Skoči na vsebino

Honda CBR 1100 XX Blackbird


Priporočene objave

Objavljeno

Živjo!

Glede trokiranja ne morem nič rečt, ker vozim "ajnšpric" model...glede prožnosti pa zgolj eno laično razmišljanje in povzetek testov Blackbirda s fergazarji.

Možno da je Fazer 1000 deloval močneje, že zato, če je imel krajša prestavna razmerja in in je zato dajal občutek bolj krepkega motorja v že v nizkih obratih. Včasih dobim isti občutek na kolegovi CB900 Hornet. Glede na teste prve generacije XX, pa itak ni ravno blestela v prožnosti (seveda glede na merila za 1100 kubikov). Z vgradnjo el.vbrizga naj bi se stvar občutno izboljšala, čeprav je po vgradnji katalizatorjev nekaj izgubila na deklarirani moči, na izmerjenih performansah pa bolj malo :)

Objavljeno

Hm zanimivo- jst sm takrat ravno zato hotel xx-ko na vplinjace ker naj bi bila bolj odzivna. Ja lih sm gledal zobnisko razmerje in te xx-ke ki imajo forgazorje imajo spredaj:17zob, zadaj:44zob ostale ki so pa ajnspric pa ima spredaj:17zob, zadaj:45zob, tako da ze tu je malenkost vec navora in tudi 9kw majn pripomore da ima motor malenkost vec navora v majnsih obratih.

Ravno razmisljam da bom daj na mojo xx-ko spredaj 16zob. Zanima me ali je ze kateri dal nanjo 16 zob spredaj in kako se je obneslo-pomoje pridobis kar nekaj navora, ce pa se noben ni probal pa ce bi vsaj povedal morebiti iz izkusenj kakega dugega podobnega motorja kako se bo odzival z enim zobom majn.

Objavljeno

Hm zanimivo- jst sm takrat ravno zato hotel xx-ko na vplinjace ker naj bi bila bolj odzivna. Ja lih sm gledal zobnisko razmerje in te xx-ke ki imajo forgazorje imajo spredaj:17zob, zadaj:44zob ostale ki so pa ajnspric pa ima spredaj:17zob, zadaj:45zob, tako da ze tu je malenkost vec navora in tudi 9kw majn pripomore da ima motor malenkost vec navora v majnsih obratih.

Ravno razmisljam da bom daj na mojo xx-ko spredaj 16zob. Zanima me ali je ze kateri dal nanjo 16 zob spredaj in kako se je obneslo-pomoje pridobis kar nekaj navora, ce pa se noben ni probal pa ce bi vsaj povedal morebiti iz izkusenj kakega dugega podobnega motorja kako se bo odzival z enim zobom majn.

Tle maš en link Motori

Objavljeno

No a mi ne zna noben ogovorit na tista 3 vprasanja 4-5 postov visje?

Objavljeno

No a mi ne zna noben ogovorit na tista 3 vprasanja 4-5 postov visje?

Ja dej poklič na kak servis, sej te nč ne košta

Objavljeno

Težko je odgovorit na taka subjektivna vprašanja, ker je zdej vprašanje koliko je to cukanje občutit, lahko da se ti bolj dozdeva in je vse ok.

XXa je visokohitrostna raketa in pri nižjih vrtljajih marsikateri mopedin bolje vleče, pejt se kosat za Fazerko pri brzinah 180+, pa bo v tej primerjavi xx-a neprimerljivo pobegnila pri pospeševanju.

Objavljeno

No a mi ne zna noben ogovorit na tista 3 vprasanja 4-5 postov visje?

A na štendgasu motor dela lepo? tud če v leru naviješ gas, se lepo zavrti? ko pa med vožnjo obremeniš motor, neha pospeševat, ampak ko počasi zleze čez kritične obrate pa potegne kot mora? če je tako, je morda strgana kakšna mambrana na karburatorjih.

Objavljeno

A na štendgasu motor dela lepo? tud če v leru naviješ gas, se lepo zavrti? ko pa med vožnjo obremeniš motor, neha pospeševat, ampak ko počasi zleze čez kritične obrate pa potegne kot mora? če je tako, je morda strgana  kakšna mambrana na karburatorjih.

Tocno tako je kot si napisal-ko pride cez kriticne obrate motor dobro vlece in zanimivo tudo do 3000 obratov motor tudi gre lepo-pod standgasom tudi zelo lepo dela. zdaj sem sel k unmu k mi je delal servis pa je rekel da boma na forgazerjih luft malce zaprla-sam cudno da bi blo to ce je nastavljal forgazorje po tovarniskih nastavitvah. Mozno je pa res da bi bila membrana sam to bi pomoje na sevisu vido. Kako pa lahka vidim ce je membrana?  Ce bi res bla membrana a je mozno da zeza samo na 3500-4000 obratih motor. Kaj so pravzaprav karburatorji in kakol bi lahka sam videl ce je membrana strgana

Zaenkrat hvala

Objavljeno (popravljeno)

Tocno tako je kot si napisal-ko pride cez kriticne obrate motor dobro vlece in zanimivo tudo do 3000 obratov motor tudi gre lepo-pod standgasom tudi zelo lepo dela. zdaj sem sel k unmu k mi je delal servis pa je rekel da boma na forgazerjih luft malce zaprla-sam cudno da bi blo to ce je nastavljal forgazorje po tovarniskih nastavitvah. Mozno je pa res da bi bila membrana sam to bi pomoje na sevisu vido. Kako pa lahka vidim ce je membrana?  Ce bi res bla membrana a je mozno da zeza samo na 3500-4000 obratih motor. Kaj so pravzaprav karburatorji in kakol bi lahka sam videl ce je membrana strgana

Zaenkrat hvala

membrane najdeš če odpreš karburator=vplinjač=frgazer :)

post-1354-127357595379_thumb.jpg

membrane so skrite pod tem pokrovčkom obkroženim z rumeno

post-1354-127357661864_thumb.jpg

zgledajo pa nekako takole

jez sm mel ta isti problem na mojem kawasakiju, in so ble krive počene membrane in zelo znucana vodila, obkrožena z rumeno. če maš na motorju ful kilometrov, je možno, da bo treba za popolno odpravo te yebe menjat karburatorje.

Možno je tudi, da je napaka bedasto preprosta in le nekje pušča airbox ali kaka cevka za ustvarjanje podtlaka. Močno dvomim, da bi bil kriv auspuh. jaz bi definitivno to zaupal serviserju ki zna šraufat tudi old schooll strojem bo pa porabil kako uro več kot je navajen.

Kar se mene tiče, je vsa zajebancija plačana, ko motor spelje kot mora, in vsaaakič ko sm odpru gas brez menjat u nižjo da bi preskoču kritične obrate, se mi je zdelo tako faaaajn de sm se kar smejal :)

Popravljeno . Popravil Cartman
Objavljeno

Ta serviser je mel prikloplenga tam za ta podtlak pa je reku da motor laufa u nulo-je reku da se mu cudno zdi da mi to dela pol mi je pa reku da bo na spodnji strani forgazorjev malce se poigral z luftom. Zdaj pa ne vem

Objavljeno

Pozdravljeni,

Imam težavo oz. sprašujem vas (stare motoriste) kako ste se navadili na digitalni števec hitrosti?

Sam imam namreč težave pri večji hitrosti.

Mogoče kdo ve če paše analogni oz. števec na iglo od stare XX-ke na novo xx-ko? Namreč ohišje je enako, mogoče je tudi konektor zadaj enak, in enaki impulzi v žicah?

Oz. če kdo pogleda, ki ima staro xx-ko zadaj za števec, če je samo 1 konektor in če je priključen na sredino?

LP

Kakšno vreme, kdaj se bomo več vozili??

Objavljeno (popravljeno)

Pozdravljeni,

Imam težavo oz. sprašujem vas (stare motoriste) kako ste se navadili na digitalni števec hitrosti?

Sam imam namreč težave pri večji hitrosti.

Mogoče kdo ve če paše analogni oz. števec na iglo od stare XX-ke na novo xx-ko? Namreč ohišje je enako, mogoče je tudi konektor zadaj enak, in enaki impulzi v žicah?

Oz. če kdo pogleda, ki ima staro xx-ko zadaj za števec, če je samo 1 konektor in če je priključen na sredino?

LP

Kakšno vreme, kdaj se bomo več vozili??

Birde nimam, ker lani nism mogu zbrat €€, in nism star!! :) analogne števce gledam 16 let, sm pa nekajkrat vozil CBR z displejem, in ti povem, da me zanima obratno, a se da uro s cagri zamenjat za display, ker je precej precej bol pregledn in nedvoumen. predvsem ko zapeleš v naselje, na displaju jasno piše kolk voziš, na cagru pa hitro spregledam kako desetko :blush: tudi če se trudim. kazalci so lepi za videt, vendar se displeja navadiš v sekundi, ker je res dobra pogruntacija.

Popravljeno . Popravil Cartman
Objavljeno

Meni so na xx-ki ta boljsi stevci od analognih-tko k je pa ta pregledn ga pa ni. Ce je cajger vodoravno v levo (se pravi uri kazalec na 9) je 100km/h ce je navpicno v zrak je 200km/h ce pa je v desno na urni kazalec 3 je pa 300km/h. Tako da ce se peljam 150km/h je na sredino med 9 in 12 in tko. Tak da ko ze od dalec pogledas priblizno v kterem polozaju je scajger ze priblizn ves kok se peljes ti niti ni treba vredu gledat ko se navadis

Objavljeno

Meni so na xx-ki ta boljsi stevci od analognih-tko k je pa ta pregledn ga pa ni. Ce je cajger vodoravno v levo (se pravi uri kazalec na 9) je 100km/h ce je navpicno v zrak je 200km/h ce pa je v desno na urni kazalec 3 je pa 300km/h. Tako da ce se peljam 150km/h je na sredino med 9 in 12 in tko. Tak da ko ze od dalec pogledas priblizno v kterem polozaju je scajger ze priblizn ves kok se peljes ti niti ni treba vredu gledat ko se navadis

To, to!! To sem hotel od nekoga slišat. Sem že mislil da sem sam bolj čuden?

Ni mi pa jasno zagovarjanje, češ da na digitalnem točno vidiš koliko pelješ? Npr 123, ali 125, če se pa vsako desetinko sekunde lahko spremeni. Saj te zmeša z gledanjem na digitalni števc!

Včeraj sem se vozil, ne vem, če sem v celem dnevu 3x pogledal na digitalni števc?? Ker mi toliko gre na živce. Mogoče bo bolje ko se navadim? Dam času čas.

Hvala tomorist.

Objavljeno

Vse so dobre, letos mam Michelin PilotRoad2

Jaz sem že lani dal gor Pilot Road 2, tudi letos sem jih že kupil, samo čakam, da še lanske dodobra obrabim. Sem pa naredil čez 9 Kkm do tistega 2 mm profila, se pa pozna, da sedaj rahlo slabše grabijo. Glede na to, da ne dirkam, ni problema.

Je pa čista veselica, ko motor zajame zrak pri ca. 7000 rpm in nenormalno vleče... Kazalec v momentu pobegne čez 200, in tudi če sva dva v sedlu, se skoraj nič ne pozna.

Objavljeno

No a je kdo ze dal na xx-ko spredaj en zob majnsi zobnik se pravi iz 17 na 16-zob. Zanima me razlika

Objavljeno

No a je kdo ze dal na xx-ko spredaj en zob majnsi zobnik se pravi iz 17 na 16-zob. Zanima me razlika

Očitno boš ti prvi, daj gor verižnik 16 in potem sam poročaj nam o rezultatih. Po moje boš zadovoljen.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

LP

Mene pa zanima kok ste se ze najvec peljali z vaso xx. Jst jo imam ze skor leto pa sele danes sprobal mal po avtocesti. Moja bolsa polovica se je hotla seveda peljat zraven in sma sla. S tem da sm jst med tezjimi se pravi 100kg+ in pa od moje 65kg se pravi je bil kr obtezen pa je potegno do 285km/h. Do 290 bi sel ce bi mi en avto vn ne skocu-ni blo kriticno samo iz varnosti sm zacel dosti prej bremzat. Men se zdi to za 2 na motorju in se sklonla se nisma tko kt se lahka sam se mi zdi kr dobra hitrost. Jst sm zmer mel obcutek da tja do 260 bo potegnil pol pa ne vec-sm bil kr presenecen-tak da ce bi bil sam bi pa mogoce dosegu magicno 300+tico. Ta post sm pac napisal zgol iz radovednosti k me zanima kok ste se ze vi najvec peljali z tem motorje. Po enemu letu ga je pa blo treba sprobat. hehe

Objavljeno

Js sem mojo ajnšpricerco pognal do 285, več nisem hotel, ker sem imel vedno top case gor.

Fergazerco se da po ravnini pognat do 310 po števcu.

Objavljeno

280 pa je blo še dost lufta, sam mam isti problem ko Ni3ous - top-case. Po moje gre FI tud do 300.

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

No...pa da se še jst pohvalim...

Ker je moja GoldWinga že od Januarja na servisu (kompletno restavriranje) mi pa že globoko v poletju... sem šel pa nabavil XX-o. Prejšnjo soboto v SG. Črna, 46000km, relativno dobro ohranjena. Dobil nosilce pa 3 kufre zravn. Je bila pa že mal zjahana... je blo potrebno takoj zadnjo gumo zamenjat, pa ketno, pa ležaje na križih. Bila na servisu pr Juretu 2 dni (ni blo cajta, k sem se nenajavljen urinil). Od takrat naredil 900km. Odlična... nobenih pripomb. Brez kufrov, z vsemi tremi al pa samo z top case-om pri nobeni brzini nič ne trese :) Spustiš pri 130km/h in se dvigneš.. in do 40km/h lepo počasi drsiš :)

Pritisnu do 260km/h (zaenkrat dost) Mogoče me moti samo malo prevelika poraba... je tam okoli 8-9l/100km (jebiga...prej sem bil navajen na 3.8/100+ z mojo staro GoldWingo. Pa še enepar slikc.

LP

Gugo

post-682-003362200 1279407370_thumb.jpg

post-682-021249500 1279407394_thumb.jpg

post-682-035423300 1279407454_thumb.jpg

post-682-090614200 1279407506_thumb.jpg

Objavljeno

LP

Najprej cestitke GUGO za motor:) hehe

No  jst pa sem danes naredil tisto kar sem imel v planu ze kr neki casa. Spredaj sem montiraj zobnik z 16 zobmi. Moram povedat da sem presenecen nad vsem kar mi je ponudil ta zobnik. Najbolj sem presenecen nad tem da mi stevec ne laže skoraj nic. Sem pelajl tam mimo k ti izmeri hitrost pa ponavadi ce se z avtom peljes 50 ti pokaze 46, jaz pa sem se z motorjem pelaj 50 in je pokazalo 49. Tak da to mi je sicer malo cudno ker sem mislil da mi bo stevec vec kazal.

Drugo kar je me je presenetlo to da je premer zobnika skoraj isti kot 17 le da je zobov 16. Sem mislil da bo ze na oko majnsi, tak pa jih moras dati skupaj da vidis da je ta 16-ka malenkost majnsa.

Kar se pa tice same voznje je pa meni veliko bolj vsec-ker rad malce prtisnem. Moram povedat da 2 in 3 prestava ce ne gledam na obratomer mi zacne kr blokada sekat. Kr dosti prej dobi obrate. Zdaj neke razlike taksne da bi motor v 3 brzini na zadnjega dvignal ni ampak se kr pozna. Ze prej ni bilo neke razlike ampak ko je motor prisel na 7000 obratov je dobil se dodatno moc, zdaj pa je to se majn vidno ker motor ze od 3000 vlece k nor. Itak da je 1100 kubikov in bo kter reku ja sj mora sam razlika je v nizjem območju. Tak da sm menda prvi ki je probal spredaj majnsi zobnik in povem vam da se splaca-seveda kokr za koga. Lazje se vrti motor-z vecjo lahkoto. Men se to ne zdi nic slabega ce das motorju nekaj da se lazje zavrti. 

No pa da vidim kaj boste kej napisali-pricakujem kaksno mnenje.

PS: Aja GUGO drgac pa glede porabe k si reku da je 8-9l. Meni je tudi tko zrla k sm se vozu v visokih obratih ker sem bil navajen 600 kubicnih motorjev. Sj se men zdej tok pije sam veliko uporabljaj 6 prestavo. Jst če se vozim z 6 prestavo ponavadi tam od 100-150 normalne voznje mi poraba ne pride vec kot 6l. Zadnjic sem ga se malce sparal mi je prisel na 5.5. Drgac pa ob normalni voznji v 6 prestavi ti bo zrl med 6-6.5. Ce ti bo pa vec ga pa daj nastavit-jst sm dal precistit forgazorje in vse nastavit in se mi tudi pozna pri porabi.

LP

Objavljeno

Ali je mogoce ze kdo "nataknil" ContiRoadAttack2 gume na XX-o? Jaz sem jih narocil, mi jih dostavijo jutri na dom, pa me malo mnenja zanimajo? BTW cena sitnica 214 ojro ;) za komplet 120/180.

Gugo

Objavljeno

Zdravo,

Čestitke za nov motor! Pa še črn je!

Glede porabe, turistična vožnja pil mi je 5,4l, drugače od 6-7l, injection.

Ne vem pa koliko ima ta reč rezerve? Saj ko mi rezerva utripa mi gre noter komaj 16l, od kje v podatkih 24l tank? Je možno da je za 12km rezerve??

Glede zobnika fajn, da si probal. Meni ne pride v poštev, ker sem bolj mirten voznik in vozim daljše relacije.

Glede gum?? Imam gor Pireli diablo, ne priporočam. Poleg tega v nagibu je zadaj obrabljena 5mm do roba spredaj pa cca 20mm??

Razmišljam o Dunlop roadsmart za 208 eur komplet, samo dvomim o različni trdoti zmesi?

Ima kdo to gumo roadsmart gor??

Lep dan.

Objavljeno

LP

Mene pa neki zanima ce mi kdo zna odgovorit. Na netu sm gleda ta JetKit za honde 97 in 98 letnik ki se imajo fergazorje. Zanima me a to so igle ki pridejo v fergazorje?

Pa zanima me kje bi se dalo to kupi ce je to kje v sloveniji ali bi mogel iz tujine narocit. Ce kdo ve ali pa bi mi kdo narocil iz tujine bi jst to kupil. Sm gledal okoli 120e pride ta kit. Baje da ti ful da moci kokr sm bral mal po tujih forumih.

Sj ne da bi rabil taksno moc ali ta mi to zdaj ni dovolj-ampak sj veste kaksni smo nekteri-probat mormo pa tud ce ne rabimo-zanima me razlika in hocem to probat ceprav mi vecina rece-pa kaj ti bo a rabis tok-ne ne rabim (oziroma vcasih tudi) ampak najbol iz firbca. Upam da je se kdo tak tuki gor da nisem edini:)))

Prosim lepo ce bi kdo mel kaksno informacijo o delovoanju tega ce je ze kdo slisal kaksna je razlika in kje se dobi.

Ps: RAZPISITE SE MAL - Nabijmo malce vec kot trenutno 34 strani za xx-e. Sj tuki se tko lahk sam o tem pogovarjamo ker crkne tko nic ne:)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!