Skoči na vsebino

Blokade motorjev - razne


Stric Burek

Priporočene objave

ce slučajno koga zanima motor, ki izpolnjuje vse te zahteve, v tujini blokiran na 25 KW, tako da bo v hom. kartončku in prometni 25 KW,

me lahko kontaktira. Gre pa za Kawasaki Z 750 l. 06. lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ce slučajno koga zanima motor, ki izpolnjuje vse te zahteve, v tujini blokiran na 25 KW, tako da bo v hom. kartončku in prometni 25 KW,

me lahko kontaktira. Gre pa za Kawasaki Z 750 l. 06. lp

Imaš mogoče informacije o tem, ali je bil blokiran naknadno ali že v tovarni?

Možno je, da se podatki o blokiranju (vrsti blokade in tudi izvorni moči) med prenosom lastništva v drugo državo "izgubijo". Potemtakem bi nas od legalnosti ločil le obisk dilerja v Trstu, kjer bi naredili prenos lastništva na koncesionarja (ima Italija obvezen homologacijski postopek ob uvozu vozil iz EU?) in potem nazaj na nas. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

seveda se izgubi, saj avstrijci recimo nimajo homo. kartončka, kolikor jaz vem, zato je moč vpisana samo v prometni, kartonček pa se v tujini izgubi, ker ga ni potrebno met, in tako izgine tudi tovarniška moč

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

seveda se izgubi, saj avstrijci recimo nimajo homo. kartončka, kolikor jaz vem, zato je moč vpisana samo v prometni, kartonček pa se v tujini izgubi, ker ga ni potrebno met, in tako izgine tudi tovarniška moč

Potem pa uvozit v Avstrijo in nazaj.. simple as that.

Strošek prepisa v naši državi + v tuji državi in homologacijski postopek na LPP. Mislim, da preko 200EUR ne bi prišli.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Potem pa uvozit v Avstrijo in nazaj.. simple as that.

Strošek prepisa v naši državi + v tuji državi in homologacijski postopek na LPP. Mislim, da preko 200EUR ne bi prišli.

Ja sam potem je tudi treba najti nekoga, ki je državljan A in mu ga prepisat. Pa še to, npr. da si bil 1. lastnik se zaradi tega podviga nato takoj smatraš kot 3. lastnik.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

....razen če moped ˝prodaš˝ trgovini, nato pa ga nazaj odkupiš :D

...glede lastnikov: tudi če moped pozimi odjaviš iz prometa je takoj en lastnik več, tako da tistega, kateri lastnik je prodajalec, vsaj jaz, nisem gledal

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa ve kdo mogoce kolko pride, da zablokiras motor u Italiji? Neki sem se trudla najt po internetu, naj bi blo 200 eur + blokada( ki je tudi okrog 200 eur) samo z mojim znanjem italjanscine nisem neki prevec sigurna u ta podatek:) pa tud glede na to da pri nas pride skupaj z delom okrog 250 eur, se mi zdi to malo prevec?!?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sej ga ni treba v tujini blokirat, ti ga blokiraš pri nas, nato ga prodaš v tujino in spet kupiš nazaj ter uvoziš nazaj v slovenijo, pri tem se homologacijski kartonček, kjer piše tovarniška moč izgubi, ker v tujini tega ne poznajo, v prometni piše pa moč po blokiranju, nato samo še homologiraš vse skup v sloveniji, moč se pa iz prometne prepiše, torej 25kW, in to je to

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sej ga ni treba v tujini blokirat, ti ga blokiraš pri nas, nato ga prodaš v tujino in spet kupiš nazaj ter uvoziš nazaj v slovenijo, pri tem se homologacijski kartonček, kjer piše tovarniška moč izgubi, ker v tujini tega ne poznajo, v prometni piše pa moč po blokiranju, nato samo še homologiraš vse skup v sloveniji, moč se pa iz prometne prepiše, torej 25kW, in to je to

u bistvu bi mi blo lazje da mi ga tam blokira, ker je motor se u Italiji, je pa za zelo dober dnar in tudi ce mi ga tam blokira me spet pride bolj poceni kot da ga tle pri nas kupujem ta isti model motorja in ga blokiram, pa se postopek je krajsi. Sej u bistvu pol naprej je pa isti postopek ne, v prometni bodo italjani napisali 25 kw in pri nas bodo normalno homologirali/prepisali in (izvorna) moc bo 25kw?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sej ga ni treba v tujini blokirat, ti ga blokiraš pri nas, nato ga prodaš v tujino in spet kupiš nazaj ter uvoziš nazaj v slovenijo, pri tem se homologacijski kartonček, kjer piše tovarniška moč izgubi, ker v tujini tega ne poznajo, v prometni piše pa moč po blokiranju, nato samo še homologiraš vse skup v sloveniji, moč se pa iz prometne prepiše, torej 25kW, in to je to

Sam a ni fora, da vsak motor k ga ti uvozš, iz tujine, da ga morš dt tja na tehnični pregled kjer ugotovijo izvorno moč motocikla...Ker jst mam moped iz italjie pa ma homologacijski karton... :unsure: :unsure: Pol če bi ga ti dau če mejo pa spet nazaj morš dt delat tehnični da ga lahka kle registreraš?? :hmm::hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako bojo na tehničnem ugotovil izvorno moč :hmm: Na tehničnem ti pregledajo če je vozilo tehnično brezhibno. Homologacijski

kartonček dobiš na LPP-ju in s tem kartonom greš šele na tehničnega...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja sam a ni izvorna moč dana od proizvajauca...Se pravi pol za vsak letnik motocikla v homologacijo napišejo po navodilih proizvajauca...Če se pa ta kartončk "zgubi" k ti da registreraš v tujini pa pol nazaj, si pa tud v prekršku ker nimaš kartončka? če ga pa nardijao al kako...Pol pa zih napišejo izvorno moč p navodilih proizvajauca, pa pač če je blokada not... :whistle: Al se motm? :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja sam a ni izvorna moč dana od proizvajauca...Se pravi pol za vsak letnik motocikla v homologacijo napišejo po navodilih proizvajauca...Če se pa ta kartončk "zgubi" k ti da registreraš v tujini pa pol nazaj, si pa tud v prekršku ker nimaš kartončka? če ga pa nardijao al kako...Pol pa zih napišejo izvorno moč p navodilih proizvajauca, pa pač če je blokada not... :whistle: Al se motm? :blush:

homologacijski karton naredijo po prometnem dovoljenju, katerega prineseš iz tujine in ima vpisano 25kW

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

seveda se izgubi, saj avstrijci recimo nimajo homo. kartončka, kolikor jaz vem, zato je moč vpisana samo v prometni, kartonček pa se v tujini izgubi, ker ga ni potrebno met, in tako izgine tudi tovarniška moč

od kje tebi ta (napacen) podatek? vsako vozilo v AUT mora imeti homologacijski karton (knjizico ce je starejsi od 2007). ce tega ni je obvezen obisk TUV-a, kjer odpravijo pomanjkanje.

izjeme so dirkalniki, pa se pri teh je vecinoma vsa papirologija (razen prometne) zraven.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

od kje tebi ta (napacen) podatek? vsako vozilo v AUT mora imeti homologacijski karton (knjizico ce je starejsi od 2007). ce tega ni je obvezen obisk TUV-a, kjer odpravijo pomanjkanje.

izjeme so dirkalniki, pa se pri teh je vecinoma vsa papirologija (razen prometne) zraven.

Kako pa je v nemčiji?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

se opravičujem če sem mogoče zgrešil temo, ta se mi je zdela še najbolj primerna.

mislim wtf?! kaj se dogaja v naši državi to nemoreš verjet..

Ko sem opravil izpit A1 (sredi junija 09) je blo povsod rečeno da če opraviš do avgusta se ti potem avtomatsko podaljša pri 18 A2 in pri 21 A (brez kakršnih koli obveznosti). A po novem morem it pa še 1× delat ali kaj? Kok se lahka ti zakoni kr sproti neki spreminjajo men ni jasn. Ker jst sm šou delat izpit ravno s tem razlogom, da se potem podaljša in ni treba ponovno, drugače sploh nebi!

Pa da mam izpit A2 in si hočem kupit KTMa recimo 65HP. Kok je zdej z blokado? Pri nas se verjetno ne da dobit torej morem kupit v tujini?

In to z zakonom, da izvirna moč ne sme bit več kot 2×večja od blokirane.. pomeni da če imam blokado na 25kW ne smem met izvirno preko 50??

Pol so tisti ki imajo motor z blokado na 25kw in izvirno močjo 120kw (kar dovoljuje star zakon) po novem ilegalci, in jim je pravica do vožnje odvzeta?!

torej kaj takega kotta motor verjetno nebi mogu met?

Popravljeno . Popravil 5n4jd3r
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

se opravičujem če sem mogoče zgrešil temo, ta se mi je zdela še najbolj primerna.

mislim wtf?! kaj se dogaja v naši državi to nemoreš verjet..

Ko sem opravil izpit A1 (sredi junija 09) je blo povsod rečeno da če opraviš do avgusta se ti potem avtomatsko podaljša pri 18 A2 in pri 21 A (brez kakršnih koli obveznosti). A po novem morem it pa še 1× delat ali kaj? Kok se lahka ti zakoni kr sproti neki spreminjajo men ni jasn. Ker jst sm šou delat izpit ravno s tem razlogom, da se potem podaljša in ni treba ponovno, drugače sploh nebi!

Pa da mam izpit A2 in si hočem kupit KTMa recimo 65HP. Kok je zdej z blokado? Pri nas se verjetno ne da dobit torej morem kupit v tujini?

In to z zakonom, da izvirna moč ne sme bit več kot 2×večja od blokirane.. pomeni da če imam blokado na 25kW ne smem met izvirno preko 50??

Pol so tisti ki imajo motor z blokado na 25kw in izvirno močjo 120kw (kar dovoljuje star zakon) po novem ilegalci, in jim je pravica do vožnje odvzeta?!

torej kaj takega kotta motor verjetno nebi mogu met?

Nič se ti ne bo avtomatsko podaljšal, praktični del boš moral opravljat še enkrat.

35kW blokad ni nikjer na svetu, saj mamo samo mi tak zakon, povsod drugje je 25kW in take blokade obstajajo.

Res je, če je motor blokiran na 25kW v originalu ne sme imeti več kot 50kW.

Skoraj vsi KTMi imajo v prometni zelo malo kW napisanih tako, da lahko to legalno voziš z novim A2 izpitom (če ima pa več kot 35kW v prometni ga daš lepo blokirat na 25kW, kakorkoli že- s KTMi ne bi smelo biti problemov).

Je res, npr. jaz imam Ninjo 636, ki ima nekaj čez 80kW v prometni in je blokirana na 25kW, s starim izpitom sem se povsem legalno lahko fural, ampak sem potem naredil še izpit za avto in mi je v bistvu bilo na izbiro: izpit za avto in se ilegalno z motorjem vozit, al pa legalno se z motorjem vozit z avtom pa ne.

Na koncu se je zgodilo, da imam 2 izpita (no ja, za starga sem reku da sem ga zgubu).

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aaaaa tudi to mi je že prišlo na misel ja, ...........motorji, katere naročite v trgovini nove, z blokado, imajo tovarniško vgrajeno blokado, tako da v tem primeru pa res piše izvorna moč taka kot je, z blokado.......torej se je odprla še ena možnost: naročit nov motor z blokado, pa je to lahko tudi ZX10R, še vedno bo imel manj kot 35kW :D......ker mi je že takrat serviser razlagal, ko sem sam peljal blokado vgradit, da če naročiš nov motor z blokado ga ni treba nič na homologacijo peljat, ker ima tisto že vpisano kot tovarniško moč

Hvala za te raziskave, ob priliki bom opozoril pristojne institucije na to luknjo. Mislim, da je neumna in jo je treba zapreti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!