Skoči na vsebino

Kawasaki ZXR 750


k4fg0229

Priporočene objave

ja vem, samo je pač naneslo o teh porabah in teh stvareh še na to stvar...sej bojo že modi pobrisali

dovolj je dovolj.

preberi http://www.motosvet.com/tabla/index.php?showtopic=8106 predvsem tocki 8 in 14.

ker apriori noces upostevati smernic za uporabo foruma bos nekaj casa samo bral.

zx-6 r ima svojo temo. tam lahko klobasas _v okviru navodil_ koliko te je volja.

ko bos pa smernice prekoracil, oz. v tvojem primeru se bolj poserjes na vse skupaj, "te bodo modi ze postavili na hladno. ker je pac naneslo."

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lepo bi prosil za hitro pojasnilo, ker je zdajle zame zelo pomembno: v čem se razlikujeta 91 kw agregata od zxr 750rr '92 in pa zx-7r '98 ? Je agregat isti (po moči je) oz. paše glava motorja od enega na drugega ? Res bi prosil za odgovor, ker bo kolega razdrl, imam pa možnost kupit agregat od sedmice '98.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lepo bi prosil za hitro pojasnilo, ker je zdajle zame zelo pomembno: v čem se razlikujeta 91 kw agregata od zxr 750rr '92 in pa zx-7r '98 ? Je agregat isti (po moči je) oz. paše glava motorja od enega na drugega ? Res bi prosil za odgovor, ker bo kolega razdrl, imam pa možnost kupit agregat od sedmice '98.

Sem vprašal tudi na kawiforums.com pa me vseeno zanima, ker sem videl, da je tukaj kar nekaj poznavalcev sedmic :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes mi ja prasec spustil olje ^_^ Prej mi je ene 15 minut spuščal en čuden zvok iz mašine pod nizkimi obrati (do 5000)- kot eno ruženje. Zasvetila mi je lučka za olje in seveda sem takoj ustavil. Pogledam za olje in je noter še do 1/2 okenčka. Pol sem ga hotel užgat sam ni hotel, čeprav je akumulator nov. Olje je čist počasi kapljalo ven nekje pri vrhu agragata. Jutri gre na servis. Zdej me pa zanima kaj lahko pričakujem: je preplozalo glavo, pušča kakšna dihtunga ali semering, je možna kakšna mehanska okvara? Ja kar mal me skrbi. Je možno da je tudi zaribal ???

erm, malo offtopic, je bilo to v medvodah ko se ti je zgodilo? Sem vidu enga zelenga kwaka ob cesti pa enga k je neki gledu okol motorja, iz auspuha se je pa kadilo kot bi vlak paro ven spušal...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja Jure v Medvodah. Nisi edini ki je že to opazil. Mogoče ti veš odgovor na zgornje vprašanje ker mislim da se kar spoznaš na zx-7r ??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest sem malo poguglov pa nism nč najdu. Pomoje bi bilo najbolše, da jutri pokličeš direktno na eliso oz. kakšn drug servis, za katere veš da te ne bodo nategoval.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko samo na pamet rečem, ampak se mi skor 100% zdi, da ni isti agregat za generacijo po l.92 in po l.96 saj nej bi šlo za popolnoma nov model takrat, kakor je meni znano....ker tolk se pa lih ne spoznam, se mašine tud dotaknu nisem pri mojem '96 RR...

škoda, da sem pol tebe vidu, upam, da porihtaš čimprej....

pokliči tomaža iz elise kot ti pravjo, on bo sigurno vedu...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem že izvedel na tujih forumih, pa tudi če koga zanima: agregata po dizajnu žal nista enaka kljub istim kilovatom.

Popravljeno . Popravil DejaVu
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Situacija je taka: mašina zx-7r paše na zxr na zadnjem delu, prednje nosilce pa je treba malo predelat. Če bo popravilo >>500 eur bom menjal agregat, stane 500 eur. Me pa še nekaj zanima če bi kdo vedu (Gorgh?)- ima zx-7r hidravlično sklopko ali ne ??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jap, hidravlična sklopka je bla na mojem zx7RR '96

butni gor magar celo mašino od zx-7R pa naj predelajo nosilce, ker RR ima šibr or smthng frgazarje in je za na cesto dost problematičen za vozit, ker v nizkih obratih tm pod 8k motor kar zamori ko gas do konca odpreš...edin če boš dal druge frgazarje oz. ti jih bo kdo znal naštelat, da ne bo tega delalo...

Dobro usaj men je tako delalo :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Očitno je to hiba vseh RR. Pri men 2000rpm in do konca gas zamori. Pri 3000 in naprej je že OK. Tega se s štelanjem pomojem ne da odpravit, saj mašina dobi preveč zmesi, ki je ne more prebavit.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tak motor 2k rpm ne sme poznat :evilgrin:

Upam, da čimprej pa čimceneje porihtaš.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ko sem brskal po netu sem vidu,da eni dajejo masino od zx9r ninje?

a mogoce kdo kej vec ve od tega,koliko je treba predelati nosilce in podobne stvari?

Tole pa tudi mene kar zanima. Kakšna mnenja ??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Imam en problem. Una mašina ko sem imel prej RR se je z lahkoto zavrtela do 13000. Res pa je da ga je pod nizkimi morilo. Ta zx-7r mašina ko mam zdej gor je pa čist drugač: lepo vleče od nizkih do 12000, pol se pa kar neha. Razlika je ta, da so pri novi mašini gor frgazarji na vakuum. Sem šel danes 4x na avtocesto, skoz pride do 250 na 12000, pol pa ne vleče več. Je občutek kot da trokira oz. da ga elektrika zajebava. Res je, da smo na hitro sestavili zračno komoro in not vleče zrak ker ne tesni. Res je tudi da niso zamenjane dize v frgazarjih. Pa zx-7r je mel ful večje kanale za zrak, tok da temu verjetno primankuje zraka ali pa sploh ne pride do ram-air efekta ??? Tok da verjetn namest v mašino zrak ven piha ? Drugač bi mogu s tem agregatom it okol 265 + akrapovič, tko pa samo 250. Je možno tudi da je kaj narobe z elektriko (predvžig-kako ma narjenga ?). Sej do 12000 vleče ko nor, sam pol...

Kaj naj storim ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če kjerkoli vleče zrak, kjer ne bi smelo, moraš najprej to poštimat.. To lahko fajn vpliva na to, da motor ne deluje pravilno in na določenih obratih trokira..

Praviš, da vleče lepo od nizkih. Se je popravila luknja med 5 in 7k rpm?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja v bistvu se je. Če je dobro segreta mašina vleče. Sam nad 12000 ga kar zmanjka. To se mi zdi čudno. Lepo bi prosil še kakšno mnenje od tistih, ki se malo spoznate na agregate .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest sm meu na prejšnjem te frgazrje na podtlak, al vakuum al na kaj so. Pač, membranski. In nism meu dobr gor airboxa, pa je fauš zrk vlekl, pa tud ni v visokih delal tko kot bi mogl, nekak tko k da bi imel samo polovičen gas, čist len je bil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sestavite na pol, potem pa da ne dela prou. :D Aj ste heci. Sestavi kot treba, pa mal spucaj fergije če niso bli očiščeni 100let. Pol povej kako gre 270km/h :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!