LK64 Objavljeno April 6, 2009 Opozori Objavljeno April 6, 2009 A ima kdo kakšne izkušnje s serviserji okrog Lj? Moja ljubica take glasove spušča, da bi rekel, da je veriga za krmiljenje ventilov ali napenjalo te iste verige v riti. Ali pa kak ventil ropota. Olje, filtre in ostalo lahko sam menjam, a tole bo prehuda. Autocommerce, Elisa, Čarman? Brez reklam, seveda prosim. Pa če je kdo že to delal, koliko to vsaj približno stane? Drugi podatki so: 1999 PGM-FI, 121 kW, 59.000 km (skoraj vsak dan več), olje Motul 5100 10W-40, gume zaenkrat D Qualifier. Bom šel bolj na ST, ko bo treba menjati. Se prav lepo zahvaljujem.
Cartman Objavljeno April 6, 2009 Opozori Objavljeno April 6, 2009 A ima kdo kakšne izkušnje s serviserji okrog Lj? Moja ljubica take glasove spušča, da bi rekel, da je veriga za krmiljenje ventilov ali napenjalo te iste verige v riti. Ali pa kak ventil ropota. Olje, filtre in ostalo lahko sam menjam, a tole bo prehuda. Autocommerce, Elisa, Čarman? Brez reklam, seveda prosim. Pa če je kdo že to delal, koliko to vsaj približno stane?Drugi podatki so: 1999 PGM-FI, 121 kW, 59.000 km (skoraj vsak dan več), olje Motul 5100 10W-40, gume zaenkrat D Qualifier. Bom šel bolj na ST, ko bo treba menjati. Se prav lepo zahvaljujem. ELISA DOMŽALE. ni reklama. Dobre izkušnje.
fecko Objavljeno April 6, 2009 Opozori Objavljeno April 6, 2009 A ima kdo kakšne izkušnje s serviserji okrog Lj? Moja ljubica take glasove spušča, da bi rekel, da je veriga za krmiljenje ventilov ali napenjalo te iste verige v riti. Ali pa kak ventil ropota. Olje, filtre in ostalo lahko sam menjam, a tole bo prehuda. Autocommerce, Elisa, Čarman? Brez reklam, seveda prosim. Pa če je kdo že to delal, koliko to vsaj približno stane?Drugi podatki so: 1999 PGM-FI, 121 kW, 59.000 km (skoraj vsak dan več), olje Motul 5100 10W-40, gume zaenkrat D Qualifier. Bom šel bolj na ST, ko bo treba menjati. Se prav lepo zahvaljujem. Imam isto mašino, 57.000 km veriga je bila menjana lani pri ......(piši na PM) veriga+napenjalec ti je okrog 200€. Lp
LK64 Objavljeno April 22, 2009 Opozori Objavljeno April 22, 2009 Ekola, servis narejen. Moje olje Motul 5100 15W50, ostalo Elisa. Veriga, napenjalec, oba filtra, moral je krpati airbox itd... 424 evrov, pravi, da ima motor več kot 100.000 km, ne samo slabih 60.000. Kakorkoli, zaenkrat lepo poje, moral bom pa še menjati pogonsko verigo z zobniki, verjetno ležaje prednjega kolesa, v glavnem še en kup stroškov. Ja, nakup rabljenega je vedno loterija... enkrat sedmica, veliko večkrat dosti manjši dobitek. Vseeno računam, da ga bom zrihtal, tako da bom zaupal vanj. Modri (vsaj moj) kos. Aja, sem prebral, da je pa hajabusa ptica ujeda, ki lovi tudi kose.
Primy22 Objavljeno Julij 10, 2009 Opozori Objavljeno Julij 10, 2009 Koliko litrov bencina po navadi nalijete v tank da je poln? Meni nikakor ne uspe spravit not vec kot 19 litrov. Res pa je, da ne naredim veliko kilometrov potem, ko ze sveti lucka.
point Objavljeno Julij 15, 2009 Opozori Objavljeno Julij 15, 2009 Živjo klapa. Po XX-u katerega sem imel pred 6 leti sem sprobal kar nekaj motorjev. Vsakič, ko sem katerega na cesti srečal, sem mojo ruknil, češ glej ga lepotca. Včasih me je celo moja žena prehitela. Sedaj je odločeno, XX mora spet k hiši. A morda kdo pozna tistega srebrnega l. 01, ki se že kar nekaj časa prodaja na avtonetu?? Res pa da ni črn. :krneki: Sami neki modri, srebrni, rdeči krožijo po oglasih.
mkosir Objavljeno Julij 15, 2009 Opozori Objavljeno Julij 15, 2009 Eno vprašanje! Na kok mate štandt gas nastavljen? Pa tisti k mate že fuel injection po kokm času vam neha delat pod zaugom?
Ni3ous Objavljeno Julij 15, 2009 Opozori Objavljeno Julij 15, 2009 Pri moji 02 FI, mi padejo obrati v parih minutah. Obrate sem si znižal pod 1000, (skor 900) ker mi je tko bolj všeč, pa še lepše pade iz lera v prvo prestavo.
mkosir Objavljeno Julij 15, 2009 Opozori Objavljeno Julij 15, 2009 Mam pa še eno vprašanje; alternativa Bridgstone BT 021 bi bla kaj pa kok kej s temi in alternativami nardite km?
Ni3ous Objavljeno Julij 15, 2009 Opozori Objavljeno Julij 15, 2009 Js sem zelo zadovoljen z ME Z6, ni je potrebno nekaj ekstra zagrevat za polaganje, zelo zanesljiva, ne preseneti, daje dober občutek kontrole, kar je meni pomembno, tut v mokrem in v nalivu se super obnaša. BT ni bila tko super. Z Dunlop sem bil pa zadovoljen samo dokler nisem drugih probal. Kilometrina pa težko rečem, da se jih pa bp narest 10 kilo, če si kolkor tolk przanesljiv.
Primy22 Objavljeno Julij 17, 2009 Opozori Objavljeno Julij 17, 2009 Ravno razmisljam, da bi mojo BT016 zamenjal za BT021. 16ka je znucana:) 16ka drzi in drzi, se pa tudi lepo rabi... Povejte mi pa prosim kako se obnese spredaj BT021? Trenutno mam gor Pirelijev Diablo. Menjal bi pa tudi za BT021 ali pa BT016, ker je pac malo mehkejsa. Je ze kdo kombiniral?
Ni3ous Objavljeno Julij 17, 2009 Opozori Objavljeno Julij 17, 2009 Jaz sem imel spredaj Diablo in zadaj BT 021, pa ni bilo ok, zaradi drugačnih parabol gume (predvidevam), motor ni hotel padat v ovinek, je nekako prisilno delovalo, zato ga nisem forsiral. Kako je s kombiniranjem znotraj znamke pa ne vem. Nekako ne zagovarjam kombinacij med mehkejšimi in touring gumami, ker se potem vsaka guma odziva drugače, ena rabi več zagrevanja kot druga, enaprenese več peska kot druga... ipd, dovolj da so na cesti vedno različne razmere in si ne želim dodatno mešat štren še z faktorjem kombiniranja gum. Taka je moja izkušnja, morda bo kdo menil drugače. Sem bil pa kar zadovoljen tudi z BT 021 v kompletu.
LK64 Objavljeno Julij 22, 2009 Opozori Objavljeno Julij 22, 2009 Eno vprašanje! Na kok mate štandt gas nastavljen? Pa tisti k mate že fuel injection po kokm času vam neha delat pod zaugom? Štandgas najmanj 1000 rpm, tako mi je rekel na Elisi po servisu. Mrzel rabi minuto - dve, in ko se ravno dovolj segreje, da osiromaši mešanico bencina in zraka, mu vrtljaji malo bolj padejo, in če so v osnovi prenizko nastavljeni, crkne. V navodilih pa tudi piše, da moraš počakati pod štandgasom, da se kazalec temperature dvigne nad C(old). Za prvo šaltanje v prvo pa moram ponavadi spustiti sklopko, jo spet stisniti, in ko malo počakam, čisto nežno pade v prvo. Gume sem pa pred kratkim zamenjal, D Qualifier dol (sprednja je bila že kvadratna) in M Pilot Road 2 gor. Zaenkrat dober občutek, ko sem na dokaj hitrem ovinku povozil kamen, me je samo prestavilo za 20 cm iz ovinka in brez težav peljalo naprej. Včasih hoče malo zaplesati, če so izpolnjeni naslednji pogoji: polovičen nagib (verjetno še na tršem delu gume), zlizan asfalt in preveč gasa.
pton Objavljeno Julij 25, 2009 Opozori Objavljeno Julij 25, 2009 Po dolgi in počasni vožnji (do 120 Km/uro) mi malo odreveni desno zapestje. Sem razmišljal o vgradnji tempomata. Ali ima kdo kakšnje izkušnje s tem ? Moped je letnik 2005, prevoženo cca. 85000 Km. Pa še nekaj: uporabljam olje Motul 100% sintetično, pa mi je zadnjič prijatelj-mehanik opomnil, da je boljše pol-sintetično olje, zavoljo obrabe sklopke ?
Primy22 Objavljeno Julij 27, 2009 Opozori Objavljeno Julij 27, 2009 Po dolgi in počasni vožnji (do 120 Km/uro) mi malo odreveni desno zapestje. Sem razmišljal o vgradnji tempomata. Ali ima kdo kakšnje izkušnje s tem ? Moped je letnik 2005, prevoženo cca. 85000 Km. Pa še nekaj: uporabljam olje Motul 100% sintetično, pa mi je zadnjič prijatelj-mehanik opomnil, da je boljše pol-sintetično olje, zavoljo obrabe sklopke ? Tudi sam sem ze prisel na misel, da bi bilo dobro imeti tempomat. Vendar se mi ne zdi ravno pametno. Tempomat je fino pomagalo, vendar ti bo roka ravno tako zaspala (mogoce na drugacen nacin). Vprasanje kako bos drzal balanco, ko bo treba pritisnit na bremzo... Tut jst dobim mravljice vsake tolko. Se ustavis na vsake 150 km , snames rokavice in gres lulat za drevo pa je vse narjen:)
Ice Objavljeno Julij 27, 2009 Opozori Objavljeno Julij 27, 2009 Po dolgi in počasni vožnji (do 120 Km/uro) mi malo odreveni desno zapestje. Sem razmišljal o vgradnji tempomata. Ali ima kdo kakšnje izkušnje s tem ? Moped je letnik 2005, prevoženo cca. 85000 Km. obstaja ena zadeva za ca. € 10.-, katera lahko resi dolocene tezave glede tega, vsaj na AC. drugje tega ne bi uporabljal. klik imam. kot receno na AC ok, drugace "izklopim" zadevo. kupil predvsem, ker je rocka pretanka tocno na tem mestu in me je zapestje bolelo.
Ni3ous Objavljeno Julij 27, 2009 Opozori Objavljeno Julij 27, 2009 Js imam tut ta problem, sem naročil že spomladi, pa do dej nism dobu. Je pa res bolj za na AC in daljše vožnje.
pton Objavljeno Avgust 10, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2009 Pojma nimam, kaj je klik. Izgleda kot nekakšen obliž ?
Cartman Objavljeno Avgust 11, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2009 (popravljeno) Pojma nimam, kaj je klik. Izgleda kot nekakšen obliž ? tole je "analogni tempomat" eni ga uporablajao, da mal naslonijo roko nanj, ko vozjo po avtocestah. zatakneš na ročko z gasom in ti ročice ni treba stiskat glede na pozo na birdu, motor ma klipone, nevem če je koristen. IMHO je to bol za ravne belance na bmwjih in nakedih. lahko da se motim. @Ice: kje ti je ročka pretanka? na zunanji strani? Popravljeno Avgust 11, 2009. Popravil Cartman
Ice Objavljeno Avgust 11, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2009 @Ice: kje ti je ročka pretanka? na zunanji strani? yep.
Cartman Objavljeno Avgust 11, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2009 yep. jaz sm si jo povil z gripom za tenis lopar, de sm mal konusa naredu, in je precej lepše vozit. za videt pa ni glih. . . zdej pa hit zbriši to smetenje.
Ice Objavljeno Avgust 11, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2009 grip poznam. imel. ne zelel videti. potem kupil to scott-zadevo, ki je vsaj ocem prijaznejsa. pa se kot tempomat je uporabna.
sTROGAR Objavljeno Avgust 27, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2009 Pozdravljeni, Je kdo, oz. pozna kdo koga ki je imel oz. preizkusil xx-a na vplinjač-forgazer in xx-a na el.vbrizg? Koliko bolj je odziven xx na vplinjač? Hvala za odgovore. LP
Cartman Objavljeno Avgust 27, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2009 Pozdravljeni, Je kdo, oz. pozna kdo koga ki je imel oz. preizkusil xx-a na vplinjač-forgazer in xx-a na el.vbrizg? Koliko bolj je odziven xx na vplinjač? Hvala za odgovore. LP jaz birda nisem vozil, je pa moja velika želja, (letos je čist mal €€ falilo ) zato sem se tud pogovarjal s precej ljudmi ki jo imajo, in govoril sem vsaj z dvema ki sta imela obe. pa še z enim mehanikom ki je sicer kawa-fan, vendar mi je svetoval birda, ne zzr. Vsi so rekli enako. ta motor ima tolk moči in navora, tako prijazen in prožen motor, da je razlika zelo majhnna. Razlika se čuti če si na zelo redkem zraku, model z vbrizgom je man občutljiv na visoko nadmorsko višino. Ako su lagali mene, ja lažem vas. Upam de jo boš kupil in se mel z njo ful fajn gsxf750 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se