logio Objavljeno Avgust 11, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2007 No......kdor misle de se jes zajbavam...to ni res. jes to prvič delam in pač še ne znam vsega. In zdej sem dobil dol frgazar....a mi kdo zna povedat.....kaj zdej....kaj je treba pobrusit da se pozna pol....kje je to?
cation Objavljeno Avgust 11, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2007 (popravljeno) ne ti se sploh ne zajebavaš. par postov nazaj si nakladal, da si dal na apn od skuterja cilinder z neko opasno prostornino, kateremu si popilil kanale z bormašino, odžagal pol bata tako da si ga dal v "šraufštuk", in na vse skupaj namontiral fergazer od čolna. in se baje pripeljal do prvega križišča, kjer je nekaj počilo. ob vsem tem si trdiš da si vse pravilno delal, čez 5 minut se spomniš, da si kar nekaj brusil, ker mere itak niso važne. yeahh... sedaj bluziš da ne znaš fergazera dol vzet, in sprašuješ kje moreš fergazer pobrusit da bo bolj letelo. da ne govorim o tem, da bi naj imel GSX-a 1000.... NE, SAJ TI SE SPLOH NE ZAJEBAVAŠ!!!!!! :doze: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :headbang: škoda besed... Popravljeno Avgust 11, 2007. Popravil cation
tomosxxl Objavljeno Avgust 11, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2007 Pozdravljeni!! Zdaj ko malo prebiram tole zanimivo temo vidim da se nekateri kr veliko spoznate na tele stvari. Samo vidm tudi da nekateri nimajo druzga za počet kt da se mal norca delajo kle gor. :whistle: No....jaz imam pa eno resno vprašanje: Imam moped ki je star približno 3 leta. In sem ravno danes odstranil vplinjač. Spodaj na njem je ena taka črna posodica in če jo odpreš je notri taka plastika ki se pomika gor in dol. Na sredini je pa en tak vijak, v katerem je ena čist majhna luknjica.In ta vijak sem jaz odstranil.Zdaj me pa zanima ali je to kaj narobe in se mi lahko motor pokvari zaradi tega ali bom enosstavno dobil več moči zaradi večjega dotoka goriva? Hvala za odgovor. P.S na tam pdročju sem še začetnik.
cation Objavljeno Avgust 11, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2007 to je šoba za vbrizg goriva. (morda si že slišal za dizo). brez tega moped ne bo vžgal. ni mi pa jasno od kod veš da tam skozi brizga gorivo (in da si sploh odstranil fergazer), glede na to da sprašuješ kaj je "tisti šrauf ki ima na sredini tako malo luknjico" :huh: tako da ne izključujem možnosti da si eden izmed šaljivcev. v kolikor nisi, pa je konec koncev pohvalno, da si vprašanje postavil v primerno temo (eden redkih) LP
tomosxxl Objavljeno Avgust 11, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2007 Ne, nisem eden od šaljivcev. Prašal sem zato ker sem prvič videl tisto zadevo. Se mi je pa zdelo ja da je za vbrizg goriva ampak nisem bil povsem prepričan. Hvala za odgovor. In če mi lahko prosim svetuješ kaj naj naredim na vplinjaču da se bo poznalo na moči?
cation Objavljeno Avgust 11, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2007 (popravljeno) večjo dizo lahko daš.. samo pri takšnem početju je bla vedno jeba... redkokdo zna potem uštimat optimalno mešanico gorivo - zrak, in da je obenem še učinek primeren porabi, ki naraste.. če ti kdo reče doma prevrtaj dizo, ga ne poslušaj .) gor daj raje 1 vredu izpuh, pa dober L bat (vsaj METEOR), pa mora kar it :yes: če bi rad še več, potem je treba povečat kanale, lahko v kombinaciji z večanjem prostornine obstoječega cilindra. če še vedno ni dovolj, daš gor lamo cilinder (od kosilnice), večji vplinjač, pa vsaj BT blajerco. vendar se zavedaj da boš reden gost na pumpi, pa zadnje vilice se ti bodo hitro ukrivile. aja, sem sodi še 5 prestava, ki pa ni nujna za povečanje hitrosti - daš spredaj malo večji verižnik pa si na istem;) če pa hočeš zelo hitro in učinkovito predelavo lepo v eno čisto posodico izprazni "start spray", dodaj malo bencina, in vlij v tank, pol pa pali :) slednje počni na lastno odgovornost Popravljeno Avgust 11, 2007. Popravil cation
tomosxxl Objavljeno Avgust 11, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2007 Aha.....sepravi če bi povečal "dizo" posebnega učinka nebi bilo.
cation Objavljeno Avgust 11, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2007 glej v večini primerov je tako, da učinek sicer je, ampak premajhen, da bi se izplačalo (napram porabi). če samo dizo povečaš delovanje motorja ni več optimalno, je treba potem priredit še količino zraka, in pa izpuh ( če povečaš vhod, moraš še izhod). vse to spravit v ideal pa ni tako lahko. (sploh na tomosu)
bajamali Objavljeno Avgust 11, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2007 No danes sem vzel dol fergazer, da ga malo pogledam, če že mam zdaj vse razmetano, pa me zanima, če se da in kako narazen vzeti tista mrežica (zračni filter), ker mam precej zapacano, ali pa če lahko skoz fergazer spustim vodo da odteče skozi umazanija?
k0ci Objavljeno Avgust 11, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2007 da ne bi res kake vode zlival not, reskiraj nekaj bencina pa spucaj tako kot je treba
bajamali Objavljeno Avgust 11, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2007 Zakaj pa ne smeš z vodo? A lahko nastane korozija, ali pa zato ker bencin bolj počisti? Aja, kaj pa mrežica? Jo lahko vzameš ven?
cation Objavljeno Avgust 11, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2007 obroč v katerem je ta mrežica se da celi ven potegnit iz fergazerja. ma kaka voda , z bencinom spucaj saj ti ne bo žal tisti pol deci
_Misko_ Objavljeno Avgust 11, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2007 večjo dizo lahko daš.. samo pri takšnem početju je bla vedno jeba... redkokdo zna potem uštimat optimalno mešanico gorivo - zrak, in da je obenem še učinek primeren porabi, ki naraste.. če ti kdo reče doma prevrtaj dizo, ga ne poslušaj .) gor daj raje 1 vredu izpuh, pa dober L bat (vsaj METEOR), pa mora kar it :yes: če bi rad še več, potem je treba povečat kanale, lahko v kombinaciji z večanjem prostornine obstoječega cilindra. če še vedno ni dovolj, daš gor lamo cilinder (od kosilnice), večji vplinjač, pa vsaj BT blajerco. vendar se zavedaj da boš reden gost na pumpi, pa zadnje vilice se ti bodo hitro ukrivile. aja, sem sodi še 5 prestava, ki pa ni nujna za povečanje hitrosti - daš spredaj malo večji verižnik pa si na istem;) če pa hočeš zelo hitro in učinkovito predelavo lepo v eno čisto posodico izprazni "start spray", dodaj malo bencina, in vlij v tank, pol pa pali :) slednje počni na lastno odgovornost Popravek: daš gor lamo cilinder (od kosilnice)a ni od čolna lamo celinder? aja pa če daš vzadaj večji zobnik bodo boljši pospeški če daš pa manjšega pa boljša končna Zobniki: Tako kot pri kolesu če daš zadaj večji zobnik in spredaj manjšiga greš lažje v klanc in s tem boljši pospeški če pa zadaj manjšiga pa spredi večjiga pa končna :closedeyes:
cation Objavljeno Avgust 11, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2007 Popravek: daš gor lamo cilinder (od kosilnice)a ni od čolna lamo celinder? no al pa od čolna, isto sranje je vse. samo verjetno bo lažje našel kje staro kosilnico kot pa star tomosov motor za čoln.. aja pa če daš vzadaj večji zobnik bodo boljši pospeškiče daš pa manjšega pa boljša končna Zobniki: Tako kot pri kolesu če daš zadaj večji zobnik in spredaj manjšiga greš lažje v klanc in s tem boljši pospeški če pa zadaj manjšiga pa spredi večjiga pa končna closedeyes.gif ja kaj sem pa jaz rekel? ni logično da je isto če daš spredaj večji verižnik kot da če daš zadaj manjšega? :doze: sprednjega sem omenil zato ker ga je lažje menjat, pa cenejši je.
k0ci Objavljeno Avgust 11, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2007 Zakaj pa ne smeš z vodo? A lahko nastane korozija, ali pa zato ker bencin bolj počisti? Aja, kaj pa mrežica? Jo lahko vzameš ven? ja si si že sam odgovoril poglej kak odprt vodno hlajen cilinder.....noter po kanalih je ves rjav če je noter samo voda + bencin je topilo in močno čistilo
_Misko_ Objavljeno Avgust 12, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2007 no al pa od čolna, isto sranje je vse. samo verjetno bo lažje našel kje staro kosilnico kot pa star tomosov motor za čoln..ja kaj sem pa jaz rekel? ni logično da je isto če daš spredaj večji verižnik kot da če daš zadaj manjšega? :doze: sprednjega sem omenil zato ker ga je lažje menjat, pa cenejši je. Vem jst sem sam še mal drgač obrazložu k eni ne razumejo ne eno ne drugo sj veš :whistle: brez zamere .)
cation Objavljeno Avgust 12, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2007 ni panike. pozabil si omeniti da v primeru da hočeš povečati končno hitrost samo z menjavo zobnikov ni rečeno da ti bo uspelo, ker mašina nima dovolj moči, da bi se zvrtela do tolikšnih obratov da bi bil učinek... :krneki:
pinktomos Objavljeno Avgust 12, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2007 (popravljeno) samo povem da če pobereš filtr in pustiš tisto gumico ki gre v grušt ne bo velike škode al pa najlonko daš Popravljeno Avgust 12, 2007. Popravil pinktomos
cation Objavljeno Avgust 12, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2007 emm. zdrava poteza tole ravno ni... ko je bajamali rekel da je tista mrežica zelo zapacana<- tista svinjarija bi sicer šla lepo skozi.... :grim
_Misko_ Objavljeno Avgust 12, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2007 emm. zdrava poteza tole ravno ni... ko je bajamali rekel da je tista mrežica zelo zapacana<- tista svinjarija bi sicer šla lepo skozi.... :grim Če si že brez filtra daš vsaj najlonko čez za svinjarija ntr ne leti ker dela kot sesalc :D jst sm meu tko ampk najlonko čez sam ni blo učinka ker avspuh preveč ropota :evilgrin:
cation Objavljeno Avgust 12, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2007 kako to misliš ni blo učinka ker avspuh preveč ropota? :unsure: :blink: ni imel pinktomos v mislih, da povleče več zraka not če ni one mrežice? ali samo zvok... najbolje je tisto not pustit, kar se mene tiče..
_Misko_ Objavljeno Avgust 12, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2007 kako to misliš ni blo učinka ker avspuh preveč ropota? :unsure: :blink: ni imel pinktomos v mislih, da povleče več zraka not če ni one mrežice? ali samo zvok... najbolje je tisto not pustit, kar se mene tiče.. Mi smo dal pr frendu dol filtr pa najlonko čez d je biu bol zvok pr men pa to ni učinkval ker mam tak auspuh. če daš dol potegne več zraka in je tudi bol zvok dela booo :D bolje je d je notr prav maš :worship:
_Misko_ Objavljeno Avgust 12, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2007 ni panike. pozabil si omeniti da v primeru da hočeš povečati končno hitrost samo z menjavo zobnikov ni rečeno da ti bo uspelo, ker mašina nima dovolj moči, da bi se zvrtela do tolikšnih obratov da bi bil učinek... :krneki: res je jst mam zobnike bolj za končno ali nekaj umes...ker imam ta auspuh mi zvrti u visoke obrate drugače mi z nobenim ne. tukaj pa kar vrti lahko bi še šaltal ampak ni 6 prestave in nemorm nič.obratov pa je velik..
tomosxxl Objavljeno Avgust 12, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2007 Aha...pa sem se nekaj novega naučil. Sam ko pravjo nekateri da pobrusiš vplinjač in bolje gre. Kje pa tiči ta stvar v vplinjaču k jo je treba pobrusit?
_Misko_ Objavljeno Avgust 12, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2007 kanale brusi.pretočne, vsisnega, izpušnega..
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se