Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
Sicer pa vsako motoristično revijo razumem, da so sivi uvozniki tudi njim trn v peti. Kajti manj kot zaslužijo "uradni", manj bo reklam v njihovem časopisu, manj bo na razpolago testnih kilometrov, manj bo ...

Ne bo držalo ... tudi sivi uvozniki oglašujejo tako ali drugače !

Objavljeno

pred približno dva meseca sem kupil novo motorno kolo od sivega uvoznika.Papirje za registracijo sem dobil, na garancijo in servisno knjižico pa še čakam.Kaj storiti v primeru, da prodajalec ne izpolni obljube.Pogodbo sva naredila z njegovo firmo prav tako sem mu na firmo nakazal denar.V pogodbi je zapisano da bo uredil vse dokumente.Se lahko obrnem na kakšno inšpekcijo?

Objavljeno
pred približno dva meseca sem kupil novo motorno kolo od sivega uvoznika.Papirje za registracijo sem dobil, na garancijo in servisno knjižico pa še čakam.Kaj storiti v primeru, da prodajalec ne izpolni obljube.Pogodbo sva naredila z njegovo firmo prav tako sem mu na firmo nakazal denar.V pogodbi je zapisano da bo uredil vse dokumente.Se lahko obrnem na kakšno inšpekcijo?

Ne, samo na kak forum.... :) :whistle:

Objavljeno
pred približno dva meseca sem kupil novo motorno kolo od sivega uvoznika.Papirje za registracijo sem dobil, na garancijo in servisno knjižico pa še čakam.

Spet.....pa kako za vraga lahko kupiš novi motor brez vseh papirjev? Edino, če ti tega ne da, ker moraš servis delati pri njem?

Ja, ja vem, plačaš in odpelješ....

Objavljeno
Spet.....pa kako za vraga lahko kupiš novi motor brez vseh papirjev? Edino, če ti tega ne da, ker moraš servis delati pri njem?

Ja, ja vem, plačaš in odpelješ....

Preprosto.Das denar odprlješ motor ostale papirje ti obljubi v enem tednu!

Objavljeno

kako si lahko tako naiven, da si se sploh odpeljal z dvorišča brez teh papirjev, če ti že toliko pomenijo

Jaz bi rekel, da jih hočem takoj, če ne pa mu dam moped nazaj, on pa meni denar

tak enostavno je to

Objavljeno
Preprosto.Das denar odprlješ motor ostale papirje ti obljubi v enem tednu!

:grrr Brez papirjev ni denarja. Obljube ne štejejo.

Edino, če že na začetku pristanem na takšne "pogoje", da papirjev ne bo (servisne inp.)

Objavljeno

ja qrc, denar je treba dati prej.

Samo motorja mu ne odpeljem z dvorišča brez njih.

Jaz sem to naredil, ko sem kupil rabljen avto. Je bil že plačan, prepis narejen, pa sem ugotovil, da ni vse tako, kot je rekel prodajalec. In sem rekel, da ga ne bom imel. Ko sem zahteval denar nazaj, pa je bilo.

Objavljeno
ja qrc, denar je treba dati prej.

Samo motorja mu ne odpeljem z dvorišča brez njih.

Jaz sem to naredil, ko sem kupil rabljen avto. Je bil že plačan, prepis narejen, pa sem ugotovil, da ni vse tako, kot je rekel prodajalec. In sem rekel, da ga ne bom imel. Ko sem zahteval denar nazaj, pa je bilo.

Jaz sem pa ravnal tako, da so mi pokazali vse papirje od motorja in ko je vse bilo OK sem plačal motor, sicer so mal čudno gledali, ampak drugače nisem hotel narediti, pa ni bilo problema, tudi z garancijo in računom ne !

Objavljeno
Jaz sem pa ravnal tako, da so mi pokazali vse papirje od motorja in ko je vse bilo OK sem plačal motor, sicer so mal čudno gledali, ampak drugače nisem hotel narediti, pa ni bilo problema, tudi z garancijo in računom ne !

To je najbolj pametno, kar si naredil, mene nategavajo že skoraj 2 meseca.Od katerega uvoznika pa si kupil motor, če ni skrivnost? Jaz sem ga kupil od TK Komerc iz Logatca.

Objavljeno
To je najbolj pametno, kar si naredil, mene nategavajo že skoraj 2 meseca.Od katerega uvoznika pa si kupil motor, če ni skrivnost? Jaz sem ga kupil od TK Komerc iz Logatca.

Men je pa ta tip TK komerc rekel da se je samo pri mojemu zakomplicicalo z papirji???????????????? :BUA:

Objavljeno
:grrr Brez papirjev ni denarja. Obljube ne štejejo.

Edino, če že na začetku pristanem na takšne "pogoje", da papirjev ne bo (servisne inp.)

Človek pač verjame da obstajajo tudi pošteni ljudje ter da jim je vredno zaupati! :slap:Sej usi pa spet niso pokvarjeni al ja????????? :hmm:

Objavljeno
To je najbolj pametno, kar si naredil, mene nategavajo že skoraj 2 meseca.Od katerega uvoznika pa si kupil motor, če ni skrivnost? Jaz sem ga kupil od TK Komerc iz Logatca.

Da ne bom delal reklamo je iz Dragomerja in ima trgovino v Trzinu, onga iz Logatca se pa ne boj, ker ni tolk močan kot zgleda!

Objavljeno (popravljeno)
Znamka o kateri govorim podeljuje ali da " žegenj " serviserju iz matične enote ... torej direktno proizvajalec sam na osnovi predpisanih standardov : najosnovnejši so velikost delavnice, opremljenost s specialnim orodjem in vsekakor šolanje mehanikov pri njih doma !?

se opravičujem za posploševanje

Če se gre mehanik šolat kar u fabriko, najbrž ni japonska firma,ne? pa najbrž je taka procedura bol izjema kot pravilo

Zakaj??

Kot je že Caffe racer pred mano razložil, vse kaže na to, da je člamek sponzoriran.

A serviserji pa reklamacije odpravljajo zastojn??

Jim nihče nič ne plača?

Potem res ne razumem, zakaj mi je lani v Nemčiji serviser na avtomobilu zamenjal rez. dele v vrednosti 2000€, naš (uradni) serviser pa mi zadeve ni hotel popraviti, ker to ni tak enostavno, kot bi si jaz mislil......

Ah, ja avto je bil v garanciji, kupljen v Sloveniji pri uradnem prodajalcu.....

Pa fantje in dekleta, dajte si že enkrat dopovedati, da stroškov reklamacije ne nosi prodajalec, ampak proizvajalec. Pri prodajalcu jo samo uveljavljaš......

spet sm mal posplošil. no, ne da nimaš popolnoma nič, ampak vse moraš "izterjat" od zastopnika. in vem, da pri nas v SLO, je to včasih mučno do amena. če se z z le-tem pogovarjaš ena-na-ena, in od začetka, beri nabave stroja pri njemu, to še nekako gre. čim piskerček pristavi še kdo, se stvari rade komplicirajo. trust me. got screwed a few times. ampak tako je, če delaš v trgovini.

Popravljeno . Popravil Cartman
Objavljeno (popravljeno)

Odločam se za nakup pri "sivem uvozniku"...malo sem prebral to temo in ugotovil da se po tem takem nimam česa bati ne... najprej naj zahtevam vse papirje, potem pa dam denar. Kaj pravite? :)

Popravljeno . Popravil _OrAzEm_
Objavljeno

Tako je. Pa da na računu piše, da je bil davek plačan, al nekaj v tej smeri.

Objavljeno

No evo dons sm dau avans za motor in so rekl da papirji so 10 dni po tem ko pride motor v slo :whistle:

Objavljeno

Pricelist_September_2007.pdf

Evo en cenik od VDM ja z cenami motorjev, kjer je razvidno, da naši uradni oreng služjo ..

Da se zmenit še za kak popust.

Tukaj dobiš zraven seveda COC, strošek davek 20% ter homologacija okoli 100 Euro.

Vzet ga moraš na firmo ter davek ti odvedeš pri nas..

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Tej ceni pa se ni mogoče upret ?

Kakor vem je to solidna firma in plačuje davke.

post-5753-1193302152_thumb.jpg

Objavljeno

Ni kaj, Černe se širi; prvo Brezovica, pa Trzin, no in sedaj še Lesce ... sposoben možakar ... :whistle:

Objavljeno
Utaja davkov je postala cvetoč poselmilac_milos_ih.1141250338.jpgMiloš Milačmilos.milac@finance.si
OGLAS

Utaja davkov pri uvozu novih vozil v Slovenijo se je močno razrasla; po nekaterih ocenah od dobre polovice dragih avtomobilov država ne pobere nič.
F05RR_centa_d_mojca2_ihxn.1193243852.jpg
Foto: Irena HerakMojca Centa Debeljak, namestnica generalnega direktorja Dursa, opozarja na nakupe avtomobilov pri sivih trgovcih in sumljivo nizke cene. V teh primerih gre najbrž za utajo davka.

Utaja davkov pri uvozu novih avtomobilov se kljub ukrepom ministrstva za finance še vedno povečuje, priznavajo pri Dursu. Utajevalci, praviloma sivi uvozniki, pa ponarejajo homologacijske in druge papirje. In kje so ta podjetja? Po neuradnih informacijah skoraj na vsakem vogalu, le uradno nanje nihče noče in ne sme pokazati!

Od neuradnih, a zelo zanesljivih virov smo namreč izvedeli, da prek podjetij, ki so le na papirju, številni slovenski nepooblaščeni prodajalci avtomobilov utajijo plačilo DDV in DMV (davek na motorna vozila), ki sega od enega do 13 odstotkov, torej je skupna utaja lahko večja od 35 odstotkov pri avtomobilih višjega cenovnega razreda. Iztok Verdnik z Dursa je potrdil, da se pojav utaje davkov pri avtomobilih kljub ukrepom ministrstva za finance širi. To je lani uvedlo obvezno predložitev potrdila o plačanem DDV in DMV že ob homologacijskem postopku, a le za fizične osebe.

Od utaj do ponarejanja papirjev Za podjetja pa še vedno velja sistem samoobdavčitve, s čimer največjim akterjem niso otežili utaje davkov, podjetja pa so postala še drznejša, saj delajo celo kazniva dejanja - ponarejanje računov in potrdil o plačanih davkih.

Durs bo ukrepal Durs bo v kratkem vzpostavil on-line-povezavo med homologacijskimi organi in Dursom in tako preprečil ponarejanje potrdil o plačilu.

Utaje predvsem pri dragih avtih Tega, kolikšna je škoda zaradi utaje davkov, na Dursu ne morejo oceniti, je pa, kot pravijo, postopek ugotavljanja škode v teku. Po naših ocenah gre za več deset milijonov evrov. Andrej Malgaj (direktor družbe Malgaj) misli, da kar pri okoli 60 odstotkih avtomobilov, vrednih nad 50 tisoč evrov, kjer so prihranki zaradi neplačila dajatev največji, davki niso plačani. Generalni direktor Summit Motorsa, Fordovega distributerja, pa je povedal, da približno tri odstotke oziroma 120 fordov pride vsako leto na trg mimo mreže pooblaščenih prodajalcev. V to številko sodijo tudi avtomobili z neplačanimi dajatvami.

Krivi so organizatorji Katera podjetja so osumljena utaje davkov in ponarejanja listin, nam na Dursu zaradi davčne tajnosti niso povedali. So pa potrdili, da gre pogosto za gospodarske družbe, ki so zgolj na papirju in so bile ustanovljene le z namenom davčne utaje. Po Verdnikovih besedah te družbe ne izvajajo zakonite gospodarske dejavnosti, temveč jih vodijo posamezniki, ki so domnevno povezani z organiziranim kriminalom, njihov namen pa je pridobiti premoženjsko korist v obliki prilastitve obveznih dajatev, ki niso plačane v proračun RS. "Podobno delujejo podjetja tudi na trgu tovornih vozil," so potrdili na Dursu.

Kupec načelno ni kriv Kako pa je s kupci takšnih avtomobilov, nam je pojasnila namestnica generalnega direktorja Dursa Mojca Centa Debeljak. Po besedah sogovornice se odgovornost kupca, če ima v lasti vozilo z neplačanimi davki, ugotavlja od primera do primera. Ker zakonodaja ne pozna inštituta solidarne odgovornosti, torej kupec, ki pri utaji ni sodeloval in zanjo ne ve, ni kriv ničesar. V nasprotnem proti njemu sprožijo kazenski postopek.

Pazite se predvsem sivih uvoznikov Na vprašanje kako bi kupci prepoznali utajo davka pri avtomobilu, pa Debeljakova opozarja predvsem na sive uvoznike in prenizke cene avtomobilov.

Prenizka cena opozarja na utajo Po besedah sogovornice je pri avtomobilih z 20 odstotki nižjo ceno kot pri pooblaščenih trgovcih že upravičen sum o utaji davkov, saj bi trgovec pri toliko nižji ceni prodajal z izgubo. Dejansko pa to ni res, saj je njegov zaslužek velik, vsaj 20-odstoten zaradi utaje DDV in še do 13-odstoten zaradi utaje DMV.



Postopek: Šest členov verige Neuradni vir nam je pojasnil, kako v resnici poteka veriga utaje davka. V verigo je vpletenih šest pravnih oziroma fizičnih oseb. Prvi je proizvajalec ali trgovec, ki vozilo proda papirnati družbi oziroma tako imenovanemu missing traderju. Od njega avto kupi fizična oseba, ga nato proda v komisijsko prodajo. Tam ga kupi podjetje, peta oseba v verigi, ki je ponavadi organizator celotnega posla, ki ga proda podjetjukot zadnji postaji, preden pripelje avto do končnega kupca. Ta dobi v roke račun, kjer piše, da so davki plačani. Obveznost do njih pa ostane v drugem členu verige pri papirnati družbi, ki do konca obračunskega obdobja davka ne plača. Njen direktor pa je ponavadi kakšen pijanec, narkoman ali težko izsledljiv tujec. Ko se obveznosti nabere, podjetje zapre vrata. Na istem mestu pa ga zamenja druga papirnata družba.



Neuspeh: Distributerji dejavni, vlada precej manj Distributerji avtomobilov, združeni v sekcijo za osebna motorna vozila pri Trgovinski zbornici Slovenije, so z Dursom in ministrstvom za finance sodelovali pri nastajanju novega zakona, ki bi učinkoviteje preprečil davčne utaje. Razočarani pa so bili nad novico, da je vlada predlog novega zakona, ki je bil že skoraj medresorsko usklajen, umaknila iz programa dela vlade za leto 2007, nam je povedal predstavnik sekcije Slavko Ažman. Na sekciji si zdaj želijo, da bi delo pri novem zakonu spet steklo ter da bi bil zakon čim prej v javni in parlamentarni obravnavi. "Če to kmalu ne bo možno, bi želeli vsaj, da bi veljavni zakon dopolnili z določbami, ki bi omejile možnosti zlorabe tudi pri uvozu novih vozil," je poudaril Ažman.

Objavljeno
Ni kaj, Černe se širi; prvo Brezovica, pa Trzin, no in sedaj še Lesce ...

Postopek: Šest členov verige ... še par členov pa bo .... :krneki:

Objavljeno
[

Kupec načelno ni kriv Kako pa je s kupci takšnih avtomobilov, nam je pojasnila namestnica generalnega direktorja Dursa Mojca Centa Debeljak. Po besedah sogovornice se odgovornost kupca, če ima v lasti vozilo z neplačanimi davki, ugotavlja od primera do primera. Ker zakonodaja ne pozna inštituta solidarne odgovornosti, torej kupec, ki pri utaji ni sodeloval in zanjo ne ve, ni kriv ničesar. V nasprotnem proti njemu sprožijo kazenski postopek.

No........zakaj pol ne kupovat pri sivem.....prihraniš 20%.....dokler ne bodo spremenil zakonodaje....oz. dokler ne bodo znal imet kontrole nad firmami.........juhuhu, si lahko privoščim za en rang boljši motor :whistle:

Objavljeno

Končno je nekdo javno napisal, da kupec ni kriv, če trgovec ne plača davka.

Se bomo končno lahko nehali kregati okrog tega in si dokazovati, kdo ima prav.

In kako je že razlagal specialist v Motoristovem nesponzoriranem članku??

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!