Jump to content
Najpomembnejši ukrep za preprečevanje širjenja okužbe z novim koronavirusom je, da zmanjšamo stike in ostajamo doma. ×
  • Sign Up
necy

Suzuki Servisi

Recommended Posts

K a m e n

Hm. Malo me muči, kako da tema nobenega ne zanima. Pa spisek pooblaščenih servisov bi morali vsi lastniki zahtevat, ne pa da prosjačimo uradnega zastopnika, ki nas po telefonu odpika. Ko bo prišlo pri komerkoli do napake v garancijski dobi, bo še kako zajokal, ko mu garancije ne bojo priznali, ker servis ni pooblaščen, interval ni bil do metra in ure po navodilih upoštevan, itd.

Lahko je trditi, da je nek servis 'že vsekozi uradni' vendar ga v servisni knjigi ni navedenega, tudi na spletni strani http://motorji.suzuki.si/sl/Prodajno-servisna-mreza/ ni naveden, in tudi telefonsko so mi izjavili, da veljajo le servisi navedeni na tem seznamu.

Nasprotujoče lastni prvi izjavi so tudi zatrdili, da TC napoti Suzukije na pooblaščena servisa Elisa in SMK, vendar, kako sta pooblaščena, če ju nimajo navedenih na spletni in v servisni.

Skratka kaos. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred eno uro, K a m e n pravi:

Hm. Malo me muči, kako da tema nobenega ne zanima. Pa spisek pooblaščenih servisov bi morali vsi lastniki zahtevat, ne pa da prosjačimo uradnega zastopnika, ki nas po telefonu odpika. Ko bo prišlo pri komerkoli do napake v garancijski dobi, bo še kako zajokal, ko mu garancije ne bojo priznali, ker servis ni pooblaščen, interval ni bil do metra in ure po navodilih upoštevan, itd.

Lahko je trditi, da je nek servis 'že vsekozi uradni' vendar ga v servisni knjigi ni navedenega, tudi na spletni strani http://motorji.suzuki.si/sl/Prodajno-servisna-mreza/ ni naveden, in tudi telefonsko so mi izjavili, da veljajo le servisi navedeni na tem seznamu.

Nasprotujoče lastni prvi izjavi so tudi zatrdili, da TC napoti Suzukije na pooblaščena servisa Elisa in SMK, vendar, kako sta pooblaščena, če ju nimajo navedenih na spletni in v servisni.

Skratka kaos. 

skopirano z www strani Elise:

Servis izdelkov
Smo pooblaščen servisni center za motorna kolesa KAWASAKI, HONDA, YAMAHA in SUZUKI.  Nudimo vam visoko stopnjo strokovnosti s področja servisiranja motorjev.  

Kar pomeni, da so pooblaščeni.(v nasprotnem zavajajo in jih lahko tožiš) Itak garancijo uveljavljaš preko njih. Bi bilo kr smiselno povprašati gospo Nevo kako je s tem. Ampak jaz jim verjamem, in do sedaj sicer za kawasaki so vse oni uredili (neke manjše reklamacije sem imel pred leti)




 



 

Share this post


Link to post
Share on other sites
RobiRoberto
pred 39 minutami, DAMI34 pravi:

 Bi bilo kr smiselno povprašati gospo Nevo kako je s tem.

Tudi jaz sem "na zahtevnejše servise" vozil svojo Yamaho na servis v Eliso v Domžale in me zanima, če sem s pomočjo Googla našel pravo gospo Nevo in če se prav spominjam, da je "tudi dirkala z mopedom" ... :?

neva.thumb.jpg.b85bda1be5379567d9c936ba01baf367.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 15 minutami, RobiRoberto pravi:

Tudi jaz sem "na zahtevnejše servise" vozil svojo Yamaho na servis v Eliso v Domžale in me zanima, če sem s pomočjo Googla našel pravo gospo Nevo in če se prav spominjam, da je "tudi dirkala z mopedom" ... :?

 

prava je :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
SMX17
6 hours ago, K a m e n said:

so tudi zatrdili, da TC napoti Suzukije na pooblaščena servisa Elisa in SMK, vendar, kako sta pooblaščena, če ju nimajo navedenih na spletni in v servisni.


Itak da imajo, kot je že dami napisal. Ne moreš zajebat če tam pelješ - vedno prijazni in ustrežljivi, motor pa poštimajo tako kot bog zapove. Niso površni, so tudi sami skozi na stezah in se zavedajo nevarnosti.

@RobiRoberto  To je ona ja, Bivša dirkačica :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
K a m e n

Hvala družba. Bom očitno kar k Elisi peljal.

Prodrive, marsikdo 'šravfa' / lahko celo dobro / ampak vprašanje je bilo, kdo je pooblaščen za to na tak način, da po takem šravfanju še vedno velja garancija.

Ker problema ni, dokler je vse brez problema, ko pa nastane problem, se začne izmikanje in iskanje dlake v jajcu, Takrat pa ni luštno. In ko firma zavrne odpravo drage napake ali garancije zato, ker si enkrat opravil menjavo olja in filtra pri nekom, ki ga oni nimajo na spisku požegnanih... pa saj veste o čem tipkam. 

Pa dober oprijem vsem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mitja-P

Evo, pravkar pripeljal mojega V-stroma 650 iz opravljenega prvega servisa na 1000km. Delo opravljeno pri Motor Jetu. Zamenjano motorno olje- Motorex 10W40, oljni filter ter malo tako okoli motorja in zato sem plačal 85 eur. Štempl je v servisni knjigi in to je to. Aja, pa do 7500 obratov ga sedaj lahko vozim:smoke:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
K a m e n

No, jaz sem plačal 115 pri Elisi, tudi za prvega na jurja. Je pa olje v motorju, olje v menjalniku in olje v kardanu, ter filter

Share this post


Link to post
Share on other sites
Borutt
pred 7 urami, Mitja-P pravi:

Evo, pravkar pripeljal mojega V-stroma 650 iz opravljenega prvega servisa na 1000km. Delo opravljeno pri Motor Jetu. Zamenjano motorno olje- Motorex 10W40, oljni filter ter malo tako okoli motorja in zato sem plačal 85 eur. Štempl je v servisni knjigi in to je to. Aja, pa do 7500 obratov ga sedaj lahko vozim:smoke:

 

Jaz uporabljam spodnjo polovico razpoložljivih vrtljajev. Motor je prožen in dovolj močen. Pa še poraba je pod 4 litri s takšno vožnjo (3,6 - 3,8). Boš ugotovil, da je vrtenje nad 5000 nepotrebno in odvečno. Razen za kakšno bolj hitro prehitevanje, seveda. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mitja-P
Ob 26. 5. 2017 ob 23:10, Borutt pravi:

Jaz uporabljam spodnjo polovico razpoložljivih vrtljajev. Motor je prožen in dovolj močen. Pa še poraba je pod 4 litri s takšno vožnjo (3,6 - 3,8). Boš ugotovil, da je vrtenje nad 5000 nepotrebno in odvečno. Razen za kakšno bolj hitro prehitevanje, seveda. 

Ja saj, ko imam zadaj sopotnico, tak al tak ne smem čez 5000 obratov, ker kar hitro dobim šus v rabra. Je pa fajn, da ko vozim sam lahko malo preluftam motor.:cool:

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
Pravkar, Mitja-P pravi:

Ja saj, ko imam zadaj sopotnico, tak al tak ne smem čez 5000 obratov, ker kar hitro dobim šus v rabra. Je pa fajn, da ko vozim sam lahko malo preluftam motor.:cool:

ko maš sopotnico, daj nalepko preko obratomera. :D

Občasno rabi moped, da se fino zavrti (seveda predhodno ogret itd), če ne se uleni.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mitja-P
pred 23 minutami, DAMI34 pravi:

ko maš sopotnico, daj nalepko preko obratomera. :D

Občasno rabi moped, da se fino zavrti (seveda predhodno ogret itd), če ne se uleni.

 

Ideja je sicer dobra, vendar dvomim, da bi pri MDŽC to vžgalo. Ma točno naštudiran piš vetra okoli čelade in če grem čez mi to takoj javi :mad:  

Share this post


Link to post
Share on other sites
XTR
37 minutes ago, XDR said:

Motorjet.... odnos do stranke navidez prijaten. Za vsem tem pa se skriva samo želja po zaslužku in to čim več. 

Slaba izkušnja? A ni to cilj vsakega moto servisa, da nekaj zasluži?

Share this post


Link to post
Share on other sites
izibajker
pred 41 minutami, XDR pravi:

Motorjet.... odnos do stranke navidez prijaten. Za vsem tem pa se skriva samo želja po zaslužku in to čim več. 

Noben servis ne deluje po principu dobrodelnosti. A lahko malo bolj argumentiraš s čim nisi bil zadovoljen pri omenjenem servisu? Če so ti že pred posegom povedali (okvirni) znesek, in če si se strinjal, potem je huda kri odveč. Če so ti pa naknadno navijali ceno, potem se pa malo pogovori z lastnikom, ali pa se obrni na tisto institucijo za zaščito potrošnikov...

Share this post


Link to post
Share on other sites
sesir
pred 4 minutami, XTR pravi:

Slaba izkušnja? A ni to cilj vsakega moto servisa, da nekaj zasluži?

Od vsakega servisa,posla je to cilj...

Pri Suzukiju naj bi bilo drugače...hehe

Share this post


Link to post
Share on other sites
The Lakl

Kakšne imate izkušnje na servisih?

Ali je to postal”nacjonalni šport” da odpelješ motor iz servisa in ti nekaj zvoni na zadnjem delu. Doma takoj preverim in vidim, da nimam več vijaka z katero sem imel pritrjeno registrsko tablico. Kako je to možno, da sem ga kljub inox vijaku odlomil ali izgubil mi je prvo padlo v glavo. Stojim, gledam in opazim, da so mi na servisu zamenjali okvir registrske tablice in vijaka niso vrnili. Očitno jih je precej motilo, da je na okvirju pisalo Motoland Panigaz in ne Motorjet. Še dobro, da mi niso odstranili nalepk na prednjem delu motorja.

In kaj sedaj? Bom najbrž počakal do četrtka, poklical servis, da se bo moj okvir že izgub in ga zahteval nazaj. Pol pa “štalo”naredim. :)

862A92EB-BBD1-4786-AA36-D92FBE08B74F.jpeg

E94678D0-9B4E-4990-BA68-3B7F930B88B3.jpeg

Edited by The Lakl

Share this post


Link to post
Share on other sites
Scarabeo 500

The Lakl, pa kaj si nor. Da bi si to kdo upam - si nisem mislil. Tam prodajajo tudi Kawasakije, da ti ga ne bodo drugič celega zamenjali - če bo kdaj drugič :).

Share this post


Link to post
Share on other sites
The Lakl

Ja! Malo za popestritev! 

Ko sem čakal v “salonu” na nalog za servis je za mano stal nov Suzuki V Storm 650. Ta isti, katerega sem pred prvomajskimi prazniki hotel kupiti, ga čakal tri dni in na koncu, ko je prišel, sedim na njem in mi povedo, da je žal že ta prodan. Mojih € niso hoteli??? Mogoče pa nov kupec nima časa, da pride ponj :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Scarabeo 500
pred 2 minutami, The Lakl pravi:

Ja! Malo za popestritev! 

Ko sem čakal v “salonu” na nalog za servis je za mano stal nov Suzuki V Storm 650. Ta isti, katerega sem pred prvomajskimi prazniki hotel kupiti, ga čakal tri dni in na koncu, ko je prišel, sedim na njem in mi povedo, da je žal že ta prodan. Mojih € niso hoteli??? Mogoče pa nov kupec nima časa, da pride ponj :)

Po moje so prodajalci na minimumu plače, lastnik pa se do njih obnaša... in se jim malo je...

Takšne imamo. Naj dajo človeku dostojno plačo in del stimulacije in od njega zahtevati korektno delo. Potem pa če ne....adijo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
The Lakl
pred 9 minutami, K a m e n pravi:

Zdi se, da gredo debate vse bolj stran od tematike ?

Mislim, da ne! Govora je o pooblaščenem serviserju znamke Suzuki. Izbire ni. Motorjet, Fri mobil, Tc Motoshop, Elisa in Motoland.  Servis imam pred nosom službe, da pa grem kam drugam porabim dan dopusta, katerega raje potrošim za kako resno avanturo. Servis je po FB kar visoko opevan in sem bil presenečen ko sem ga obiskal. Serviserja- nimam pripomb! Prijazna, korektna, prikazala strokovno znanje in uredila motor. Sam videz servisa pa kaos. Umazanija, razmetani razstavljeni motorji-brez reda. Če koga zanima, kako bi naj izgledala delavnica si lahko pride pogledat moje delovno mesto (skladišče in priprava materjala za struženje ter rezkanje, obrat za bruniranje ter odpremo končnih izdelkov)  Na daleč se vidi, da so motorji razstavljeni že zelo dolgo časa, prah na delih, umazanija, razmetani deli okrog motorjev, na policah totalen kaos, razmetano orodje... Na veliko servisih sem bil a ta je res cvetka že na prvi pogled. Ne me narobe razumet! Nisem perfekcijonist. Ampak me pa nered malce zmoti. 

Prvi servis zaradi garancije, drugi pa pa že gre mojemu staremu mojstru pri konkurenčni znamki ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • jvalant
      Ne vem, korona ima navidez majhno cifro... Ampak, kot jaz vidim je pa tretjina vseh umrlih za korono v Italiji. 12.000. Napram celem svetu z 37.000. Italija je indikator, kaj korona lahko naredi, ce so ukrepi pozni in slabi. Ne, ce  ni ukrepov. Ze samo ce so malo pozni, ima ena Italija tretjino vseh umrlih na svetu.  In se to nekako centralizirano na en del Italije, ne vso.  Statistike so lahko zelo varljive. Mislim, da bi brez ukrepov, korona bila precej zoprna zadeva. V Italiji sedajle, ze po ukrepih, le te sprostimo, pa nej se odigra kakih 100 nogometnih tekem, pa par festivalov, z po 30.000 gledalci, ki vpijejo, itd (torej korona brez ukrepov), in dobimo masakr.  Z resno karanteno, imajo ze kar nekaj casa po 700 mrtvih na dan.  Ker pa veliko drzav ukrepa, mogoce celo preodlocno, so pa cifre izven Italije se nekako znosne...  To se pac meni zdi, z mojo logiko. zato se mi zdi da so ukrepi nujni, da ima korona potencial, da naredi resno skodo, tudi ce sama statistika zrtev govori drugace... Zato podpiram ukrepe.  Tudi pomisliti ne upam, kaj bi bilo v Italiji brez ukrepov. In brez njih, bi se rec neovirano sirila. Ne verjamem, da virusi sami silijo v Italijo.
    • Scarabeo 500
      Zanimivo, pa vse te številke so dostopne v trenutku, pa jih večina ne pozna ali noče poznati. Primerjave so zelo zanimive. Ko vidiš, zakaj ljudje umirajo po svetu in v kakšnem številu, je korona  ...  Po moje je zatajila stroka. Podlegla medijskemu in političnemu pritisku. 
    • ukica
      A pravim.. 10.000 ljudi se okuži s Corona virusom pa bi vsi imeli in nosili maske. Na svatu ima 50 milijonov ljudi HIV pa se zmer noben noce seksat s kondomom.. cuden svet a?
    • Alla
      uradni podatki, dosegljivi tudi na WHO, zajemajo vse države sveta v obdobju 01.01.2020 do 29.03.2020, torej prvi kvartal letošnjega leta.... v prvih 3eh letošnjih mesecih je zaradi različnih virusnih bolezni umrlo 3.195.379 ljudi : - 2.021.618 zaradi raka - 413.794 zaradi HIV/AIDS - 241.446 zaradi malarije - 119.666 zaradi sezonske gripe (tudi cepljeni, 99% pljučnih bolnikov zaradi onesnaženega zraka) - 37.091 zaradi covid19 (99% pljučnih bolnikov zaradi onesnaženega zraka) zaradi različnih vzrokov je umrlo 1.871.494 otrok mlajših od 5 let, izvedenih je bilo 10.465,178 abortrusov (splavov), 76.102 žensk je umrlo med porodom, 615.816 je umrlo za posledicami alkohola, 1.230.855 za posledicami kajenja, 332.367 jih je umrlo v prometnih nesrečah, 264.032 pa je bilo samomorov.... vse to v samo prvih 3 mesecih letošnjega leta.....ob čemer moram poudariti, da podatki ne zajemajo milijonov umorjenih zaradi vojn - otrok in odraslih, niti milijonov umrlih zaradi lakote - otrok in odraslih.... Sorry, kdo nas ma za norca, pa kako hudo nas bo to vsekalo po kepi?
    • Dimen
      Ena kratka furca še pred karanteno  
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!