Skoči na vsebino

Blokade motorjev - razne


Stric Burek

Priporočene objave

Možno je z kategorijo A2 vozit motor ki ima recimo blokado na 35kw in izvorno moč večjo kot 70kw če ti v prometno vpišejo da si ti uporabnik vozila.

Zato ker z trenutnim zakonom ne moreš registrirat vozila če nimaš zanj izpita, torej če si v prometni vpisan kot uporabnik pomeni da za to kategorijo izpit imaš in ti policaj ne more nič.

Ko pa motor registriraš pa bodo oni pogledali koliko ima kw in če ti z tem izpitom lahko registriraš ta motor, ne gledajo pa izvorne moči in ti v promento preprosto vpišejo da si ti uporabnik vozila, in pol to vozilo lahko voziš z tem izpitom

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

KAJ ?????

Da se ti da z njim ukvarjat :notworthy: , to je spet en k misli, da bo toplo vodo odkril... :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da se ti da z njim ukvarjat :notworthy: , to je spet en k misli, da bo toplo vodo odkril... :OK:

Zgleda že tko :)

Je pa zanimivo da jih je malo do zdej pogruntalo da sploh ne rabiš izpita da se voziš dokler te ne dobijo :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej če bi razumljivo napisal bi mu še lahko razložil kje se moti, tako pa ne znam razbrati sporočila iz tistega kupa besed.

Kar se pa vožnje brez izpita tile, junakov pomoje jih niti ni tko malo, samo se tisti mal pametni, ne dost da bi dejansko nardil izpit, ampak mal ne hvalijo glih s tem okol. :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

okoli izvorne moči motorja in pa omejitve po kilovatih je dejansko polemika....če ti prišelješ GSX R 600 na homologacijo na LPP v Ljubljani, kjer boš predložil vso dokumentacijo (originalno) kje in kdo ti je montiral blokado in originalno nalepko da je blokada namenjena samemu motorju katerega voziš ni panike....GSX r ma po osnovi 92 kilovatov...po zakonu pa ne moreš blokirati motorja kateri ima večjo osnovno moč motorja....se pravi 35kw izvorna moč motorja ne sme presegat 70 kw....vendar pa ti bo izdana homologacija za tvoje motorno kolo ker so ti dejansko zaprli motor na 35 kw...pol pa nastane problem.....ustavi te policist....ki za razliko od drugih mal več ve in te začne mrcvart....sam kaj maš ti z tem???? si naredil vse uradno maš homologacijo in vso potrebno dokumentacijo katero rabiš.....policist ti pa lahko motor naloži in odpelje....sej nazaj ga boš dobil samo predno se bo postopek pri sodniku za prekrške razrešil in ti vrnejo motor bo trajalo najmanj 1 mesec ti boš pa doma čepel pa se sekiral....državne institucije in pa sama zakonodaja niso usklajene zato pa pride do tega....prav tako v sloveniji ni naprave katera bi lahko odčitala ali preverila na koliko kw maš blokiran motor.....oz. tehničnega pregleda kjer bi lahko policist to preveril....

torej....na kratko homologirali ti ga bodo...naredil si vse ...policist ti ga lahko vzame nazaj ga boš dobil ne da bi plačal kazen...pa do danes še nobenega niso vzeli zaradi tega razloga tko da ne vem....vsak zase ve.....originalni dokumenti o homologaciji blokade pa tudi nekaj veljajo mar ne???

pa srečno na cesti!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

okoli izvorne moči motorja in pa omejitve po kilovatih je dejansko polemika....če ti prišelješ GSX R 600 na homologacijo na LPP v Ljubljani, kjer boš predložil vso dokumentacijo (originalno) kje in kdo ti je montiral blokado in originalno nalepko da je blokada namenjena samemu motorju katerega voziš ni panike....GSX r ma po osnovi 92 kilovatov...po zakonu pa ne moreš blokirati motorja kateri ima večjo osnovno moč motorja....se pravi 35kw izvorna moč motorja ne sme presegat 70 kw....vendar pa ti bo izdana homologacija za tvoje motorno kolo ker so ti dejansko zaprli motor na 35 kw..

Prosim razloži poboldan tekst, ker men se zdi ta stavek povsem nesmiselen in nerazumljiv...

đizs, sej ni čudno da več noben ne ve, kako je z zakonom, če se pa vsak dan najdeta najmanj dva, ki si razlagata zakon po svoje....

Kaj naj vam rečem, dejte se držat tistega pravila "dvakrat izmeri, enkrat odreži" za vas pa druga različica dvakrat preberi...raj trikrat pa potem napiši post, ne pisat bedarij pa izkat lukenj in bližnic v zakonu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej če bi razumljivo napisal bi mu še lahko razložil kje se moti, tako pa ne znam razbrati sporočila iz tistega kupa besed.

Kar se pa vožnje brez izpita tile, junakov pomoje jih niti ni tko malo, samo se tisti mal pametni, ne dost da bi dejansko nardil izpit, ampak mal ne hvalijo glih s tem okol. :headbang:

Da si ne boš kaj narobe predstavljal sam mam izpit :) in je blo napisano kot zajebancija ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lej ne vem kaj naj ti rečem...dejansko je pri nas tako da ti vsak motor homologirajo neglede na izvorno moč motorja......mar ni res??? če ti uradna institucija izda dokument da je motor homologiran in omejen na 35 kw.....katerega je pooblastila država da kontrolira in ureje te stvari.....halooo??? kdo se je kje najdu pa kako si to razlaga jest ne vem.....sam dejstva so taka......če pa kdo ve komu so kdajkoli vzel motorno kolo katerega izvorna moč motorja presega 2x vrednost blokade dam pa za pir takoj.....tko da post je bil napisan dobronamerno in realno tko kot je.....kako si pa kdo to razlaga pa ne vem......nihče pa ni iskal lukenj v zakonu

pa take motorje ki majo tako moč pri nas blokirajo na 35kw ti jih lohka kar neki pokažem pa je vse uradno brez lukenj v zakonu

Popravljeno . Popravil bunny000
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lej ne vem kaj naj ti rečem...dejansko je pri nas tako da ti vsak motor homologirajo neglede na izvorno moč motorja......mar ni res??? če ti uradna institucija izda dokument da je motor homologiran in omejen na 35 kw.....katerega je pooblastila država da kontrolira in ureje te stvari.....halooo??? kdo se je kje najdu pa kako si to razlaga jest ne vem.....sam dejstva so taka......če pa kdo ve komu so kdajkoli vzel motorno kolo katerega izvorna moč motorja presega 2x vrednost blokade dam pa za pir takoj.....tko da post je bil napisan dobronamerno in realno tko kot je.....kako si pa kdo to razlaga pa ne vem......nihče pa ni iskal lukenj v zakonu

pa take motorje ki majo tako moč pri nas blokirajo na 35kw ti jih lohka kar neki pokažem pa je vse uradno brez lukenj v zakonu

GSX r ma po osnovi 92 kilovatov...po zakonu pa ne moreš blokirati motorja kateri ima večjo osnovno moč motorja....se pravi 35kw izvorna moč motorja ne sme presegat 70 kw

Mene je samo zanimalo, kaj to pomeni, kakšno osnovno moč motorja? in zakaj ne bi mogel po zakonu blokirati motorja, če si pravkar pa napisal, da lahko kakršnega koli.

Fantje dejstvo je, da imajo policaji (vsaj kar so mene ustavili) do dobra naštudiran zakon, tko da ne spet vpeljevat stavka...naj se javi tisti ki je imel dvakratnik moči motorja višji od blokirane in so ga ustavili, in so mu zaplenili motor....bla bla bla

Dejstvo je, da noben ni varen pred roko zakona. Sej lahko se vsi vozijo brez izpita registracije, itd. dokler te ne dobijo, ampak slej kot prej te. Kot pravim, ene prej, druge kasnej....

Je pa res, da bi se lahko malo bolj posvetili izkanju razkupčevalce mamil itd. kot, da nekoga, ki ima že toliko in toliko let izpit jeb*** zaradi 2kW.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

....sej to je debata v kateri samo izmenjavamo mnenja ne pa da spreminjamo zakon sevede....vsak more zase vedet kako pa kaj saj nepoznavanje zakona škoduje samo tistemu ki krši zakon....

torej...v zakonu piše da lahko blokiraš motorno kolo na določene kilovate kadar je seštevek 2x blokade ne presega izvorne moći motorja po prometnem dovoljenju. Se pravi 25 kw blokada ....50kw moč motorja....ali 35kw blokada 70 kw moč motorja....rekel sem pa samo da pri nas 92 kw izvorne moči motorja komot omejiš na 35kw kljub temu da zakon to prepoveduje.....potrdilo in pa homologacijo ti pa izda institucija katera je pooblaščena s strani države katera je napisala sam zakon in zdej....kdo ma prov.....ne jest ne ti ne motorist k je vse prov naredu.....pa še sodnik za prekrške ne k bo v obravnavo dobu primer....teb vrnu motor.....ti si bil pa en mesec brez njega umes se je pa tm nek po garaži valal

pa brez zamere a ne

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

....sej to je debata v kateri samo izmenjavamo mnenja ne pa da spreminjamo zakon sevede....vsak more zase vedet kako pa kaj saj nepoznavanje zakona škoduje samo tistemu ki krši zakon....

torej...v zakonu piše da lahko blokiraš motorno kolo na določene kilovate kadar je seštevek 2x blokade ne presega izvorne moći motorja po prometnem dovoljenju. Se pravi 25 kw blokada ....50kw moč motorja....ali 35kw blokada 70 kw moč motorja....rekel sem pa samo da pri nas 92 kw izvorne moči motorja komot omejiš na 35kw kljub temu da zakon to prepoveduje.....potrdilo in pa homologacijo ti pa izda institucija katera je pooblaščena s strani države katera je napisala sam zakon in zdej....kdo ma prov.....ne jest ne ti ne motorist k je vse prov naredu.....pa še sodnik za prekrške ne k bo v obravnavo dobu primer....teb vrnu motor.....ti si bil pa en mesec brez njega umes se je pa tm nek po garaži valal

pa brez zamere a ne

Pa glih to ti dopovedujem že cel čas! :D... ti lahko kater koli motor blokiraš na 35kW, nima veze, če presega dvokratni seštevek blokirane moči.sam fora je potem, da ga vozit legalno ne smeš...ti pa pišeš, da po zakonu ne moreš blokirat 92kW....a kopčaš?

Sej blokira lahko motor neka punca ali fantič ki ima izpit za neomejeno, vendar mu je odprta verzija preveč in se odloči za 35kW blokado....

Popravljeno . Popravil HyperJack
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

torej...v zakonu piše da lahko blokiraš motorno kolo na določene kilovate kadar je seštevek 2x blokade ne presega izvorne moći motorja po prometnem dovoljenju.

Ne, v zakonu ne piše nič temu podobnega...

Piša samo to:

(4) V kategorijo A2 spadajo motorna kolesa, katerih moč motorja ne presega 35 kW in pri katerih razmerje med močjo motorja in maso vozila ne presega 0,2 kW/kg in ne izvira iz vozila z enkrat večjo močjo. Dovoljenje za vožnjo vozil te kategorije vključuje tudi dovoljenje za vožnjo vozil kategorije AM, A1 in G.

Se pravi 25 kw blokada ....50kw moč motorja....ali 35kw blokada 70 kw moč motorja....rekel sem pa samo da pri nas 92 kw izvorne moči motorja komot omejiš na 35kw kljub temu da zakon to prepoveduje.....

Zakon tega ne prepoveduje. Ti lahko 150kW motor blokiraš na 15kW, če ti paše (za cenejše zavarovanje, recimo).

potrdilo in pa homologacijo ti pa izda institucija katera je pooblaščena s strani države katera je napisala sam zakon in zdej....kdo ma prov.....ne jest ne ti ne motorist k je vse prov naredu.....pa še sodnik za prekrške ne k bo v obravnavo dobu primer....teb vrnu motor.....ti si bil pa en mesec brez njega umes se je pa tm nek po garaži valal

Institucija je pooblaščena za to, da pregleda motor oz. preveri, da je bila blokada vgrajena, da je bila vgrajena strokovno in o tem izda potrdilo. In to tudi naredi.

Še vedno pa je voznik odgovoren za to, da ne krši 4. odstavka 56. člena Zakona o voznikih.

D.

Popravljeno . Popravil danci1973
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja zastopm sevede .....najbolj zanimivo pa je da z izpitom za A2 se pravi omejitev na 35kw registriraš motor na svoje ime kljub temu da ni zakonu zadoščeno--- (ker če nimaš izpita ne moreš registrirat vozila ali motorja)....se pravi 92 kw omejeno na 35 kw izpit za A2 pa lastnik si pa sam si ga registriral brez unga uporabnika...k ma izpit pa ti uslugo dela.....pa smo spet tam k ne vemo kje smo.....dobra debata ni kej sam mi je ne bomo rešil kle....pa še problem je k mamo mi A2 omejen tko da sploh ne veš kje bi se v tujini vozil...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bunny dej še malo prebrat zakon ;) tako kot je jack napisu . V sloveniji lahko blokiraš bilokateri motor na 35 oz 25 kW ne glede na izvorno moč. toda če se hočeš legalno vozit po cesti z izpitom A2 more bit motor blokiran na 25 oz 35 kW ter izvorna moč ne sme presegati dvakratnika blokirane moči. Razen če seveda kupiš motor ki je bil tovarniško blokiran in ima v dokumentih napisano 25kw. Tako sem naredil jaz in sem lahko z izpitom A2 vozil er6-n. Vsako naknadno blokiranje motorja se vpisuje pod predelave ;)

In ja gledajo da ne presega dvakratnika izvorne moči mene so policaji dvakrat ustavili in obakrat so mi preverili enemu sem moral celo razložit da imam tovarniško blokiran motor in ga lahko zato legalno vozim ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja zastopm sevede .....najbolj zanimivo pa je da z izpitom za A2 se pravi omejitev na 35kw registriraš motor na svoje ime kljub temu da ni zakonu zadoščeno--- (ker če nimaš izpita ne moreš registrirat vozila ali motorja)....se pravi 92 kw omejeno na 35 kw izpit za A2 pa lastnik si pa sam si ga registriral brez unga uporabnika...k ma izpit pa ti uslugo dela.....pa smo spet tam k ne vemo kje smo.....dobra debata ni kej sam mi je ne bomo rešil kle....pa še problem je k mamo mi A2 omejen tko da sploh ne veš kje bi se v tujini vozil...

(4) V kategorijo A2 spadajo motorna kolesa, katerih moč motorja ne presega 35 kW in pri katerih razmerje med močjo motorja in maso vozila ne presega 0,2 kW/kg z in ne izvira iz vozila enkrat večjo močjo. Dovoljenje za vožnjo vozil te kategorije vključuje tudi dovoljenje za vožnjo vozil kategorije AM, A1 in G.

beri ! ne moreš biti uporabnik vozila ker ima motor v originalu več kot enkrat večjo moč. tisto kar si ti povedal zadosti le prvemu pogoju o 25kW

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

si bom jutri prav čas uzel ker me to zanima, tko da vsak dan nekej novga zvem ...., bom pa sigurno razdelal tole kolkr se le da...škodit ne more sej se skoz učimo mar ne?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko sem jst delu izpit za motor in šov na občino sem dobu kuverto kjer piše še to citirano:

OPOZORILO: Če ste pridobili vozniško dovoljenje za novi kategoriji AM ali A2, Vas obveščamo, da je za obe kategoriji veljajo le v Republiki Sloveniji, v drugih državah članicah Evropske unije pa ne bo priznano do 19.januarja 2012.

Jah bedarija v glavnem...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ah narobe napisu. Do 2013 je to. Nekaterim je čist vse jasno enim ne...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ah narobe napisu. Do 2013 je to. Nekaterim je čist vse jasno enim ne...

Na Hrvaškem pa velja tud naša nova A2, pisal email na ministrstvo, zanimivo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na Hrvaškem pa velja tud naša nova A2, pisal email na ministrstvo, zanimivo...

Piše, da ne velja v drugih članicah Evropske unije tako, da Hrvaška ni zajeta ker ni v EU.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Piše, da ne velja v drugih članicah Evropske unije tako, da Hrvaška ni zajeta ker ni v EU.

Ja, seveda, samo "zanimivo" se mi zdi, da glede na to da imamo EVROPSKA vozniška dovoljenja, ta kategorija ne velja v EU, na Hrvaškem pa, samo to :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da si ne boš kaj narobe predstavljal sam mam izpit :) in je blo napisano kot zajebancija ;)

Sploh ne, verjamem da imaš izpit, sem bolj tako na splošno pisal.

Drugače pa bunny, problem i toliko v pilicistih, od njih dobiš "samo" 500€ kazni za vožnjo brez ustreznega izpita + ostali prekrški pod pogojem da si jih naredil, problem nastane če se, bog ne daj, zgodi nesreča in te začne lupit zavarovalnica :surrender:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, seveda, samo "zanimivo" se mi zdi, da glede na to da imamo EVROPSKA vozniška dovoljenja, ta kategorija ne velja v EU, na Hrvaškem pa, samo to :)

Mislim da imajo Španci tudi takšno kategorijo kot mi, nisem pa povsem prepričan.

Kar se pa hrvaške tiče pa imajo prav tako kategorijo A2 z istimi omejitvami. Vsaj tako ne napisal eden uporabnik iz hrvaške pred časom tukaj gor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!