Miha27 Objavljeno November 16, 2009 Opozori Objavljeno November 16, 2009 boste doktorat iz tega nardil Ne. Nov zakon
Prevtzer Objavljeno November 16, 2009 Opozori Objavljeno November 16, 2009 lahko še v kaki drugi barvi, te glih slabo vidim evo ti: V kategorijo A2 spadajo motorna kolesa, katerih moč motorja nepresega35 kW in pri katerih razmerje med močjo motorja in maso vozilanepresega 0,2 kW/kg in ne izvira iz vozila z dvakrat večjo močjo. (ZVCP, 149. člen, 4. odstavek)
Ausc Objavljeno November 16, 2009 Opozori Objavljeno November 16, 2009 Ampak je to totalno neumno. Recimo, moj motor, originalno drobiz cez 50kw. Recimo da bi 35kw blokade obstajale. Potem bi cisto legalno vozil motor (ki bi imel vec moci kakor jo ima trenutno, ker je pac blokiran na 25kw). Na kratko: lahko vozim motor, ce je blokiran na 35kw (kar pa ne gre), ne smem pa voziti istega motorja, ki je švohnejši (25kw), ker se potem tista matematika x2 ne izide. Ce mi zna tole kdo logicno razloziti... (ne mislim tisto "po zakonu...") OK, pa se eno vprasanje potem. Z 25kw blokado torej nisem naredil nic. Torej bi bilo kar se tice kazni isti k* ce bi se vozil z neblokiranim motorjem? V obeh primerih tako ali tako nimam ustreznega izpita
westnikky Objavljeno November 16, 2009 Opozori Objavljeno November 16, 2009 ja pol pa ne razumem zakaj gospod Jurman prepričljivo pravi da je zakon jasen in da omenjen motor ustreza zakonu?!? Pa tudi, ce je ta zakon sprejet a ne bi mogle bit pol avtošole prve ki bi ga upoštevale?? ...totalna nelogika!
Spider™ Objavljeno November 16, 2009 Opozori Objavljeno November 16, 2009 ja pol pa ne razumem zakaj gospod Jurman prepričljivo pravi da je zakon jasen in da omenjen motor ustreza zakonu?!? Pa tudi, ce je ta zakon sprejet a ne bi mogle bit pol avtošole prve ki bi ga upoštevale?? ...totalna nelogika! Se strinjam. Če tale gospod Jurman pravi da je omenjen motor ok za ta zakon, pol zgleda da je maksimalna moč motorja 70kw, pa nima veze al je na 35kw blokiran al pa na 25 no ajde, kdo bo doktorat napisal
Prevtzer Objavljeno November 17, 2009 Opozori Objavljeno November 17, 2009 ja pol pa ne razumem zakaj gospod Jurman prepričljivo pravi da je zakon jasen in da omenjen motor ustreza zakonu?!? Pa tudi, ce je ta zakon sprejet a ne bi mogle bit pol avtošole prve ki bi ga upoštevale?? ...totalna nelogika! Ker tale gospod Jurman nima pojma. Sicer je čist možno, da naletiš na polcaja ki bo mislu da si legalna, ampak če se spozna na zakon boš plačala 500€. V zakonu lepo piše (sem ga že ene petkrat citerov), da izvorna moč blokiranega motorja ne sme presegati dvokratnika blokirane moči. Torej tega Ducatija s 25kW blokado po zakonu ne smeš vozit!
Miha27 Objavljeno November 17, 2009 Opozori Objavljeno November 17, 2009 (popravljeno) Se bomo pa brez izpita vozil :grim Popravljeno November 17, 2009. Popravil Miha27
Igorr Objavljeno November 17, 2009 Opozori Objavljeno November 17, 2009 Se strinjam. Če tale gospod Jurman pravi da je omenjen motor ok za ta zakon, pol zgleda da je maksimalna moč motorja 70kw, pa nima veze al je na 35kw blokiran al pa na 25 no ajde, kdo bo doktorat napisal Če bi bilo to res, bi v zakonu jasno pisalo, da je maksimalna izvorna moč 70kW.
lasagna Objavljeno November 17, 2009 Opozori Objavljeno November 17, 2009 Ni važno na koliko je znižana moč. Če motocikel v originalni izvedbi (odprt) nima več kakor 70 KW, je za A2 lahko blokiran na 35 KW ali manj, da zadovoljiš predpisom. Kar se tiče blokad za znižanje zavarovalnega razreda, kar je popularno v Nemčiji, nima zveze z razredom A2. Če kupiš motocikel z vpisano 25 KW blokado in tovarniški model, ki ni blokiran ne presega 70 KW, si legalen. Ne vem pa, kaj je s starimi variantami - pred zakonom blokirani 80+KW motorji na 25 KW. Pač demenca zakonodajalcev. Miha27 in Prevtzer 2
Prevtzer Objavljeno November 17, 2009 Opozori Objavljeno November 17, 2009 Ni važno na koliko je znižana moč. Če motocikel v originalni izvedbi (odprt) nima več kakor 70 KW, je za A2 lahko blokiran na 35 KW ali manj, da zadovoljiš predpisom. Kar se tiče blokad za znižanje zavarovalnega razreda, kar je popularno v Nemčiji, nima zveze z razredom A2. Če kupiš motocikel z vpisano 25 KW blokado in tovarniški model, ki ni blokiran ne presega 70 KW, si legalen. Ne vem pa, kaj je s starimi variantami - pred zakonom blokirani 80+KW motorji na 25 KW. Pač demenca zakonodajalcev. A si ti neumen? Dej preber si zakon! JAN49, xyznanixyz in sesir 3
MoTo G_P Objavljeno November 17, 2009 Opozori Objavljeno November 17, 2009 A si ti neumen? Dej preber si zakon! Svašta... :fredy: Ti pa si cvetka... xyznanixyz in Prevtzer 1 1
sava Objavljeno November 17, 2009 Opozori Objavljeno November 17, 2009 ej fantje dejte mi sam neki razložit, ker me že dovg ni blo na forumu, pa nism spremlu to glede zakona za izpit A2. Zdej 21 novembra bo dve let odkar mam izpit za 125 in bi zdej mogu it iskt izpit A2 do 25kw. A bom jst dubu tega do 25kw po tastarmu zakonu, al bom dubu do 35kw po tem novem zakonu? pa pri tem novem zakonu je pol treba še enkrat glavno delat za neomejeno al kako? ma to so čist zakompliciral, vbistvu so ns v drek spravl, ne morejo kr tk spremenit zakona tud za ns k smo že prej delal izpit, to je tko k da zapornik dobi kazen 15let zapora, pa se čez dve leti spremeni zakon, pa mu rečejo da more sedet 30let recimo. to ne gre tk. jst bom ponoru če mi navjo dal do 25kw. sm računu da mam že vse narjen, mislm da nam več mev stroškov za izpit za motor, zdej pa kr zvem da bom mogu še enkat pelat par urc al kk že, pa še glavno narest če bom hotu dobit za neomejeno. LP
MoTo G_P Objavljeno November 18, 2009 Opozori Objavljeno November 18, 2009 Ja ubistvu boš mogu še 2 leti počakat, pa narest glavno za 35kW, če boš hotu met neomejeno, pa še par urc odpelat. Razn če hočeš počakat do 24 takt dobiš avtomatsko, sam morš met 2 let 25kW oz. v tvojem primeru 35kW. Dobu boš 35kW. jah jebi ga, jst sm fuknu 400€ v motor katerga so mi 1 let dovolil vozt zdej pa ne...
fp4492 Objavljeno November 18, 2009 Opozori Objavljeno November 18, 2009 .. Razn če hočeš počakat do 24 takt dobiš avtomatsko, sam morš met 2 let 25kW oz. v tvojem primeru 35kW... Avtomatskega napredovanja med kategorijami ni več !!! V vsakem primeru bo potrebno odvozit najprej izpitno vožnjo za kategorijo A2, po pretečenih dveh letih izpita A2 pa še izpitno vožnjo za A neomejeno.
MoTo G_P Objavljeno November 18, 2009 Opozori Objavljeno November 18, 2009 Avtomatskega napredovanja med kategorijami ni več !!! V vsakem primeru bo potrebno odvozit najprej izpitno vožnjo za kategorijo A2, po pretečenih dveh letih izpita A2 pa še izpitno vožnjo za A neomejeno. Sej sm dopisu, da morš met predhodno 2 leti izpita, ja no mogoče sm mal narobe razložu...v vsakem primeru morš delat še ure pa glavno
Miha27 Objavljeno November 18, 2009 Opozori Objavljeno November 18, 2009 ej fantje dejte mi sam neki razložit, ker me že dovg ni blo na forumu, pa nism spremlu to glede zakona za izpit A2. Zdej 21 novembra bo dve let odkar mam izpit za 125 in bi zdej mogu it iskt izpit A2 do 25kw. A bom jst dubu tega do 25kw po tastarmu zakonu, al bom dubu do 35kw po tem novem zakonu? pa pri tem novem zakonu je pol treba še enkrat glavno delat za neomejeno al kako? ma to so čist zakompliciral, vbistvu so ns v drek spravl, ne morejo kr tk spremenit zakona tud za ns k smo že prej delal izpit, to je tko k da zapornik dobi kazen 15let zapora, pa se čez dve leti spremeni zakon, pa mu rečejo da more sedet 30let recimo. to ne gre tk. jst bom ponoru če mi navjo dal do 25kw. sm računu da mam že vse narjen, mislm da nam več mev stroškov za izpit za motor, zdej pa kr zvem da bom mogu še enkat pelat par urc al kk že, pa še glavno narest če bom hotu dobit za neomejeno. LP 21. Novembra boš mel 2 leti greš na avtošolo, odvoziš nekaj ur in glavno ter dobiš izpit za 35kW! Ko boš imel 2 leti A2 (21. Novembra 2011) greš spet odvozit nekaj ur in glavno ter imaš izpit za neomejeno. Če nimam prav nej me kdo popravi. P.S. Zadnjič sem poklical inštruktorja in mi je rekel da NI pogoj imet dve leti A1 da greš lahko delat A2, ampak samo starost 18 let. To mi je dal informacije iz izpitnega centra. Zdj pa res nevem komu nej vrjamem....
MoTo G_P Objavljeno November 18, 2009 Opozori Objavljeno November 18, 2009 To sm tud jst slišu, sam pač odvozt morš tistih par ur pa glavno...Sej če tko pomislš, dejansko vs zakon je stvar v kešu, da zalužjo avtošole pa država...
Miha27 Objavljeno November 18, 2009 Opozori Objavljeno November 18, 2009 (popravljeno) Se mi zdi da to drži. Torej za prehod iz A1 v A2 je samo starostna omejitev (18 let) in seveda par ur ter glavna. Popravljeno November 18, 2009. Popravil Miha27
Prevtzer Objavljeno November 18, 2009 Opozori Objavljeno November 18, 2009 Se mi zdi da to drži. Torej za prehod iz A1 v A2 je samo starostna omejitev (18 let) in seveda par ur ter glavna. Pogoj za A2 je starost vsaj 18 let in da maš A1 izpit vsaj dve leti. Men je tud inštruktor in človk iz izpitnga centra mariskej reku kar sploh ni držalo.
Miha27 Objavljeno November 18, 2009 Opozori Objavljeno November 18, 2009 (popravljeno) – za vozila kategorije AM 15 let; – za vozila kategorije A1 16 let; – za vozila kategorije A2 18 let; – za vozila kategorije A, če ima imetnik dve 20 let; leti vozniško dovoljenje kategorije A2 – za vozila kategorije A 24 let; – za motorna trikolesa z močjo motorja, večjo 21 let; od 15 kW – za vozila kategorije B1 16 let; – za vozila kategorij B, BE 18 let; – za vozila kategorij C1, C1E 18 let; – za vozila kategorije C, CE 21 let, – za vozila kategorij D1, D1E 21 let; – za vozila kategorij D, DE 24 let; – za vozila kategorije F, katerih 16 let; konstrukcijsko določena hitrost ne presega 40 km/h – za vozila kategorije F, katerih 18 let; konstrukcijsko določena hitrost presega 40 km/h – za vozila kategorije G – motokultivatorji 15 let; – za vozila kategorije G – delovni stroji Pri A2 ne piše če ima imetnik dve leti vozniško dovoljenje kategorije A1. Popravljeno November 18, 2009. Popravil Miha27
Prevtzer Objavljeno November 18, 2009 Opozori Objavljeno November 18, 2009 To je kdaj lohka greš delat, za prestop iz A1 v A2 morš pa: 1. bit str 18 let 2. met izpit A1 vsaj 2 leti 3. narest praktični del izpita Lahko pa greš direkt k si 18 str delat A2, s tem da morš opravlat vse, ne samo praktzčni del.
Ausc Objavljeno November 18, 2009 Opozori Objavljeno November 18, 2009 Evo, iz zelo zanesljivih virov na MNZ: Samo da originalna moč motorja ne presega 70kw in je vse v redu. Torej 25kw blokade na motorjih do 70kw gredo skozi! Sem se osebno pozanimal pol urce nazaj. lp
Prevtzer Objavljeno November 18, 2009 Opozori Objavljeno November 18, 2009 Evo, iz zelo zanesljivih virov na MNZ: Samo da originalna moč motorja ne presega 70kw in je vse v redu. Torej 25kw blokade na motorjih do 70kw gredo skozi! Sem se osebno pozanimal pol urce nazaj. lp Sam kako ti lohka na ministrstvu rečejo neki, medtem k v zakonu piše neki druzga? Sicer je to zlo fajn novica, sam vprašanje če je to res.
k0ci Objavljeno November 18, 2009 Opozori Objavljeno November 18, 2009 res je ful fajn novica ja, sam kaj ko moj moped še vedno presega tistih 70kw za dobrih 25
westnikky Objavljeno November 18, 2009 Opozori Objavljeno November 18, 2009 zanimivo:) meni so pa odgovorili danes tako. enako vprašanje kot sem ga zastavila g.Francu Jurmanu, tj. : Vaše vprašanje: Zdravo! V avtošoli vozim motor Kawasaki er-6n, ki ima v originalu 72KM=53.69kW, vendar je motor zablokiran na 25kw, po starem zakonu A2 to ne bi bil noben problem. Zanima pa me kako je z omenjenim motorjem po novem zakonu? Ali lahko opravljam izpit z motorjem, ki ne ustreza zakonskim predpisom? Kot vemo nov zakon pravi, da "motorno kolo, pri katerem moč motorja ne presega 35 kW in razmerje med močjo motorja in maso vozila ne presega 0,2 kW/kg in NE IZVIRA iz motorja z dvakrat večjo močjo". Kar pa pri omenjenem motorju ne drži. Če ta motor lahko vozim zdej u avtošoli, ali ga bom lahko tudi takrat ko bom imela izpit za A2 kategorijo, kar se mi zdi povsem smiselno? Že vnaprej se Vam zahvaljujem za Vaše odgovore in pojasnila. Odgovor organa MINISTRSTVO ZA NOTRANJE ZADEVE: Spoštovani! V kategorijo A2 spadajo motorna kolesa, katerih moč motorja ne presega 35kW in pri katerih razmerje med močjo motorja in maso vozila ne presega 0,2 kw/kg in ne izvira iz vozila z dvakrat večjo močjo. Oseba, ki ji je izdano vozniško dovoljenje te kategorije lahko vozi navedena motorna kolesa. Za opravljanje vozniškega izpita te kategorije pa se za prehodno obdobje (do 19. 1. 2013) lahko uporablja motorno kolo - z delovno prostornino motorja večjo od 125 ccm in močjo motorja večjo od 11 kW ter ne več kot 25 kW, pri katerem razmerje moč motorja/masa vozila ne presega 0,16 kw/kg. lep pozdrav, Vprašanje je bilo postavljeno na portalu e-uprave na storitvi Pridobitev vozniškega dovoljenja za kategorijo A.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se