Skoči na vsebino

Turbo na skuterju


Red Arrow

Priporočene objave

Ste že kdaj razmišlal o turbo polnilcu na skuterju? Verjetno ste samo pomislili...

Ma men se tut mal sanja ampak bi blo izvedljivo... ta nora ideja se je pojavlja v moji nori glavi ob tej mladi uri... ;)

Imam PureJeta, na katerega se baje da menjat vbirzg, pač original Orbital vbrizg dol vržeš in se baje lohk gor z malo modifikacijami nastavi BMW C1 vbrizg in brezhibno dela (vsaj neki časa) s tem povečaš kvantiteto vbrizgov na minuto in zmanjšaš obrate, pridobiš pa na moči... kul postopek... kaj pa če bi namestil še turbo polnilnik? Res gre tukaj keša ampak si faca če nardiš neki unikatnega...tko za športno vožnjo, za enkrat ali dvakrat na teden ukurblat...

Zanima me, kdo bi men pomagu pri takem podvigu, kdo ima že nekaj znanja v teh stvareh? Smešn se res zdi ampak bi blo genijalno... Imam nekaj finančne podpore in tut potrebno bi blo menjat seveda ostale dele motorja...gred, cilinder priredit (razmišlu sm o 2fast4race) ampak potem bi moral dat motor na frgazar... sj na frgazar je tut možno dat turbo polnilnik al ne? seveda pride tuki do ojačitve okvirja in vse pizdarije, prenosi bi se menjal, ležaji...no to je zadnja stvar, pomembno je turbo, cilinder, frgazar, gred, in vse to skup nekak povezat v delovanje....za auspuh sm razmišlu R1400...

;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

am sm gledu en postopek ko je že end naredu tale ''turbo'' in kr hudo blo pa tut letelo je nekam, sam nevem če je glih turbo, uglavnem vn je štrlel ko še en fergazer sam ni bil, tko podobn je bil

bom probu poiskat tale video posnetek....

drugač zapomn si,....nič ni nemogoče .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

drugač zapomn si,....nič ni nemogoče .)

ja, to vem da ni... tist pa je biu verjetn turbo...drgač bi se ga moral tut slišat en mal... ;)

tko da če je kdo zainteresiran mi naslednjo sezono to pomagat izvedt bom zelo vesel...mu častim gajbo pira... ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, zdj sm pršu do te rešitve, da bi probal prvo brez turbota, prvo bi probau tko, podobno kot NOS bi vbrizgaval v cilinder O2...ker bi blo potem zraka oz. čistega O2 notri več, bi potreboval tudi več goriva, dou bi večji frgazar... 28mm ...in največjo dizo... O2 pa bi vbrizgaval preko cevi, ki bi bila nameščena tik ob svečki...torej bi zvrtal malo luknjo tik ob svečki za v cilinder.... na drugi strani cevi bi bila posoda, v kateri bi biu kompresijsko stisnjen O2 in med posodo in cevjo pa pač stikalo za preklapljanje odprtosti...

Kako se vam zdi ta zamisel? Morm povedat, da sva to skup zmiksala jst pa Simple, on je dou idejo o tej kompresorsko stisnjenem O2 v posodi... :OK:

No, z kolegom sva ugotovila, da naj ne bi blo preveč dobr dat na 2T motorje luknjico pri svečki, ker bi tko potem ta O2 odhaju direkt z izpušnimi plini v nič...

Kaj pa drugi mislite? ;)

Druga možnost in najverjetno delujoča je ta, da se cevka spelje ob carburetorju notri tm ko črpa zrak preko filtra... tko da ta O2 direkt prihaja v cilinder z gorivom... :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ta druga možnost je bolša...kaj pa če bi v koleno izvrtal luknico za cevko? Sam pol boš mogu fino zadihtat d neb vn uhajalu...usaj jest tku mislm,no,nevem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja res je, v koleno morš nardit luknjico da dela

sploh pa red arrow, veš zakaj je N2O?

to ko si ti reku je res čisti kisik, sam tist N (dušik) je zravn zato, da hladi vse skup, da se ti bat ne stopi, zato jst nebi daju samga kisika not, če nočeš drastičnih posledic

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

direkt O2 moraš dat potem pri vzbrizgu in ne cilindru

glede zamisli o turboju si prej zberi informacije kako sploh stvar deluje...

maš tudi druge stvari ki delujejo na podoben princip kot turbo

probaj pobrat nekaj informacij z avtomobilizma...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sem videl posnetek ko so nardili turbo na vespo! 2T je bla rezultat: 35,000 rpm+nora moč :) Samo je pa ful dolgo rablo da se je turbina vklopla sploh

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Objavljeno (popravljeno)

če bom dou v koleno direkt, potem se bo razpršil O2 in ne bo konstanten... mogoče bo delovalo...

jst res nimam POJMA kak deluje točno turbina in kompresorji in te podobne stvari... mislm... tko da sm razmišlu, da se mi bolj splača kr navadn N2O gor prklopt in sm zmagu... NOS mislm ;)

mimgrede... najdu sm neke vrste turbo polnilca... kwa mislte o tem? TURBO

Popravljeno . Popravil Red Arrow
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a ti bi to dal na pure jeta al kaj?

lej najprej skaperi kako deluje 4T in kako 2T in boš videl kakšna je razlika in zakaj se ne da dat gor turbine

ne netu pošiči animacije delovanja, ti bo takoj jasno

sam povem ti lahk mal k se mi ne da romana pisat: 2T nima ventilov in ko bi bil bat v spodnji legi bi turbina šopala čez lamele mešanco in direkt čez pretočne kanale in ven čez izpuh in tako bi imel ogromne izgube

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne, ne bi dau na purejeta ampak na frgazar...

sj vem kako deluje 2T in 4T... in če sm bolj pomislu imaš prow, ker ne bi dobil tistega prave učinka, poznalo bi se, ker turbina konstantno šopa notr zrak... tko da bi bile izgube samo ko bi biu bat v spodnji legi... eksplozija bi bila vlka ampak nasprotno bi bla velka izguba tut na gorivu... po mojm bi ga kr metalo čez auspuh... tko da ta opcija odpade...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no bi se dalo z kako pulzirajočo turbino

ko bi bat lezel gor da not spusti pulz mešance in ko zgoraj pride do eksplozije neha

potem gre bat dol in vse skupaj pod pritiskom porine gor.......ne spet ne bo šlo :blush:

ves pritisk bi se zgubil čez izpuh

Popravljeno . Popravil k0ci
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To si je nardil en inžiner z ducatija, in bog si ga vedi kako je naredil da ni mešance ven šopalo na auspuh

Tut možno ampak to še ne pomeni, da se ne da enako naredit na runnerju... samo treba vedt vsaj približn kok je to naredu, ker kokr sm opazu je meu hudičevo dobro opremo zravn...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

oprema pa še izobražene kolege..ziher ni to sam delal! Samo zato že rabiš hudičevo pametno glavo če hočeš to sestavit tak da bo delalo in še da bo varno

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa zakaj bi tak rad turbo al pa kaj? naredi dvojni blok torej 2 rora 2 cilindra 2 fergija pa boš mel moč in to konkretno, pa za 2fast4race je 28mm fergi minimum tak da to ni glih neki vlki fergi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Objavljeno (popravljeno)

dvojn agregat sm že vidu... lepa zadevca... sam je predrago vse skup... sm se odloču, da bom nabavu komplet 2fast... :OK: pa najverjetneje 28 al pa 32 fergi z neko dodatno predelavo od 2fasta...

Popravljeno . Popravil Red Arrow
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

res nora ideja. če ti uspe pa samo :worship: :worship: . sam res tak ko je že blo napisano da rabiš pametno glavo pa pametne kolege.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2fast je za nas brezvezna stvar,

ker to ni za usak dan se furat, to je sam narejen za drag-e .)

to je zame metanje denarja stran, pa pol boš usake 500km mogu menjat valčke,fedrčke,......pa to in je takoj 10k stroškov ;)

poleg 2fast kompleta 750e moraš kupt avspuh min 350€, seletra, 270€, fergazer 28 150€, mhr overange 230€,........ pa še pol kup enih drobnih stvari .) ko pol to kupš moraš usaj met za usake 1000km imet 20k tko sam za rezervne dele,....pa sploh moraš še najdt enga ko ti bo tole res orenk naredu, pa še tu boš dal neki keša :) tko da res poglej če maš dost globok in pol žep € :) :)

lp harko

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!