jest Objavljeno Junij 4, 2006 Opozori Objavljeno Junij 4, 2006 Kar se tiče pa da ti bodo motor zaplenel pa take buče spet... V Sloveniji z vstopom V EU naša država zopet ni pomislila na milion stvari. Ena od teh je bila da si pri uvozu vozila iz EU sam odgovoren za to da greš na davkarijo in rečeš dober dan jest sem pa nov motor kupil in bi rad poravnal davek - Ja seveda in kateri butl bo to naredu? Sedaj so se pa prebudili in bo potrdilo o plačanem davku pogoj registracije. Game over! Sivi uvoz ne bo več tok cenej - pika! .)
Terminator Objavljeno Junij 4, 2006 Opozori Objavljeno Junij 4, 2006 (popravljeno) Poglejmo v preteklost; l.1998 (mislim da je prava) - Avstrija vstopi v EU. Avstrijci na veliko kupujejo v Nemčiji in delajo iste finte kot SLO sedaj. Mineta leto, dve. Nato pridejo na vrsto Ramboti- funanzpolicija. In še zdaj imajo polne roke dela. ZASTARALNI ROK DAVČNE UTAJE V EU JE 10 LET !!!! To že, ampak nihče ti ne bo šel gledat, če si plačal davek na pred dvemi leti kupljeni motor, ko bo enkrat že registriran. Seveda te pa lahko sosed prijavi ker mu greš na živce s preglasnimi rori! :P Popravljeno Junij 4, 2006. Popravil Terminator
jest Objavljeno Junij 4, 2006 Opozori Objavljeno Junij 4, 2006 Poglejmo v preteklost; l.1998 (mislim da je prava) - Avstrija vstopi v EU. Avstrijci na veliko kupujejo v Nemčiji in delajo iste finte kot SLO sedaj. Mineta leto, dve. Nato pridejo na vrsto Ramboti- funanzpolicija. In še zdaj imajo polne roke dela. ZASTARALNI ROK DAVČNE UTAJE V EU JE 10 LET !!!! To že, ampak nihče ti ne bo šel gledat, če si plačal davek na pred dvemi leti kupljeni motor, ko bo enkrat že registriran. Seveda te pa lahko sosed prijavi ker mu greš na živce s preglasnimi rori! :P Povsem svež info od kolega policaja: MNZ in DURS so uskladili baze podatkov in izluščili slednje: imamo toliko in toliko na novo registriranih vozil in na drugi strani toliko in toliko dospelih računov v določenih mesečnih obdobjih z obračunanim DDV. Tam, kjer se prvič registrirano vozilo v SLO in DDV (pri avtih tudi DMV) ne pokrivata, zasveti rdeča lučka. In ti spiski z rdečimi oznakami so že začeli krožiti po Policijskih enotah, ki bo dolžna preverjati, kdo je trenutni lastnik vozila. ta preveritev z zapisnikom vred bo nato romala na DURS. Od tam pa... kmalu bo en prvi najebanec.
danci1973 Objavljeno Junij 4, 2006 Opozori Objavljeno Junij 4, 2006 V Sloveniji z vstopom V EU naša država zopet ni pomislila na milion stvari. Ena od teh je bila da si pri uvozu vozila iz EU sam odgovoren za to da greš na davkarijo in rečeš dober dan jest sem pa nov motor kupil in bi rad poravnal davek - Ja seveda in kateri butl bo to naredu? Sedaj so se pa prebudili in bo potrdilo o plačanem davku pogoj registracije. Game over! Sivi uvoz ne bo več tok cenej - pika! .) Khm. Jaz sem to naredu lanskega marca. Na davkariji pa so rekli 'hvala lepa, ampak vi pa ne rabite plačat nobenih dajatev', kar so tudi potrdili s štemplom. Le-ta pa je bil pogoj za registracijo. D.
siks Objavljeno Junij 5, 2006 Opozori Objavljeno Junij 5, 2006 Povsem svež info od kolega policaja: MNZ in DURS so uskladili baze podatkov in izluščili slednje: imamo toliko in toliko na novo registriranih vozil in na drugi strani toliko in toliko dospelih računov v določenih mesečnih obdobjih z obračunanim DDV. Tam, kjer se prvič registrirano vozilo v SLO in DDV (pri avtih tudi DMV) ne pokrivata, zasveti rdeča lučka. In ti spiski z rdečimi oznakami so že začeli krožiti po Policijskih enotah, ki bo dolžna preverjati, kdo je trenutni lastnik vozila. ta preveritev z zapisnikom vred bo nato romala na DURS. Od tam pa... kmalu bo en prvi najebanec. ej, sej možno je vse, samo še enkrat: greš v bigbang, kupiš npr. tv, dobiš račun(kjer piše, da je bil ddv obračunan), doma veselo gledaš fuzbal, pa ti pozvoni na vratih dacar pa pravi: bigbang ni odvedel ddvja zato boš to naredil ti :kva2: al pa nč fuzbala več!!!!! :BUA: ne verjamem!!! :OK: lp 6
IKE Objavljeno Junij 5, 2006 Opozori Objavljeno Junij 5, 2006 Kot vsak pameten potrošnik gledate na vso stvar strogo s strani cene ... res da je to za kupca edini najpomembnejši faktor. Ali ste se realno vprašali zakaj je lahko sivi uvoznik cenejši ? Kaj v osnovi rabi za svoje delovanje - prodajo ? Nkdo lahko to počne samo s telefonom in kombijem, drug ima tudi delavnico in garažo ! Možno je veliko kombinacij delovanja. Pa prosim brez zamer, govorim res čisto na splošno. Uradni prodajalci morajo za svoje delovanje - zastopstvo znamke izpolnjevati določene ki jih postavljajo dobavitelji - proizvajalci sami. Potrebnih je toliko in toliko m2 salona, vedno je potrebno imeti določeno zalogo vozil v salonu, dobave se planirajo v naprej. Določena je tudi zaloga rezervnih delov in velikost delavnice v smislu delovne mize na servisu. Vse to pa stane !!! Kar se tiče pa davkarije je pa spet svoja zgodba ... tudi utaje se dogajajo in mlini pri nas meljejo bolj počasi a vseeno meljejo. Mislim da je na forumu kar nekaj samozaposlenih in nosilcev raznih '' s.p. '' ali '' d.o.o. '' pa me zanima za koliko '' % '' maržo ali rabat so pripravljeni delati. Če sploh kdo sodeluje v tej ali podobnih temah o čistem razglabljanju o cenah ?
Ice Objavljeno Junij 5, 2006 Opozori Objavljeno Junij 5, 2006 Mislim da je na forumu kar nekaj samozaposlenih in nosilcev raznih '' s.p. '' ali '' d.o.o. '' pa me zanima za koliko '' % '' maržo ali rabat so pripravljeni delati. predvsem odvisno od obsega prometa - manjsi kot je, vecji delez marze mora "ostati" na koncu in vice versa. sam delam od ca. 2% dalje, odvisno od visine posla.
bmwslo Objavljeno Junij 5, 2006 Opozori Objavljeno Junij 5, 2006 (popravljeno) Marže so od 1 % do 100 % in > . Odvisno je od tega s čem se ukvarjaš. Veleprodaja , maloprodaja ... tekstil, avtomobili , računalniki ... Če vprašaš mene sem pripravljen delat za 1 % pri poslu za xxxxxxxxx SIT, ker to prinese xxxxxx SIT. Če pa moram za 10.000 SIT xxx ur pri stranki sedet (ker se jim zdi, da je to že v ceni moje robe, ki sem jo dostavil) potem pa tudi za 50 % maržo to nebi naredil (ne naredim - naj grejo rajši v trgovino kupit, potem pa tko mene za kakšno "dodatno" uslugo rabjo, pa tam zaslužim tisto, namesto marže :devil: ). Ni lih vse v % , tko kot ni vse v dolžini. Tudi trdota (beri SIT) je pomembno. Pomoje pa , ker je tema o sivih uvoznikih motorjev, takšni služijo od 100.000 SIT > / kos. To običajno lahko nardijo par x na mesec in za manj se najbrž nebi splačalo. :blush: Pač moje razmišljanje. :devil: Popravljeno Junij 5, 2006. Popravil bmwslo
SiR Objavljeno Junij 5, 2006 Opozori Objavljeno Junij 5, 2006 Pomoje pa , ker je tema o sivih uvoznikih motorjev, takšni služijo od 100.000 SIT > / kos. To običajno lahko nardijo par x na mesec in za manj se najbrž nebi splačalo. Mogoče so pa med sbo kartelni dogovor sklenili, da dosegajo višje cene :) Prepričan pa sem, da so uradnim uvoznikom orenk trn v peti in da se bodo ti na nek način uprli takemu uvozu. Bodisi z garancijami, ali pa bodo servisne storitve malo dražje. Vsaka poslovna odločitev ima pač dva konca.
Tanatos Objavljeno Junij 5, 2006 Opozori Objavljeno Junij 5, 2006 Sivi uvozniki, kot jih imenujete, so večinoma novo nastale firme, ki uvažajo motorje po bistveno nižjih cenah. Od ostalih prodajalcev, ki so že več let na tržišču, pa nihče ne ponuja motorjev po takih cenah, do sedaj sem zasledil edino Habata, pa še on samo pri Yamahah. Honde in KTM pa ima po "običajnih" cenah. Čudno potem, da tudi ostali ne uvažajo na lastno pest, za cca. 200k sit mo motociklu bi se jim sigurno splačalo.
IKE Objavljeno Junij 5, 2006 Opozori Objavljeno Junij 5, 2006 Čudno potem, da tudi ostali ne uvažajo na lastno pest, za cca. 200k sit mo motociklu bi se jim sigurno splačalo. Daj se malo spusti na realna tla ... sem bil 10 let v moto branži in sem še sedaj pa mi gre kar na ... :SS ko poslušam ... pardon berem take izjave kot je tvoja. Sivi uvozniki si pokrijejo stroške telefona, prevoza in 50.000,- sit za žep pa so zadovoljni ! Če si že tako pameten si pa pojdi kupit motor sam v tujino in prišparaj še teh 200.000,- sit ...??? Ja kolk pa potem generalc zasluži na motorju vrednem 2.000.000,- sit ??? Ali pa takole ... koliko pa bi bil pripravljen nekomu zaslužiti na tej vsoti ? predvsem odvisno od obsega prometa - manjsi kot je, vecji delez marze mora "ostati" na koncu in vice versa. sam delam od ca. 2% dalje, odvisno od visine posla. Verjamem in tudi popolnoma razumem ! Konkretno pri prodaji motorja pa sivi uvozniki motor prodajo in to je to ... rečimo da govorimo o obsegu posla 2.000.000,- sit. In če dela za 2% oziroma 40.000,- sit si stem ne pokrije niti prevoza !!! In ko nekdo kupi motor za 2.000.000,- sit pričakuje pa za poln prtljažnik daril ???
IKE Objavljeno Junij 5, 2006 Opozori Objavljeno Junij 5, 2006 Ni lih vse v % , tko kot ni vse v dolžini. Tudi trdota (beri SIT) je pomembna. :blush: Pač moje razmišljanje. :devil: Tudi dobro povedano ... vendar matematično gledano : >>>> nakup motorja = cena $$$$ - popust $$$$ = končna cena $$$$ = najpomembnejši faktor !!! Vem da drugo ni pomembno ( tudi sam bi kupil kjer je ceneje vendar ne za vsako ceno ) a vseeno je lepo če si lahko motor prej dobro ogledaš, da ti prodajalec zna kaj povedat in svetovat, pa da lahko tudi kakšen rezervni del kupiš, pa da imajo tud serviserja ki nekaj ve in zna, pa da ti bojo garancijo rešli v normalnem času ... pa še se lahko našteva. Res si večina motoristov na internetu in med kolegi somotoristi vse pomeni, tako da zgoraj našteto odpade in tako je samo cena tista, ki najbolj odloča. Če se bo pa kaj zgodilo, bomo pa že nekak zrihtali ... slišim iz veliko ust. Sicer bodo pa tudi proizvajalci in zagovorniki pooblaščenih trgovcem morali nekaj naredit, da bodo zaščitili svoja stališča in poglede. In ponekod se nekaj že dogaja.
jest Objavljeno Junij 5, 2006 Opozori Objavljeno Junij 5, 2006 Tudi dobro povedano ... vendar matematično gledano : >>>> nakup motorja = cena $$$$ - popust $$$$ = končna cena $$$$ = najpomembnejši faktor !!! Vem da drugo ni pomembno ( tudi sam bi kupil kjer je ceneje vendar ne za vsako ceno ) a vseeno je lepo če si lahko motor prej dobro ogledaš, da ti prodajalec zna kaj povedat in svetovat, pa da lahko tudi kakšen rezervni del kupiš, pa da imajo tud serviserja ki nekaj ve in zna, pa da ti bojo garancijo rešli v normalnem času ... pa še se lahko našteva. Res si večina motoristov na internetu in med kolegi somotoristi vse pomeni, tako da zgoraj našteto odpade in tako je samo cena tista, ki najbolj odloča. Če se bo pa kaj zgodilo, bomo pa že nekak zrihtali ... slišim iz veliko ust. Sicer bodo pa tudi proizvajalci in zagovorniki pooblaščenih trgovcem morali nekaj naredit, da bodo zaščitili svoja stališča in poglede. In ponekod se nekaj že dogaja. v bistvu je zgoraj povedano vse kar bi moral vedeti vsak potrošnik. POCENI NAKUP JE PAČ ZMERAJ DRAG NAKUP. ali pa tista bogataševa: nimam toliko denarja da bi kupoval poceni robo.
danci1973 Objavljeno Junij 5, 2006 Opozori Objavljeno Junij 5, 2006 v bistvu je zgoraj povedano vse kar bi moral vedeti vsak potrošnik. POCENI NAKUP JE PAČ ZMERAJ DRAG NAKUP. ali pa tista bogataševa: nimam toliko denarja da bi kupoval poceni robo. Pozabil si še 'Iz polne riti je lahko srat'... :hmm: D.
SLEPEC Objavljeno Junij 6, 2006 Opozori Objavljeno Junij 6, 2006 Ja kolk pa potem generalc zasluži na motorju vrednem 2.000.000,- sit ??? 350.000sit,delta team krško :naughty: :BUA:
siks Objavljeno Junij 6, 2006 Opozori Objavljeno Junij 6, 2006 Pozabil si še 'Iz polne riti je lahko srat'... :hmm: D. :OK: d. :OK: 6
avro Objavljeno Junij 6, 2006 Opozori Objavljeno Junij 6, 2006 Tudi dobro povedano ... vendar matematično gledano : >>>> nakup motorja = cena $$$$ - popust $$$$ = končna cena $$$$ = najpomembnejši faktor !!! Vem da drugo ni pomembno ( tudi sam bi kupil kjer je ceneje vendar ne za vsako ceno ) a vseeno je lepo če si lahko motor prej dobro ogledaš, da ti prodajalec zna kaj povedat in svetovat, pa da lahko tudi kakšen rezervni del kupiš, pa da imajo tud serviserja ki nekaj ve in zna, pa da ti bojo garancijo rešli v normalnem času ... pa še se lahko našteva. Res si večina motoristov na internetu in med kolegi somotoristi vse pomeni, tako da zgoraj našteto odpade in tako je samo cena tista, ki najbolj odloča. Če se bo pa kaj zgodilo, bomo pa že nekak zrihtali ... slišim iz veliko ust. Sicer bodo pa tudi proizvajalci in zagovorniki pooblaščenih trgovcem morali nekaj naredit, da bodo zaščitili svoja stališča in poglede. In ponekod se nekaj že dogaja. Kolko je pa že magistrov postalo na tej temi??? al pa mogoče je že kter doktor?? :angry2: :angry2: Skoraj vse sm prebral, pa še zmer ne vem kakšno je javno (forumsko) mnenje o sivih uvoznikih. Je plačan DDV , ni plačan DDV. Je servis ... ni servis.... je poceni ni poceni.. se splača ... se ne splača... :slap: Če je plačan al pa ni plačan DDV je odgovoren prodajalec (pri novem motociklu). Bodo dacarji že njega lovil. Sej vsak račun , ki ga dobiš je vsota z DDV, pa naj bo to kruh mleko al pa avto in motor. Če ne bi bilo kaj vredu, bi te pa moral pr registraciji upozoriti da treba imeti potrdilo o plačanem tem in tem. Servis je v naši ljubi Sloveniji za vse motocikle .... če ga pa za kteri eksotični motor ni, si je pa kupec sam kriv, če se ni prej pozanimal. Je pa res, kar vem iz lastnih iskušenj, da je za nekatere motorje malo težje oz. dalj časa traja , da prideš do rezervnih delov. Cena??? :? odvisn kolk hitr rabiš oz. kolk si prpravlen počakat in se pa malo po internetu sprehodit pa boš sigurno kje kaj ceneje našel. Sej za svojo znamko veste kdo je uvoznik in kako je z rezernimi deli. Če je poceni al ni poceni je odvisn kolk imamo kaj $$ v žepu. Enim je j..e za 50-100k, eni pa gledajo za vsak $. Lahko se nekomu ne splača na drugi konec Slovenije po moped, ki je 50k ceneje, če lahko v tistem dnevu ki bi ga zabil na poti, doma zasluži 100k. (pr men je to nemogoče :P ) Yamaho kupiš v tujini, če pa rabiš žmiguc ... sory... smernik.... boš šel pa v DT. Sej ti ga bodo zaračunal tolk kolk košta in še zamenjal ti ga bodo al pa (beri prvi del) .) .) išči in čakaj) Al pa za Suzuki k Odru... Kolk ima pa kdo marže je pa itaq brez veze raspravlat.... kupcu je važna končna cena in da so vse obveznosi plačane do države. Vsaj nam...navadnim smrtnikom. Pa ne se sekirat... to je samo moje mnenje, ki sem ga dobil pri prebiranju te teme.... :worship: Lep dan.. :yea1: :yea1: OK.. zdej bom pa :xx: :xx: :xx:
Vojč Objavljeno Junij 6, 2006 Opozori Objavljeno Junij 6, 2006 @avro: mislim, da je debata bolj o upoštevanju garancije, Ne pa o kupuvanjo rez.delov. To pa ni isto a ne :hmm:
simonsi Objavljeno Junij 6, 2006 Opozori Objavljeno Junij 6, 2006 Napake v garanciji plača izdelovalec vozila, ne serviser, uvoznik. Vsaj pri avtih je preverjeno tako.
rr Objavljeno Junij 6, 2006 Opozori Objavljeno Junij 6, 2006 Poznam nekaj nakupov preko "sivega" uvoza. Fanjtje se vozijo in ni problemov, pa tudi servis jim je zagotovljen. Kako imasta to dogovorjeno uvoznik in serviser je njihova stvar. Je pa res, da bi uvažal vsak, ki ima pet minut časa in malo prostora v garaži - s takimi se ne bi šel igric. Marže so zasoljene. Sem kupil motor pri uradnem zastopniku. Vrednost novega je 1.500.000. Motor je bil star pol leta in registriran kot testno vozilo. Dogovorila sva se za ugodno ceno. Motor je bil testno vozilo na papirju - uporabljal ga je le on (se poznava). Prodaja izvršena, dobim papirje in gledam - nekam veliko papirjev. V rokah držim dejansko dve pogodbe; med njim in njegovo trgovino in njim ter mano. Uradna prodajna cena je bila 1 MSIT. Taki motorji so se drugje prodajali po cca 1.250 do 1.3 M (nov 1.5M). Sam sem ga dobil še nekoliko cenejše. TODA opozoriti hočem le na "rezerve" pri uradnih cenah, ki so in so zelo velike. Motorji - podobno kot pri avtih; vrednost avto 4.3M danes - jutri je popust in cena 3.7 M - bogi trgovec pa nič ne zasluži. LP
avro Objavljeno Junij 6, 2006 Opozori Objavljeno Junij 6, 2006 @avro: mislim, da je debata bolj o upoštevanju garancije, Ne pa o kupuvanjo rez.delov. To pa ni isto a ne :hmm: Debata je o vsem kar naj bi bilo logično in kaj ne bi bilo logično. kokr vem (mogoče se pa motim :hmm: ) ) garancijo daje proizvajalec ne pa prodajalec. In prodajalec oz. generalni uvoznik uredi tudi servisno mrežo. Stroške uveljavljanja garancije (z rezervnimi deli) pa krije proizvajalec. Sej pooblaščeni serviser vseeno dobi plačano, samo iz drugega naslova. A je mogoče v praksi drugače :? :? :? Ti nočejo uveljavit garancijo, ker nisi kupil mopeda pr njih :? (ne mislim tebe)... Pa naj napiše tukaj nekdo, ki mu niso hoteli uveljavit garancije, ker ni kupil mopeda pr njih. Pa za ktero znamko. Mogoče bo čez nekaj časa nova tema na forumu "Zakaj mi je padla prodaja motociklov" :whistle: :lol: Da ne bo pomote. Nimam čisto nič proti našim zastopnikom oz.generalnim uvoznikom. Pač nimamo vsi veliko $$$ in kupujemo po najugodnejši varianti. In če je to pri nas....tolko boljše. :OK: :OK:
avro Objavljeno Junij 6, 2006 Opozori Objavljeno Junij 6, 2006 Motorji - podobno kot pri avtih; vrednost avto 4.3M danes - jutri je popust in cena 3.7 M - bogi trgovec pa nič ne zasluži. LP :yes: bogi so bogi.. mogoče so pa še kaj dali .... še kakšne prihranke so mogoče dodal :lol: :lol: Al pa imajo zaradi bogastva rasprodajo.... :whistle: :lol:
Fritz Objavljeno Junij 6, 2006 Opozori Objavljeno Junij 6, 2006 EU je še zmeraj predvsem gospodarsko združenje in skozi to ter posledično odprtjem ogromnega trga smo prišli tudi do takšnih možnosti. Mislim, da lahko danes vsak kupi motor kjerkoli v EU (lahko tudi po e-bayu) in je to stvr njegove osebne odločitve. Jasno je, da uradnim zastopnikom in dilerjem po Sloveniji to ni všeč a tako pač je. Eni bodo sicer skušali nagajati, ne vem pa če se jim splača. Za prvega, ki slišim da to počne brišem njegovo znamko s seznama potencialnih nakupov. Če je pri motociklih vsaj nekaj analogije s svetom avtomobilov potem več služijo z vsemi dejavnostmi, ki sledijo prodaji vozila, kot s samo prodajo. Država bo svoje izterjala in se je dobro prepričati, če je po tej plati vse urejeno. V izogib problemom. Sam sem kupil nov motor v Sloveniji, pri bivšem neuradnem in sedanjem uradnem uvozniku, po ceni, ki ji je težko najti par v EU (upoštevaje prevoz, papirologijo itn.). Servis je zagotovljen in zelo po mojem okusu. Če bi se sedaj odločal, bi kupoval pri tistem, ki ponuja največ za najmanj denarja upoštevaje vse možne posledice in probleme.
Vojč Objavljeno Junij 6, 2006 Opozori Objavljeno Junij 6, 2006 Debata je o vsem kar naj bi bilo logično in kaj ne bi bilo logično. kokr vem (mogoče se pa motim :hmm: ) ) garancijo daje proizvajalec ne pa prodajalec. In prodajalec oz. generalni uvoznik uredi tudi servisno mrežo. Stroške uveljavljanja garancije (z rezervnimi deli) pa krije proizvajalec. Sej pooblaščeni serviser vseeno dobi plačano, samo iz drugega naslova. A je mogoče v praksi drugače :? :? :? Ti nočejo uveljavit garancijo, ker nisi kupil mopeda pr njih :? (ne mislim tebe)... Pa naj napiše tukaj nekdo, ki mu niso hoteli uveljavit garancije, ker ni kupil mopeda pr njih. Pa za ktero znamko. Mogoče bo čez nekaj časa nova tema na forumu "Zakaj mi je padla prodaja motociklov" :whistle: :lol: Da ne bo pomote. Nimam čisto nič proti našim zastopnikom oz.generalnim uvoznikom. Pač nimamo vsi veliko $$$ in kupujemo po najugodnejši varianti. In če je to pri nas....tolko boljše. :OK: :OK: no prej si pisal o navadnih rez.delih(blinkerjih ipd.) in ne o garanciji, kot zdaj .) no smo razjasnili :)
jest Objavljeno Junij 6, 2006 Opozori Objavljeno Junij 6, 2006 Pozabil si še 'Iz polne riti je lahko srat'... :hmm: D. Odvisno kaj daš v svoja čreva. Dandanes ni keč v polni riti - s tušakcijami in 5000 sit v žepu spitaš vsakega prašiča! Analogija: za nekoga je bicikleto za pol milijona preveč, drugemu 100 mio za helikopter mizerna vsota.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se