motorinček Objavljeno Oktober 7, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2011 ja najprej morš vidt sliko. ja sam problem je kako ga boš ti iskat pršu ?'
mitjaverdnik Objavljeno Oktober 7, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2011 (popravljeno) bi blo mogoče da mi pošlješ prek pošte?? Popravljeno Oktober 7, 2011. Popravil mitjaverdnik
Roky994 Objavljeno Oktober 7, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2011 bi blo mogoče da mi pošlješ prek pošte?? Dost je off topica. Menita se na Privatnih sporočilih - PM
Pupi13 Objavljeno Oktober 9, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2011 (popravljeno) en vprasanje rt bi naredu na apnu športne tačke oz bi jih pomaknu bl nazaj. dej me pa matra da nwm kko bi tačko za zadno bremzo naredu da bo delala in da bom meu dost moči glede na to da jo morm kr tost nazaj prestaut. če je kdo ze kdaj delu kej tazga bi ga prosu za nastvet:P Popravljeno Oktober 9, 2011. Popravil Pupi13
kiki89 Objavljeno Oktober 9, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2011 lp v tomosu imam original bat, torej navaden ali bi ob menjavi bata z L obročki bilo potrebno kaj poenostaviti? Naj menjam samo obročke ali cel bat ter ga zamenjam z L Motor vžiga brezproblema, menjal bi zaradi starosti, ker mislim da je še original bat noter iz leta 86 Se splača kanale pobrusit? Naj pobrusim malo glavo cilindra za večjo kompresijo Dize in ostalih stvari nebi menjaval Vengust24 1
Roky994 Objavljeno Oktober 10, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2011 lp v tomosu imam original bat, torej navaden ali bi ob menjavi bata z L obročki bilo potrebno kaj poenostaviti? Naj menjam samo obročke ali cel bat ter ga zamenjam z L Motor vžiga brezproblema, menjal bi zaradi starosti, ker mislim da je še original bat noter iz leta 86 Se splača kanale pobrusit? Naj pobrusim malo glavo cilindra za večjo kompresijo Dize in ostalih stvari nebi menjaval Zdej lahko daš orginal lahko pa L bat. Z L bo mel maleknost večjo kompresijo, bo pa tudi malo večja obraba. Potem glavo se ti splača nižat ja... Kanali so pa tko da more bit res lepo narjen da bo vredu, če ne ne bo dobro delovalo...
kiki89 Objavljeno Oktober 10, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2011 OK! hvala, bom dal L bat noter, če ni treba zato predvžiga nastavlat itd Šmirglpapir na steklo pa krožno brusit glavo, pa znižat približno koliko? Kanale bom pustil namiru Roky hvala Vengust24 1
Roky994 Objavljeno Oktober 10, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2011 OK! hvala, bom dal L bat noter, če ni treba zato predvžiga nastavlat itd Šmirglpapir na steklo pa krožno brusit glavo, pa znižat približno koliko? Kanale bom pustil namiru Roky hvala Tja 1-2mm bi js max, ampak ti neznam točno povedat. Vžiga ti ni potrebno spreminjati, v kolikor motor lepo dela. Najbolj važen del pri 2T motorju je izpuh. Katerega imaš ti ? kiki89 in bajkr88 1 1
kiki89 Objavljeno Oktober 10, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2011 Original Grem zdaj bat menjat, pa mm pobrusit... Hvala Roky Vengust24 1
kiki89 Objavljeno Oktober 10, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2011 ej, puščica na batu mora kazat gor proti keslnu al dol proti tlom? Vengust24 1
bajkr88 Objavljeno Oktober 10, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2011 ej, puščica na batu mora kazat gor proti keslnu al dol proti tlom? Puščica mora bit obrnjena prot izpušnemu kanalu.
franc Objavljeno Oktober 10, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2011 Puščica mora bit obrnjena prot izpušnemu kanalu. V večini primerov je to res, vseeno pa poglej, da ti spoj obročkov ne gre čez kanale. lp Franc
kiki89 Objavljeno Oktober 10, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2011 (popravljeno) razumem tnx Zdaj še sam koliko bi glavo spustil? približno Popravljeno Oktober 10, 2011. Popravil kiki89 Vengust24 1
Roky994 Objavljeno Oktober 10, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2011 razumem tnx Zdaj še sam koliko bi glavo spustil? približno Glede glave nism prepričan, jz bi 1-1,5mm. Dej ti toplo priporočam da zamenjaš še izpuh. Če pa te je strah policajev, oziroma ti je ta izpuh všeč po izgledu ker ohranja original videz mopedat pa lahko narediš naslednje, preverjeno se zelo dobro odnese: -razstaviš izpuh in nato tisti del kolena ki pride notri v začetek odebeljenega dela (črnega) odrežeš, tako da koleno na videz ostane isto dolgo, le da se ga odstrani znotraj tistega ker dela samo v napoto. Seveda se pri tem odstrani tudi "navojna šipka" s katero je prišravfan zadnji del izpuha, tist srebrn pri dušilcu. - nato odstraniš tudi dušilec - potem pa iz pleha (0,7-1mm) izdelaš protikonus, dolžine 20cm in ga vstaviš v zadnji del izpuha. Na koncu mora biti konus zamašen, proti robu razširjenega dela stožca pa narediš štiri 10mm luknje. -ko protikonus vstaviš noter, pritrdiš zadnji srebrni del najraje kr z dvema šraufoma, lahko pa tudi malo "zašvasaš". Edino kar moraš vedeti je da bo moped glasnejši, lahko pa vseeno vstaviš še stekleno volno in tako utišaš moped če bi to rad. Pa še skica kako naj bi konus izgledal: PS: da ne boš pozabil ulavfati bata. Priporočeno je tja do 500km + močnejša mešanica na začetku. bajkr88 in kiki89 1 1
kiki89 Objavljeno Oktober 10, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2011 :notworthy: ko bo kdaj možno te povabim na pivo, sok karkoli... brez zamere hvala za izpuh, ampak zaenkrat bo ostal originalen, če bi ga želel prebiti, bi ga prevrtal od znotraj, ampak zaenkrat se mi dopade, ko je tako tih Vengust24 1
kiki89 Objavljeno Oktober 11, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2011 evo, bat menjan, glava nižja za 1mm Še vedno pa gre bolje na 3/4 gasa kot pri polnem diza je čista Vengust24 1
bajkr88 Objavljeno Oktober 11, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2011 evo, bat menjan, glava nižja za 1mm Še vedno pa gre bolje na 3/4 gasa kot pri polnem diza je čista bo treba nastavit uplinjač
kiki89 Objavljeno Oktober 11, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2011 bo treba nastavit uplinjač ker je originalen vrjamem da bi ga znal sam... sam kaj pa? Da se opazi to z gasom je treba v 4 vozit recimo, 1 ni problem ker osukne brezproblemov Vengust24 1
kiki89 Objavljeno Oktober 11, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2011 Ker je vse original mi ni smiselno prestavljati tovarniških nastavitev Vengust24 1
bajkr88 Objavljeno Oktober 11, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2011 Ker je vse original mi ni smiselno prestavljati tovarniških nastavitev tale je pa mal bosa.. a mislš da u vseh teh letih ni niti en pipnu tam okoli nič? napr. tud pr avtu je dobro kdaj ventile nastavit, pa čeprou so bli u fabrk ziher dobro nastavleni .. bajkr88 1
kiki89 Objavljeno Oktober 11, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2011 nekaj je obraba, drugo je nastavitev... Vengust24 1
bajkr88 Objavljeno Oktober 11, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2011 nekaj je obraba, drugo je nastavitev... to je res, sam 90% pr mopedih ki ne vlečejo kot treba je vzrok pr uplinjaču ali pa zamašen izpuh. šele pol se drugi vzroki išejo.. bajkr88 1
Roky994 Objavljeno Oktober 11, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2011 ker je originalen vrjamem da bi ga znal sam... sam kaj pa? Da se opazi to z gasom je treba v 4 vozit recimo, 1 ni problem ker osukne brezproblemov Tko je, lahko da se je nastavitev vplinjača podrla, a filter imaš original ? Če imaš, ga vzemi ven in fino spucaj ter probaj če bo boljše. V primeru da nebo, se malo pelji in nato vzami ven svečko in poglej kakšne barve je. Ko je vplinjač pravilno nastavljen bo barva kavno, čokoladno rjava. Če je presvetla pomeni, da boš mogel dati večjo dizo, če je pretemna, črna pa daj manjšo. Dizo za bing 12 sicer nevem kje bi dobil, lahko pa se kupu komplet svedrov takih malih in jo enostavno prevrtaš. Sedaj sem opazil tole, nimam izkušenj, vem pa da če jo zašravfaš, je luknja manjša, ter obratno. Jaz bi to vzel, pa se nebi zajbaval z vrtanjem. Če je svečka prave barve, lahko probaš spustiti iglo vplinjača oz. jo vzigniti.
kiki89 Objavljeno Oktober 11, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2011 zraka je dovolj. lahko probam iglo dvignat al morem večjo dizo? Vengust24 1
kiki89 Objavljeno Oktober 11, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2011 (popravljeno) sem neki čitu in igla se dviguje baje če zajebava do pol gasa jaz imam problem z obrati nad pol gasa torej bom probal z večjo dizo? Jutri še 1x d0bro pogledam kake barve je svečka, mislim pa da ni čokoladno rjava ampak svetlo rjava Popravljeno Oktober 11, 2011. Popravil kiki89 Vengust24 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se