Skoči na vsebino

Blokade motorjev - razne


Stric Burek

Priporočene objave

lahko še v kaki drugi barvi, te glih slabo vidim

evo ti:

:rolleyes:

V kategorijo A2 spadajo motorna kolesa, katerih moč motorja nepresega35 kW in pri katerih razmerje med močjo motorja in maso vozilanepresega 0,2 kW/kg in ne izvira iz vozila z dvakrat večjo močjo.

(ZVCP, 149. člen, 4. odstavek)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ampak je to totalno neumno. Recimo, moj motor, originalno drobiz cez 50kw. Recimo da bi 35kw blokade obstajale. Potem bi cisto legalno vozil motor (ki bi imel vec moci kakor jo ima trenutno, ker je pac blokiran na 25kw). Na kratko: lahko vozim motor, ce je blokiran na 35kw (kar pa ne gre), ne smem pa voziti istega motorja, ki je švohnejši (25kw), ker se potem tista matematika x2 ne izide. Ce mi zna tole kdo logicno razloziti... (ne mislim tisto "po zakonu...")

OK, pa se eno vprasanje potem. Z 25kw blokado torej nisem naredil nic. Torej bi bilo kar se tice kazni isti k* ce bi se vozil z neblokiranim motorjem? V obeh primerih tako ali tako nimam ustreznega izpita   :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja pol pa ne razumem zakaj gospod Jurman prepričljivo pravi da je zakon jasen in da omenjen motor ustreza zakonu?!?

Pa tudi, ce je ta zakon sprejet a ne bi mogle bit pol avtošole prve ki bi ga upoštevale?? ...totalna nelogika!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja pol pa ne razumem zakaj gospod Jurman prepričljivo pravi da je zakon jasen in da omenjen motor ustreza zakonu?!?

Pa tudi, ce je ta zakon sprejet a ne bi mogle bit pol avtošole prve ki bi ga upoštevale?? ...totalna nelogika!

Se strinjam. Če tale gospod Jurman pravi da je omenjen motor ok za ta zakon, pol zgleda da je maksimalna moč motorja 70kw, pa nima veze al je na 35kw blokiran al pa na 25 :)

no ajde, kdo bo doktorat napisal :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja pol pa ne razumem zakaj gospod Jurman prepričljivo pravi da je zakon jasen in da omenjen motor ustreza zakonu?!?

Pa tudi, ce je ta zakon sprejet a ne bi mogle bit pol avtošole prve ki bi ga upoštevale?? ...totalna nelogika!

Ker tale gospod Jurman nima pojma. Sicer je čist možno, da naletiš na polcaja ki bo mislu da si legalna, ampak če se spozna na zakon boš plačala 500€.

V zakonu lepo piše (sem ga že ene petkrat citerov), da izvorna moč blokiranega motorja ne sme presegati dvokratnika blokirane moči. Torej tega Ducatija s 25kW blokado po zakonu ne smeš vozit!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se strinjam. Če tale gospod Jurman pravi da je omenjen motor ok za ta zakon, pol zgleda da je maksimalna moč motorja 70kw, pa nima veze al je na 35kw blokiran al pa na 25 :)

no ajde, kdo bo doktorat napisal :D

Če bi bilo to res, bi v zakonu jasno pisalo, da je maksimalna izvorna moč 70kW.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni važno na koliko je znižana moč. Če motocikel v originalni izvedbi (odprt) nima več kakor 70 KW, je za A2 lahko blokiran na 35 KW ali manj, da zadovoljiš predpisom.

Kar se tiče blokad za znižanje zavarovalnega razreda, kar je popularno v Nemčiji, nima zveze z razredom A2. Če kupiš motocikel z vpisano 25 KW blokado in tovarniški model, ki ni blokiran ne presega 70 KW, si legalen. Ne vem pa, kaj je s starimi variantami - pred zakonom blokirani 80+KW motorji na 25 KW.

Pač demenca zakonodajalcev.

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni važno na koliko je znižana moč. Če motocikel v originalni izvedbi (odprt) nima več kakor 70 KW, je za A2 lahko blokiran na 35 KW ali manj, da zadovoljiš predpisom.

Kar se tiče blokad za znižanje zavarovalnega razreda, kar je popularno v Nemčiji, nima zveze z razredom A2. Če kupiš motocikel z vpisano 25 KW blokado in tovarniški model, ki ni blokiran ne presega 70 KW, si legalen. Ne vem pa, kaj je s starimi variantami - pred zakonom blokirani 80+KW motorji na 25 KW.

Pač demenca zakonodajalcev.

A si ti neumen?

Dej preber si zakon!

:headbang:

  • Ni mi všeč 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ej fantje dejte mi sam neki razložit, ker me že dovg ni blo na forumu, pa nism spremlu to glede zakona za izpit A2. Zdej 21 novembra bo dve let odkar mam izpit za 125 in bi zdej mogu it iskt izpit A2 do 25kw. A bom jst dubu tega do 25kw po tastarmu zakonu, al bom dubu do 35kw po tem novem zakonu? pa pri tem novem zakonu je pol treba še enkrat glavno delat za neomejeno al kako? ma to so čist zakompliciral, vbistvu so ns v drek spravl, ne morejo kr tk spremenit zakona tud za ns k smo že prej delal izpit, to je tko k da zapornik dobi kazen 15let zapora, pa se čez dve leti spremeni zakon, pa mu rečejo da more sedet 30let recimo. to ne gre tk. jst bom ponoru če mi navjo dal do 25kw. sm računu da mam že vse narjen, mislm da nam več mev stroškov za izpit za motor, zdej pa kr zvem da bom mogu še enkat pelat par urc al kk že, pa še glavno narest če bom hotu dobit za neomejeno.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja ubistvu boš mogu še 2 leti počakat, pa narest glavno za 35kW, če boš hotu met neomejeno, pa še par urc odpelat. Razn če hočeš počakat do 24 takt dobiš avtomatsko, sam morš met 2 let 25kW oz. v tvojem primeru 35kW. Dobu boš 35kW. jah jebi ga, jst sm fuknu 400€ v motor katerga so mi 1 let dovolil vozt zdej pa ne... :headbang::headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

.. Razn če hočeš počakat do 24 takt dobiš avtomatsko, sam morš met 2 let 25kW oz. v tvojem primeru 35kW...

Avtomatskega napredovanja med kategorijami ni več !!! V vsakem primeru bo potrebno odvozit najprej izpitno vožnjo za kategorijo A2, po pretečenih dveh letih izpita A2 pa še izpitno vožnjo za A neomejeno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Avtomatskega napredovanja med kategorijami ni več !!! V vsakem primeru bo potrebno odvozit najprej izpitno vožnjo za kategorijo A2, po pretečenih dveh letih izpita A2 pa še izpitno vožnjo za A neomejeno.

Sej sm dopisu, da morš met predhodno 2 leti izpita, ja no mogoče sm mal narobe razložu...v vsakem primeru morš delat še ure pa glavno :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ej fantje dejte mi sam neki razložit, ker me že dovg ni blo na forumu, pa nism spremlu to glede zakona za izpit A2. Zdej 21 novembra bo dve let odkar mam izpit za 125 in bi zdej mogu it iskt izpit A2 do 25kw. A bom jst dubu tega do 25kw po tastarmu zakonu, al bom dubu do 35kw po tem novem zakonu? pa pri tem novem zakonu je pol treba še enkrat glavno delat za neomejeno al kako? ma to so čist zakompliciral, vbistvu so ns v drek spravl, ne morejo kr tk spremenit zakona tud za ns k smo že prej delal izpit, to je tko k da zapornik dobi kazen 15let zapora, pa se čez dve leti spremeni zakon, pa mu rečejo da more sedet 30let recimo. to ne gre tk. jst bom ponoru če mi navjo dal do 25kw. sm računu da mam že vse narjen, mislm da nam več mev stroškov za izpit za motor, zdej pa kr zvem da bom mogu še enkat pelat par urc al kk že, pa še glavno narest če bom hotu dobit za neomejeno.

LP

21. Novembra boš mel 2 leti greš na avtošolo, odvoziš nekaj ur in glavno ter dobiš izpit za 35kW!

Ko boš imel 2 leti A2 (21. Novembra 2011) greš spet odvozit nekaj ur in glavno ter imaš izpit za neomejeno. Če nimam prav nej me kdo popravi.

P.S. Zadnjič sem poklical inštruktorja in mi je rekel da NI pogoj imet dve leti A1 da greš lahko delat A2, ampak samo starost 18 let. To mi je dal

informacije iz izpitnega centra. Zdj pa res nevem komu nej vrjamem....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To sm tud jst slišu, sam pač odvozt morš tistih par ur pa glavno...Sej če tko pomislš, dejansko vs zakon je stvar v kešu, da zalužjo avtošole pa država... :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se mi zdi da to drži. Torej za prehod iz A1 v A2 je samo starostna omejitev (18 let) in seveda par ur ter glavna.

Popravljeno . Popravil Miha27
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se mi zdi da to drži. Torej za prehod iz A1 v A2 je samo starostna omejitev (18 let) in seveda par ur ter glavna.

Pogoj za A2 je starost vsaj 18 let in da maš A1 izpit vsaj dve leti.

Men je tud inštruktor in človk iz izpitnga centra mariskej reku kar sploh ni držalo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

– za vozila kategorije AM 15 let;

– za vozila kategorije A1 16 let;

– za vozila kategorije A2 18 let;

– za vozila kategorije A, če ima imetnik dve 20 let;

leti vozniško dovoljenje kategorije A2

– za vozila kategorije A 24 let;

– za motorna trikolesa z močjo motorja, večjo 21 let;

od 15 kW

– za vozila kategorije B1 16 let;

– za vozila kategorij B, BE 18 let;

– za vozila kategorij C1, C1E 18 let;

– za vozila kategorije C, CE 21 let,

– za vozila kategorij D1, D1E 21 let;

– za vozila kategorij D, DE 24 let;

– za vozila kategorije F, katerih 16 let;

konstrukcijsko določena hitrost ne presega 40

km/h

– za vozila kategorije F, katerih 18 let;

konstrukcijsko določena hitrost presega 40

km/h

– za vozila kategorije G – motokultivatorji 15 let;

– za vozila kategorije G – delovni stroji

Pri A2 ne piše če ima imetnik dve leti vozniško dovoljenje kategorije A1.

Popravljeno . Popravil Miha27
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je kdaj lohka greš delat, za prestop iz A1 v A2 morš pa:

1. bit str 18 let

2. met izpit A1 vsaj 2 leti

3. narest praktični del izpita

Lahko pa greš direkt k si 18 str delat A2, s tem da morš opravlat vse, ne samo praktzčni del.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo, iz zelo zanesljivih virov na MNZ: Samo da originalna moč motorja ne presega 70kw in je vse v redu. Torej 25kw blokade na motorjih do 70kw gredo skozi! Sem se osebno pozanimal pol urce nazaj.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo, iz zelo zanesljivih virov na MNZ: Samo da originalna moč motorja ne presega 70kw in je vse v redu. Torej 25kw blokade na motorjih do 70kw gredo skozi! Sem se osebno pozanimal pol urce nazaj.

lp

Sam kako ti lohka na ministrstvu rečejo neki, medtem k v zakonu piše neki druzga?

Sicer je to zlo fajn novica, sam vprašanje če je to res.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zanimivo:)

meni so pa odgovorili danes tako. enako vprašanje kot sem ga zastavila g.Francu Jurmanu, tj. :

Vaše vprašanje: Zdravo! V avtošoli vozim motor Kawasaki er-6n, ki ima v originalu 72KM=53.69kW, vendar je motor zablokiran na 25kw, po starem zakonu A2 to ne bi bil noben problem. Zanima pa me kako je z omenjenim motorjem po novem zakonu? Ali lahko opravljam izpit z motorjem, ki ne ustreza zakonskim predpisom? Kot vemo nov zakon pravi, da "motorno kolo, pri katerem moč motorja ne presega 35 kW in razmerje med močjo motorja in maso vozila ne presega 0,2 kW/kg in NE IZVIRA iz motorja z dvakrat večjo močjo". Kar pa pri omenjenem motorju ne drži. Če ta motor lahko vozim zdej u avtošoli, ali ga bom lahko tudi takrat ko bom imela izpit za A2 kategorijo, kar se mi zdi povsem smiselno? Že vnaprej se Vam zahvaljujem za Vaše odgovore in pojasnila.

Odgovor organa MINISTRSTVO ZA NOTRANJE ZADEVE:

Spoštovani!

V kategorijo A2 spadajo motorna kolesa, katerih moč motorja ne presega 35kW in pri katerih razmerje med močjo motorja in maso vozila ne presega 0,2 kw/kg in ne izvira iz vozila z dvakrat večjo močjo. Oseba, ki ji je izdano vozniško dovoljenje te kategorije lahko vozi navedena motorna kolesa.

Za opravljanje vozniškega izpita te kategorije pa se za prehodno obdobje (do 19. 1. 2013) lahko uporablja motorno kolo - z delovno prostornino motorja večjo od 125 ccm in močjo motorja večjo od 11 kW ter ne več kot 25 kW, pri katerem razmerje moč motorja/masa vozila ne presega 0,16 kw/kg.

lep pozdrav,

Vprašanje je bilo postavljeno na portalu e-uprave na storitvi Pridobitev vozniškega dovoljenja za kategorijo A.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!