Skoči na vsebino

Kawasaki ZXR 750


Priporočene objave

Objavljeno

Mam en mejhn problem z mojim zxr 750 (letnik 92). Ko se peljem s motorjem se mi vcasih zgodi (tud ze po 30km, da ga kr zadusi (zamori)) in crkne. Pol ga lahko uzigam, pa noce, razen ce me kdo porine al pa ce pozakam (kot da bi se mogu mal ohladit) pol pa spet dela. Ne vem, a je lahko kej narobe z crpalko za bencin (obstaja možnost), sam jst mislim, da je mogoce kej narobe s filtrom za bencin, al pa kej druzga. Drugace pa dela kot urca. V pricakovanju na vaša mnenja, vam pošiljam en bikerski pozdrav.

Objavljeno

pozdravljen.poglej,ce je zracni filter cist in ce so svecke primerne za tvoj motor.mozno je tudi,da imas nekje vaklerja (ne cisto 100%ten kontakt med stekerji v elektriki).

vem za podoben problem pri GS 1100 E,kjer je moral zamenjati platino z varovalkami.je pa take stvari na daljavo zelo tezko popravljati.elisa,vomberger ali ostali mehaniki ti lahko vec pomagajo.

sporoci,ce kaj zves.

welcome to the jungle.

best

Ice

Objavljeno

Lahko je kakšna smet v napeljavi za gorivo?

Objavljeno

Frendu na GSXR je tudi ugasnil vsake toliko casa. Pregledal svecke, vžig in vse kar najprej pregledaš. Nato se je poglobil še bolj v detalje in ugotovil da se cevka za dovod goriva prelomi ko je toplota motorja dovolj visoka in prekine dovod goriva v polni meri. Dal je bolj kvalitetno cevko in zadeva deluje normalno.

psiho

Objavljeno

vse kar so ti povedali ze drugi, svecke (zelo mozno), elektrika ali dovod goriva (ventil,cevka,...)

PS: preden razkopljes elektriko dobro preveri vse varovalke ker vem za primer ko so vso elektriko zamenjali (draga zadeva) pol pa so ugotovili da je varovalka, ki stane 200 sit crknila.

Objavljeno

Meni se je isto dogajalo še na 125. Po nekajcasa tišanja motorja mi je crkaval, nato pa spet ko nov naprej.

Kriva je pa bila cevka za gorivo (menda je morala tudi dolžina biti prava), lahko pa je tudi filter.

  • 1 leto pozneje...
Objavljeno

a mi lahko kdo pove a je zxr750 pr bližn 91-93 letnik v redu motor? :?:

Objavljeno

Motor že mora biti v redu saj še danes delajo na njegovi osnovi ZX-7R! Dobro pa pazi kako je ohranjen ker to je že kar pošten letnik! To je bil moj prvi motor ki sem ga peljal več kot 50km/h. Si ga je kolega sposodu ´95 pr Panigazu in potem cel dan gasa! Panigaza pa najbrž poznaš glede na to da si iz Kranja!

Objavljeno

jah, takega ki v preteklosti ni bil kej dost razbit je že skor težko dobit... sicer je pa OK mofa... bi mel 91 letnik za drugi motor. :D

LP

Objavljeno

Če ga boš kupoval, kupi od letnika 93 dalje ker iamjo drugače speljan dovod zraka v airbox, preko okvirja in ne nad krmilom skozi rezervoar. Kolega ima l. 91 kot nov, vendar ne vem če bi ga prodal. Če te pa vseeno zanima mi napiši na pm, pa gremo pogledat en dan do njega.

Objavljeno

Motorji so vzdržjivi, druga zgodba pa je kako se je ravnalo z njimi.

Se pa najbrž da dobit tudi lepo ohranjne.

Objavljeno
Če ga boš kupoval, kupi od letnika 93 dalje ker iamjo drugače speljan dovod zraka v airbox, preko okvirja in ne nad krmilom skozi rezervoar. Kolega ima l. 91 kot nov, vendar ne vem če bi ga prodal. Če te pa vseeno zanima mi napiši na pm, pa gremo pogledat en dan do njega.

Men so pa lih tiste cevi najbolj zakon... sicer jih je mel pa itak samo 91 letnik. Kolkr vem.

LP

Objavljeno

Jest mislim da se ti tolk starga motorja res ne splača kupovat razen če res ni ful dobr ohranjen, oz če poznam lastnika in da ni zamenjal že preveč lastnikov

Objavljeno

Mislim,da so tiste cevi imeli letniki 90. 91 je že mel spojlerček odsadaj na riti.Jaz sem mel let.93. Dobr motor.Včasih topl noče lepo vžgat.Mal vergla.

Objavljeno

Tud men je to delu gpz... zgleda da večina kaw lepše vžiga mrzla (ne slišiš štarterja, ko že vžge).

LP

Objavljeno

ZXR 750 mislim da se da ta motor brez kakšnih večjih problemov predelati v streetfighterja. Potem pa zgleda zelo hudo. Škoda da je teh motorjev v sloveniji zalo malo :!: :idea:

Objavljeno
ZXR 750 mislim da se da ta motor brez kakšnih večjih problemov predelati v streetfighterja. Potem pa zgleda zelo hudo. Škoda da je teh motorjev v sloveniji zalo malo :!:  :idea:

Pa, teh motorjev sploh ni tako malo.V salomonu jih je vedno nekaj.

Objavljeno

zxr 750 , letnik 95, za 800k sit, nove gume, veriga , zobniki. 20.000km.

Je to ugodno?

kaj pa to - letnik 91, menda kot nov, 58.000km. 680k sit ?

Objavljeno

če ni tak, je v redu... :wink:

mypic10.jpg

to je ful drago...kolega je 2 leti nazaj kupil 96 letnik za tak denar...

sicer malo obtesan, vendar še zelo vozen

95 letnik mislim da je še starejša oblika, motor bi za tak denar moral biti redno vzdrževan in zelo ohranjen, 20.000 km - temu bi v večini primerov rekel klobasa...koliko lastnikov pa je že imel?

Objavljeno

pojma nimam, to je pač pisalo v oglasu, nisem klical, ker trenutno še ne kupujem.

Objavljeno

če še ne kupuješ, to ne pomeni da motorja ne moreš it pogledat...da si narediš vsaj splošen vtis o ohranjenosti, za to pa moraš najmanj 2 motorja videt in malo primerjat

Objavljeno

sej ko bom kupoval (upam da cimprej :) ) , tako ali tako ne bom sam sel gledat. Več oči več vidi.

Objavljeno

dejstvo je,da imajo ti motorji vsi v glavnem od 35000km-60000km,vsaj tisti,ki sem jih jest vidu na motozborih pri nas in v tujini.Pri teh kilometrih se gotovo že kažejo znaki starosti,vendar mislm,da kej večga ne bi blo treba menjat.Kot je že nekdo napisal motor je treba videt pol se pa naprej lohk zgovarjamo.Mam še dost cajta do jeseni, bomo že neki kupl. :D :D :D

Objavljeno

ja cagiva,a sem prov prebral-do jeseni?!kva boš pa polet?

kučan a ti veš o čem govorimo k si reku da je teh motorjev malo oz. kaj je po tvoji logiki 'malo'? :?:

Objavljeno

ja cagiva,a sem prov prebral-do jeseni?!kva boš pa polet?

kučan a ti veš o čem govorimo k si reku da je teh motorjev malo oz. kaj je po tvoji logiki 'malo'? :?:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!