Tomozuki Objavljeno April 8, 2010 Opozori Objavljeno April 8, 2010 Hoj, pozdravljen med XX-aši Tresenje belance praviš. Včasih znajo kaj takega zakriviti pnevmatike. Meni se je to dogajalo pri mojem maxiskuterju pa vem, da ni bil nikoli na tleh. Slabo centriranje? Pri ZR-u in XX-u pa tega ni (bilo) opaziti Sicer pa imam tudi jaz 70.000km+, ampak za XX-a to baje ni neka kilometrina, da bi bilo zaskrbljujoče. A je na tisti strani, kamor je padel, sprednja vilica dobila kakšen ris? P.S.: Na koliko kilometrov se menjuje veriga za ventile?
Slide Objavljeno April 8, 2010 Opozori Objavljeno April 8, 2010 Hja ne vem kaj je vzrok. Kot pravim je dovolj da samo s prstom malo bolj sloniš na enem kraku balance in do tresenja sploh ne pride...torej pride samo če jo popolnoma spustiš...Vilice spodaj niso podrsane, fasal je samo oklep oziroma je popokala barva okrog vijaka, ker ga je očitno pritisnilo notr, pa izpuh in levi pokrov motorja. Verigo je menjal ker je baje že rožljala, kilometri so pa skoraj gotovo realni, saj je slovenski motor ima pa tudi račune servisov in potrjeno servisno.
Slide Objavljeno April 8, 2010 Opozori Objavljeno April 8, 2010 No danes sem zaaral lepotico...30000km, lahko bi rekel prvi lastnik, saj je ostala v družini od nakupa do danes, ko smo ga delno že odtujili, ) naredila je samo generacijski preskok starejši-mlajši ) Motor je res očuvan, teče tiho, pelje se krasno, nobenega tresenja, vibriranja. Pa še kuferček in nove gume bom dobil zraven...noro zadovoljen zaenkrat...upam da bo tako tudi v prihodnje LP Slajd Cartman in Tomozuki 2
Tomozuki Objavljeno April 9, 2010 Opozori Objavljeno April 9, 2010 No danes sem zaaral lepotico...30000km, lahko bi rekel prvi lastnik, saj je ostala v družini od nakupa do danes, ko smo ga delno že odtujili, ) naredila je samo generacijski preskok starejši-mlajši ) Motor je res očuvan, teče tiho, pelje se krasno, nobenega tresenja, vibriranja. Pa še kuferček in nove gume bom dobil zraven...noro zadovoljen zaenkrat...upam da bo tako tudi v prihodnje LP Slajd No, super Se boš moral kaj pokazat.
SOLO1 Objavljeno April 9, 2010 Opozori Objavljeno April 9, 2010 men je tud treslo belanco ko sem ga kupo,zdej ko mam novo gumo pa trese do 70 km/h ampak to tko mal da že skori komi rečem da trese moja ma 60000km in je bla padena tam nekje pr 40 km/h,tko da razen odrgnjeih plastik in izpuha ni aja ketna ventilov.......kdaj se res menja,verjetno ko začne šklepetat,čeprav se tud šponar sliš,pr tej hondi ga je treba pomoje kok sm slišu menjat nekje 20000-30000km(šponer ),odvisno baje od olja. če je ful sintetika baje prej rikne tko je vsaj mehanik reku. kdaj ste pa ostali lastniki menjali ketno,če ste jo sploh??????? p.s.na enem forumu so baje eni rusi ki vozijo sam xe pa majo tud po 250000km brez večjih posegov lp
sTROGAR Objavljeno April 12, 2010 Opozori Objavljeno April 12, 2010 Kaj več ti lahko povem? Motor je bil redno servisiran najprej pri Vombergerju, kasneje v Elisi, kjer je bila lani tudi menjana veriga(račun)...potrjena servisna. Ima pa 60000km. Letnik 99, sicer je videti lepo ohranjen, enkrat vmes je bil menjan tudi "regler", sicer pa naj bi blo bp. Enkrat je bil kipnjen (verjetno) pri majhni hitrosti, kar se vidi po kakšnih petih kratkih sledovih na izpuhu, popokani plastiki oklepa, okrog vijaka ki drži oklep na boku in odrgninici na levem ogledalu. Saj pravim, sicer se motor pelje "naravnost" vendar pa začne krmilo močno tresti če ga spustiš, dovolj je le dotik roke oziroma prsta in preneha... Po podatkih sodeš je verjetno to ta motor na sliki? Sem ga vozil, res je treslo belanco kar konkretno! 1. Verjetno so se zgubile kakšne uteži od balansiranja kolesa? 2. Lahko je guma slabo montirana? 3. Ali pa ob padcu kaka poškodba -nevidna felge, gume, vilic,.. Dokler se ne uredi se ni za vozit, če mene vprašaš! lp
Cartman Objavljeno April 12, 2010 Opozori Objavljeno April 12, 2010 če je bla vožena taka kot je na sliki, z vsemi kovčki, so lahko prav ti vzrok za neprijetnosti. eni motorji so na take zadeve precej precej občutljivi. nebi verjel, če nebi probal, kakšno razliko nardi topcase, kaj šele vsi trije kufri.
Slide Objavljeno April 12, 2010 Opozori Objavljeno April 12, 2010 Po podatkih sodeš je verjetno to ta motor na sliki? Sem ga vozil, res je treslo belanco kar konkretno! 1. Verjetno so se zgubile kakšne uteži od balansiranja kolesa? 2. Lahko je guma slabo montirana? 3. Ali pa ob padcu kaka poškodba -nevidna felge, gume, vilic,.. Dokler se ne uredi se ni za vozit, če mene vprašaš! lp Ni to ta motor, jaz sem vozil modrega ki je tresel Črni katerega sem kasneje zaaral pa ni nikoli imel 3 kovčkov ampak zgolj top-case in med testno vožnjo sploh ni nič tresel, hvala bogu Hvala za odgovor LP
Dr_Jakob Objavljeno April 12, 2010 Opozori Objavljeno April 12, 2010 Odvisno za kolk kesa kupujes. Kolega (na MS Virt666) prodaja crno XX, dva Akrapota, 3 kufre, tanktorba za 7000€. Ce bi ze kupoval XXo, potem sploh nebi gledal nikamor drugam. Kak zvooook, ljudje... carsko!
sTROGAR Objavljeno April 12, 2010 Opozori Objavljeno April 12, 2010 XX je seveda namenski motor, kar pomeni, da ni namenjen za kolenčkanje. Je namenjen za visoke hitrosti in temu je verjetno prilagojen tudi okvir, dolžina, kakor tudi teža, aerodinamiko je pa seveda očitno videti že po zunanjosti. Sicer pa po nekaj KM vožnje mi bo jasno kako je in predvidevam oz. zaradi drugih prednosti bom vzel težo in ne-kolenčanje v zakup. Moji motoristični nameni so takšni, ki mi jih lahko trenutno LE model XX izpolni. Poročam o svojih vtisih. Evo moji vtisi. Moram reči da sem naredil samo 40km. Pa še to brez tablice?? Ni problem adrenalin X2! Motor je špica. Nič tresenja belance. Moči dovolj, čeprav ni nekak eksploziven (je injection), kar pa tudi prav pride in se ga bolj elegantno pelje. Navadit se moram čez ostre ovinke vozit (180st.) namreč z gasom je treba bit pozoren, ker moč hitro udari na zadnje kolo. Nazadnje sem pač vozil 600ccm. Motor mi res leži in že vidim, da ga doolgooo ne bom dal iz rok. Samo ena stvar me je motla! Pričakoval sem da bo belanca malo bolj dvignjena (touring) zato se mi zdi da je bolj sport kot touring?? Aja pa teža, obračanje na mestu, ki jo pa pozabiš že po par metrih in rabiš pri večjih hitrostih. Nisem ga pa še do konca zategnu, sam do polovice. Sem pa tudi zadovoljen z xenon H7, barve 800k- modra, saj menim, da je motor s to lučjo dosti bolj viden na soncu. Priporočam vsem. Predlagam pa, da bi res lahko eno srečanje naredili lastniki xx-ov in kakšno panoramsko vožnjo. lp
Slide Objavljeno April 12, 2010 Opozori Objavljeno April 12, 2010 No tkole...to je moja nova pridobitev, slika je bolj za vzorec, ker je slikano s telefonom...v ozadju pa njena "mlajša" sestrica Po prvih 20km zadovoljen ko šus kdaj drugič pa kakšen vtis več...če se ne bom skos vozil
sTROGAR Objavljeno April 13, 2010 Opozori Objavljeno April 13, 2010 No tkole...to je moja nova pridobitev, slika je bolj za vzorec, ker je slikano s telefonom...v ozadju pa njena "mlajša" sestrica Po prvih 20km zadovoljen ko šus kdaj drugič pa kakšen vtis več...če se ne bom skos vozil Zelo lepi črni vdovi! Sta oba v vaši familiji?
Slide Objavljeno April 14, 2010 Opozori Objavljeno April 14, 2010 Zelo lepi črni vdovi! Sta oba v vaši familiji? Ne, obe sta BILI v isti familiji... Od samega začetka pa do zdaj ko sem jaz odpeljal starejšo hehe...
Slide Objavljeno April 19, 2010 Opozori Objavljeno April 19, 2010 No v četrtek sem izkoristil lepo vreme za kratko potepanje in je padel prvi "izletek", iz Zasavja, preko Vranskega in skozi Tuhinjsko dolino do izvira Kamniške Bistrice, potem pa čez Črnivec do Mozirja in nazaj proti domu z vmesnimi ovinki po lokalnih cestah...nad mopedom sem po teh 350km navdušen še bolj kot takrat ko sem ga sanjal pri 16letih, našel pa sem tudi precej velik feler tele Honde...da je ne delajo več Skratka...The Bird, zasluži polnih pet zvezdic zaenkrat, sploh ne pogrešam Ninje Še lepotica v vsem svojem sijaju...očiščena in pripravljena na furo... in med postankom za kavo Pozdrav vsem pilotom ptice Slajd
Salieri Objavljeno April 27, 2010 Opozori Objavljeno April 27, 2010 Imam za ta motor eno nožno zavoro ("ročko zadnje zavore"), lepo ohranjeno, od letnika 1999...če koga zanima lahko na pm...
sTROGAR Objavljeno April 30, 2010 Opozori Objavljeno April 30, 2010 No v četrtek sem izkoristil lepo vreme za kratko potepanje in je padel prvi "izletek", iz Zasavja, preko Vranskega in skozi Tuhinjsko dolino do izvira Kamniške Bistrice, potem pa čez Črnivec do Mozirja in nazaj proti domu z vmesnimi ovinki po lokalnih cestah...nad mopedom sem po teh 350km navdušen še bolj kot takrat ko sem ga sanjal pri 16letih, našel pa sem tudi precej velik feler tele Honde...da je ne delajo več Skratka...The Bird, zasluži polnih pet zvezdic zaenkrat, sploh ne pogrešam Ninje Še lepotica v vsem svojem sijaju...očiščena in pripravljena na furo... in med postankom za kavo Pozdrav vsem pilotom ptice Slajd Zelo lepo furo si naredil, Mogoče se kaj vidimo v Mozirju-Savinjski, namreč tam sem ob vikendih tudi doma. Seveda z XX-om. lp
Slide Objavljeno Maj 1, 2010 Opozori Objavljeno Maj 1, 2010 Zelo lepo furo si naredil, Mogoče se kaj vidimo v Mozirju-Savinjski, namreč tam sem ob vikendih tudi doma. Seveda z XX-om. lp No sej v torek je padla pa še ena in sicer najprej pogledat žegnanje v štifti, potem pa preko kočevja do vinice, pa nazaj na črnomelj, metlika, novo mesto, trebnje, sevnica, lisca, rimske toplice pa nazaj v zasavje...z lokalnimi obvozi in raziskovanju smo spet naklepali okrog 350km...ta motor bi človek samo vozil in vozil... Upam da bo kmalu kej vremena da skočim še kej v tujino, pri 350 se šele dobro ogrejeva )
Gambler Objavljeno Maj 2, 2010 Opozori Objavljeno Maj 2, 2010 (popravljeno) Forumaši zdravo. Na tem forumu sem nov, a lastnik Honde cbr 1100 xx. Sprašujem vas, kakšne gume bi priporočali za ta motor. Sem pred menjavo. Sedaj mam gor Bridgestone bt 021 spredaj in zadaj. Ogrevam se za nakup Dunlop Sportmax Roadsmart. Kakšno mnenje imate vi o tej gumi? Kaj bi priporočali za ta motor? Popravljeno Maj 2, 2010. Popravil Gambler
Ni3ous Objavljeno Maj 2, 2010 Opozori Objavljeno Maj 2, 2010 Bridgestone ki si jih imel so dobra kombinacija. Meni so dobro služile tudi Metzeler touring, mislim da so bile Z6. Dunlop mi je najmanj odgovarjal.
fecko Objavljeno Maj 2, 2010 Opozori Objavljeno Maj 2, 2010 Vse so dobre, letos mam Michelin PilotRoad2
Gambler Objavljeno Maj 2, 2010 Opozori Objavljeno Maj 2, 2010 Bridgestone ima namenske gume za ta motor in sicer Bt 57, Te, ki sem mel gor bt 021... niso ravno pisane na kožo tej mašini, vsaj po tujih forumih sodeč, se pa ne obnašajo slabo. Dunlop Sportmax Roadsmart pa po tujih forumih izredno hvalijo. Ne vem kaj naredit...
lukabogo Objavljeno Maj 2, 2010 Opozori Objavljeno Maj 2, 2010 Bridgestone ima namenske gume za ta motor in sicer Bt 57, Te, ki sem mel gor bt 021... niso ravno pisane na kožo tej mašini, vsaj po tujih forumih sodeč, se pa ne obnašajo slabo. Dunlop Sportmax Roadsmart pa po tujih forumih izredno hvalijo. Ne vem kaj naredit... definitivno roadsmart zato ker: guma je sestavljena iz dveh zmesi, sredina je trda in vzdrži pospeševanje takšne rakete:worship: robovi gume so mehkejše, zmes je enaka kot pri qualifier in je odlična tudi v ovinkih:trance_27_notworthy: so pa sedaj pri dunlopu lansirali tudi sportsmart, ki je še bolj športna pnevmatika in bo tudi baje vzdržala dlje kot druge SS gume. ampak to je samo moje mnenje in izkušnje.
tomorist Objavljeno Maj 4, 2010 Opozori Objavljeno Maj 4, 2010 (popravljeno) LP Imam par vprasanj za vas lastnike xx hond. Imam superblackbird hondo l98 se z vplinjaci in imam naslednjo zadevo. Motor se mi v malih obratih ne zdi tko mocan kot sem pricakoval-mogoce me obcutek vara(prej sem imel fazer fzs1000 pa se mi je zdelo da od 2000-6000 obratov bolje vlece kot honda) mozno da je obcutek. No problem je v tem da mi priblizno na 4000 obratov motor obcasno malenkost zatrokira. Recimo se peljam v 4 prestavi na 4000 obratov pa dam gas do konca pa mi najprej cukne potem pa zacne vlect. Danes sem pa pripeljal motor s servisa sem menjal komplet svecke in zracni filter ter komplet vplinjace so mi narazn razmetali jih precistili in nastavli. Moram priznat motor laufa na mestu odlicno-nisem si mislil da bo taksne razlike pa tudi ko sem se peljal gre motor cisto drugace-ceprav nisem pretiraval ker je mokro- ampak tista zadeva na 4000 obratih se mi se vedno pojavlja ceprav je veliko majn cutna kot pred sevisom ampak jaz obcutim da na 4000 obratov se malce zatrokira. Potem sem klical serviserja pa je reku da je mel prikloplenega pa da ga je sprobal pa je rekel da motor tece kot ura ampak men se zdi da ne 4000 obratih se je vedno nekaj. Imam pa spodaj na krivinah malce pocen izpuh tako da se malce slisi ko spusca tam vn. Zdaj imam pa 3 vprasanja in bi prosu ce mi zna kdo odgovorit nanje glede na zgoraj napisano 1. Zakaj je fazer fzs1000 od 2000-5000 obratov mocnejsa od xx-ke (moram pa priznat da honda od 7000-8000 obratov pnaprej znori k zmesana) ampak vseen ce ma kdo kej za povedat 2. Ali se komu kej zatrokira na 4000 obratih (ampak to je zelo malenkostno, probajte se v 3 ali 4 brzini peljat na 4000, potem spustite gas in ga dajte do konca-meni zatrokira-zanimivo da samo pri 4000 obratih) 3. Ali je mozno da je krivo to trokiranje na 4000 obratih zaradi luknje na krivinah (izpuh mi je namrec pocil ker sem ovinek polozil da sem prisel z izpuhom, ki je pod scitom, do asvalta in je ruknal da mi je nekje pocil) Hvala za v naprej za odgovore-upam da nisem zatezil prevec in da boste razumeli za kaj se gre Ps: za pisavo ali morebitne napake se opravicujem-nisem lih neki pisec Popravljeno Maj 4, 2010. Popravil tomorist
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se