Skoči na vsebino

Blokade motorjev - razne


Priporočene objave

Objavljeno

podobno ali enako vprašanje. blokiran motor kjer je izhodna moč več kot 70kw. recmo da blokiram ninjo na 35 kw. se bo kdo vtikoval v to. recimo med redno kontrolo prometa- bo to policaj kej zanimal. bo to na tehničnem kerga kej motl ?

 

56. člen

(kategorije vozil)

...

(4) V kategorijo A2 spadajo motorna kolesa, katerih moč motorja ne presega 35 kW in pri katerih razmerje med močjo motorja in maso vozila ne presega 0,2 kW/kg in ne izvira iz vozila z enkrat večjo močjo. Dovoljenje za vožnjo vozil te kategorije vključuje tudi dovoljenje za vožnjo vozil kategorije AM, A1 in G.

...

 

50. člen

(splošni pogoji za udeležbo voznikov motornih vozil v cestnem prometu)

(1) Motorno oziroma motorno in priklopno vozilo sme voziti oseba, ki:

...

3.      ima veljavno vozniško dovoljenje za vožnjo vozil tiste oziroma tistih kategorij, v katero spada vozilo ali skupina vozil, ki jo vozi in ne vozi v nasprotju z omejitvijo, vpisano v njenem vozniškem dovoljenju;

...

(8) Z globo 500 eurov se kaznuje za prekršek voznik, ki ravna v nasprotju z 2. ali 3. točko prvega odstavka ali s petim odstavkom tega člena.

...

 

23. člen

(zaseg motornega vozila)

(1) Policist zaseže vozniku motorno vozilo, s katerim je bil zaloten pri storitvi hujšega prekrška in je izpolnjen eden od naslednjih pogojev:

...

(2) Zaseženo motorno vozilo je treba takoj oddati sodišču, ki je pristojno za postopek o prekršku, lahko pa se do izdaje sodbe o prekršku hrani pri policiji.

(3) Ob zasegu vozila policija odvzame registrske tablice vozila in jih pošlje upravni enoti, kjer ima lastnik vozila prebivališče ali sedež. Upravna enota podatek o zasegu vozila vnese v evidenco registriranih vozil, ob vrnitvi vozila lastniku pa ta vpis izbriše.

(4) Za hujši prekršek se šteje prekršek, za katerega je predpisana stranska sankcija najmanj treh kazenskih točk v cestnem prometu ali stranska sankcija prepovedi vožnje motornega vozila. Za hujši prekršek se šteje tudi vožnja brez veljavnega vozniškega dovoljenja za vožnjo vozil tiste oziroma tistih kategorij, v katero spada vozilo ali skupina vozil, ki ga vozi voznik v času prekrška, vožnja vozila v času izvrševanja prenehanja veljavnosti vozniškega dovoljenja oziroma prepoved uporabe vozniškega dovoljenja.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Hjoj to je bilo že tolikokrat prežvečeno, da že boli.

 

Povedal ti bom po kmečko in kako deluje v praksi.... ja lahko kupiš motor, lahko ga blokiraš, čez tehnični bo šel bp.

 

Saaam, če te dobi pravi policaj, ki ve kaj gleda oziroma v primeru nesreče si ga najebal.

 

To je to.

Objavljeno

jaz ko sem mel so sam papire pogledal pa je t oto...nima se kej vtikat v motor!..zato so papriji in ende. 25kw*

 

75. člen

(ukrepi v cestnem nadzoru in pri opravljanju del)

(1) Inšpektor ali policist lahko pri opravljanju svojih nalog izloči iz prometa ali prepove uporabo pri opravljanju del vozilu:

...

5.      ki je predelano ali spremenjeno v nasprotju s predpisi;

...

8.      katerega voznik ovira ali ne omogoči izvedbe inšpekcijskega pregleda;

...

(2) Izločitev vozila ali prepoved uporabe vozila traja toliko časa, dokler se ne odpravijo razlogi, zaradi katerih je bila odrejena. Inšpektor ali policist, ki izloči vozilo iz prometa, lahko odvzame prometno dovoljenje in registrske ali preskusne tablice. Če voznik ne odstrani registrskih ali preskusnih tablic z vozila, se odstranijo z neposredno fizično prisilo na voznikove stroške. O odvzetem prometnem dovoljenju in registrskih tablicah inšpektor ali policist izda potrdilo.

(4) Inšpektor ali policist odredi, da mora vozilo v tehnično službo za posamično odobritev in odvzame registrske tablice, če sumi, da:

...

2.      je vozilo predelano ali spremenjeno v nasprotju s predpisi, ali

...

(6) Stroške izrednega tehničnega pregleda ali posamične odobritve plača voznik. Vozniku se ti stroški, razen v primeru iz 3. točke tretjega odstavka in 1. točke četrtega odstavka tega člena, povrnejo, če se ugotovi, da je vozilo tehnično brezhibno. V tem primeru plača stroške pregleda organ, ki je pregled odredil.

(7) Odvzeto prometno dovoljenje in tablice se v treh dneh od odvzema vrnejo uporabniku ali lastniku vozila, s katerega so bili odvzeti, če je odpravljen razlog, zaradi katerega so bili odvzeti in če so plačani vsi s tem nastali stroški. Lastnik ali uporabnik vozila to dokaže s potrdilom o tehnični brezhibnosti vozila oziroma z ustreznim vpisom v potrdilu o skladnosti vozila in dokazili, da vozilo izpolnjuje predpisane pogoje za uporabo v cestnem prometu. Po tem roku se prometno dovoljenje in registrske tablice pošljejo registracijski organizaciji, ki jih je izdala. Odvzete preskusne tablice registracijska organizacija uniči.

Objavljeno

76. člen
(dolžnost sodelovanja)
(1) Voznik mora na inšpektorjevo ali policistovo zahtevo omogočiti pregled vozila in pri njem sodelovati.
(2) Voznik mora na inšpektorjevo ali policistovo zahtevo omogočiti tehnični pregled vozila. Če na kraju postopka vozila ni mogoče tehnično pregledati (mobilna enota), mora na zahtevo inšpektorja ali policista odpeljati vozilo na tehnični pregled in pri njem sodelovati.
(3) Če voznik na zahtevo iz prejšnjega odstavka noče odpeljati vozila na tehnični pregled, se na pregled odpelje na stroške voznika. Stroške tehničnega pregleda vozila plača voznik, razen če se dokaže, da je vozilo tehnično brezhibno, ko ti bremenijo inšpekcijski organ oziroma policijo.
(4) Z globo 250 eurov se kaznuje za prekršek voznik, ki ravna v nasprotju z zahtevo iz prvega ali drugega odstavka tega člena.
(5) Z globo 2000 eurov se kaznuje za prekršek pravna oseba ali samostojni podjetnik posameznik, ki odredi vozniku, naj ravna v nasprotju z zahtevo iz prvega ali drugega odstavka tega člena, odgovorna oseba pa z globo 250 eurov.

Objavljeno

Hmm a pole kar šraufencinger v roke in šraufat, da se vidi če je blokada :P

Objavljeno

Šalo na stran, glej motorjev, ki se jih da blokirat je ogromno.

 

Če pa želiš biti na robu zakona, si omisli Hornetko ( ta staro, ki ima točno 70kw :P )

Objavljeno

Drugače pa skoraj vsi imajo blokado samo na papirju in se mirne vesti vozijo.

 

Redki smo, ki jo dejansko imamo notri. Sam glej, tudi z blokado ( 50 konjev ) se mi kdaj zdi, da jih nimam kam dat na naše ceste :)

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

zanima me kašna je blokada 35kw za FZ6 oziroma če je elektronska, se bi morda dal naštimat kšno stikalo (z malce ustvarjalne žilce http://www.motosvet.com/tabla/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/whistle.gif) da ti v momentu odblokira/zablokira? http://www.motosvet.com/tabla/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/trance_25_naughty.gif tako kot so (bili?) včasih pri skuterjih omejevalci obratov

pri zablokirani ninji naj bi blo treba dve žički skup zvezat (adapter) pa naj bi bila odblokirana, razen hodá na gasu, če se ne motim?http://www.motosvet.com/tabla/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/blink.gif

Mene zanima če je slučajno ta moznost

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

živjo imam eno vprašanje

 

Če je motor tovarniško zablokiran na 35kw ga lahko potem ti odblokiraš in homologiraš na pravo moč?

In če ga lahko ali je izvorna moč še vedno 35kw?

Ker če je ga potem lahko spet zablokiraš in je spet vozen z a2 kategorijo

 

Že v naprej hvala za odgovore

Objavljeno

Kot so meni povedali na Motomaxx-u v Izoli, da če kupiš fabriško homologiran motor ne moreš odblokirat. Zato kupijo motor pa naročajo blokade.

Tako sem jaz naredil. 

 

 

Drugače pa imam jaz eno vprašanje. Tema je obsežna 58 strani pa mi primanjkuje časa celo prebrat.

 

Je mogoče kdo izmed vas zasledil kje na netu ročko od gasa katera ima "tipko" za zablokirati gas.

Jaz sem je nekaj časa nazaj, ampak  zadeve ne najdem več.

 

Zahvaljujem se vam v naprej za odgovore. 

  • 2 tedne pozneje...
  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

jaz imam mt-07 blokerano tovarniško na 35 kw in so mi v KMC-ju, kjer sm ga kupu, rekl da mi ga pol brez problema odblokerajo na izvornih 55kw

Popravljeno . Popravil a-rod
Objavljeno

jaz imam mt-07 blokerano tovarniško na 35 kw in so mi v KMC-ju, kjer sm ga kupu, rekl da mi ga pol brez problema odblokerajo na izvornih 55kw

Zanimivo, meni je pri sternu zatrdila, da tovarnisko blokado lahko odstranijo, ampak je veliko bolj kompleksno in je za cca 1-1,5k€ stroska. Iz tega razloga oni vgrajujejo alphatechnikive blokade.

Objavljeno

jaz imam mt-07 blokerano tovarniško na 35 kw in so mi v KMC-ju, kjer sm ga kupu, rekl da mi ga pol brez problema odblokerajo na izvornih 55kw

Prav so ti povedali..

Objavljeno

Zanimivo, meni je pri sternu zatrdila, da tovarnisko blokado lahko odstranijo, ampak je veliko bolj kompleksno in je za cca 1-1,5k€ stroska. Iz tega razloga oni vgrajujejo alphatechnikive blokade.

ja ne vem razn če mi je lagou u faco, pač reku je da to pride ene 100-200€ da poserviserajo to je to

Objavljeno

Ok, kk ste že zdej rekl da je glede blokad? Kolega je ravno naredil A2 in je vzel Yamaho XJ6N. Ali lahko sam naroči blokado na Alpha-Technik in mu jo vgradi mehanik ki ima prijavljeno dejavnost (seveda izda potrdilo), ali je treba to preko Šterna naročit? Kje lahko čimprej opravi homologacijo, ker recimo tu pri nas ko sem jaz homologiral auspuh kaki 2 leti nazaj, rabijo cca 2 tedna da ti na dom pošljejo nazaj kartonček z vpisano predelavo. Naredijo to recimo v LJ takoj? Dokler nimaš kartončka, sklepam da ne moreš po novo prometno, kar pomeni da nemoreš vozit. Point je tudi da se mene čimprej izbriše iz prometne :ninja:

Objavljeno

Lahko jo sam naročiš in ti potem mehanik vgradi in izda potrdilo o strokovni vgradnji. V našem koncu lahko pri Miklavcu v Velenju homologiraš in vse zrihtaš v 1dnevu, če se prav spovnem.

Objavljeno

Kir si ti če si iz Mozirja? :D
Jaz sem pri Miklavcu v Nizki auspuh homologiral takrat, pa sem homologacijo dobiš šele čez teden ali dva. Isto je blo za fedre in felne za avto. Mogoče je to fora ker v Velenje pošiljajo, pa da bi potem res v Velenju takoj nardili?

Objavljeno

on ni iz mozirja, ampak iz mAzirja :D

Objavljeno

Pardon :D
Domen, ti si blokiral motor al kaj? Kolk časa si pa čakal na blokado iz Nemčije. Js nazadnje ko sm motor blokiral zarad izpita pred leti, sm kr Elisi pustil preveč denarja :ninja::BUA:

Objavljeno

Nejc par ulic nad tabo živim, če se ne motim :)

 

Drugače pa ja jaz sem lani vse to urejal preko motomariota. Na blokado sem čakal, cca. 14dni. Za homologacijo pa, če se ne motim sem vse v enem dnevu zrihtal v Velenju. Sem pa nakonc za vse skupaj plačal okoli 280€.

 

  • 5 mesecev pozneje...
Objavljeno

Zanima me, če imam recimo Yamaho mt-07 blokirano na 35kw, in dam na njo akrapovič komplet izpuh. Potem je treba se enkrat blokirat al kako to gre? Glede na to da z izpuhom pridobis nekaj kw...Ali je blokada tako nastavljena da jih ne pridobiš?

Objavljeno (popravljeno)

Živjo, jaz sem imel Suzo Bandita blokiranega na 35kw, kasneje sem na njega dodal Remusa in ga homologiral brez problema. Enkrat so me policaji ustavili brez blokade ter z Remusom pa ni bilo problema vse kar jih je zanimalo je prva pomoč in db killer v Remusu... Še celo na homologacijo sem šel brez blokade -> nobenega problema, vse kar se je gledalo so številke ter papirje o strokovni vgradnji!

 

Tako, da mislim, da ne sme biti nobenega problema!

 

*Aia motor ubistvu blokade nikoli ni imel vgrajene - povem čisto iskreno.

Popravljeno . Popravil KilleRBee

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!