Skoči na vsebino

Blokade motorjev - razne


Priporočene objave

Objavljeno

Ja sej kak pa bi ti?Plačaš itak samo po napisanem v prometni!

Ja nč nebi, veseu sm k lahk normalno registreram, zdej k se 25kW blokad ne da več homologerat sm pač mislu da so nelegalne ane... :unsure:

Objavljeno

Seveda se jih še da homologirat. Razlika je samo v izpitih!

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Zdravo!

Moznost imam kupit Ducati Monsterja 695 iz Italije za dober denar. Zdej zadeva je taka da ma motor u originalu 52,6kw in ni blokiran. Zanima me ali ga lahko pri nas blokiram na 25 kw in ga vozim z izpitom A2?

Ce to ni mogoce, ali je mozno da ga PRODAJALEC u Italiji pred nakupom zablokira na 25kw in ga sele potem jaz kupim od njega? Ali bo potem motor imel v prometni vpisano izvorno moc 25 kw in ga bom lahko normalno vozila?

Za vsakrsno pomoc se Vam najlepse zahvaljujem!

Objavljeno

Če prov razumem je fora da če uvoziš motor iz tujine piše v homologaciji 25kW in ne original izvorno moč?

To je res samo pazite na to da potem nikjer nepiše da je v motor vgrajena blokada.

Objavljeno

To je res samo pazite na to da potem nikjer nepiše da je v motor vgrajena blokada.

Mislš da res ne :hmm:

Objavljeno

Zdravo!

Moznost imam kupit Ducati Monsterja 695 iz Italije za dober denar. Zdej zadeva je taka da ma motor u originalu 52,6kw in ni blokiran. Zanima me ali ga lahko pri nas blokiram na 25 kw in ga vozim z izpitom A2?

Ce to ni mogoce, ali je mozno da ga PRODAJALEC u Italiji pred nakupom zablokira na 25kw in ga sele potem jaz kupim od njega? Ali bo potem motor imel v prometni vpisano izvorno moc 25 kw in ga bom lahko normalno vozila?

Za vsakrsno pomoc se Vam najlepse zahvaljujem!

Če ga na 25kW blokiraš pri nas boš ilegalna, ša čeprav za unih par kilovatov. Če ga blokira un v Italiji pomoje tud ne bo šlo, sej morš ti poleg prometne met tud homologacijo, kjer bo žal lepo pisalo, da ima motor v originalu 52.6kW.

Moče imajo pa v prometni že na splošno vpisan kak kW manj, mogoče celo 50.

Objavljeno (popravljeno)

Če ga na 25kW blokiraš pri nas boš ilegalna, ša čeprav za unih par kilovatov. Če ga blokira un v Italiji pomoje tud ne bo šlo, sej morš ti poleg prometne met tud homologacijo, kjer bo žal lepo pisalo, da ima motor v originalu 52.6kW.

Moče imajo pa v prometni že na splošno vpisan kak kW manj, mogoče celo 50.

Dobro bi bilo vedeti, če se informacije o vgradnji blokade v tujini, prenesejo tudi v slovenski homologacijski kartonček. Mogoče lahko kdo, ki je v tujini kupil motor in ve, da je bila blokada naknadno vgrajena pogleda?

Popravljeno . Popravil Igorr
Objavljeno

Zdej pa nic vec ne razumem....sam zgleda pa da tud oni ne prevec?!?

Kaj ti ni jasno?Motor je pač še vedno zablokiran na 25kw.Lahko pa se z njim opravlja izpit do 35kw,ker nima v originalu nad 70kw.Potem pa ga boš lahko vozil,če boš imel izpit za 35kw.

Saj v zakonu ne piše,da mora imeti motor 35kw ampak do 35kw.Največ pa lahko ima v originalu 70kw.Se pravi lahko voziš potem vsak motor,ki ima do 70kw zablokiran ali na 35 ali 25kw

Objavljeno

Kaj ti ni jasno?Motor je pač še vedno zablokiran na 25kw.Lahko pa se z njim opravlja izpit do 35kw,ker nima v originalu nad 70kw.Potem pa ga boš lahko vozil,če boš imel izpit za 35kw.

Saj v zakonu ne piše,da mora imeti motor 35kw ampak do 35kw.Največ pa lahko ima v originalu 70kw.Se pravi lahko voziš potem vsak motor,ki ima do 70kw zablokiran ali na 35 ali 25kw

Bi lahko en copy/paste zakona, ki to omogoča? :)

Objavljeno

....katerih moč motorja ne presega 35 kW in prikaterih razmerje med močjo motorja in maso vozila ne presega 0,2 kW/kgin ne izvira iz vozila z dvakrat večjo močjo....

Objavljeno

Kw ni Km in er6 ima 53 Kw kar je manj kot 70, ne? in če maš motor blokiran na 25kw, to sede v mejo do 35kw?

Kaj to kr neki pišš sej pomoje noben ne šteka kaj si hotu povedat?

Na splošno veliko ljudem še zmeraj ni jasno kaj po novem zakonu sodi v A2 kategorijo, zato še enkrat:

V kategorijo A2 spadajo motorna kolesa, katerih moč motorja ne presega35 kW in pri katerih razmerje med močjo motorja in maso vozila nepresega 0,2 kW/kg in ne izvira iz vozila z dvakrat večjo močjo.

(ZVCP, 149. člen, 4. odstavek)

Objavljeno

Kaj to kr neki pišš sej pomoje noben ne šteka kaj si hotu povedat?

Na splošno veliko ljudem še zmeraj ni jasno kaj po novem zakonu sodi v A2 kategorijo, zato še enkrat:

V kategorijo A2 spadajo motorna kolesa, katerih moč motorja ne presega35 kW in pri katerih razmerje med močjo motorja in maso vozila nepresega 0,2 kW/kg in ne izvira iz vozila z dvakrat večjo močjo.

(ZVCP, 149. člen, 4. odstavek)

okej. bom probal še enkrat. glede na prebran problem in nerazumljen odogovor strokovnjaka na TEM LINKU se mi je dozdevalo, da nekateri malo mešajo kilovate in konjske moči ZATO: Er6 ima MANJ kot 70 Kilovatov. in blokiran na 25 Kilovatov vstreza zakonu ker njegova izvorna moč ne presega 70 kilovatov (pač pa presega 70 konjskih moči) in je z blokado na 25 kilovatov pod dovoljeno mejo 35 kilovatov. smiselno?

Objavljeno (popravljeno)

okej. bom probal še enkrat. glede na prebran problem in nerazumljen odogovor strokovnjaka na TEM LINKU se mi je dozdevalo, da nekateri malo mešajo kilovate in konjske moči ZATO: Er6 ima MANJ kot 70 Kilovatov. in blokiran na 25 Kilovatov vstreza zakonu ker njegova izvorna moč ne presega 70 kilovatov (pač pa presega 70 konjskih moči) in je z blokado na 25 kilovatov pod dovoljeno mejo 35 kilovatov. smiselno?

Nikakor ne. :)

Vsako vozilo ima svojo moč. In če ima ER-6 z blokado moč 25kW, je dvokratna vrednost moči 50kW, izvorna vrednost moči pri ER-6 pa je 53kW.

Teh 70kW, o katerih vsi govorijo ni nikjer deklariranih.

Popravljeno . Popravil Igorr
Objavljeno

Nikakor ne. :)

Vsako vozilo ima svojo moč. In če ima ER-6 z blokado moč 25kW, je dvokratna vrednost moči 50kW, izvorna vrednost moči pri ER-6 pa je 53kW.

:eek: pol pa se opravičujem, jez sm si to razlagal drugače. pizdumatr, kaj pa sploh ma manj kot 50 kw in je motorju podobno?

Objavljeno (popravljeno)

:eek: pol pa se opravičujem, jez sm si to razlagal drugače. pizdumatr, kaj pa sploh ma manj kot 50 kw in je motorju podobno?

Dokler se proizvajalci blokad ne prilagodijo slovenskemu zakonu, ni praktično ničesar pametnega na trgu. :closedeyes:

... najbrž bomo vsi prej 20 let stari. :whistle:

Popravljeno . Popravil Igorr
Objavljeno

V kategorijo A2 spadajo motorna kolesa, katerih moč motorja ne presega35 kW in pri katerih razmerje med močjo motorja in maso vozila nepresega 0,2 kW/kg in ne izvira iz vozila z dvakrat večjo močjo.

(ZVCP, 149. člen, 4. odstavek)

Jz mislim enako kot cartman

Se pravi s tem izpitom lahko voziš motorno kolo,ki ima omejeno moč na manj oziroma enako 35kw.Poleg tega pa izvirna moč ne sme presegati dvakratnika od 35kw.Se pravi je to 70kw.Zdaj pa ni pomembno na koliko si ga sam zablokiral-samo,da na manj kot 35kw!Lahko ga tudi na 11kw,če obstaja blokada :hmm:

Vsaj tako si jaz razlagam zakon! :hmm:

Objavljeno

okej. bom probal še enkrat. glede na prebran problem in nerazumljen odogovor strokovnjaka na TEM LINKU se mi je dozdevalo, da nekateri malo mešajo kilovate in konjske moči ZATO: Er6 ima MANJ kot 70 Kilovatov. in blokiran na 25 Kilovatov vstreza zakonu ker njegova izvorna moč ne presega 70 kilovatov (pač pa presega 70 konjskih moči) in je z blokado na 25 kilovatov pod dovoljeno mejo 35 kilovatov. smiselno?

jz sm si tud najprej razlagal tako kot ti, pač 2x 35kw. Sm zgleda da če je blokiran na 25kw, more met pol v originalu sm 50kw. Ne vem v čem je smisel tega, se se baje za 35kw nedobijo bokade.

Naj nekdo poroča, katerga je že policija vstavla, če oni vejo kak in kaj, al se bo dalo švercat :D

Objavljeno

Pizda pa kaj vam ni jasno, če je blokiran v originalu ne sme imeti več kot dvokratnika blokirane moči.

Bom še enkrat citerov iz zakona, tokrat malo večje in v različnih barvah, da se bo mogoče koga ki si v tri krasne po svoje predstavla prjel:

V kategorijo A2 spadajo motorna kolesa, katerih moč motorja nepresega35 kW in pri katerih razmerje med močjo motorja in maso vozilanepresega 0,2 kW/kg in ne izvira iz vozila z dvakrat večjo močjo.

(ZVCP, 149. člen, 4. odstavek)

V kategorijo A2 spadajo motorna kolesa, katerih moč motorja nepresega35 kW in pri katerih razmerje med močjo motorja in maso vozilanepresega 0,2 kW/kg in ne izvira iz vozila z dvakrat večjo močjo.

(ZVCP, 149. člen, 4. odstavek)

V kategorijo A2 spadajo motorna kolesa, katerih moč motorja nepresega35 kW in pri katerih razmerje med močjo motorja in maso vozilanepresega 0,2 kW/kg in ne izvira iz vozila z dvakrat večjo močjo.

(ZVCP, 149. člen, 4. odstavek)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!