Skoči na vsebino

Honda CBR 1100 XX Blackbird


Tatjana

Priporočene objave

Ko sem bil lani na poligonu varne vožnje v St. Veitu v avstriji, sem imel z CBS krajšo zavorno pot od vseh ostalih motociklov, inštruktor je mislil da kaj goljufam.

Zadeva deluje supert, sploh za lenobno vožnjo, ko pritiskaš le sprednjo ali zadnjo zavoro.

Jaz kar pogrešam mojo ljubico. Po AC sem ji pa dajal dihat, toliko sem pod čelado živalsko rulil le še na CBR 1000RR Repsol 2009, pa po enem letu nisem bil nilč bolj navajen, še vedno je trgal!

Po makadamu, pa saj ne da ne gre, vedar se pelješ kot po jajcih in ko sem spaševal za pot sem se izogibal makadamu, danes z Tenerejko ga pa iščem, toliko je razlika kaj gre in kaj ne po makadamu.

Popravljeno . Popravil Ni3ous
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne morem skriti svojega navdušenja nad tem motorjem. Čez vikend sem se malo preganjal po stari cesti iz Maribora proti Celju in mi je že zlezel pod kožo. Tudi CBS zavore me popolnoma nič ne motijo in sem ga v ovinkih čisto enostavno "popravljal", če je želel uiti iz smeri. Skratka, za moje pojme še vedno odličen motor za 13 letno starudlijo. Sicer se že kaj vozite?

Mi delaš kar lušte.

Ker mi XX že cel mesec stoji v garaži, s katerim nisem sploh naredil niti 1km zaradi zdravstvenih problemov.

Tako da ne vem niti kako se ga vozi??

Upam, da bo kmalu boljše, že drugi teden!

Imam pa nerešen problem!? Zakaj sta bočno pri zadnjem fast-backu dva podaljšana vijaka? Za nosilec kovčkov verjetno ne, ker imam že vgrajenega-GIVI. Zdi se mi, da bosta moteča za sopotnico? Me že ima da bi jih postružil.

post-1659-126959070262_thumb.jpg

Hvala za info

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mi delaš kar lušte.

Ker mi XX že cel mesec stoji v garaži, s katerim nisem sploh naredil niti 1km zaradi zdravstvenih problemov.

Tako da ne vem niti kako se ga vozi??

Upam, da bo kmalu boljše, že drugi teden!

Imam pa nerešen problem!? Zakaj sta bočno pri zadnjem fast-backu dva podaljšana vijaka? Za nosilec kovčkov verjetno ne, ker imam že vgrajenega-GIVI. Zdi se mi, da bosta moteča za sopotnico? Me že ima da bi jih postružil.

post-1659-126959070262_thumb.jpg

Hvala za info

lp

tiste vijake ima precej hond. in jaz druge razlage kot za pripenjanje prtljage nism še pogruntal. ko se vozim sam, pač prpnem mrežo na tiste vijake. de bi sopotnico motli, nism še slišal. žal pa nism teh vijakov uporablal na Birdi :( . ampak na cbr 929 in vtr1000f. Bird ostaja želja. mord enkat. . po koncu recesije. . .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...

Imam pa nerešen problem!? Zakaj sta bočno pri zadnjem fast-backu dva podaljšana vijaka? Za nosilec kovčkov verjetno ne, ker imam že vgrajenega-GIVI. Zdi se mi, da bosta moteča za sopotnico? Me že ima da bi jih postružil.

post-1659-126959070262_thumb.jpg

Hvala za info

lp

Hola mojster,

ta dva "vijaka" sta točno zato kot je povedal mojster Cartman, za pritrditev prtljage na zadnji sedež s pajki ali mrežo - zelo priročno, IMHO škoda ker tega ne dajo na vse motorje :OK: sopotnice pa čisto nič ne motijo, brez skrbi ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam stranske kovčke in nosilec (5 star) je vpet na točno te štiri vijake. Sicer pa je verjetno mišljeno tudi za mrežo. Vijake sem videl tudi na Kawi ZX-12, je pa res, da si ga ne predstavljam z zadnjim kovčkom recimo :?

sTROGAR: Če prav razumem, si ga pred mescem komaj kupil?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam stranske kovčke in nosilec (5 star) je vpet na točno te štiri vijake. Sicer pa je verjetno mišljeno tudi za mrežo. Vijake sem videl tudi na Kawi ZX-12, je pa res, da si ga ne predstavljam z zadnjim kovčkom recimo :?

sTROGAR: Če prav razumem, si ga pred mescem komaj kupil?

Hvala za vse info. glede vijakov. Moj tip nosilca kovčkov namreč ne pride na sprednji vijak, in ga zaradi mreže tudi obdržim!

Tudi meni ne gre skozi zadnji kovček, bom verjetno zamenjal za stranska dva (prednost aerodinamike in težišča, da o izgledu ne govorimo).

Ja res je, kupil pred mesecem za smešno ceno ;) Kupoval sem ga pa 4 leta?? Vmes pa vozil svašta.

Sedaj ga dodelujem z dodatno opremo in se pripravljam na prvih 30 uvajalnih km.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za vse info. glede vijakov. Moj tip nosilca kovčkov namreč ne pride na sprednji vijak, in ga zaradi mreže tudi obdržim!

Tudi meni ne gre skozi zadnji kovček, bom verjetno zamenjal za stranska dva (prednost aerodinamike in težišča, da o izgledu ne govorimo).

Ja res je, kupil pred mesecem za smešno ceno ;) Kupoval sem ga pa 4 leta?? Vmes pa vozil svašta.

Sedaj ga dodelujem z dodatno opremo in se pripravljam na prvih 30 uvajalnih km.

LP

Pod kožo ti bo zlezel v prvih 20km in se ti bo zdelo, da ga voziš že od nekdaj :D Jaz sem mojega kupil jeseni, ampak sem ga komaj prejšnji vikend registriral. Tako, da še nisem uspel nabrat več kot 400km. Je pa kljub svoji teži igračka. Po ovinkih se ga premetava kot list papirja.

P.S.: Koliko si pa odštel, če ni skrivnost? :)

Popravljeno . Popravil Tomozuki
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tomozuki, ne bi se popolnoma strinjal, da se ga po ovinkih tako premetava. Saj vodljivost je res odlična in da se ga pilit čez ovinke, vendar je zaradi svoje teže in dolžine vsekakor manj okreten. Nisem neki kolenčkar, in sem z XX-o v cca 10 000 km podrsal manj kot 10-15 krat. Ko sva s kolegom menjala na Rakitni jaz njemu mojo xx-o, on meni R6, sem jo že po 100 metrih vožnje v prvem ovinku kolenčkal iz prvega ovinka pa skoraj na vsakem drugem ovinku do gor. Toliko je razlike v lahkotnosti pred drugimi in ne bi želel, da kdo dobi napačno predstavo. Kar pa seveda ne pomeni, da ne bi mogel tako polagat in premetovat tut xx-e, vendar vsekakor težje in z bistveno več znanja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pod kožo ti bo zlezel v prvih 20km in se ti bo zdelo, da ga voziš že od nekdaj :D Jaz sem mojega kupil jeseni, ampak sem ga komaj prejšnji vikend registriral. Tako, da še nisem uspel nabrat več kot 400km. Je pa kljub svoji teži igračka. Po ovinkih se ga premetava kot list papirja.

P.S.: Koliko si pa odštel, če ni skrivnost? :)

Ha, torej še 30km uvajanja sem napisal preveč!

Kot list papirja? To me zanima, kako se ga bo polagalo pri 200 v S ovinkih.

Cena: l.01, dobre gume, brez praske, givi kovček, nikoli barvan, realnih 12.500km, cena 3200€. Kakšne barve je tvoj? In kje si ga vzel, ker sem spremljal trg že lani.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tomozuki, ne bi se popolnoma strinjal, da se ga po ovinkih tako premetava. Saj vodljivost je res odlična in da se ga pilit čez ovinke, vendar je zaradi svoje teže in dolžine vsekakor manj okreten. Nisem neki kolenčkar, in sem z XX-o v cca 10 000 km podrsal manj kot 10-15 krat. Ko sva s kolegom menjala na Rakitni jaz njemu mojo xx-o, on meni R6, sem jo že po 100 metrih vožnje v prvem ovinku kolenčkal iz prvega ovinka pa skoraj na vsakem drugem ovinku do gor. Toliko je razlike v lahkotnosti pred drugimi in ne bi želel, da kdo dobi napačno predstavo. Kar pa seveda ne pomeni, da ne bi mogel tako polagat in premetovat tut xx-e, vendar vsekakor težje in z bistveno več znanja.

XX je seveda namenski motor, kar pomeni, da ni namenjen za kolenčkanje. Je namenjen za visoke hitrosti in temu je verjetno prilagojen tudi okvir, dolžina, kakor tudi teža, aerodinamiko je pa seveda očitno videti že po zunanjosti.

Sicer pa po nekaj KM vožnje mi bo jasno kako je in predvidevam oz. zaradi drugih prednosti bom vzel težo in ne-kolenčanje v zakup.

Moji motoristični nameni so takšni, ki mi jih lahko trenutno LE model XX izpolni.

Poročam o svojih vtisih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S countersteering-om dost enostavno. :D

Absolutno, drugače ne gre 200 in S ovinek!

Samo nekaj te vprašam, si vajen vleči k sebi belanco ali potiskati stran od sebe?

Jaz bolj čutim motor v rokah, če vlečem k sebi samo eno stran belance. Torej potegujem samo eno roko.

Kako kaj ostali cestaši s tem?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tomozuki, ne bi se popolnoma strinjal, da se ga po ovinkih tako premetava. Saj vodljivost je res odlična in da se ga pilit čez ovinke, vendar je zaradi svoje teže in dolžine vsekakor manj okreten. Nisem neki kolenčkar, in sem z XX-o v cca 10 000 km podrsal manj kot 10-15 krat. Ko sva s kolegom menjala na Rakitni jaz njemu mojo xx-o, on meni R6, sem jo že po 100 metrih vožnje v prvem ovinku kolenčkal iz prvega ovinka pa skoraj na vsakem drugem ovinku do gor. Toliko je razlike v lahkotnosti pred drugimi in ne bi želel, da kdo dobi napačno predstavo. Kar pa seveda ne pomeni, da ne bi mogel tako polagat in premetovat tut xx-e, vendar vsekakor težje in z bistveno več znanja.

No, seveda nisem imel v mislih primerjave kakšnega 600 ali 1000 kubičnega cestaka, ki je narejen za pisto in je igračka za po ovinkih ;) Mene je predvsem presenetil s svojo agilnostjo glede na težo in medosno razdaljo, ker sem pričakoval manj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ha, torej še 30km uvajanja sem napisal preveč!

Kot list papirja? To me zanima, kako se ga bo polagalo pri 200 v S ovinkih.

Cena: l.01, dobre gume, brez praske, givi kovček, nikoli barvan, realnih 12.500km, cena 3200€. Kakšne barve je tvoj? In kje si ga vzel, ker sem spremljal trg že lani.

Uf, dober nakup ;) Moj je 4 leta starejši, črne barve, sicer brez prask, ampak ima 70.000km, zanj pa sem odštel pri MotoIglu slabe 4000€. Zraven sem dobil še dva 46l kufra in alarm. Ampak veliko nisem mogel izbirati, ker mojega ZR-a nihče ni želel vzeti v zakup. Imel sem še eno varianto v bližini Domžal (roza-violičnega) isti letnik, lepo ohranjen za 3.700€, ampak mojega niso želeli vzeti v zakup. Sem pa nujno želel zgolj XX-a (po možnosti s 165KM in fergazerji), ker se je že pred leti izkazal, ko ga je imel foter (zanimivo, iste barve in isti letnik :D ).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uf, dober nakup ;) Moj je 4 leta starejši, črne barve, sicer brez prask, ampak ima 70.000km, zanj pa sem odštel pri MotoIglu slabe 4000€. Zraven sem dobil še dva 46l kufra in alarm. Ampak veliko nisem mogel izbirati, ker mojega ZR-a nihče ni želel vzeti v zakup. Imel sem še eno varianto v bližini Domžal (roza-violičnega) isti letnik, lepo ohranjen za 3.700€, ampak mojega niso želeli vzeti v zakup. Sem pa nujno želel zgolj XX-a (po možnosti s 165KM in fergazerji), ker se je že pred leti izkazal, ko ga je imel foter (zanimivo, iste barve in isti letnik :D ).

A tistega si vzel. Se ga spomnem, tudi sam sem ga mel namen it gledat. Verjameš ali ne, da unga rozastega sem gledal pred 3 leti privat pri lastniku za 4200. Saj je lepo vzrževan, samo barva?? Fajn si kupil. Sam sem sicer iskal točno to kar si ti vzel. Forgazer (je bolj odziven), navadni števci (bolj pregledni). Po svojega sem šel 520 km v Torino in to takoj, ko je znižal ceno!

Vabljen na Kras, da vidim tvojga stroja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A tistega si vzel. Se ga spomnem, tudi sam sem ga mel namen it gledat. Verjameš ali ne, da unga rozastega sem gledal pred 3 leti privat pri lastniku za 4200. Saj je lepo vzrževan, samo barva?? Fajn si kupil. Sam sem sicer iskal točno to kar si ti vzel. Forgazer (je bolj odziven), navadni števci (bolj pregledni). Po svojega sem šel 520 km v Torino in to takoj, ko je znižal ceno!

Vabljen na Kras, da vidim tvojga stroja.

Barva je hecna ja, ampak sem ugotovil, da bi se ga lahko navadil, čeprav bi h kombinezonu (zeleno – viola) še manj pasal kot črn. Moj je bil pa uvoz iz Nemčije, ampak ga je imel en, ki je lepo skrbel zanj. Edino nalepka »Honda« pod vetrobranom se je namehurila, verjetno od vročine, guma na levi tački se je malo obrabila in »emergency swich« ni več rdeč, ampak rahlo roza. Nič od tega me sicer ne moti. Nekaj je še dodatne opreme: omenjeni alarm, podaljšan sprednji blatnik, turkizna osvetlitev števca, zamenjani zadnji smerokazi (za moj okus malo premajhni), blatnik zadnjega kolesa in verige v barvi motorja pa verjetno še kakšna malenkost, ki se je trenutno ne spomnim. Moram pa preobleči sedež, ker je ta podoben toboganu. Punca se vedno spusti po njemu vame, ko malo zabremzam, ampak je spredaj lepo obložena, zato se sploh ne sekiram :-D Motor ima sicer že res 70.000km, ampak baje ni razloga za skrb. Bom se kaj pripeljal mimo, sicer pa si tudi ti vabljen v moj konec ;) Ali pa, če naredimo en mali meeting vsi Blackbirdarji pa se kam zapeljemo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ker sem decembra nabavu xo sem mal cviku kako bo kaj za vozit

ta vikend sem naredu 1600 km in sem pozitivno presenečen

kljub temu da smo cele dneve preživel na motorju zvečer ni blo pretirane utrujenosti,glede moči se mi zdi brezveze razpravljat,je pa res da so kratki ovinki še posebaj navzdol mal boleči za roke vendar se hiter navadiš.

zaenkrat sami plusi

poz.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ker sem decembra nabavu xo sem mal cviku kako bo kaj za vozit

ta vikend sem naredu 1600 km in sem pozitivno presenečen

kljub temu da smo cele dneve preživel na motorju zvečer ni blo pretirane utrujenosti,glede moči se mi zdi brezveze razpravljat,je pa res da so kratki ovinki še posebaj navzdol mal boleči za roke vendar se hiter navadiš.

zaenkrat sami plusi

poz.

zajebavaš?....nemogoče..... :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Tudi sam se trudim postati ponosni lastnik XX-e...zdej bi imel pa zgolj eno vprašanje. Danes sem šel pogledat eno, sicer lepo ohranjeno, pelje se kot poezija,motor je tih in veriga(za ventile) je bila ravnokar menjana.

Zmotila pa me je ena stvar. Če spustiš krmilo, se začne le-to kar močno tresti...pojav shimmy torej. Ali je to pri XX-ih normalno ali morda celo nenavadno??? Žal sem pozabil pogledat kateri model gum ima človek zmontiran, gume pa niso nove niti še niso izrabljene.

Prejšnji ZX-9R '00 mi je tresel pri nekako srednje obrabljeni gumi med 120 in 70kmh, vendar manj kot tale XX. Ta pa strese kar konkretno, tako da balance ne gre ravno spuščat, je pa res povsem dovolj da se jo dotakneš s prstom in se umiri niti se ne bo več začela trest. Sicer se ne vozim brez rok, da se ne bi kasneje brez zob, vendar me vseeno zanima če je to normalno oziroma da se za tresenjem ne skriva kakšen večji problem. Glavni ležaj krmila mogoče? Kako najlažje ugotoviti če je ta dober?

Če ima kdo kakršnekoli izkušnje s tem pojavom, bi vas prosil z besedo na dan, da ne bom kupil kakšne "podrtije".

Hvala

Slide

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Koliko km pa ima ta motor, da je bila menjana veriga pri ventilih?

Povej več o motorju.

Pri XX-i je normalno da pri padajoči hitrosti pod 70 km/h začne tresti prednje kolo/balanca. Pri moji je bilo isto pa je bila očuvana in ko sem jo kupil je imela cca 20 000 km prevoženega.

Popravljeno . Popravil Ni3ous
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Koliko km pa ima ta motor, da je bila menjana veriga pri ventilih?

Povej več o motorju.

Pri XX-i je normalno da pri padajoči hitrosti pod 70 km/h začne tresti prednje kolo/balanca. Pri moji je bilo isto pa je bila očuvana in ko sem jo kupil je imela cca 20 000 km prevoženega.

Kaj več ti lahko povem? Motor je bil redno servisiran najprej pri Vombergerju, kasneje v Elisi, kjer je bila lani tudi menjana veriga(račun)...potrjena servisna. Ima pa 60000km. Letnik 99, sicer je videti lepo ohranjen, enkrat vmes je bil menjan tudi "regler", sicer pa naj bi blo bp. Enkrat je bil kipnjen (verjetno) pri majhni hitrosti, kar se vidi po kakšnih petih kratkih sledovih na izpuhu, popokani plastiki oklepa, okrog vijaka ki drži oklep na boku in odrgninici na levem ogledalu.

Saj pravim, sicer se motor pelje "naravnost" vendar pa začne krmilo močno tresti če ga spustiš, dovolj je le dotik roke oziroma prsta in preneha...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če je cena ohranjenosti primerna potem ok, tresenje pa če ni preveliko tudi ni nič kar bi bilo nenormalno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!