
Kawl Objavljeno December 22, 2006 Opozori Objavljeno December 22, 2006 Res da je pri Ak Logatcu cenejš, ampak men so tam ljudje bolj miš maš :D Pri TC-ju pa so prodajalci vsaj do mene prijazni, pa tud pogovriš se lahko z njimi konkretno. To pa tudi odtehta nekaj denarja. :) Meni osebno Classic zgleda bolj dodelan.Lita platišča na Costumu in na sploh pri čoperjih mi nekako ne potegnejo. LP Rok
tco_00 Objavljeno December 22, 2006 Opozori Objavljeno December 22, 2006 Pred 14 dnevi so pri DKS-ju v Mariboru imeli črnega. :OK: Ne vem pa, če ga še imajo. :hmm: lp
stivi Objavljeno December 22, 2006 Opozori Objavljeno December 22, 2006 To sm sam vidu da so v TCju ful prjazni, res pa da v AK še nism bil....... Tuki mal slikc za primerjavo: Classic Custom Drgač je še nekaj slikc motorjev v drugi barvi, z drugih zornih kotov......."balanca" mi ni všeč pri Customu :BUA: Točka za Classic :OK: .....še ena točka za širšo sprednjo gumo :OK: ....80mm nikakor ni za motor :blink:
ICE_MAN Objavljeno December 23, 2006 Opozori Objavljeno December 23, 2006 Jst bi vzel Classic, meni je bl všeč bl old school zadeva, hudo k ma špice.
gerholdd Objavljeno December 23, 2006 Opozori Objavljeno December 23, 2006 še eno vprašanje z moje strani glede VN 900 classic ... ali se da odstranit zadnji sedez? mislim, ali je pod sedezem samo blatnik al so se kaksne druge zadeve?
stivi Objavljeno December 23, 2006 Opozori Objavljeno December 23, 2006 Sm se že skor 100% odloču za Classic. V naslednjih dneh skočm do Logatca :OK: :OK: :OK: Cena je velik bolj ugodna kt pr TCju...... :worship: lp PS: sm danes vozil Yamaho 650.....sm tolk da sm dubu feeling za chopperja.....komi čakam pomlad!! :naughty: PSS: kje je servis za Kawasaki na Brezovici pri Lj??
tco_00 Objavljeno December 23, 2006 Opozori Objavljeno December 23, 2006 Sm se že skor 100% odloču za Classic. V naslednjih dneh skočm do Logatca :OK: :OK: :OK: Cena je velik bolj ugodna kt pr TCju...... :worship: lp Če greš v Logatec, preveri od kod 900-tka po taki ceni. Možno, da je sivi uvoz. Pred nakupom preveri, kako je z garancijo in kdo ga servisiral oz. upošteval garancijo. Da ne boš po vplačiu :headbang: . Generalni uvoznik za Slovenijo, bivšo Yugo in nekatere države bivše SZ je DKS. Mislim, da je cena v TC enaka kot pri DKS. In cene v SLO so nekaj nižje kot v Avstriji ali Nemčiji.
Kawl Objavljeno December 23, 2006 Opozori Objavljeno December 23, 2006 Sm se že skor 100% odloču za Classic. V naslednjih dneh skočm do Logatca :OK: :OK: :OK: Cena je velik bolj ugodna kt pr TCju...... :worship: lp PS: sm danes vozil Yamaho 650.....sm tolk da sm dubu feeling za chopperja.....komi čakam pomlad!! :naughty: PSS: kje je servis za Kawasaki na Brezovici pri Lj?? Kolko pa je cena pri TC-ju, sam sem namreč gledal samo cene pri sivih uvoznikih. LP
stivi Objavljeno December 23, 2006 Opozori Objavljeno December 23, 2006 Tko na hitr sm se po telefonu menu z AK. Glede servisov mi je pa zagotovil da imajo uradni servis na večih lokacija, poleg Logatca tud v Ljubljani na Brezovici.....pogodba s Kawasakijem............nisem spraševal kje točno......je pa povedal da na večih lokacijah po Sloveniji. Glede garancije pa tko, če ni 2 leti potem sploh ne razmišljam. Še to, pri TCju mi je na hitro povedal ceno okol 1.680.000 SIT ter da bi se dalo še kakšnih 10k spustit....takoj je vrgel ven okol 1.650.000 SIT.....tko da bi se dalo še kaj spustit......vseeno je pri AK cenejši za več kot 100k SIT. Če pozna kdo še kakšnega drugega..........se priporočam......še pred sredo, če se da :OK:
tco_00 Objavljeno December 23, 2006 Opozori Objavljeno December 23, 2006 Pol pa nimaš kaj razmišljat, za razliko maš registracijo.
Kawl Objavljeno December 24, 2006 Opozori Objavljeno December 24, 2006 Tko na hitr sm se po telefonu menu z AK. Glede servisov mi je pa zagotovil da imajo uradni servis na večih lokacija, poleg Logatca tud v Ljubljani na Brezovici.....pogodba s Kawasakijem............nisem spraševal kje točno......je pa povedal da na večih lokacijah po Sloveniji. Glede garancije pa tko, če ni 2 leti potem sploh ne razmišljam. Še to, pri TCju mi je na hitro povedal ceno okol 1.680.000 SIT ter da bi se dalo še kakšnih 10k spustit....takoj je vrgel ven okol 1.650.000 SIT.....tko da bi se dalo še kaj spustit......vseeno je pri AK cenejši za več kot 100k SIT. Če pozna kdo še kakšnega drugega..........se priporočam......še pred sredo, če se da :OK: Evo tukaj imaš še en link z nekaj detajlnimi slikcami VN900
stivi Objavljeno December 24, 2006 Opozori Objavljeno December 24, 2006 Hvala za informacije :OK: Še to me zanima, kako je glede registracije?? Pride mal čez 90k SIT, a ne?? Kako pa je zavarovanjem voznika in sovoznika??? Kdaj pa se registrira in koliko časa mora biti reg. da dobim del nazaj ko ga odjavim?? lp PS: na eni slikci iz prejšnjega linka sm opazu, da se tačka za sovoznika nahaja zelo blizu izpuha. A se ga dotika?? Ker to ni lih dobr a ne...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se