Skoči na vsebino

Blokade motorjev - razne


Priporočene objave

Objavljeno

To je kdaj lohka greš delat, za prestop iz A1 v A2 morš pa:

1. bit str 18 let

2. met izpit A1 vsaj 2 leti

3. narest praktični del izpita

Lahko pa greš direkt k si 18 str delat A2, s tem da morš opravlat vse, ne samo praktzčni del.

Kje to piše?

Objavljeno (popravljeno)

Sam kako ti lohka na ministrstvu rečejo neki, medtem k v zakonu piše neki druzga?

Sicer je to zlo fajn novica, sam vprašanje če je to res.

Če je res!?Predvidevam,da določeni do katerih si se neprimerno obnašal,če so tupi,če ne znajo brati itd.... pričakujejo opravičilo :naughty: :whistle:

Zakon si je potrebno znati tudi razložiti,ni dost znat samo brati!Zato pa so ljudje,ki so se to učili in znajo ne pa mi "šlosarji"ki si ga pač razlagamo vsak po svoje!

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno

Če je res!?Predvidevam,da določeni do katerih si se neprimerno obnašal,če so tupi,če ne znajo brati itd.... pričakujejo opravičilo :naughty: :whistle:

Zakon si je potrebno znati tudi razložiti,ni dost znat samo brati!Zato pa so ljudje,ki so se to učili in znajo ne pa mi "šlosarji"ki si ga pač razlagamo vsak po svoje!

Ne vem no, Auscu so rekl, da je komot blokiran na 25kW, samo da v originalu nima več kot 70kW, medtem ko so westnikky rekl, da če je blokeran na 25kW v originalu ne sme presegat 50kW.

Avtor obeh izjav je MNZ. :rolleyes:

Objavljeno

no...in vi se še vedno sekirate če lahko še vozite motorje z blokado? :lol1::lol1:

Objavljeno (popravljeno)

Se mi zdi da to drži. Torej za prehod iz A1 v A2 je samo starostna omejitev (18 let) in seveda par ur ter glavna.

ZVCP

147. člen

(3) Vozniško dovoljenje za vožnjo motornih vozil kategorije A2 se izda osebi, ki poleg pogojev iz prvega odstavka tega člena izpolnjuje naslednje pogoje:

– da je opravila praktični del vozniškega izpita vozil kategorije A2,

– da ima najmanj dve leti veljavno vozniško dovoljenje za vožnjo motornih vozil kategorije A1.

Popravljeno . Popravil Igorr
Objavljeno (popravljeno)

Če je res!?Predvidevam,da določeni do katerih si se neprimerno obnašal,če so tupi,če ne znajo brati itd.... pričakujejo opravičilo :naughty: :whistle:

Zakon si je potrebno znati tudi razložiti,ni dost znat samo brati!Zato pa so ljudje,ki so se to učili in znajo ne pa mi "šlosarji"ki si ga pač razlagamo vsak po svoje!

Zakaj torej maksimalna izvorna moč ni točno definirana s 70kW, ampak je izražena s spremenljivko, definirano z dvokratno močjo motorja?

Aktualna določba iz četrtega odstavka, 149. člena ZVCP.

V kategorijo A2 spadajo motorna kolesa, katerih moč motorja ne presega 35 kW (in pri katerih razmerje med močjo motorja in maso vozila ne presega 0,2 kW/kg) in ne izvira iz vozila z dvakrat večjo močjo.

V primeru, da bi zakon definiral točno določeno maksimalno izvorno moč, pa bi bilo (nekaj takega):

V kategorijo A2 spadajo motorna kolesa, katerih moč motorja ne presega 35 kW (in pri katerih razmerje med močjo motorja in maso vozila ne presega 0,2 kW/kg) in ne izvira iz vozila katerega izvorna moč presega 70kW.
Popravljeno . Popravil Igorr
Objavljeno

dons sm naredu izpit za avto, pa sm šov na občino dvignt potrdilo in sm zravn še vprašu kk je zdej z nami, k smo izpit delal po tastarmu zakonu in bom zgleda mogu še enkat it pelat, pa še enkat glavno narest za A do 35kw...prasci eni, sam pobit, sam dnar vlečejo iz ns, me je kr minil, da bi sploh delu izpit za 35kw pa neomejeno...pa še zdej morm do pomlad čakat če bom hotu delat za A do 35kw. Dobr so ns zajebal, sej sam to znajo, zajebavat folk. se bom kr avtu posvetu.

Objavljeno (popravljeno)

Zakaj torej maksimalna izvorna moč ni točno definirana s 70kW, ampak je izražena s spremenljivko, definirano z dvokratno močjo motorja?

Ti to šlosarja sprašuješ :whistle: vprašaj "ustvarjalce"

@prevtzer potem pa hitro sprintaj tisto izjavo,da je lahko 70kw!Sigurno velja tisto,kar ti je MNZ (uradno?)odgovoril.Tud,če ne bo šlo skozi pri policistu,bo šlo pa vsaj pri sodniku :hmm:

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno
(3) Vozniško dovoljenje za vožnjo motornih vozil kategorije A2 se izdaosebi, ki poleg pogojev iz prvega odstavka tega člena izpolnjujenaslednje pogoje:

– da je opravila praktični del vozniškega izpita vozil kategorije A2,

– da ima najmanj dve leti veljavno vozniško dovoljenje za vožnjo motornih vozil kategorije A1.

Dosti nesmiselno glede na to, da lahko pri osemnajstih, v primeru, da prej nisi opravljal izpita A1, takoj opravljaš izpit za A2. Če si ga pa opravil za A1 pri recimo 17 letih, ga lahko za A2 opravljaš šele pri 19-ih...

Objavljeno

Dosti nesmiselno glede na to, da lahko pri osemnajstih, v primeru, da prej nisi opravljal izpita A1, takoj opravljaš izpit za A2. Če si ga pa opravil za A1 pri recimo 17 letih, ga lahko za A2 opravljaš šele pri 19-ih...

Isto ga lahko pri 18ih opravljaš, pri 19 ti je treba le praktični del. Je razlika.

Objavljeno

Isto ga lahko pri 18ih opravljaš, pri 19 ti je treba le praktični del. Je razlika.

V primeru, ki ga je on opisal pri 19ih...

Objavljeno

Dvakrat sem sel skozi pa se vedno ne cekam kaj se je to zgodilo v Slo z motorji oziroma z vozniskimi . Tu pri nas na Bayerskem naredis z 18 leti ispit moras potem 2 leti voziti blokado z 34 ps . po dveh letih pa avtomatsko dobis odprto se pravi neomejeno st ps ,brez ponovnega opravljanja ispita ( Samo del ispita) za odprt motor .ce si star cez 25 let lahko delas odprt ispit (brez probnega casa 2 let lahko bi dejal vajeniske dobe) in ne rabis v mopedu blokade lahko praktico vozis 200 ps . cito enostavno in nic zakomplicirano . lep pozdrav vsem tja dol na soncno stran alp Pokalica

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Isto ga lahko pri 18ih opravljaš, pri 19 ti je treba le praktični del. Je razlika.

Kar sem želel povedat je to, da se človeku v primeru, da je pri sedemnajstih letih opravil izpit A1 vzame pravica do opravljanja izpita A2 pri osemnajstih, kljub temu, da ima določene prednosti pred tistim, ki v prvo opravlja izpit A2 (kategorijo A1 ima že opravljeno, torej po vsej verjetnosti bolje obvlada vožnjo kot nekdo, ki se je prvič usedel na motor pri osemnajstih)

In če gledaš iz osnove, edini pogoj za opravljanje izpita kategorije A2 je starost 18 let, če pa si pred dopolnjenim 18. letom opravil izpit A1 pa sta pogoja kar dva: starost 18 let in izpit A1 dve leti.

Objavljeno

Kar sem želel povedat je to, da se človeku v primeru, da je pri sedemnajstih letih opravil izpit A1 vzame pravica do opravljanja izpita A2 pri osemnajstih, kljub temu, da ima določene prednosti pred tistim, ki v prvo opravlja izpit A2 (kategorijo A1 ima že opravljeno, torej po vsej verjetnosti bolje obvlada vožnjo kot nekdo, ki se je prvič usedel na motor pri osemnajstih)

In če gledaš iz osnove, edini pogoj za opravljanje izpita kategorije A2 je starost 18 let, če pa si pred dopolnjenim 18. letom opravil izpit A1 pa sta pogoja kar dva: starost 18 let in izpit A1 dve leti.

Imaš prav, bi bilo bolje če bi bil pogoj 1 leto A1+ starost 18 let. Drugače se mu pa nič ne vzame pravica do opravljanja A2 pri 18ih, ne vem iz kje ti to.

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 2
Objavljeno

Imaš prav, bi bilo bolje če bi bil pogoj 1 leto A1+ starost 18 let. Drugače se mu pa nič ne vzame pravica do opravljanja A2 pri 18ih, ne vem iz kje ti to.

In zakaj bi bilo po tvojem boljše?"Le iz dežja pod kap"

Moje mnenje je,da bi bilo edino razumno le tako,da opravljaš A1 med 16 in 18 leti.A2 pa po 18letu.In,da bi bilo za tistega,ki že ima A1 predpisano-zahtevano prevoziti manj ur do izpitne A2,kot pa "novemu"motoristu :hmm:

Objavljeno (popravljeno)

Imaš prav, bi bilo bolje če bi bil pogoj 1 leto A1+ starost 18 let. Drugače se mu pa nič ne vzame pravica do opravljanja A2 pri 18ih, ne vem iz kje ti to.

lej model zdej pa ti ne štekaš...Če ti nardiš izpit pr 17 za A1, ga pr 18 za A2 ne morš ker morš čakat 2 leti ker tako piše v zakonu, če si pa str 17 in si pametn boš počaku tist let pa naredu izpit pr 18 za A2. Se pravi pol se ti vzame pravica do opravljanja izpita pr 18 za A2, če ga nardiš pr 17 za A1. Razn če je tuki še kaka lukna pa je jst nism pošteku... :blush:

@Pokalica pr ns je blo tko še po čisto starem zakonu, da so se ti višale stopnje, da si sam štemplat hodu, pol so anrdil nov zakon, zdej je pa čist en tretji zakon spet...

Popravljeno . Popravil MoTo G_P
Objavljeno

No no, pravica se ti ne odvzame ker ga greš še zmeri lahko delat pri 18. letih, ampak seveda vse od začetka.

Objavljeno (popravljeno)

No no, pravica se ti ne odvzame ker ga greš še zmeri lahko delat pri 18. letih, ampak seveda vse od začetka.

(1) Vozniško dovoljenje se izda osebi, ki izpolnjuje naslednje pogoje:

– je telesno in duševno zmožna voziti vozilo, kar dokaže z veljavnim zdravniškim spričevalom,

– je dopolnila predpisano starost za vožnjo vozil,

– je opravila vozniški izpit pred pristojno izpitno komisijo iz 173. člena tega zakona,

– je uspešno opravila tečaj o varnem delu s traktorjem in traktorskimi priključki, če zahteva izdajo vozniškega dovoljenja za vožnjo motornih vozil kategorije F,

– ji ni odvzeto ali začasno odvzeto vozniško dovoljenje,

– se ji ne izvršuje stranska sankcija prepovedi vožnje motornega vozila določene vrste ali kategorije,

– ji ni prepovedana izdaja vozniškega dovoljenja v zvezi z varnostnim ukrepom odvzema vozniškega dovoljenja, dokler taka prepoved traja, in

– je zahtevi priložila ustrezno fotografijo.

(3) Vozniško dovoljenje za vožnjo motornih vozil kategorije A2 se izda osebi, ki poleg pogojev iz prvega odstavka tega člena izpolnjuje naslednje pogoje:

– da je opravila praktični del vozniškega izpita vozil kategorije A2,

– da ima najmanj dve leti veljavno vozniško dovoljenje za vožnjo motornih vozil kategorije A1.

Po spisanem sodeč, A2 kategorije sploh ni več možno pridobiti, brez da bi prej imel dve leti kategorijo A1. Ampak to je po mojem mnenju (samo) štorasto spisan zakon, ker poznam primer nekoga iz prakse, ki je nedavno tega opravil izpit dotične kategorije in pred tem ni imel kategorije A1.

Popravljeno . Popravil Igorr
Objavljeno

To je butasto spisan zakon.

Misl ej...brez besed. Polom tale nov zakon :BUA:

Objavljeno

No no, pravica se ti ne odvzame ker ga greš še zmeri lahko delat pri 18. letih, ampak seveda vse od začetka.

Tako sm mislu ja, vsaj nekdo razume :rolleyes:

Objavljeno

Kako pa je v primeru, da imaš A2 že, vendar še tastaro, se pravi do 25kw. Se da prepisat na 35kw, ali je treba ponovno delat?:unsure:

Pizde ene, do sedaj sem se vozil z blokado notr, če so se pa tkole začel iti, sem pa z ali brez blokade nelegalen, ker mi moč presega.

Objavljeno

Kako pa je v primeru, da imaš A2 že, vendar še tastaro, se pravi do 25kw. Se da prepisat na 35kw, ali je treba ponovno delat?:unsure:

Pizde ene, do sedaj sem se vozil z blokado notr, če so se pa tkole začel iti, sem pa z ali brez blokade nelegalen, ker mi moč presega.

Dokler imaš tastar izpit v rokah te nerabi nič skrbet ;)

Objavljeno

Kako pa je v primeru, da imaš A2 že, vendar še tastaro, se pravi do 25kw. Se da prepisat na 35kw, ali je treba ponovno delat?:unsure:

Pizde ene, do sedaj sem se vozil z blokado notr, če so se pa tkole začel iti, sem pa z ali brez blokade nelegalen, ker mi moč presega.

Od 1.10. imajo vsi imetniki A2 dovoljenje A2 po novem. To pomeni, da si s cestnim motorjem z vgrajeno blokado 25 kW nelegalen in izpitom A2 nelegalen. :trance_33_sleep:

Dokler imaš tastar izpit v rokah te nerabi nič skrbet ;)

Ni res, glej moj odgovor @speedseeker.

Objavljeno

Prav super... :headbang: so res kreteni teli naši bučki.

No ja, ni samo za cestake, FZ6, v mojem primeru lih za 2kw presega... :rolleyes: Dost, da te lahko drkajo če se spomnejo. :slap:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!