Skoči na vsebino

BMW K 1200 LT


Priporočene objave

  • 11 mesecev pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni!imam lt,letnik 2004-ko je motor segret na delovno temperaturo se pri pospeševanju pojavi kovinski resonančni zvok.....zamenjal sem katalizator-druge okvara pa ni bila vidna pri izpuhu.Zadeva še vedno ropota,je mel kdo drug tudi takšen problem in kako ste ga rešili!

hvala lepa!

Objavljeno

Pozdravljeni!imam lt,letnik 2004-ko je motor segret na delovno temperaturo se pri pospeševanju pojavi kovinski resonančni zvok.....zamenjal sem katalizator-druge okvara pa ni bila vidna pri izpuhu.Zadeva še vedno ropota,je mel kdo drug tudi takšen problem in kako ste ga rešili!

hvala lepa!

Po vsej verjetnosti se ti pojavi takoimenovano "klenkanje" v mašini,če je motor bil zadnje čase vožen bolj na izi se to pojavi vsled gareža v kompresijskem prostoru ! Jaz bi ti svetoval,da izprazniš tank(na rezervo) doliješ 100 Okt.benzin in z njim na AC in ga dobro prevozi ! Če to nebo pomagalo daj motor na del.računalnik in bodo hitro ugotovili napako.Namreč tega motorja toliko nepoznam, ampak po vsej verjetnosti ima ža klopf senzor,ki skrbi za pravilen predvžig-preko računalnika in bi bil lahko defekten !

Ps seveda, če nimaš kakšen drugi resonančni-mehanični zvok na izpušnem sistemu !

Objavljeno (popravljeno)

Mene pa zanima če ima kdo kje na gorenskem ali v bližini LT-ja in bi mi ga bil pripravljen mal pokazat in mi kej povedat o njem. Lahko pa tud tukej kdo kaj napiše na kaj naj bom pozoren ko ga bom kupoval.

Popravljeno . Popravil ALEŠ M
  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Po vsej verjetnosti se ti pojavi takoimenovano "klenkanje" v mašini,če je motor bil zadnje čase vožen bolj na izi se to pojavi vsled gareža v kompresijskem prostoru ! Jaz bi ti svetoval,da izprazniš tank(na rezervo) doliješ 100 Okt.benzin in z njim na AC in ga dobro prevozi ! Če to nebo pomagalo daj motor na del.računalnik in bodo hitro ugotovili napako.Namreč tega motorja toliko nepoznam, ampak po vsej verjetnosti ima ža klopf senzor,ki skrbi za pravilen predvžig-preko računalnika in bi bil lahko defekten !

Ps seveda, če nimaš kakšen drugi resonančni-mehanični zvok na izpušnem sistemu !

zvok ni od motorja.......to sem vse že naredil!prosim za mnenja,tistih,ki poznajo mehaniko motorja.Hvala lepa

  • 6 mesecev pozneje...
  • 2 let pozneje...
Objavljeno

hoj.. Na očetovem motorju je verjetno prišel k vragu modulator bremz abs.. A se da to kako popravit če mogoče kdo ve?

 

Objavljeno
28 minutes ago, celjan89 said:

hoj.. Na očetovem motorju je verjetno prišel k vragu modulator bremz abs.. A se da to kako popravit če mogoče kdo ve?

 

Če je letnik do 06/ 2006 mu je znal it senzor tlaka v sistemu.

Objavljeno
pred eno uro, NX650 pravi:

Če je letnik do 06/ 2006 mu je znal it senzor tlaka v sistemu.

kako pa to zveš?

Objavljeno

Najprej kateri tip zavor sploh ima?

Če piše na čeljustih ''brembo'' potem ima ABSll

če piše na čeljustih ''BMW'' potem ima integralni servo sistem

Razlika med njima je da ABSll ko zazna napako ABS je brez reseta ne počisti, medtem ko integralni servo sistem jo lahko počisti tudi brez reseta.

Lahko preveriš nivo zavorne tekočine in ali je bila menjavana, na to je zelo občutljiv.

Senzor tlaka boš pa sam težko preveril ker rabiš opremo zato. Zadajaš mu določene vrednosti tlaka na vhod in na izhodu meriš izhodne vrednosti (na kratko povedano).

 

Objavljeno

Če se ne motim je na čeljusti napis brembo motor je 2001 letnik.. Zavorna tekočina je bila menjavanja..    

Objavljeno

Sem se že zmotu BMW piše...

Objavljeno

Doma boš zelo težko kaj rešil, lahko pogledaš enostavne stvari kot so nivo tekočine zavornega olja ali pa če akumulatorju pod obremenitvijo pade napetost... za kaj več pa boš rabil tester da ti pove kodo napake da veš kje je problem... pobrisat moraš napako v vsakem primeru. 

Če kaj pomaga, kode napak (prebereš iz opozorilne lučke):

Integral ABS (iABS)

If you normally get a whining noise when you apply the brakes, and notice that they are power-assisted, you have iABS. This was used on all R1150RS/RT/R, and starting 2001~2003 with the R1150GS, K1200RS/LT, R1100S and later R1200C versions.* Faults are displayed by use of the GEN and ABS lights. Faults remain in memory but the warning lights will extinguish and ABS opration will return once the cause of the fault is fixed.

iABS fault codes

These should be listed on a sticker supplied with the bike.

  • Gen OFF, ABS ON = Only residual braking in both circuits.
  • Gen OFF, ABS flashes at 1Hz = ABS not available. Pull-away test not completed.
  • Gen OFF, ABS flashes at 4Hz = Only residual braking function available in both circuits.
  • Gen ON, ABS off = rear light/brake light defective.
  • Gen ON, ABS flashes at 1 Hz = At least one brake circuit without ABS.
  • Gen ON, ABS flashes at 4Hz =At least one brake circuit in residual braking function mode.
  • Gen AND ABS flashing alternately at 1Hz = Fluid level in Intergral ABS too low.Low-voltage

 

 

Objavljeno

Tako je mehankar pravi da je kriv modulator je pa problem v tem ker se cena giblje med 500 in 700€. Zato bi rad poiskal mogoč kakšno cenejšo rešitev če se seveda da. Če ne nam ne prevstane drugega.. Ampak baje da to spet rado crkne :mad: 

Objavljeno
pred 2 urami, celjan89 pravi:

Tako je mehankar pravi da je kriv modulator je pa problem v tem ker se cena giblje med 500 in 700€. Zato bi rad poiskal mogoč kakšno cenejšo rešitev če se seveda da. Če ne nam ne prevstane drugega.. Ampak baje da to spet rado crkne :mad: 

Pogost poseg vendar na GS modelih z vgrajenim "servo iABS".

Prikaz kako se ga znebiš, če krepa - R1150RT.

 

 

Tule pa je bljižnica do part liste s cenami ($) za LT (99-04). Cena novega (servo modulatorja) najbrž nekje pol cene rabljenega motorja.

  • Všeč mi je 3
  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Zamenjam starodobnika R65 z bočno prikolico za LT ......če se komu strga naj piše v ZS :P

Objavljeno

Prodam Held slide rapid tank torbo z adapterjem za BMW motorje. Odlično ohranjena. Cena in info na osebno sporočilo.

Objavljeno

Zanimam se za nakup motorja BMW 1200 LT. Zanimajo me predvsem izkušnje in mnenja lastnikov omenjenih motorjev in kaj so plusi in minusi.

Objavljeno

Zelo rado gre tesnilo med motorjem in ohišjem sklopke. Strošek samo servisno delo je od 600€ naprej. Rezervni deli o ring in semering pa ne vem če je vse skupaj 20€.  Če znaš sam šraufat lahko to popraviš dokaj poceni je pa ogromno šraufanja. 

Problem so še ponavadi že skoraj pri vseh dotrajani amortizerji. Priporočljiva menjava za Wilberse cca 1000€. 

Z samim agregatom načeloma ni težav so vzdžljivi še pa još kilometrov.

 

  • 5 mesecev pozneje...
Objavljeno

Kakšne dimenzije ima  prva pnevmatika za LT .....da ne hodim v garažo gledat ? 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!