Skoči na vsebino

Tomos APN 6 Alpino....


Priporočene objave

bi blo mogoče da mi pošlješ prek pošte??

Dost je off topica. Menita se na Privatnih sporočilih - PM

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

en vprasanje

rt bi naredu na apnu športne tačke oz bi jih pomaknu bl nazaj. dej me pa matra da nwm kko bi tačko za zadno bremzo naredu da bo delala in da bom meu dost moči glede na to da jo morm kr tost nazaj prestaut.

če je kdo ze kdaj delu kej tazga bi ga prosu za nastvet:P

Popravljeno . Popravil Pupi13
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lp

v tomosu imam original bat, torej navaden

ali bi ob menjavi bata z L obročki bilo potrebno kaj poenostaviti?

Naj menjam samo obročke ali cel bat ter ga zamenjam z L

Motor vžiga brezproblema, menjal bi zaradi starosti, ker mislim da je še original bat noter iz leta 86

Se splača kanale pobrusit? Naj pobrusim malo glavo cilindra za večjo kompresijo

Dize in ostalih stvari nebi menjaval

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lp

v tomosu imam original bat, torej navaden

ali bi ob menjavi bata z L obročki bilo potrebno kaj poenostaviti?

Naj menjam samo obročke ali cel bat ter ga zamenjam z L

Motor vžiga brezproblema, menjal bi zaradi starosti, ker mislim da je še original bat noter iz leta 86

Se splača kanale pobrusit? Naj pobrusim malo glavo cilindra za večjo kompresijo

Dize in ostalih stvari nebi menjaval

Zdej lahko daš orginal lahko pa L bat. Z L bo mel maleknost večjo kompresijo, bo pa tudi malo večja obraba. Potem glavo se ti splača nižat ja... Kanali so pa tko da more bit res lepo narjen da bo vredu, če ne ne bo dobro delovalo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

OK!

hvala, bom dal L bat noter, če ni treba zato predvžiga nastavlat itd

Šmirglpapir na steklo pa krožno brusit glavo, pa znižat približno koliko?

Kanale bom pustil namiru :sleep2:

Roky hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

OK!

hvala, bom dal L bat noter, če ni treba zato predvžiga nastavlat itd

Šmirglpapir na steklo pa krožno brusit glavo, pa znižat približno koliko?

Kanale bom pustil namiru :sleep2:

Roky hvala

Tja 1-2mm bi js max, ampak ti neznam točno povedat. Vžiga ti ni potrebno spreminjati, v kolikor motor lepo dela. Najbolj važen del pri 2T motorju je izpuh. Katerega imaš ti ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Puščica mora bit obrnjena prot izpušnemu kanalu.

V večini primerov je to res, vseeno pa poglej, da ti spoj obročkov ne gre čez kanale.

lp

Franc

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

razumem :) tnx

Zdaj še sam koliko bi glavo spustil? približno

Glede glave nism prepričan, jz bi 1-1,5mm. Dej ti toplo priporočam da zamenjaš še izpuh. Če pa te je strah policajev, oziroma ti je ta izpuh všeč po izgledu ker ohranja original videz mopedat pa lahko narediš naslednje, preverjeno se zelo dobro odnese:

-razstaviš izpuh in nato tisti del kolena ki pride notri v začetek odebeljenega dela (črnega) odrežeš, tako da koleno na videz ostane isto dolgo, le da se ga odstrani znotraj tistega ker dela samo v napoto. Seveda se pri tem odstrani tudi "navojna šipka" s katero je prišravfan zadnji del izpuha, tist srebrn pri dušilcu.

- nato odstraniš tudi dušilec

- potem pa iz pleha (0,7-1mm) izdelaš protikonus, dolžine 20cm in ga vstaviš v zadnji del izpuha. Na koncu mora biti konus zamašen, proti robu razširjenega dela stožca pa narediš štiri 10mm luknje.

-ko protikonus vstaviš noter, pritrdiš zadnji srebrni del najraje kr z dvema šraufoma, lahko pa tudi malo "zašvasaš".

Edino kar moraš vedeti je da bo moped glasnejši, lahko pa vseeno vstaviš še stekleno volno in tako utišaš moped če bi to rad.

Pa še skica kako naj bi konus izgledal:

post-20023-0-43330300-1318269901_thumb.jpg

PS: da ne boš pozabil ulavfati bata. Priporočeno je tja do 500km + močnejša mešanica na začetku.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:beer2: :notworthy:

ko bo kdaj možno te povabim na pivo, sok karkoli...

brez zamere hvala za izpuh, ampak zaenkrat bo ostal originalen, če bi ga želel prebiti, bi ga prevrtal od znotraj, ampak zaenkrat se mi dopade, ko je tako tih :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bo treba nastavit uplinjač

ker je originalen vrjamem da bi ga znal sam... sam kaj pa?

Da se opazi to z gasom je treba v 4 vozit recimo, 1 ni problem ker osukne brezproblemov

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker je vse original mi ni smiselno prestavljati tovarniških nastavitev

tale je pa mal bosa.. :P a mislš da u vseh teh letih ni niti en pipnu tam okoli nič? napr. tud pr avtu je dobro kdaj ventile nastavit, pa čeprou so bli u fabrk ziher dobro nastavleni ..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nekaj je obraba, drugo je nastavitev...

to je res, sam 90% pr mopedih ki ne vlečejo kot treba je vzrok pr uplinjaču ali pa zamašen izpuh. šele pol se drugi vzroki išejo..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ker je originalen vrjamem da bi ga znal sam... sam kaj pa?

Da se opazi to z gasom je treba v 4 vozit recimo, 1 ni problem ker osukne brezproblemov

Tko je, lahko da se je nastavitev vplinjača podrla, a filter imaš original ? Če imaš, ga vzemi ven in fino spucaj ter probaj če bo boljše. V primeru da nebo, se malo pelji in nato vzami ven svečko in poglej kakšne barve je. Ko je vplinjač pravilno nastavljen bo barva kavno, čokoladno rjava. Če je presvetla pomeni, da boš mogel dati večjo dizo, če je pretemna, črna pa daj manjšo. Dizo za bing 12 sicer nevem kje bi dobil, lahko pa se kupu komplet svedrov takih malih in jo enostavno prevrtaš. Sedaj sem opazil tole, nimam izkušenj, vem pa da če jo zašravfaš, je luknja manjša, ter obratno. Jaz bi to vzel, pa se nebi zajbaval z vrtanjem. Če je svečka prave barve, lahko probaš spustiti iglo vplinjača oz. jo vzigniti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sem neki čitu in igla se dviguje baje če zajebava do pol gasa

jaz imam problem z obrati nad pol gasa

torej bom probal z večjo dizo?

Jutri še 1x d0bro pogledam kake barve je svečka, mislim pa da ni čokoladno rjava ampak svetlo rjava

Popravljeno . Popravil kiki89
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!