Skoči na vsebino

Pisarije o motoristih


Ganges

Priporočene objave

meni se celoten članek ne zdi preveč sporen. mogoče kakšni detajli. mogoče za nemotorista kot avtorja sploh ni slab (lahko se motim).

pa brez zamere.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ko boste doktorirali, posredujte ugotovitve na Fakulteto za družbene vede, katedra za novinarstvo :OK:

sicer so pa cajtengi zato, da se jih v star papir vrže

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa da se na njih solato očisti, pa v sili kaj obriše...

Ekstremni odzivi posameznkov v časopisih, v forumih, v komentarjih itn. so posledica ekstremno neumnega obnašanja nekaterih izmed nas. Na to se bo treba kar navaditi. Lahko se pa še zmeraj upiramo in predstavljamo drugo plat medalje.

Kar se tiče cest ima Ice povsem prav. Italijani pišejo, da so za 60+% nesreč motoristov krive slabo vzdrževane/poškodovane ceste. Nasvet: med opremo imejte vedno fotoaparat za enkratno uporabo in (če ste po nesreči še zmožni) poslikajte vse na mestu nesreče.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... pa vseeno je kar nekaj resnice v napisanem ...

... PRIMER 1: pred kratkim sem doživel, da si je "model" star okoli 45 let (po moji nestrokovni oceni) za prvi motor kupil R 1 ...

... razlog: sosed ima R 6 ...

... še trgovec, ki živi od prpdaje motorjev ga je prepričeval, da to ni motor zanj ...

... PRIMER 2: v lepem sončnem popoldnevu (v nedeljo) je v strnjenem naselju mimo mene "padel" motorist z izredno veliko hitrostjo. Jaz sem vozil cca. 50 km/h on pa - kdo bi si ga vedel, po moji oceni krepko preko 150 km/h ...

... čez nekaj kilometrov, beri konec naselja je lepo obrnil in čakal, da sem pripeljal do njega, mi pomahal in se veselo smehljal ...

... oblečen je bil v majico s kratkimi rokavi, kratke hlače, imel je odprto čelado in ščitnik za hrbet ...

... motor brez tablice ...

... PRIMER 3: nekaj "pozerjev" dokaj redno "paradira" mimo gostinskih lokalov in preiskuša "glasnost" svojih "rorov" in potrpeljenje vseh ostalih ...

... no coment ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nasvet: med opremo imejte vedno fotoaparat za enkratno uporabo in (če ste po nesreči še zmožni) poslikajte vse na mestu nesreče.

Popravljeno . Popravil Whely
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ekstremni odzivi posameznkov v časopisih, v forumih, v komentarjih itn. so posledica ekstremno neumnega obnašanja nekaterih izmed nas. Na to se bo treba kar navaditi.

... PRIMER 3: nekaj "pozerjev" dokaj redno "paradira" mimo gostinskih lokalov in preiskuša "glasnost" svojih "rorov" in potrpeljenje vseh ostalih ...

Dam svoj glas za napisano. Čista resnica!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa da se na njih solato očisti, pa v sili kaj obriše...

Ekstremni odzivi posameznkov v časopisih, v forumih, v komentarjih itn. so posledica ekstremno neumnega obnašanja nekaterih izmed nas. Na to se bo treba kar navaditi. Lahko se pa še zmeraj upiramo in predstavljamo drugo plat medalje.

Jap. Jerry Springer v vsako slovensko vas in v tistih nekaj mest, kar jih je v državi ... :)

Če ste zmožni.. :lol1: :lol1: :lol1: Pa še res je, da so za en k...Ceste mislim. Pardon malo izven teme.

prilagodiš hitrost in način vožnje, pa je ... je pa res, da potem nimaš tolk zlo zdrajsanih slajderjev na kombinezonu in čizmih... pa na gumi imaš kak centimetrski pussystrip in se ne moreš pred kolegi in naključnimi mimoidočimi postavljati kot rossi-replika ... in potem moraš temeljito razmislit, za kaj imaš motor ... in potem si lahko sam s sabo v konfliktu ...

Popravljeno . Popravil SymRu
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

prilagodiš hitrost in način vožnje, pa je ... je pa res, da potem nimaš tolk zlo zdrajsanih slajderjev na kombinezonu in čizmih... pa na gumi imaš kak centimetrski pussystrip in se ne moreš pred kolegi in naključnimi mimoidočimi postavljati kot rossi-replika ... in potem moraš temeljito razmislit, za kaj imaš motor ... in potem si lahko sam s sabo v konfliktu ...

He he, zadel u nulo :lol1: :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jap. Jerry Springer v vsako slovensko vas in v tistih nekaj mest, kar jih je v državi ... :)

Heh, do ene mere se mi še da kregat z raznimi imboti, ki nas etiketirajo vsevprek v komentarjih ob nesrečah in tukaj malo težit takšnemu načinu razmišljanja, ki tistim imbotom daje deloma prav. Springer varianta je pa popolnoma out, ker je absolutni primer tistega reka, da z idiotom ne moreš debatirati, ker se moraš spustiti na njegovo raven, tam te pa potolče s svojimi dolgoletnimi izkušnjami. V forumu lahko koga mal zignoriraš, na TV se pa to ne da - lose/lose situation :hmm: :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še ena kritika motoristov, v današnjem Večeru:

Motoristična sezona

Smrt ni najslabši izbor, hujše je vegetiranje po nesreči

Spet se je začela pomlad in z njo nova motoristična sezona. Smrt pa že kar na samem začetku kosi med vozniki dvokolesnikov. Ni se še začel maj, pa je že ugasnilo devet življenj. In zanesljivo jih bo še več. Očitno bo letošnji krvni davek še bolj tragičen kot lanski. Oblasti poizkušajo z raznimi preventivnimi akcijami, poostrenim nadzorom, zloženkami in drugimi prijemi aktivno širiti zavest samoohranitve med vozniki motornih koles. Vendar je, žal, njihovo prizadevanje bolj kot ne neuspešno.

Motoristi, da o voznikih skuterjev sploh ne izgubljamo besed, vse premalo pozornosti namenjajo osnovnemu vzdrževanju svojih jeklenih konjičkov. Zavorne obloge drsajo do konca in še čez, pnevmatike pa vozijo daleč čez mejo skrajne obrabljenosti. V splošni navadi je namreč, da se kupujejo kar najbolj dirkaški modeli pnevmatik, ki seveda nimajo ustreznih profilov za vodo na cestišču. In so zato že kot nove, ob slabem vremenu, neustrezne za cestno uporabo. Pogonske verige menjavajo prvič pri kilometrih, ko bi jih morali zamenjati že tretjič. Da o rednem vzdrževanju in preverjanju ostalih življenjsko pomembnih sklopov motocikla sploh ne izgubljamo besed.

Spomnim se znanca, ki je padel s super športnim motorjem. Ob tem je, do neuporabnosti, poleg ostalih drobnarij, poškodoval sprednje vilice, okvir motocikla in obe platišči. Človek bi pomislil, da bo vse omenjene komponente zamenjal z novimi. Kakšna zmota! Okvir je zavaril, platišči dal popraviti, poškodovane vilice pa zamenjal z rabljenimi. In se vozi naprej. Res je, da motocikel malo trese, a ostalo je O.K., pravi. Seveda je jasno, da je tako popravljen motocikel smrtno nevaren vsakemu naslednjemu uporabniku in da je le vprašanje časa, kdaj se bo spet zgodila nesreča. V kakšnem stanju ima pnevmatike, bralec verjetno noče niti vedeti. Takšnih primerov je v Sloveniji kot listja in trave. Pravzaprav je skoraj nemogoče kupiti rabljen motocikel, ki ni bil poškodovan, ki je bil redno servisiran, ima potrjeno servisno knjižico in ga je ves čas servisiral pooblaščen strokovnjak. Če pretiravam, je takšnih morda 10 odstotkov. Motocikel, tudi neservisiran in karamboliran, sam po sebi, dokler stoji v garaži, ni nevaren svojemu jezdecu. Žal je pač tako, da se večina motoristov vozi le ob popoldnevih in morda čez vikend. In takrat se želijo izživeti. Na posameznih odsekih cest, ki jih imajo lokalni matadorji v prav vsakem kraju, se potem merijo moči in spretnosti kot uvod v večerno debato ob pivu na temo, kdo je boljši. Ob vzpodbudi in adrenalinu, ki se sprošča ob čudovitem hrumenju poskočnega konjiča, človeka z lahkoto zanese čez mejo varnega, ko si gresta hitrost in ovinek drug mimo drugega. In potem se iz tega ali onega razloga dogajajo nesreče z bolj ali manj žalostnim koncem. Pa smrt niti ni najslabši izbor. Mnogo huje je, če se do danes živahen, prekipevajoč mladenič, poln smeha in dobrih vibracij, spremeni zaradi kančka napuha ali nepazljivosti, v bilko, ki le vegetira na invalidskem vozičku v kakšnem zavodu. Takrat bi pomislili, da se bo katerega od njegovih prijateljev tragedija dotaknila in se bo morda zamislil nad svojim početjem. Pa se ne. Ko se zgodba o tisočkrat ponovljeni nesreči izpoje, se življenje vrti naprej. Brez spomina, brez sočutja, brez žalosti.

Motoristi zagotovo vsi po vrsti po malem izzivamo usodo. Drvimo, se nagibamo v ovinke, uživamo v opojni moči motocikla in hitrosti, ki nas nemalokrat ponese v nevarnost. Pa vendarle bi lahko velikokrat tudi sami marsikaj postorili za svojo lastno varnost. Predvsem bi morali nehali divjati po mestu in naseljih, kjer je nevarnosti največ. Nato pa raje kak tolar več namenili nakupu novih gum, zavor, servisu in nakupu kvalitetne zaščitne opreme. Nenazadnje je le oprema tista, ki nas na koncu poleg srečnega spleta okoliščin loči med življenjem in smrtjo. Vrhunska čelada na roki ali doma na polici pa še nikoli ni rešila življenja.

Vožnja z motociklom je lahko čudovit hobi za vse življenje ob zavesti, da smo v prometu skoraj "nevidni "za ostale udeležence v prometu. In po pravilu skoraj zmeraj prehitri. Zato lahko preživimo le, če upoštevamo vse varnostne ukrepe. Podcenjevanje tehnike, asfalta, okolice ali kogarkoli drugega skoraj zmeraj vodi v nesrečo.

Igor Dreu, Maribor

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz bi to vzel kot presek nekega stanja (in ne kritiko). Mogoče to ne velja za vse motoriste (kar pisec tudi nikjer ne omenja), vendar te in podobne zadeve definitivno obstajajo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz bi to vzel kot presek nekega stanja (in ne kritiko). Mogoče to ne velja za vse motoriste (kar pisec tudi nikjer ne omenja), vendar te in podobne zadeve definitivno obstajajo.

Omenja, omenja, igra se s procenti in "kot listja in trave" dirkališči v vsakem kraju ipd.

Dreu, če to bereš, ti si en navaden napihnjen cepec! Ko se naslednjič spravljati pisati kaj in navajati odstotke ipd, vedi, da zna kakšen od bralcev tudi računati in brati. In če nihče drug, tisti te bodo imeli in označili za cepca.

Če pa želiš opisati svojo druščino, pa to jasno reci, le nikar v to ne tlači večine Slovenskih motoristov!

Moje okolje je namreč diametralno nasprotje tistemu, ki ga opisuješ ti. In ni tako zelo osamljeno in posebno!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še ena kritika motoristov, v današnjem Večeru:

Motoristična sezona

Smrt ni najslabši izbor, hujše je vegetiranje po nesreči

.

.

.

.

.

.

.

.

Igor Dreu, Maribor

bambi če že navajaš vir potem navedi tudi da je to v rubriki "pisma bralcev" in ne članek novinarja ampak mnenje bralca, v tej rubriki pa redno objavljene najrazličnejša modrovanja ljudi ki mislijo da imajo svetu nekaj blazno pametnega za povedat :slap:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je pa tudi to res, da z normalno vožnjo ne izstopaš in ne bodeš v oči. Mi zna kdo povedat koliko motoristov je srečal na prejšni furi in katerega si je najbolj zapomnil? Verjetno divjaka in tistega ki je na cesti najbolj sral s prepočasno vožnjo?

Sej ne bom zagovarjal novinarev, ampak ko to pišejo in ljudje to berejo lahko po svojih izkušnjah poistovetijo z veliko primeri kako je nekdo prehiteval v nepregleden ovinek, pa da je mimo njega priletela senca z odprtimi rori. Ostalih dvokolesnikov se v večini primerov ne opazi, pa jih ni malo na cesti.

:?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zadnjič se peljem po Celovški v LJ z avtom. Naenkrat zagrmi in mimo mene tip na zadnjem kolesu zelene ninje, brez vsake opreme; v majici, dvignjeni do sredine hrbta. :slap: In potem bereš, da se je na Dunajski zadnjič ubil tip z GSXR-om brez čelade. Ma, saj niti ni tako čudno, če ljudje na podlagi takih idiotov ocenjujejo celotno populacijo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To kar piše v uvodnem članku (od Fona) na žalost drži za delček populacije. Vsak dan vidiš kakšnega brez čelade v majici, ki odpre fol gas po Slovenski v času najhujše gužve. Bog mu pomagaj...

Ravno take kretene sicer najdeš tudi v avtomobilih le, da tisti ne ubijejo sebe ampak druge.

Sicer pa večina motoristov dela na tem, da bi znala voziti čim hitreje a tudi kar se da varno. Umetnost iskanja tega kompromisa je cilj večine motoristov, njihova hitrost pa je odvisna od iskušenj in znanja.

Je pa značilno, da so izkušeni hitri na ovinkih in počasni v mestu, neizkušeni pa ravno obratno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nism vedu kam prilepit pa nej bo tuki

S Tomosovimi mopedi do Budve in nazaj

Skupina Ribničanov se je odločila, da se s Tomosovimi mopedi poda na sedemdnevno, 1642 kilometrov dolgo pot v Črno goro, ki se bo začela in tudi končala v Dolenji Lazi.

Ljubitelji motorjev, narave in dobre družbe, kot so sami zapisali v sporočilu, so se s Tomosovimi mopedi, stare APN-ke so za daljše potovanje vztrajno popravljali, na prvo pot v Dalmacijo podali že lansko pomlad. Takratna posadka je štela osem motoristov oziroma mopedistov in dva potnika, ki je za pot do Splita in nazaj potrebovala pet dni.

Odločili so se, da letos tako imenovani APN tour ponovijo in ga za nekaj sto kilometrov podaljšajo. Petnajst članov posadke, od tega dvanajst “pilotov” in trije “kopiloti”, bo z dodatnimi štirimi testnimi mopedi v sredo 26. aprila, točno ob 15. uri startalo iz Dolenjih Laz in se najprej zapeljalo proti otoku Krku, kjer bodo prvič prespali. Na ekskurziji se bodo ustavili še v Trogirju, v splitski podružnici Tomosa, Dubrovniku in se v Budvi obrnili nazaj proti domu. V domovino se bodo vračali prek Neuma, Jajca, ogledali si bodo nacionalni park Plitvice, kjer bo pred prihodom v Slovenijo še zadnji nočni postanek. Na cilju v Dolenjih Lazah jih pričakujemo v torek 2. maja.

Ribničani naj bi se s Tomosovim APN-om, katerega povprečna hitrost je 30 km/h, vozili 55 ur, največ časa pa naj bi na mopedu presedeli drugi dan poti, in sicer kar enajst ur.

Plan ekskurzije:

1.dan – start v središču vasi Dolenji Lazi ob 1500 preko Ribnice, Kočevja nato mejnega prehoda Petrinja z Hrvaško preko Delnic vse do otoka Krka kjer je nočitev – 125 km – 4 ure.

2. dan – vračanje preko Krčkega mostu na celin nato sledi vožnja po Jadranski magistrali preko Crikvenice, Senja, Karlobaga, Zadra , Šibenika do Trogira kjer je nočni počitek – 351 km – 11 ur.

3. dan – sledi nadaljevanje po magistrali preko Splita kjer je postanek v podružnici Tomosa potem preko Makarske do Dubrovnika kjer sledi ogled mesta in nočitev – 230 km – 8 ur.

4. dan – pot se nadaljuje v Črno Goro vse do Budve to je najbolj oddaljen kraj naše ekskurzije, nato se vračamo v Neum, kjer je nočni počitek – 288 km – 10 ur

5. dan – iz Neuma v Bosno preko Mostarja do Jajca kjer je nočni počitek 243 km – 8 ur.

6. dan – pot nas vodi do Bihača kjer prestopamo mejo med Bosno in Hrvaško, tu sledi ogled nacionalnega parka Plitvice ter nočitev 190 km – 7 ur.

7. dan – nadaljevanje preko Slunja, Karlovca nato mejni prehod z Slovenijo preko Adlešičev, Črnomlja, Kočevja, Ribnice do cilja Dolenjih Lazov – 215 km – 7 ur.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

glede na čefurijad, ki se prevaža gor in dol po šiški, članek sploh ni tako daleč od resnice ... glede na to kako pa večina vozi je pa precej daleč od resnice

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po čem boš sodil, če ne po tistem, kar ti pade v oči in po stereotipih?!

Torej-motoristi smo divjaki in kriminalci prav tako, kot vsi vemo, da imajo v Brdih češnje (in na Bledu kremšnite). Če v Brdih letos posekajo vse češnje (in, če povsod na Bledu takoj nehajo prodajat kremšnite) bo folk še čez 10 al pa 20 let govoru-''Poglej sine, tukej sem smo pa včasih hodil po češnje(oziroma na kremšnite)''

Mislim, da motoristi opravljamo Sizifovo delo, ko hočemo prepričati ljudi, da ''nismo slabi fantje''. Vsako pomlad nam ''skalo'' ponovno nazaj v dolino zvalijo mediji in ''fentje brez čelad''!!

Vseeno-jaz ne bom odnehal vsako pomlad kotalit ''skalo'' nazaj proti vrhu ''hriba''!! Mi bo kdo pomagal?

Zakaj se mi zdi, da se ena in ista tema ponovi večkrat na tem forumu? :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!