Skoči na vsebino

Honda CBR 1100 XX Blackbird


Tatjana

Priporočene objave

LP

Mene pa neki zanima ce mi kdo zna odgovorit. Na netu sm gleda ta JetKit za honde 97 in 98 letnik ki se imajo fergazorje. Zanima me a to so igle ki pridejo v fergazorje?

Pa zanima me kje bi se dalo to kupi ce je to kje v sloveniji ali bi mogel iz tujine narocit. Ce kdo ve ali pa bi mi kdo narocil iz tujine bi jst to kupil. Sm gledal okoli 120e pride ta kit. Baje da ti ful da moci kokr sm bral mal po tujih forumih.

Sj ne da bi rabil taksno moc ali ta mi to zdaj ni dovolj-ampak sj veste kaksni smo nekteri-probat mormo pa tud ce ne rabimo-zanima me razlika in hocem to probat ceprav mi vecina rece-pa kaj ti bo a rabis tok-ne ne rabim (oziroma vcasih tudi) ampak najbol iz firbca. Upam da je se kdo tak tuki gor da nisem edini:)))

Prosim lepo ce bi kdo mel kaksno informacijo o delovoanju tega ce je ze kdo slisal kaksna je razlika in kje se dobi.

Ps: RAZPISITE SE MAL - Nabijmo malce vec kot trenutno 34 strani za xx-e. Sj tuki se tko lahk sam o tem pogovarjamo ker crkne tko nic ne:)

Hja verjetno so ti kiti tudi za druge motorje?

Dvomim, da ima kdo to na xx-ki, ali pa tudi?

Ja, nimamo cajta nabijat strani, saj se raje vozimo, o okvarah pa res ni debat. Razen če sami kaj zajebemo ali pa kdo drug nam zajebe motor. Npr. kolega pelje motor -enduro iz servisa in nato zadnja premza ne prime. Vzrok, serviser pozabil zategniti čep od olja, tako da je olje kar ven steklo po zadnjem disku. V trenutku ustavit in za silo dobit olje na petrolu. Kakšna olja za motocikle pa imajo na petrolu pa ni treba razglabljat. Pravzaprav neč.

Preberite še mojo pošto zgoraj v kateri je veliko vprašanj. Če kdo ve kaj, bi bil vesel odgovora oz. mnenja!

Lepo vožnjo vsem, pa pazite na izsiljevalce z avtomobili. Ker men sta včeraj dva uletela v razmaku 300m??? V bodoče drobim s pestjo stranske špegle takim lojem!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Torej... Gugo ma problem.... in to velik... pa pod nujno!!!!

Sem sel na pot po bivsi jugi,.... LJ-Nis-Ohrid-Budva (cez albanijo) in v Albaniji se je zacelo... moped neki cudno brenci...

Od 2500 obratov naprej se zacne nekje od spredaj nekaj cudno oglasati… z narascajocimi obrati se zvok ne spremeni… ni vazno ali je 3000 obratov ali 10000 … zvok je isti

Plastike sem snel, ker sem upal, da se je kaj kje pod plastiko odsravfalo… ampak nic nisem nasel. Zvok pomoje prihaja nekje od okolice glave… ljudje tu naokoli mislijo, da bi lahko bila ketnica… ampak jaz mislim, da ni, ker ko stisnes sklopko popolnoma preneha… in do 2500 se nic ne slisi… potem pa zvok ne narasca z obrati motorja… kot da bi se na klackalici kaj odsravfalo…

POMAGAJTE!!!!!!

Gugo bo v Budvi se ene 3 dni... potem pa je treba pocasi proti LJ...pa se nebi nekako z 2000 obrati domov peljal!!!

Vsaka ideja/pomoc dobrodosla...

Gugo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej... Gugo ma problem.... in to velik... pa pod nujno!!!!

Sem sel na pot po bivsi jugi,.... LJ-Nis-Ohrid-Budva (cez albanijo) in v Albaniji se je zacelo... moped neki cudno brenci...

Od 2500 obratov naprej se zacne nekje od spredaj nekaj cudno oglasati… z narascajocimi obrati se zvok ne spremeni… ni vazno ali je 3000 obratov ali 10000 … zvok je isti

Plastike sem snel, ker sem upal, da se je kaj kje pod plastiko odsravfalo… ampak nic nisem nasel. Zvok pomoje prihaja nekje od okolice glave… ljudje tu naokoli mislijo, da bi lahko bila ketnica… ampak jaz mislim, da ni, ker ko stisnes sklopko popolnoma preneha… in do 2500 se nic ne slisi… potem pa zvok ne narasca z obrati motorja… kot da bi se na klackalici kaj odsravfalo…

POMAGAJTE!!!!!!

Gugo bo v Budvi se ene 3 dni... potem pa je treba pocasi proti LJ...pa se nebi nekako z 2000 obrati domov peljal!!!

Vsaka ideja/pomoc dobrodosla...

Gugo

če stisnjena sklopa utiša zadevo, je izvor zvoka med sklopko in prednjim verižnikom. Skoraj 100% sem da stisnjena sklopka nebi utišala problema na ventilih oziroma sistemu za pogon odmičnih gredi. Morda je kak problem prav s sklopko/košaro sklopke.

Popravljeno . Popravil Cartman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

280 pa je blo še dost lufta, sam mam isti problem ko Ni3ous - top-case. Po moje gre FI tud do 300.

Oh gre gre, tudi FI... :D Rekord na FI zaenkrat na 310, pa pomojem bo tako tud ostalo, ker sem enostavno moral enkrat probat, potem pa sem odnehal s tem lovljenjem največje hitrosti...prvi poskus je bil za kazalček čez 300, drugič pa polnih 310 po števcu, po ravnem...skratka...gre :D

Kwakino 9ko pa do 290...

Kolikor je po eni strani za "adrenalin junkie-je" "lepo" vidit prebitih 300, nmoram reč da vseeno pospeški na tem mopedu naredijo 100x boljši vtis...no ja... :evilgrin: sem pa bil napol gluh ko sem se sparkiral zaradi vetra :grim

aja še ena stvar...a se samo meni zdi, da bi lahko dolga luč precej dlje svetila...se mi zdi da komaj kaj dlje (sicer bistveno močnejši in bolj sredinsko usmerjen snop dolge luči, vendar nekako premalo daleč glede na kratko...saj sveti dlje, vendar je bila pri ninji razlika med kratko in dolgo bolj očitna) sveti od kratke, nastavljajo pa se nažalost skupaj, saj so v istem kalupu...bi moral enkrat s kako drugo XX primerjat, da vidim če je pri vseh isto, al je z mojo kaj narobe...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moja XX-a je mela daleč najboljše luči od vseh motorjev, ki sem jih do zdej vozu, zelo močno svetijo in točno tja kot treba. Tako dolge kot kratke so ble špica.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gugo, naprej pohvale za motor. Malo sem zaspal vmes in nisem nič kaj obiskoval MS-a. Porabo pa imaš do 9 litrov praviš? :blink: Meni poraba niha med 6-7 litri, je pa res, da ga ne vrtim do konca... ker ni potrebe :lol: Vsaj ne po ovinkih, ker je navor več kot dober že pri 5.000 obratih.

sTrogar, sem imel omenjene gume in so super - vsaj meni. Obraba je minimalna, da bi se pa na račun tega slabše držale v ovinkih pa tudi nisem opazil. Stopalke sem ravnotako brusil brez strahu.

Zadnjič sem ga jaz tudi pognal do 290, več pa ni šlo zaradi prometa. Ampak do tja je pa prišel brez nekega večjega napora. Edino za šipo sem se moral fajn skrit :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aja še ena stvar...a se samo meni zdi, da bi lahko dolga luč precej dlje svetila...se mi zdi da komaj kaj dlje (sicer bistveno močnejši in bolj sredinsko usmerjen snop dolge luči, vendar nekako premalo daleč glede na kratko...saj sveti dlje, vendar je bila pri ninji razlika med kratko in dolgo bolj očitna) sveti od kratke, nastavljajo pa se nažalost skupaj, saj so v istem kalupu...bi moral enkrat s kako drugo XX primerjat, da vidim če je pri vseh isto, al je z mojo kaj narobe...

Si preveril, če je mogoče po višini dobro nastavljena? Za armaturno ploščo je namreč vijak, samo dokopat se moraš do njega. Probaj se malo igrat z nastavitvami. Meni se zdi, da tako kratka kot dolga svetita odlično - onemu pred menoj vozečemu se dan naredi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Si preveril, če je mogoče po višini dobro nastavljena? Za armaturno ploščo je namreč vijak, samo dokopat se moraš do njega. Probaj se malo igrat z nastavitvami. Meni se zdi, da tako kratka kot dolga svetita odlično - onemu pred menoj vozečemu se dan naredi.

Ja u bistvu so bolj ali manj dobro nastavljene, ker sem se že pošteno igral tako s smernim kolescem kot z višinskim, tudi nimam pripomb nad samo svetilnostjo, res ima zelo močan snop...tudi kratka sveti natanko tja kot mora, poleg tega pa mi je všeč da ima kratka krasno razpršen snop, tako da osvetli izjemno veliko površino ceste...ampak včasih bi si želel da bi (samo) dolga svetila DLJE, ne pa močneje...sveti namreč super, močno, bolj posredi in bolj koncentrirano kot kratka, ampak po mojem mnenju bi lahko, glede na DOLŽINO snopa kratke luči, snop dolge segal še nekaj metrov dlje, saj je luč sama po sebi sicer dovolj močna...upam da je razumljivo napisano :)) nastavljajo se pa žal kratka in dolga z istim vijakom :)

Popravljeno . Popravil Slide
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No da naredim še mali update sezone...do danes je padlo približno 8000km, pa upam da bo še kaj lepih dni, saj sem jih avgusta, z mojo srečo, uspel naredil "bogatih" 500 (petsto :glare: )...dež ali pa služba, vmesnih varjant sploh ni bilo :headbang:

Pri 32000km sem naredil redni servis, pri 35000km pa sem zamenjal še napenjalec verige odmičnih gredi, ker se je začel nekaj malega oglašati tam pri 4000 obratih in motor sedaj res teče krasno..."ko puter". Prisegel sem si pa, da spomladi dobi nove izpušne lonce, ker bi rad poslušal še malo motor in ne samo vetra :music1:

Edina stvar, ki me na tem mopedu resnično moti so "kopja" namesto normalnih paličic na stopalkah, pa motor zelo zelo hitro zastruži pri malo bolj angažirani vožnji čez ovinke... :wallbash: vem da ni to 1000RR, ampak vseeno...

Moped je pred kratkim dobil tudi nove Dunlopove Roadsmarte, ker Qualifierjev ni bilo nikjer blizu na zalogi, tako da bomo videli kako se bojo obnesli in koliko dlje jih bom vozil. Qualifier je zadaj zdržal približno 6000km, izkušnja je bila pozitivna, držijo tako ali tako dosti več, kot zmore XX nagiba...vsaj dokler ne odmontiram tistih kopij iz stopalk :angry: Pa tudi v dežju so se izkazale kot predvidljive, tako da jih lahko za na XX samo priporočam...

Tačke pa brez drame stružijo tudi z Roadsmartom, dežja pa še nisem ujel...oziroma dež ni ujel mene :D pa tudi kolegi ki jih vozijo na različnih mopedih so zadovoljni, upam da tudi mene ne bodo razočarali.

Za konec pa samo še eno priporočilo za serviserja...ne vem če lahko tule delam reklamo, vendar imam iz letošnje sezone zelo zelo pozitiven vtis (redni servis + menjava šponarja) iz servisa SMK - Iztok Mihelič na letališki ulici v Ljubljani...korektno, natančno, ugodno, pa še uradno pooblaščeno...pa še marsikateri pameten nasvet lahko človek izlušči med pogovorom z Iztokom. Thumps up! :OK:

Popravljeno . Popravil Slide
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No da se jst recem eno glede luci in gum

Tudi pri meni luci svetijo fenomenalno, se mi zdi da lih prav visoko tako kratka kot dolga. rres ima dobre luci napram ostalim motorjem ki sem jih imel.

Kar se pa tice gum je pa tako. Gor sem imel od bridgestona 020 do qualifier-ke samo najbolj pa sem zadovoljen z metzeler m5. Zadnjic enkrat se peljem gor na korosko k unmu k ima gume in vidim tam eno rabljeno se doboro to metzeler m5. Ker je moja bila ze cist pri koncu sem se odlocil da dan kr to rabljeno gor-za silo bo-boljse kot moja cisto zrabljena. in vam povem da se zelo presenecen nad to gumo. Pri ostalih gumah je bila guma do konca podreta pa nisem rajsal t fostrastorji-tle pa smo sli zadnjic na golico in se se peljal bl na šarf in fostrastorji so rajsali k zmešani-skor vsak drugi ovinek. Vezda cez noc nisem spremenil stila in nacina voznje-se pravi da je to dober obcutek na motorju-dober obcutek pa dobis ce mas dobro gumo in dober oprijem. Tak da zaenkrat sem zelo zadovoljen z to gumo in nova bo najbrz ta. Ceprav ima brat na hornetki conti race attack in je super guma-res drzi v ovinkih k zmesana-samo ne vem ce je ta guma za xx-ko pomoje bi jo zvozu pri 5000km.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No sem poslikal luči...bolj ko gledam slike...pa bolj kot sem se vozil, se mi je zdelo da luči res svetijo povsem OK...mogoče ali pa očitno, je bil res zgolj moj občutek tisti, ki je varal oziroma hotel "preveč" :whistle:

Prva slika bi morale bit kratke, druga pa dolge...žal je slikano s telefonom v nočnem načinu, tko da kvaliteta fotke ni bog ve kaj.

LP vsem ptičarjem

post-9919-027952500 1284844388_thumb.jpg

post-9919-010741700 1284844409_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil Slide
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

LP

Evo razkril mojo uganko ki me jemucila par mesecov na mojo hondi

Ko sem v prejsnjih postij spraseval da imam ko cisto spustim gas in ga potem dodam mi rahlo motor zatrokira in mi na nobenem servisu niso znali povedat kaj bi bilo sem to ugotovil sam. kiv je bil izpuh-malce mi je spuscal spoda ko gre iz masine vn samo ni bilo motece in sem se normalno vozil. Zadnjic pa se peljamo in na enem ocinku bila ena jamica in mi motor zahopsa in ruknem z izpuhon v asvalt-in mi izpuh se bolj poci tak da ga zdaj vredu slisim ko se peljam. In glej ga zlomka-tisto ko mi je zatrokiral je zdaj dosti bol obcutno in opazno. Tako da kriv je bil samo rahlo pocen izpuh. Nisem si mislil da zaradi taksne malenkosti se lahko tako pozna-ker prej je bil pocen res minimalno. No zdaj vsaj vem-in ce bo kdo mel podobno tezavo upam da sem kaj pomagal

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

LP

Evo razkril mojo uganko ki me jemucila par mesecov na mojo hondi

Ko sem v prejsnjih postij spraseval da imam ko cisto spustim gas in ga potem dodam mi rahlo motor zatrokira in mi na nobenem servisu niso znali povedat kaj bi bilo sem to ugotovil sam. kiv je bil izpuh-malce mi je spuscal spoda ko gre iz masine vn samo ni bilo motece in sem se normalno vozil. Zadnjic pa se peljamo in na enem ocinku bila ena jamica in mi motor zahopsa in ruknem z izpuhon v asvalt-in mi izpuh se bolj poci tak da ga zdaj vredu slisim ko se peljam. In glej ga zlomka-tisto ko mi je zatrokiral je zdaj dosti bol obcutno in opazno. Tako da kriv je bil samo rahlo pocen izpuh. Nisem si mislil da zaradi taksne malenkosti se lahko tako pozna-ker prej je bil pocen res minimalno. No zdaj vsaj vem-in ce bo kdo mel podobno tezavo upam da sem kaj pomagal

LP

Res mora bit fajn občutek, če nekaj sam ugotoviš in prekosiš serviserje!?

Čestitam.

lp ptičarji

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gugo, naprej pohvale za motor. Malo sem zaspal vmes in nisem nič kaj obiskoval MS-a. Porabo pa imaš do 9 litrov praviš? :blink: Meni poraba niha med 6-7 litri, je pa res, da ga ne vrtim do konca... ker ni potrebe :lol: Vsaj ne po ovinkih, ker je navor več kot dober že pri 5.000 obratih.

sTrogar, sem imel omenjene gume in so super - vsaj meni. Obraba je minimalna, da bi se pa na račun tega slabše držale v ovinkih pa tudi nisem opazil. Stopalke sem ravnotako brusil brez strahu.

Zadnjič sem ga jaz tudi pognal do 290, več pa ni šlo zaradi prometa. Ampak do tja je pa prišel brez nekega večjega napora. Edino za šipo sem se moral fajn skrit :OK:

RoadSmart-ke imam gor šele 1700km in sem meril profil,...upss.. žal je že na polovici.

Tako, da ne vem kako bo oz. koliko km bodo še zdržale??

Jaz imam kratko luč xenon, 8000K (modro, da je vidna na soncu podnevi), in ponoči sveti odlično. Res ima dober fokus ta luč na xx-u v primerjavi z ostalimi, ki šparajo prostor v maski.

Lp vsem

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Najprej lep pozdrav vsem lastnikom Blackbirdov, ker vidim da je napram drugim temam v rubriki Motocikli tale naša tema precej uboga jo lahko nekoliko osvežimo..

Torej v XX sem se zagledal ko je nekemu Nemcu pred domačo hišo omagal točno XX (izpraznil se mu je akumulator in mu ga zgleda alternator ni dovolj polnil), torej sva z očetom možakarju pomagala oživeti motor da se je lahko odpeljal proti prenočišču.. Ko sem prvič v živo videl ta motor sem rekel "To je to!".

In nekaj let kasneje je to to, mi je uspel pripeljat k hiši črnega konjička letnika 2002 že z PGM-FI vbrizgom in digitalnimi števci.. Motor kot se šika, se pelje nenormalno lepo..

Najprej sem imel nekaj pomislekov ali bi kupil tako močan motor za nadgradnjo iz 125ccm motorčka, vendar se stvar obnese odlično, dokler motorju izkazuješ pravo raven spoštovanja..

Tko da to je to, upam da se bo Honda lotila dela in naredila novo XX, da ne bodo šli naši ptički v pozabo. :worship:

LP, Žiga

:OK:

PS: Glede na to da XXov ni ravno veliko v Sloveniji bi se lahko dobili na kakšnem meetingu ali kavici za izmenjavo vtisov, mnenj, itd.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, ne je samo hvaliti. Kot si BIGzig napisal, je Nemcu crknil regler. Meni je tudi letos, zaradi njega je scvrlo akumulator. Tudi za enega drugega 100% vem, da mu je regler crknil, ko se je vračal iz Kalabrije, le da je imel srečo, da mu ni polnil akumulatorja in da je bil še kar blizu doma. In ta hudič pride skoraj 300 evrov! Tako da... pazite se. Ali pa se oglasite vsi tisti, ki ste jih že menjali, če mislite, da kar tako kolnem elektriko. Druga stvar, ki mi je odpovedala, pa je bil ležaj zadnjega kolesa. Se pravi: med menjavo gume je bilo vse v redu, na potovanju pa je spustil semering, v ležaj je prišla voda in svinjarija, pa je bilo treba vse skupaj zamenjati. Tu pa je dobra stran ta, da so ležaji standardni (6303, eden zaprt s plastiko, drugi - desni - pa naked) in da tudi semering dobiš v kolikor toliko založeni tehnični trgovini. Ja, ležaja križa sem pa itak menjal po prvem tehničnem, ki sem ga jaz naredil z njo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, ne je samo hvaliti. Kot si BIGzig napisal, je Nemcu crknil regler. Meni je tudi letos, zaradi njega je scvrlo akumulator. Tudi za enega drugega 100% vem, da mu je regler crknil, ko se je vračal iz Kalabrije, le da je imel srečo, da mu ni polnil akumulatorja in da je bil še kar blizu doma. In ta hudič pride skoraj 300 evrov! Tako da... pazite se. Ali pa se oglasite vsi tisti, ki ste jih že menjali, če mislite, da kar tako kolnem elektriko. Druga stvar, ki mi je odpovedala, pa je bil ležaj zadnjega kolesa. Se pravi: med menjavo gume je bilo vse v redu, na potovanju pa je spustil semering, v ležaj je prišla voda in svinjarija, pa je bilo treba vse skupaj zamenjati. Tu pa je dobra stran ta, da so ležaji standardni (6303, eden zaprt s plastiko, drugi - desni - pa naked) in da tudi semering dobiš v kolikor toliko založeni tehnični trgovini. Ja, ležaja križa sem pa itak menjal po prvem tehničnem, ki sem ga jaz naredil z njo.

če se jez ne motim, so imele vse honde okrog 97-99 probleme z reglerji, in jih je pocrkala velika večina. VTR in VFR so ble bol nagnjene temu kot XX (moja teorija je da so morale večkat delat na obratih kot pa 160 konjski xx) zamenjan je precej bol bogato orebren. Fino je to, da je honda doumela napako, in z nadomestnimi reglerji rešla zadevo. po 2000 o teh problemih ni blo več kej dost brat.

Popravljeno . Popravil Cartman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej je v tehniki vedno tako da je rizično kupovati prve serije novih modelov, predvsem ko gre za veliko novosti. In pri avtomobilih in pri motorjih je tako, da se proizvajalci načeloma na prvi seriji učijo..

LK64 se strinjam s tabo, je pa tako da danes ni popolne stvari.. Vsak stvar je narejena tako, da enkrat crkne (razen Rolls Royce). Tudi mene čez zimo čaka menjava ležajev v prvi feltni, moram si kupiti originalne prve krivine izpuha, itd..

Je pa res da vem zakaj vzdržujem motor tako kot se šika, da vem da se peljem varno in ne razmišljam kje se mi bo ustavil.

Je pa moj splošni vtis da je to super motorček, moj se lepo pelje (nisem nek hud dirkač), tudi v dvoje se brez problema zapeljem tudi na daljše relacije in hkrati uživam v super zmogljivostih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, 99 ni ravno prvo modelno leto, tako da... Ja, tudi za mene je xx-a super stroj, moja ima še 164 konj in analogne števce kljub PGM-FI. Včasih malo premalo navora, a ko vrtljaji narastejo, so pa to čisti užitki. Pa ko pri ca.180 začne delovati pritisk zraka, juhu! Kot pri avtu turbo. Mi je pa lažje zaradi vrtinčenja in trepetanja jakne (če je brez podloge) voziti s top kovčkom. V dvoje pa odvisno od sovoznika - z nekom kot da ga ni, z drugim pa turbulentno. Verjetno odvisno od velikosti in opreme.

Karkoli naredim na stroju, vem, za koga je. Verjetno ne bom prodal, ampak z užitkom vozil. Elektrika je pa pač šibka točka. Mogoče enostavno preobčutljiva. Tušiju je na R6 crknil regler v Skandinaviji, enemu kolegu je na VFR crknil alternator, tako da se mi zdi, da elektrika ni šibka točka samo tega stroja. Vem pa, da mi sedaj verjetno nikoli več ne bo crknil.

Še poraba: na NK in nazaj 6,7 l/100 km, sicer pa vse v tisti temi piše. Pa nisem šparal z bencinom, tudi nemške AC so vključene, ker pri povprečni hitrosti čez 170 poraba naraste čez 8 litrov. Varčevalni program (90-100 km/h v 6. prestavi) sem v glavi vklopil samo, ko mi je lučka za rezervo svetila, do črpalke je bilo pa še neznano km.

Guma Michelin Pilot Road 2 ima že čez 20.000 km, tako da sem zelo zadovoljen in mi je to prva izbira pri nakupu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, 99 ni ravno prvo modelno leto, tako da...

Ja v bistvu so 1999 uvedli prvič PGM-FI namesto fergazerjev.. Tko da lahko da so ga kiksnli s to elektornko. Ni pa nujno to razlog.

Jaz imam na svojem Dunlop Roadsmart in je zadnja guma zmogla pičlih 7000km, za prve kilometre v sezoni bo še, vendar ne več dolgo.. Tebi je Michelin zdržala 20.000km??? :hmm:

Bo treba razmislit o menjavi proizvajalca! Pa se v redu obnese guma, lepo drži?

Hja poraba.. Jaz osebno se z njo ne obremenjujem, kar kuri kuri, važno da je duša potešena.. :rolleyes: Če bi gledal na porabo bi si kupu V-Stromcka 650 ali kaj podobnega :whistle:.

Moraš pa v osnovi računati na mnogo višje stroške, je le treba 162 konjičev registrirat pa na cesto prenašat pa nafutrat :lol1:.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se strinjam, tudi jaz ne pazim na porabo. Konji morajo piti, sicer nikamor ne prideš.

Vseeno se pa pozna, če na potovanju narediš 12 tkm in zmanjšaš porabo samo za pol litra/100 km. Pri skandinavskih cenah si hitro ob 100 evrov, pa nisi nič naredil.

Tudi guma je zdržala toliko zaradi dolge poti. Doma mi je prejšnja, enaka, zdržala 9000 km, podaljšal sem (ne bi smel, premalo profila) do 11000. Tudi s to je že okoli 3000 km nelegalnih. Zdaj je pa že prav nevarna, vendar še vedno nisem do platna. Zanimivo.

Sicer imam pa z njo dober občutek. Nekje v sredini življenjske dobe, ko se oblikuje rahlo trapezasto, se čutita roba na 11. in 13. uri. V tistem obdobju me najprej moti, potem se navadim, kasneje pa itak spet izgine. Ampak to je že tema za gume. Bo pa še vedno to moja prioritetna guma.

Me pa zanima: je imel kdo kakšne težavice z oljem? Mislim, s puščanjem olja? Meni je v nekem obdobju malo namastilo levi škorenj, tudi pokrov (kaj ima že na tej strani) je bil masten. En kolega pravi, da so verjetno cevke odduškov preperele, drugi mi pa pravi, da bova pogledala. Any idea? Sicer ga premalo spusti, da bi se sploh sekiral, bolj me zanima, kje bi lahko puščalo.

Nič, ko bova s kolegom delala servis, bova tudi to raziskala in bom potem poročal.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 tedne pozneje...

Tale naša tema je pa res živahna.. :glare:

Čisto tako me zanima, za debato, kakšne izpuhe imate na svojih XXih?

Do sedaj sem imel namreč enojnega Akrapoviča, pa sem raje kupil druge rabljene krivine, ker mi je te prejšnji lastnik nekoliko nerodno uničil da je lahko montiral akrapota..

Me pa sedaj zanima, katerih znamk imate drugi izpuhe, mene izredno mika da bi si kupil BLUEFLAME ,če bo mogoče kaj več cekinčkov celo YOSHIMURA..

Blueflame so mi najbolj všeč zaradi videza in enostavno odstranljivih dB killerjev (dušilcev).. Lepo ko greš za vikend uživat daš ven :evilgrin:, ko se pelješ z lepšo polovico pa lepo noter in uživaš v zadušenem zvoku.. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hmmm

sicer zdej res že neki let ne vozim več tele lepotice, za kar mi je zelo žal.

Kar se tiče rorov. Original, kaj bi na tko stupen motor še gor tlaču in si delal stroške. Moči je tko al tko čist preveč. In kot osnovni namen motorja je bol potovalni, tko da hrup postane moteč. Za ulično frajerstvo je pa čist pretežak.

Zdej bom pač deležen kritik,... bo pa saj tale vaša tema mal bol živahna :fight1:

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej pravm, motor sem kupil že z doma narejenim Akrapovičem, sem dobil originalne zraven in jih imam namen montirat.. Če bo kaj cekinčkov ostalo v denarnici pa imam namen kupit nekaj takega..

Ne vem pa kako se motor sliši z originalnimi auspuhi, moram namontirat in probat.. :rolleyes:

Za ulično frajerstvo je pa čist pretežak.

To se strinjam ja, ni da bi z njim izvajal kakšne hude akrobacije, čeprav se da.. Ampak se mi vedno motor zasmili in ga raje vozim lepo umirjeno.. Če je treba pa pokaže zobe :evilgrin:, moči je dovolj če jo potrebuješ za prehitevanje, ni treba preveč razmišljat ali bo zneslo ali ne bo.. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!