Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
lorenz

BMW K 1200 LT

Recommended Posts

goldmax

Zdravo,ni ravno neke teme o tem motociklu,pa sem si dovolil odpreti novo temo,če je kje ,naj me kdo popravi... Zanima me namreč nakup motocikla K 1200 LT ,let.2002,prevoženih 186.000.

Kaj lahko pričakujem ? ,(da ni nov,in da ima veliko prevoženih, že vem).Kak nasvet bi bil dobrodošel,glede okvar.  itd. itd. Sedaj vozim, R 1150 RT, prevoženih 105.770 km,pa dela BP... Lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 2 urami, goldmax pravi:

Zdravo,ni ravno neke teme o tem motociklu,pa sem si dovolil odpreti novo temo,če je kje ,naj me kdo popravi... Zanima me namreč nakup motocikla K 1200 LT ,let.2002,prevoženih 186.000.

Kaj lahko pričakujem ? ,(da ni nov,in da ima veliko prevoženih, že vem).Kak nasvet bi bil dobrodošel,glede okvar.  itd. itd. Sedaj vozim, R 1150 RT, prevoženih 105.770 km,pa dela BP... Lp

tema je :P

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
nofla
Ob 4. 5. 2019 ob 14:16, goldmax pravi:

Zdravo,ni ravno neke teme o tem motociklu,pa sem si dovolil odpreti novo temo,če je kje ,naj me kdo popravi... Zanima me namreč nakup motocikla K 1200 LT ,let.2002,prevoženih 186.000.

Kaj lahko pričakujem ? ,(da ni nov,in da ima veliko prevoženih, že vem).Kak nasvet bi bil dobrodošel,glede okvar.  itd. itd. Sedaj vozim, R 1150 RT, prevoženih 105.770 km,pa dela BP... Lp

Zdravo,

imam LT enakega letnika, sicer z nekaj manj kilometri ... in zelo zadovoljen 😍. Zakaj pa pravzaprav menjavaš, če si z RT zadovoljen?? Oba sta potovalno naravnana, s kar pohvalno kilometrino, bistvena razlika pa bo v teži motocikla. S svojim do sedaj nisem imel težav, razen ko je "spustil" semering na glavni gredi (glede na položaj tesnila kar zahteven poseg, potrebno je bilo razdreti skoraj ves motocikel, saj se nahaja za menjalnikom in sklopko, ki sta v liniji glavne gredi, kar pomeni da je ostal le okvir in pol motorja...), pa sem preventivno menjal sklopko, če sem imel že razdrt motor. Težava je tudi pri izbiri pnevmatik, predvsem zadnje, saj obstaja le malo izbire (Bridgestone, ne priporočam, slab oprijem predvsem v mokrem, Metzeler Marathon 888 (če ima približno take lastnosti kot M 808 je odlična izbira - z enim kompletom naredil 16 k km), Avon Storm 3D (jo imam trenutno, zelo zadovoljen, le dokaj hitra obraba , predvsem na bokih, po sredini (trša zmes) jo je še dovolj) ter Michelin)

Share this post


Link to post
Share on other sites
goldmax
pred 2 urami, nofla pravi:

Zdravo,

imam LT enakega letnika, sicer z nekaj manj kilometri ... in zelo zadovoljen 😍. Zakaj pa pravzaprav menjavaš, če si z RT zadovoljen?? Oba sta potovalno naravnana, s kar pohvalno kilometrino, bistvena razlika pa bo v teži motocikla. S svojim do sedaj nisem imel težav, razen ko je "spustil" semering na glavni gredi (glede na položaj tesnila kar zahteven poseg, potrebno je bilo razdreti skoraj ves motocikel, saj se nahaja za menjalnikom in sklopko, ki sta v liniji glavne gredi, kar pomeni da je ostal le okvir in pol motorja...), pa sem preventivno menjal sklopko, če sem imel že razdrt motor. Težava je tudi pri izbiri pnevmatik, predvsem zadnje, saj obstaja le malo izbire (Bridgestone, ne priporočam, slab oprijem predvsem v mokrem, Metzeler Marathon 888 (če ima približno take lastnosti kot M 808 je odlična izbira - z enim kompletom naredil 16 k km), Avon Storm 3D (jo imam trenutno, zelo zadovoljen, le dokaj hitra obraba , predvsem na bokih, po sredini (trša zmes) jo je še dovolj) ter Michelin)

nofla

Saj je RT super motor,sam čez komot ga pa ni...(pravi žena) ;) ...zato tudi študiram na LT. Draga ima probleme s hrbtenico(poškodba)

Ne mislim pa dati bogastva za motor,zato me zanima vse o teh motorjih: okvare,stroški itd. Kar je staro in prevoženo ni mus,da je tudi slabo.Pri nas je miselnost,da če ima prevoženih več kot 60.000 je že zanič,v tujini je malo drugače,kot vidim na forumih ;)Moj jih ima 105.000 in dela Bp.  Je pa res ,da ne moreš biti j...n in pošten :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 25 minutami, goldmax pravi:

nofla

Saj je RT super motor,sam čez komot ga pa ni...(pravi žena) ;) ...zato tudi študiram na LT. Draga ima probleme s hrbtenico(poškodba)

Ne mislim pa dati bogastva za motor,zato me zanima vse o teh motorjih: okvare,stroški itd. Kar je staro in prevoženo ni mus,da je tudi slabo.Pri nas je miselnost,da če ima prevoženih več kot 60.000 je že zanič,v tujini je malo drugače,kot vidim na forumih ;)Moj jih ima 105.000 in dela Bp.  Je pa res ,da ne moreš biti j...n in pošten :)

@Kmet2 ti lahko vse pove o rogaču. Pol sveta je prevozil z njim.

Share this post


Link to post
Share on other sites
nofla
pred 31 minutami, goldmax pravi:

nofla

Saj je RT super motor,sam čez komot ga pa ni...(pravi žena) ;) ...zato tudi študiram na LT. Draga ima probleme s hrbtenico(poškodba)

Ne mislim pa dati bogastva za motor,zato me zanima vse o teh motorjih: okvare,stroški itd. Kar je staro in prevoženo ni mus,da je tudi slabo.Pri nas je miselnost,da če ima prevoženih več kot 60.000 je že zanič,v tujini je malo drugače,kot vidim na forumih ;)Moj jih ima 105.000 in dela Bp.  Je pa res ,da ne moreš biti j...n in pošten :)

Potem pa go for it ... jo čist razumem, če mojo vprašaš, se ne vsede na drug motocikel kot sovoznik, pa nima poškodbe - si je pa zato omislila svojega. Se pa občasno še vedno rada prevaža na LT-ju kot potnik ...😎

Share this post


Link to post
Share on other sites
goldmax
pred 22 minutami, nofla pravi:

Potem pa go for it ... jo čist razumem, če mojo vprašaš, se ne vsede na drug motocikel kot sovoznik, pa nima poškodbe - si je pa zato omislila svojega. Se pa občasno še vedno rada prevaža na LT-ju kot potnik ...😎

;)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kmet2
Ob 4. 5. 2019 ob 14:16, goldmax pravi:

Zdravo,ni ravno neke teme o tem motociklu,pa sem si dovolil odpreti novo temo,če je kje ,naj me kdo popravi... Zanima me namreč nakup motocikla K 1200 LT ,let.2002,prevoženih 186.000.

Kaj lahko pričakujem ? ,(da ni nov,in da ima veliko prevoženih, že vem).Kak nasvet bi bil dobrodošel,glede okvar.  itd. itd. Sedaj vozim, R 1150 RT, prevoženih 105.770 km,pa dela BP... Lp

Z njim sem prevozil nekaj manj kot 100.000km  če te kaj zanima ti v ZS napišem št in me pokliči , kot vidim , pa nisi reagiral na Damijev nasvet , zato , lp 

Share this post


Link to post
Share on other sites
goldmax

Kmet2  oprosti,pri meni je vse bolj na izi.Jbg 52 let je tu. ;) Se glih ne znajdem s to tehnologijo.. Bi pa prosil za tel.št.v zs,da bi kero rekla. Lp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

  • Similar Content

    • SiR
      By SiR
      BMW je na Intermotu 2004 predstavil slečeno različico sportaša K1200S z imenom K1200R.
      Motocikel je zaenkrat koncept, v izdelavo naj bi šel v drugi polovici leta 2005. Obiskovalcem Intermota ga ne bodo kazali, prikazali so ga le novinarjem!
      Obenem so na tiskovni konferenci povedali, da custom motciklov serije R ne bodo več izdelovali, ker jih tekmeci močno prekašajo po zmogljvostih.

    • Lindau
      By Lindau
      A ve kdokaj več o tem :naughty: :hmm:

      Vsaj kolko se tukaj vidi ; zanimivo :devil:
    • Špilferderber
      By Špilferderber
      Na Intermotu bo predstavljen tale novi model:






      Pa še malce "originalnih" podatkov:

      K 1200 GT.
      K 1200 GT K 1200 GT72 kW/98 PS
      Motor
      Hubraum cm3 1 171
      Bohrung/Hub mm 70,5/75
      Leistung kW/PS 96/130 72/98
      bei Drehzahl min–1 8 750 7 000
      Drehmoment Nm 117 118
      bei Drehzahl min–1 6 750 5 500
      Bauart Reihe, liegend
      Zylinderzahl 4
      Verdichtung/Kraftstoff 11,5/S
      Ventil/Gassteuerung DOHC
      Ventile pro Zylinder 4
      Ø Ein-/Auslass mm 26,5/23
      Gemischaufbereitung Motronic MA 2.4

      Elektrische Anlage
      Lichtmaschine W 840
      Batterie V/Ah 12/19
      Scheinwerfer W H 7/55 W
      H 3/55 W
      Starter kW 0,7

      Kraftübertragung/Getriebe
      Kupplung Einscheiben-Trockenkupplung Ø 180 mm
      Getriebe 6-Gang-Schaltgetriebe
      Primärübersetzung 1,889
      Übersetzungen I 2,045
      II 1,6
      III 1,267
      IV 1,038
      V 0,9
      VI 0,82
      Übersetzung Hinterradantrieb 2,75

      Fahrwerk
      Rahmenbauart Aluminium-Gußrahmen
      Hinterradaufhängung BMW Paralever
      Federweg vorn/hinten mm 115/150
      Nachlauf in Normallage mm 124
      Radstand in Normallage mm 1555
      Lenkkopfwinkel in Normallage ° 62,8
      Bremsen vorn Doppelscheibenbremse Ø 320 mm
      hinten Einscheibenbremse Ø 285 mm
      Räder LM
      vorn 3,50 x 17 MTH 2
      hinten 5,5 x 17 MTH 2
      Reifen vorn 120/70-ZR 17
      hinten 180/55-ZR 17

      Maße und Gewichte
      Gesamtlänge mm 2 250
      Gesamtbreite mit Spiegeln mm 920
      Lenkerbreite mm 715
      Sitzhöhe mm 790/820
      DIN Leergewicht, fahrfertig kg 300
      Zul. Gesamtgewicht kg 500
      Tank l 20,5

      Fahrdaten
      Kraftstoffverbrauch
      90 km/h l/100 km 5,0
      120 km/h l/100 km 5,9
      Beschleunigung
      0–100 km/h s 3,7 4,1
      Höchstgeschwindigkeit km/h 245 225
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!