Jump to content

Suzuki Servisi


necy

Recommended Posts

Hm. Malo me muči, kako da tema nobenega ne zanima. Pa spisek pooblaščenih servisov bi morali vsi lastniki zahtevat, ne pa da prosjačimo uradnega zastopnika, ki nas po telefonu odpika. Ko bo prišlo pri komerkoli do napake v garancijski dobi, bo še kako zajokal, ko mu garancije ne bojo priznali, ker servis ni pooblaščen, interval ni bil do metra in ure po navodilih upoštevan, itd.

Lahko je trditi, da je nek servis 'že vsekozi uradni' vendar ga v servisni knjigi ni navedenega, tudi na spletni strani http://motorji.suzuki.si/sl/Prodajno-servisna-mreza/ ni naveden, in tudi telefonsko so mi izjavili, da veljajo le servisi navedeni na tem seznamu.

Nasprotujoče lastni prvi izjavi so tudi zatrdili, da TC napoti Suzukije na pooblaščena servisa Elisa in SMK, vendar, kako sta pooblaščena, če ju nimajo navedenih na spletni in v servisni.

Skratka kaos. 

Link to comment
Share on other sites

pred eno uro, K a m e n pravi:

Hm. Malo me muči, kako da tema nobenega ne zanima. Pa spisek pooblaščenih servisov bi morali vsi lastniki zahtevat, ne pa da prosjačimo uradnega zastopnika, ki nas po telefonu odpika. Ko bo prišlo pri komerkoli do napake v garancijski dobi, bo še kako zajokal, ko mu garancije ne bojo priznali, ker servis ni pooblaščen, interval ni bil do metra in ure po navodilih upoštevan, itd.

Lahko je trditi, da je nek servis 'že vsekozi uradni' vendar ga v servisni knjigi ni navedenega, tudi na spletni strani http://motorji.suzuki.si/sl/Prodajno-servisna-mreza/ ni naveden, in tudi telefonsko so mi izjavili, da veljajo le servisi navedeni na tem seznamu.

Nasprotujoče lastni prvi izjavi so tudi zatrdili, da TC napoti Suzukije na pooblaščena servisa Elisa in SMK, vendar, kako sta pooblaščena, če ju nimajo navedenih na spletni in v servisni.

Skratka kaos. 

skopirano z www strani Elise:

Servis izdelkov
Smo pooblaščen servisni center za motorna kolesa KAWASAKI, HONDA, YAMAHA in SUZUKI.  Nudimo vam visoko stopnjo strokovnosti s področja servisiranja motorjev.  

Kar pomeni, da so pooblaščeni.(v nasprotnem zavajajo in jih lahko tožiš) Itak garancijo uveljavljaš preko njih. Bi bilo kr smiselno povprašati gospo Nevo kako je s tem. Ampak jaz jim verjamem, in do sedaj sicer za kawasaki so vse oni uredili (neke manjše reklamacije sem imel pred leti)




 



 

Link to comment
Share on other sites

pred 39 minutami, DAMI34 pravi:

 Bi bilo kr smiselno povprašati gospo Nevo kako je s tem.

Tudi jaz sem "na zahtevnejše servise" vozil svojo Yamaho na servis v Eliso v Domžale in me zanima, če sem s pomočjo Googla našel pravo gospo Nevo in če se prav spominjam, da je "tudi dirkala z mopedom" ... :?

neva.thumb.jpg.b85bda1be5379567d9c936ba01baf367.jpg

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

pred 15 minutami, RobiRoberto pravi:

Tudi jaz sem "na zahtevnejše servise" vozil svojo Yamaho na servis v Eliso v Domžale in me zanima, če sem s pomočjo Googla našel pravo gospo Nevo in če se prav spominjam, da je "tudi dirkala z mopedom" ... :?

 

prava je :D

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, K a m e n said:

so tudi zatrdili, da TC napoti Suzukije na pooblaščena servisa Elisa in SMK, vendar, kako sta pooblaščena, če ju nimajo navedenih na spletni in v servisni.


Itak da imajo, kot je že dami napisal. Ne moreš zajebat če tam pelješ - vedno prijazni in ustrežljivi, motor pa poštimajo tako kot bog zapove. Niso površni, so tudi sami skozi na stezah in se zavedajo nevarnosti.

@RobiRoberto  To je ona ja, Bivša dirkačica :)

Link to comment
Share on other sites

Hvala družba. Bom očitno kar k Elisi peljal.

Prodrive, marsikdo 'šravfa' / lahko celo dobro / ampak vprašanje je bilo, kdo je pooblaščen za to na tak način, da po takem šravfanju še vedno velja garancija.

Ker problema ni, dokler je vse brez problema, ko pa nastane problem, se začne izmikanje in iskanje dlake v jajcu, Takrat pa ni luštno. In ko firma zavrne odpravo drage napake ali garancije zato, ker si enkrat opravil menjavo olja in filtra pri nekom, ki ga oni nimajo na spisku požegnanih... pa saj veste o čem tipkam. 

Pa dober oprijem vsem.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Evo, pravkar pripeljal mojega V-stroma 650 iz opravljenega prvega servisa na 1000km. Delo opravljeno pri Motor Jetu. Zamenjano motorno olje- Motorex 10W40, oljni filter ter malo tako okoli motorja in zato sem plačal 85 eur. Štempl je v servisni knjigi in to je to. Aja, pa do 7500 obratov ga sedaj lahko vozim:smoke:

 

Link to comment
Share on other sites

No, jaz sem plačal 115 pri Elisi, tudi za prvega na jurja. Je pa olje v motorju, olje v menjalniku in olje v kardanu, ter filter

Link to comment
Share on other sites

pred 7 urami, Mitja-P pravi:

Evo, pravkar pripeljal mojega V-stroma 650 iz opravljenega prvega servisa na 1000km. Delo opravljeno pri Motor Jetu. Zamenjano motorno olje- Motorex 10W40, oljni filter ter malo tako okoli motorja in zato sem plačal 85 eur. Štempl je v servisni knjigi in to je to. Aja, pa do 7500 obratov ga sedaj lahko vozim:smoke:

 

Jaz uporabljam spodnjo polovico razpoložljivih vrtljajev. Motor je prožen in dovolj močen. Pa še poraba je pod 4 litri s takšno vožnjo (3,6 - 3,8). Boš ugotovil, da je vrtenje nad 5000 nepotrebno in odvečno. Razen za kakšno bolj hitro prehitevanje, seveda. 

Link to comment
Share on other sites

Ob 26. 5. 2017 ob 23:10, Borutt pravi:

Jaz uporabljam spodnjo polovico razpoložljivih vrtljajev. Motor je prožen in dovolj močen. Pa še poraba je pod 4 litri s takšno vožnjo (3,6 - 3,8). Boš ugotovil, da je vrtenje nad 5000 nepotrebno in odvečno. Razen za kakšno bolj hitro prehitevanje, seveda. 

Ja saj, ko imam zadaj sopotnico, tak al tak ne smem čez 5000 obratov, ker kar hitro dobim šus v rabra. Je pa fajn, da ko vozim sam lahko malo preluftam motor.:cool:

Link to comment
Share on other sites

Pravkar, Mitja-P pravi:

Ja saj, ko imam zadaj sopotnico, tak al tak ne smem čez 5000 obratov, ker kar hitro dobim šus v rabra. Je pa fajn, da ko vozim sam lahko malo preluftam motor.:cool:

ko maš sopotnico, daj nalepko preko obratomera. :D

Občasno rabi moped, da se fino zavrti (seveda predhodno ogret itd), če ne se uleni.

 

Link to comment
Share on other sites

pred 23 minutami, DAMI34 pravi:

ko maš sopotnico, daj nalepko preko obratomera. :D

Občasno rabi moped, da se fino zavrti (seveda predhodno ogret itd), če ne se uleni.

 

Ideja je sicer dobra, vendar dvomim, da bi pri MDŽC to vžgalo. Ma točno naštudiran piš vetra okoli čelade in če grem čez mi to takoj javi :mad:  

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...
37 minutes ago, XDR said:

Motorjet.... odnos do stranke navidez prijaten. Za vsem tem pa se skriva samo želja po zaslužku in to čim več. 

Slaba izkušnja? A ni to cilj vsakega moto servisa, da nekaj zasluži?

Link to comment
Share on other sites

pred 41 minutami, XDR pravi:

Motorjet.... odnos do stranke navidez prijaten. Za vsem tem pa se skriva samo želja po zaslužku in to čim več. 

Noben servis ne deluje po principu dobrodelnosti. A lahko malo bolj argumentiraš s čim nisi bil zadovoljen pri omenjenem servisu? Če so ti že pred posegom povedali (okvirni) znesek, in če si se strinjal, potem je huda kri odveč. Če so ti pa naknadno navijali ceno, potem se pa malo pogovori z lastnikom, ali pa se obrni na tisto institucijo za zaščito potrošnikov...

Link to comment
Share on other sites

pred 4 minutami, XTR pravi:

Slaba izkušnja? A ni to cilj vsakega moto servisa, da nekaj zasluži?

Od vsakega servisa,posla je to cilj...

Pri Suzukiju naj bi bilo drugače...hehe

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Kakšne imate izkušnje na servisih?

Ali je to postal”nacjonalni šport” da odpelješ motor iz servisa in ti nekaj zvoni na zadnjem delu. Doma takoj preverim in vidim, da nimam več vijaka z katero sem imel pritrjeno registrsko tablico. Kako je to možno, da sem ga kljub inox vijaku odlomil ali izgubil mi je prvo padlo v glavo. Stojim, gledam in opazim, da so mi na servisu zamenjali okvir registrske tablice in vijaka niso vrnili. Očitno jih je precej motilo, da je na okvirju pisalo Motoland Panigaz in ne Motorjet. Še dobro, da mi niso odstranili nalepk na prednjem delu motorja.

In kaj sedaj? Bom najbrž počakal do četrtka, poklical servis, da se bo moj okvir že izgub in ga zahteval nazaj. Pol pa “štalo”naredim. :)

862A92EB-BBD1-4786-AA36-D92FBE08B74F.jpeg

E94678D0-9B4E-4990-BA68-3B7F930B88B3.jpeg

Edited by The Lakl
Link to comment
Share on other sites

The Lakl, pa kaj si nor. Da bi si to kdo upam - si nisem mislil. Tam prodajajo tudi Kawasakije, da ti ga ne bodo drugič celega zamenjali - če bo kdaj drugič :).

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ja! Malo za popestritev! 

Ko sem čakal v “salonu” na nalog za servis je za mano stal nov Suzuki V Storm 650. Ta isti, katerega sem pred prvomajskimi prazniki hotel kupiti, ga čakal tri dni in na koncu, ko je prišel, sedim na njem in mi povedo, da je žal že ta prodan. Mojih € niso hoteli??? Mogoče pa nov kupec nima časa, da pride ponj :)

Link to comment
Share on other sites

pred 2 minutami, The Lakl pravi:

Ja! Malo za popestritev! 

Ko sem čakal v “salonu” na nalog za servis je za mano stal nov Suzuki V Storm 650. Ta isti, katerega sem pred prvomajskimi prazniki hotel kupiti, ga čakal tri dni in na koncu, ko je prišel, sedim na njem in mi povedo, da je žal že ta prodan. Mojih € niso hoteli??? Mogoče pa nov kupec nima časa, da pride ponj :)

Po moje so prodajalci na minimumu plače, lastnik pa se do njih obnaša... in se jim malo je...

Takšne imamo. Naj dajo človeku dostojno plačo in del stimulacije in od njega zahtevati korektno delo. Potem pa če ne....adijo.

Link to comment
Share on other sites

pred 9 minutami, K a m e n pravi:

Zdi se, da gredo debate vse bolj stran od tematike ?

Mislim, da ne! Govora je o pooblaščenem serviserju znamke Suzuki. Izbire ni. Motorjet, Fri mobil, Tc Motoshop, Elisa in Motoland.  Servis imam pred nosom službe, da pa grem kam drugam porabim dan dopusta, katerega raje potrošim za kako resno avanturo. Servis je po FB kar visoko opevan in sem bil presenečen ko sem ga obiskal. Serviserja- nimam pripomb! Prijazna, korektna, prikazala strokovno znanje in uredila motor. Sam videz servisa pa kaos. Umazanija, razmetani razstavljeni motorji-brez reda. Če koga zanima, kako bi naj izgledala delavnica si lahko pride pogledat moje delovno mesto (skladišče in priprava materjala za struženje ter rezkanje, obrat za bruniranje ter odpremo končnih izdelkov)  Na daleč se vidi, da so motorji razstavljeni že zelo dolgo časa, prah na delih, umazanija, razmetani deli okrog motorjev, na policah totalen kaos, razmetano orodje... Na veliko servisih sem bil a ta je res cvetka že na prvi pogled. Ne me narobe razumet! Nisem perfekcijonist. Ampak me pa nered malce zmoti. 

Prvi servis zaradi garancije, drugi pa pa že gre mojemu staremu mojstru pri konkurenčni znamki ;)

  • Like 2
  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!