Red Arrow Objavljeno Julij 3, 2006 Deli Objavljeno Julij 3, 2006 Ste že kdaj razmišlal o turbo polnilcu na skuterju? Verjetno ste samo pomislili... Ma men se tut mal sanja ampak bi blo izvedljivo... ta nora ideja se je pojavlja v moji nori glavi ob tej mladi uri... ;) Imam PureJeta, na katerega se baje da menjat vbirzg, pač original Orbital vbrizg dol vržeš in se baje lohk gor z malo modifikacijami nastavi BMW C1 vbrizg in brezhibno dela (vsaj neki časa) s tem povečaš kvantiteto vbrizgov na minuto in zmanjšaš obrate, pridobiš pa na moči... kul postopek... kaj pa če bi namestil še turbo polnilnik? Res gre tukaj keša ampak si faca če nardiš neki unikatnega...tko za športno vožnjo, za enkrat ali dvakrat na teden ukurblat... Zanima me, kdo bi men pomagu pri takem podvigu, kdo ima že nekaj znanja v teh stvareh? Smešn se res zdi ampak bi blo genijalno... Imam nekaj finančne podpore in tut potrebno bi blo menjat seveda ostale dele motorja...gred, cilinder priredit (razmišlu sm o 2fast4race) ampak potem bi moral dat motor na frgazar... sj na frgazar je tut možno dat turbo polnilnik al ne? seveda pride tuki do ojačitve okvirja in vse pizdarije, prenosi bi se menjal, ležaji...no to je zadnja stvar, pomembno je turbo, cilinder, frgazar, gred, in vse to skup nekak povezat v delovanje....za auspuh sm razmišlu R1400... ;) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
HaRkO Objavljeno Julij 3, 2006 Deli Objavljeno Julij 3, 2006 am sm gledu en postopek ko je že end naredu tale ''turbo'' in kr hudo blo pa tut letelo je nekam, sam nevem če je glih turbo, uglavnem vn je štrlel ko še en fergazer sam ni bil, tko podobn je bil bom probu poiskat tale video posnetek.... drugač zapomn si,....nič ni nemogoče .) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Red Arrow Objavljeno Julij 3, 2006 Avtor Deli Objavljeno Julij 3, 2006 drugač zapomn si,....nič ni nemogoče .) ja, to vem da ni... tist pa je biu verjetn turbo...drgač bi se ga moral tut slišat en mal... ;) tko da če je kdo zainteresiran mi naslednjo sezono to pomagat izvedt bom zelo vesel...mu častim gajbo pira... ;) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
dj_runner Objavljeno Julij 4, 2006 Deli Objavljeno Julij 4, 2006 so že delali to, menzdi da je blo celo na tem forumu Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Red Arrow Objavljeno Julij 4, 2006 Avtor Deli Objavljeno Julij 4, 2006 No, zdj sm pršu do te rešitve, da bi probal prvo brez turbota, prvo bi probau tko, podobno kot NOS bi vbrizgaval v cilinder O2...ker bi blo potem zraka oz. čistega O2 notri več, bi potreboval tudi več goriva, dou bi večji frgazar... 28mm ...in največjo dizo... O2 pa bi vbrizgaval preko cevi, ki bi bila nameščena tik ob svečki...torej bi zvrtal malo luknjo tik ob svečki za v cilinder.... na drugi strani cevi bi bila posoda, v kateri bi biu kompresijsko stisnjen O2 in med posodo in cevjo pa pač stikalo za preklapljanje odprtosti... Kako se vam zdi ta zamisel? Morm povedat, da sva to skup zmiksala jst pa Simple, on je dou idejo o tej kompresorsko stisnjenem O2 v posodi... :OK: No, z kolegom sva ugotovila, da naj ne bi blo preveč dobr dat na 2T motorje luknjico pri svečki, ker bi tko potem ta O2 odhaju direkt z izpušnimi plini v nič... Kaj pa drugi mislite? ;) Druga možnost in najverjetno delujoča je ta, da se cevka spelje ob carburetorju notri tm ko črpa zrak preko filtra... tko da ta O2 direkt prihaja v cilinder z gorivom... :OK: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
zajc Objavljeno Julij 5, 2006 Deli Objavljeno Julij 5, 2006 Ta druga možnost je bolša...kaj pa če bi v koleno izvrtal luknico za cevko? Sam pol boš mogu fino zadihtat d neb vn uhajalu...usaj jest tku mislm,no,nevem. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
k0ci Objavljeno Julij 5, 2006 Deli Objavljeno Julij 5, 2006 ja res je, v koleno morš nardit luknjico da dela sploh pa red arrow, veš zakaj je N2O? to ko si ti reku je res čisti kisik, sam tist N (dušik) je zravn zato, da hladi vse skup, da se ti bat ne stopi, zato jst nebi daju samga kisika not, če nočeš drastičnih posledic Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
zajc Objavljeno Julij 5, 2006 Deli Objavljeno Julij 5, 2006 N2O(nos)moreš dat,taku je moje mnenje. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
blindek Objavljeno Julij 5, 2006 Deli Objavljeno Julij 5, 2006 direkt O2 moraš dat potem pri vzbrizgu in ne cilindru glede zamisli o turboju si prej zberi informacije kako sploh stvar deluje... maš tudi druge stvari ki delujejo na podoben princip kot turbo probaj pobrat nekaj informacij z avtomobilizma... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
FlamE#7 Objavljeno Julij 5, 2006 Deli Objavljeno Julij 5, 2006 čaki mal kolikor sem jaz osveščen turbina za 2taktne motorje ne obstaja. naj me kdo popravi z virom :? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ticmantl Objavljeno Julij 5, 2006 Deli Objavljeno Julij 5, 2006 sem videl posnetek ko so nardili turbo na vespo! 2T je bla rezultat: 35,000 rpm+nora moč :) Samo je pa ful dolgo rablo da se je turbina vklopla sploh Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Red Arrow Objavljeno Julij 5, 2006 Avtor Deli Objavljeno Julij 5, 2006 (popravljeno) če bom dou v koleno direkt, potem se bo razpršil O2 in ne bo konstanten... mogoče bo delovalo... jst res nimam POJMA kak deluje točno turbina in kompresorji in te podobne stvari... mislm... tko da sm razmišlu, da se mi bolj splača kr navadn N2O gor prklopt in sm zmagu... NOS mislm ;) mimgrede... najdu sm neke vrste turbo polnilca... kwa mislte o tem? TURBO Popravljeno Julij 5, 2006. Popravil Red Arrow Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
k0ci Objavljeno Julij 5, 2006 Deli Objavljeno Julij 5, 2006 a ti bi to dal na pure jeta al kaj? lej najprej skaperi kako deluje 4T in kako 2T in boš videl kakšna je razlika in zakaj se ne da dat gor turbine ne netu pošiči animacije delovanja, ti bo takoj jasno sam povem ti lahk mal k se mi ne da romana pisat: 2T nima ventilov in ko bi bil bat v spodnji legi bi turbina šopala čez lamele mešanco in direkt čez pretočne kanale in ven čez izpuh in tako bi imel ogromne izgube Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Red Arrow Objavljeno Julij 5, 2006 Avtor Deli Objavljeno Julij 5, 2006 ne, ne bi dau na purejeta ampak na frgazar... sj vem kako deluje 2T in 4T... in če sm bolj pomislu imaš prow, ker ne bi dobil tistega prave učinka, poznalo bi se, ker turbina konstantno šopa notr zrak... tko da bi bile izgube samo ko bi biu bat v spodnji legi... eksplozija bi bila vlka ampak nasprotno bi bla velka izguba tut na gorivu... po mojm bi ga kr metalo čez auspuh... tko da ta opcija odpade... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
k0ci Objavljeno Julij 5, 2006 Deli Objavljeno Julij 5, 2006 (popravljeno) no bi se dalo z kako pulzirajočo turbino ko bi bat lezel gor da not spusti pulz mešance in ko zgoraj pride do eksplozije neha potem gre bat dol in vse skupaj pod pritiskom porine gor.......ne spet ne bo šlo :blush: ves pritisk bi se zgubil čez izpuh Popravljeno Julij 5, 2006. Popravil k0ci Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Evil Penguin Objavljeno Julij 5, 2006 Deli Objavljeno Julij 5, 2006 Evo, vespa turbo če kaj pomaga Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
cheff Objavljeno Julij 5, 2006 Deli Objavljeno Julij 5, 2006 Evo, vespa turbo če kaj pomaga To si je nardil en inžiner z ducatija, in bog si ga vedi kako je naredil da ni mešance ven šopalo na auspuh Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Red Arrow Objavljeno Julij 5, 2006 Avtor Deli Objavljeno Julij 5, 2006 To si je nardil en inžiner z ducatija, in bog si ga vedi kako je naredil da ni mešance ven šopalo na auspuh Tut možno ampak to še ne pomeni, da se ne da enako naredit na runnerju... samo treba vedt vsaj približn kok je to naredu, ker kokr sm opazu je meu hudičevo dobro opremo zravn... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ticmantl Objavljeno Julij 6, 2006 Deli Objavljeno Julij 6, 2006 oprema pa še izobražene kolege..ziher ni to sam delal! Samo zato že rabiš hudičevo pametno glavo če hočeš to sestavit tak da bo delalo in še da bo varno Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Red Arrow Objavljeno Julij 6, 2006 Avtor Deli Objavljeno Julij 6, 2006 varno se mi pa ni zdelo preveč :D Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
HaRkO Objavljeno Julij 7, 2006 Deli Objavljeno Julij 7, 2006 točn o tej vespi sm jz govoru :) stara gajba, a leti ko strela Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
dj_runner Objavljeno Julij 8, 2006 Deli Objavljeno Julij 8, 2006 pa zakaj bi tak rad turbo al pa kaj? naredi dvojni blok torej 2 rora 2 cilindra 2 fergija pa boš mel moč in to konkretno, pa za 2fast4race je 28mm fergi minimum tak da to ni glih neki vlki fergi Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Red Arrow Objavljeno Julij 8, 2006 Avtor Deli Objavljeno Julij 8, 2006 (popravljeno) dvojn agregat sm že vidu... lepa zadevca... sam je predrago vse skup... sm se odloču, da bom nabavu komplet 2fast... :OK: pa najverjetneje 28 al pa 32 fergi z neko dodatno predelavo od 2fasta... Popravljeno Julij 8, 2006. Popravil Red Arrow Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DoMy Objavljeno Julij 9, 2006 Deli Objavljeno Julij 9, 2006 res nora ideja. če ti uspe pa samo :worship: :worship: . sam res tak ko je že blo napisano da rabiš pametno glavo pa pametne kolege. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
HaRkO Objavljeno Julij 10, 2006 Deli Objavljeno Julij 10, 2006 2fast je za nas brezvezna stvar, ker to ni za usak dan se furat, to je sam narejen za drag-e .) to je zame metanje denarja stran, pa pol boš usake 500km mogu menjat valčke,fedrčke,......pa to in je takoj 10k stroškov ;) poleg 2fast kompleta 750e moraš kupt avspuh min 350€, seletra, 270€, fergazer 28 150€, mhr overange 230€,........ pa še pol kup enih drobnih stvari .) ko pol to kupš moraš usaj met za usake 1000km imet 20k tko sam za rezervne dele,....pa sploh moraš še najdt enga ko ti bo tole res orenk naredu, pa še tu boš dal neki keša :) tko da res poglej če maš dost globok in pol žep € :) :) lp harko Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se