Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
necy

Suzuki Servisi

Recommended Posts

K a m e n

Hm. Malo me muči, kako da tema nobenega ne zanima. Pa spisek pooblaščenih servisov bi morali vsi lastniki zahtevat, ne pa da prosjačimo uradnega zastopnika, ki nas po telefonu odpika. Ko bo prišlo pri komerkoli do napake v garancijski dobi, bo še kako zajokal, ko mu garancije ne bojo priznali, ker servis ni pooblaščen, interval ni bil do metra in ure po navodilih upoštevan, itd.

Lahko je trditi, da je nek servis 'že vsekozi uradni' vendar ga v servisni knjigi ni navedenega, tudi na spletni strani http://motorji.suzuki.si/sl/Prodajno-servisna-mreza/ ni naveden, in tudi telefonsko so mi izjavili, da veljajo le servisi navedeni na tem seznamu.

Nasprotujoče lastni prvi izjavi so tudi zatrdili, da TC napoti Suzukije na pooblaščena servisa Elisa in SMK, vendar, kako sta pooblaščena, če ju nimajo navedenih na spletni in v servisni.

Skratka kaos. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred eno uro, K a m e n pravi:

Hm. Malo me muči, kako da tema nobenega ne zanima. Pa spisek pooblaščenih servisov bi morali vsi lastniki zahtevat, ne pa da prosjačimo uradnega zastopnika, ki nas po telefonu odpika. Ko bo prišlo pri komerkoli do napake v garancijski dobi, bo še kako zajokal, ko mu garancije ne bojo priznali, ker servis ni pooblaščen, interval ni bil do metra in ure po navodilih upoštevan, itd.

Lahko je trditi, da je nek servis 'že vsekozi uradni' vendar ga v servisni knjigi ni navedenega, tudi na spletni strani http://motorji.suzuki.si/sl/Prodajno-servisna-mreza/ ni naveden, in tudi telefonsko so mi izjavili, da veljajo le servisi navedeni na tem seznamu.

Nasprotujoče lastni prvi izjavi so tudi zatrdili, da TC napoti Suzukije na pooblaščena servisa Elisa in SMK, vendar, kako sta pooblaščena, če ju nimajo navedenih na spletni in v servisni.

Skratka kaos. 

skopirano z www strani Elise:

Servis izdelkov
Smo pooblaščen servisni center za motorna kolesa KAWASAKI, HONDA, YAMAHA in SUZUKI.  Nudimo vam visoko stopnjo strokovnosti s področja servisiranja motorjev.  

Kar pomeni, da so pooblaščeni.(v nasprotnem zavajajo in jih lahko tožiš) Itak garancijo uveljavljaš preko njih. Bi bilo kr smiselno povprašati gospo Nevo kako je s tem. Ampak jaz jim verjamem, in do sedaj sicer za kawasaki so vse oni uredili (neke manjše reklamacije sem imel pred leti)




 



 

Share this post


Link to post
Share on other sites
RobiRoberto
pred 39 minutami, DAMI34 pravi:

 Bi bilo kr smiselno povprašati gospo Nevo kako je s tem.

Tudi jaz sem "na zahtevnejše servise" vozil svojo Yamaho na servis v Eliso v Domžale in me zanima, če sem s pomočjo Googla našel pravo gospo Nevo in če se prav spominjam, da je "tudi dirkala z mopedom" ... :?

neva.thumb.jpg.b85bda1be5379567d9c936ba01baf367.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 15 minutami, RobiRoberto pravi:

Tudi jaz sem "na zahtevnejše servise" vozil svojo Yamaho na servis v Eliso v Domžale in me zanima, če sem s pomočjo Googla našel pravo gospo Nevo in če se prav spominjam, da je "tudi dirkala z mopedom" ... :?

 

prava je :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
SMX17
6 hours ago, K a m e n said:

so tudi zatrdili, da TC napoti Suzukije na pooblaščena servisa Elisa in SMK, vendar, kako sta pooblaščena, če ju nimajo navedenih na spletni in v servisni.


Itak da imajo, kot je že dami napisal. Ne moreš zajebat če tam pelješ - vedno prijazni in ustrežljivi, motor pa poštimajo tako kot bog zapove. Niso površni, so tudi sami skozi na stezah in se zavedajo nevarnosti.

@RobiRoberto  To je ona ja, Bivša dirkačica :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
K a m e n

Hvala družba. Bom očitno kar k Elisi peljal.

Prodrive, marsikdo 'šravfa' / lahko celo dobro / ampak vprašanje je bilo, kdo je pooblaščen za to na tak način, da po takem šravfanju še vedno velja garancija.

Ker problema ni, dokler je vse brez problema, ko pa nastane problem, se začne izmikanje in iskanje dlake v jajcu, Takrat pa ni luštno. In ko firma zavrne odpravo drage napake ali garancije zato, ker si enkrat opravil menjavo olja in filtra pri nekom, ki ga oni nimajo na spisku požegnanih... pa saj veste o čem tipkam. 

Pa dober oprijem vsem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mitja-P

Evo, pravkar pripeljal mojega V-stroma 650 iz opravljenega prvega servisa na 1000km. Delo opravljeno pri Motor Jetu. Zamenjano motorno olje- Motorex 10W40, oljni filter ter malo tako okoli motorja in zato sem plačal 85 eur. Štempl je v servisni knjigi in to je to. Aja, pa do 7500 obratov ga sedaj lahko vozim:smoke:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
K a m e n

No, jaz sem plačal 115 pri Elisi, tudi za prvega na jurja. Je pa olje v motorju, olje v menjalniku in olje v kardanu, ter filter

Share this post


Link to post
Share on other sites
Borutt
pred 7 urami, Mitja-P pravi:

Evo, pravkar pripeljal mojega V-stroma 650 iz opravljenega prvega servisa na 1000km. Delo opravljeno pri Motor Jetu. Zamenjano motorno olje- Motorex 10W40, oljni filter ter malo tako okoli motorja in zato sem plačal 85 eur. Štempl je v servisni knjigi in to je to. Aja, pa do 7500 obratov ga sedaj lahko vozim:smoke:

 

Jaz uporabljam spodnjo polovico razpoložljivih vrtljajev. Motor je prožen in dovolj močen. Pa še poraba je pod 4 litri s takšno vožnjo (3,6 - 3,8). Boš ugotovil, da je vrtenje nad 5000 nepotrebno in odvečno. Razen za kakšno bolj hitro prehitevanje, seveda. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mitja-P
Ob 26. 5. 2017 ob 23:10, Borutt pravi:

Jaz uporabljam spodnjo polovico razpoložljivih vrtljajev. Motor je prožen in dovolj močen. Pa še poraba je pod 4 litri s takšno vožnjo (3,6 - 3,8). Boš ugotovil, da je vrtenje nad 5000 nepotrebno in odvečno. Razen za kakšno bolj hitro prehitevanje, seveda. 

Ja saj, ko imam zadaj sopotnico, tak al tak ne smem čez 5000 obratov, ker kar hitro dobim šus v rabra. Je pa fajn, da ko vozim sam lahko malo preluftam motor.:cool:

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
Pravkar, Mitja-P pravi:

Ja saj, ko imam zadaj sopotnico, tak al tak ne smem čez 5000 obratov, ker kar hitro dobim šus v rabra. Je pa fajn, da ko vozim sam lahko malo preluftam motor.:cool:

ko maš sopotnico, daj nalepko preko obratomera. :D

Občasno rabi moped, da se fino zavrti (seveda predhodno ogret itd), če ne se uleni.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mitja-P
pred 23 minutami, DAMI34 pravi:

ko maš sopotnico, daj nalepko preko obratomera. :D

Občasno rabi moped, da se fino zavrti (seveda predhodno ogret itd), če ne se uleni.

 

Ideja je sicer dobra, vendar dvomim, da bi pri MDŽC to vžgalo. Ma točno naštudiran piš vetra okoli čelade in če grem čez mi to takoj javi :mad:  

Share this post


Link to post
Share on other sites
XTR
37 minutes ago, XDR said:

Motorjet.... odnos do stranke navidez prijaten. Za vsem tem pa se skriva samo želja po zaslužku in to čim več. 

Slaba izkušnja? A ni to cilj vsakega moto servisa, da nekaj zasluži?

Share this post


Link to post
Share on other sites
izibajker
pred 41 minutami, XDR pravi:

Motorjet.... odnos do stranke navidez prijaten. Za vsem tem pa se skriva samo želja po zaslužku in to čim več. 

Noben servis ne deluje po principu dobrodelnosti. A lahko malo bolj argumentiraš s čim nisi bil zadovoljen pri omenjenem servisu? Če so ti že pred posegom povedali (okvirni) znesek, in če si se strinjal, potem je huda kri odveč. Če so ti pa naknadno navijali ceno, potem se pa malo pogovori z lastnikom, ali pa se obrni na tisto institucijo za zaščito potrošnikov...

Share this post


Link to post
Share on other sites
sesir
pred 4 minutami, XTR pravi:

Slaba izkušnja? A ni to cilj vsakega moto servisa, da nekaj zasluži?

Od vsakega servisa,posla je to cilj...

Pri Suzukiju naj bi bilo drugače...hehe

Share this post


Link to post
Share on other sites
The Lakl

Kakšne imate izkušnje na servisih?

Ali je to postal”nacjonalni šport” da odpelješ motor iz servisa in ti nekaj zvoni na zadnjem delu. Doma takoj preverim in vidim, da nimam več vijaka z katero sem imel pritrjeno registrsko tablico. Kako je to možno, da sem ga kljub inox vijaku odlomil ali izgubil mi je prvo padlo v glavo. Stojim, gledam in opazim, da so mi na servisu zamenjali okvir registrske tablice in vijaka niso vrnili. Očitno jih je precej motilo, da je na okvirju pisalo Motoland Panigaz in ne Motorjet. Še dobro, da mi niso odstranili nalepk na prednjem delu motorja.

In kaj sedaj? Bom najbrž počakal do četrtka, poklical servis, da se bo moj okvir že izgub in ga zahteval nazaj. Pol pa “štalo”naredim. :)

862A92EB-BBD1-4786-AA36-D92FBE08B74F.jpeg

E94678D0-9B4E-4990-BA68-3B7F930B88B3.jpeg

Edited by The Lakl

Share this post


Link to post
Share on other sites
Scarabeo 500

The Lakl, pa kaj si nor. Da bi si to kdo upam - si nisem mislil. Tam prodajajo tudi Kawasakije, da ti ga ne bodo drugič celega zamenjali - če bo kdaj drugič :).

Share this post


Link to post
Share on other sites
The Lakl

Ja! Malo za popestritev! 

Ko sem čakal v “salonu” na nalog za servis je za mano stal nov Suzuki V Storm 650. Ta isti, katerega sem pred prvomajskimi prazniki hotel kupiti, ga čakal tri dni in na koncu, ko je prišel, sedim na njem in mi povedo, da je žal že ta prodan. Mojih € niso hoteli??? Mogoče pa nov kupec nima časa, da pride ponj :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Scarabeo 500
pred 2 minutami, The Lakl pravi:

Ja! Malo za popestritev! 

Ko sem čakal v “salonu” na nalog za servis je za mano stal nov Suzuki V Storm 650. Ta isti, katerega sem pred prvomajskimi prazniki hotel kupiti, ga čakal tri dni in na koncu, ko je prišel, sedim na njem in mi povedo, da je žal že ta prodan. Mojih € niso hoteli??? Mogoče pa nov kupec nima časa, da pride ponj :)

Po moje so prodajalci na minimumu plače, lastnik pa se do njih obnaša... in se jim malo je...

Takšne imamo. Naj dajo človeku dostojno plačo in del stimulacije in od njega zahtevati korektno delo. Potem pa če ne....adijo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
The Lakl
pred 9 minutami, K a m e n pravi:

Zdi se, da gredo debate vse bolj stran od tematike ?

Mislim, da ne! Govora je o pooblaščenem serviserju znamke Suzuki. Izbire ni. Motorjet, Fri mobil, Tc Motoshop, Elisa in Motoland.  Servis imam pred nosom službe, da pa grem kam drugam porabim dan dopusta, katerega raje potrošim za kako resno avanturo. Servis je po FB kar visoko opevan in sem bil presenečen ko sem ga obiskal. Serviserja- nimam pripomb! Prijazna, korektna, prikazala strokovno znanje in uredila motor. Sam videz servisa pa kaos. Umazanija, razmetani razstavljeni motorji-brez reda. Če koga zanima, kako bi naj izgledala delavnica si lahko pride pogledat moje delovno mesto (skladišče in priprava materjala za struženje ter rezkanje, obrat za bruniranje ter odpremo končnih izdelkov)  Na daleč se vidi, da so motorji razstavljeni že zelo dolgo časa, prah na delih, umazanija, razmetani deli okrog motorjev, na policah totalen kaos, razmetano orodje... Na veliko servisih sem bil a ta je res cvetka že na prvi pogled. Ne me narobe razumet! Nisem perfekcijonist. Ampak me pa nered malce zmoti. 

Prvi servis zaradi garancije, drugi pa pa že gre mojemu staremu mojstru pri konkurenčni znamki ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!