Roky994 Objavljeno Julij 29, 2011 Opozori Objavljeno Julij 29, 2011 aja glede barve svečke pa vam povem iz lastnih izkušenj. na začetku ko sem imel na motorju se vse original je bla svecka svetlorjave barve. ko sem ga zacel predelavati je ratala crna kot oglje. ker mi to ni blo vsec sem se res veliko čas posvetil temu, da bi dobil spet nazaj enako barvo in mi je uspelo. par nasvetov: črna barva pomeni prevec benzina! -ce mas original velikost dize, potem spusti "iglo" v karboratorju za eno zarezo nižje -ce si menjal dizo, potem je verjetno to problem da je crne barve. probi zamenjat.barva pa je seveda zelo odvisna tudi od PREDVŽIGA -ce nisi spreminjal predvziga, potem to nebi smel biti problem. ce si pa kaj šaril po elektriki, zna biti to problem -jaz imam naštimano 1.5mm pred zgornjo mrtvo točko in platine so odprte 0.30mm + iglo sem znižal za eno zarezico. barva je svetlorjava in lepo dela. barva svecke je odvisna tudi od svecke same -optimalna je svecka "bosna super" F75 ali F80 ni nujno da ce das vecjo dizo notr bo slo bolj hitro. ce das vecjo dizo moras povecati tudi dotok zraku, kar naredis tak, da povrtas karborator, a je to bolj brezveze poceti na originalnem, saj ima tanko steno. ce ze hoces, raje dobi drugega. lp. Arjanho Točno tako, drugače pa iglo sem jaz nižal ko mi je motor na nizkih in srednjih obratih muku če sm dau nahitrco gas in je kr pomagal. Se pa strinjam da se morš kr posvetit nastavitvi fega če čš dobr zrihtat Pa pomembo je da ma svečka med elektordo pa mostičkom razmak 0.5-0.55mm. Pozimi se da mau bl skp da lažje vžge BTW. bajkr88 1
NewOne Objavljeno Julij 30, 2011 Opozori Objavljeno Julij 30, 2011 Dobiv sem filter. Sedaj pa nevem kako ga montiram, tako da bo tista stran ki je zaprta zgoraj, ali obratno?
Roky994 Objavljeno Julij 30, 2011 Opozori Objavljeno Julij 30, 2011 Dobiv sem filter. Sedaj pa nevem kako ga montiram, tako da bo tista stran ki je zaprta zgoraj, ali obratno? Seveda, zaprt zgoraj, odprta pa na "ustje" fergazerja.
NewOne Objavljeno Julij 30, 2011 Opozori Objavljeno Julij 30, 2011 No filter je montiran, a sem naredil le kakšnih 700m, ker je potem začel padati dež. Svečko bom pogledal jutri po kakšnih 3 ali 4 kilometrih. Peto prestavo pa se bom lotil montirati ko dobim še vsa tesnila. Tako da za enkrat hvala, ko pa se lotim montirat peto pa se ponovno oglasim. :yes:
gasy Objavljeno Avgust 9, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 9, 2011 Mogoče kdo ve kje bi dobil preklopne tačke za noge za Tomos apn 6 ali za avtomatika ? Hvala
Roky994 Objavljeno Avgust 10, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2011 Mogoče kdo ve kje bi dobil preklopne tačke za noge za Tomos apn 6 ali za avtomatika ? Hvala Par let nazaj sem jih jaz naročil kar v Tomosu.... Drugače pa jih imajo ponavadi razni Veloti, Trgoavti...
motorinček Objavljeno Avgust 14, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2011 imam eno vprašanje ker zračni filter naj kupim če se mi sploh splača?? in kaj bi pridobil z njim? a je tale vredu http://www.bolha.com/moped/tomos-atx-bt-ctx-apn-avtomatik-sportni-filter-oglas1273433636 montiral bi ga pa na tomos alpinota 2011 letnik
motopob Objavljeno Avgust 15, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2011 imam eno vprašanje ker zračni filter naj kupim če se mi sploh splača?? in kaj bi pridobil z njim? a je tale vredu http://www.bolha.com...oglas1273433636 montiral bi ga pa na tomos alpinota 2011 letnik pridobiš na zvoku in večji porabi. če imaš še v mašini vse original se ti ne splača
motorinček Objavljeno Avgust 16, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2011 a res? ker jasr sem slišu da pridobim na moči pa pospeških in zvoku ne sicer veliko nekaj se pa pozna naj še omenim imam lipnik avspuh in 5 prestavo kaj bi se pa še splačalo narediti da bi šlo malo hitreje
trebor Objavljeno Avgust 16, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2011 a res? ker jasr sem slišu da pridobim na moči pa pospeških in zvoku ne sicer veliko nekaj se pa pozna naj še omenim imam lipnik avspuh in 5 prestavo kaj bi se pa še splačalo narediti da bi šlo malo hitreje Na moji šestki, ki ima ravno tako lipnika in 5 prestavo, so še brušeni kanali, čeprav je vplinjač ostal originalen. Poleg tega je zamenjan bat, sedaj je L noter. Ravno včeraj se mi je zvrtela do 80 km/h. Res je bilo to po vrhniškem klancu :yes: navzdol. Mi je pa od Godoviča do Hotedršice konstantno držal med 70 in 75 km/h, pa nisem med lahkimi, tehtam 0,1 tone . LP Robert
NewOne Objavljeno Avgust 28, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2011 Živjo, spet jaz . Ne pete še nisem vgradil (čakam na konec sezone), imam pa sedaj še ene par vprašanj. In sicer ali je res v sprednjih vilicah od APN6 (6 ne 6S) olje? Ker imam sam nekaj problemov s sprednjimi vilicami (manjka zgornja puša in se zgornji del "pajsa"/"drgne" ob spodnji del vilic in se posledice že kar poznajo), in jih bom vrjetno kar cele zamenjal, me zanima ali pašejo od tastare 6ke vilice na ANP6S ali ne? In katere so vbistvu boljše? Kljub temu da bom kar cele zamenjal me zanima kako se vilice od APN6S razstavi? Še kakšne dodatne opombe ob menjanju vilic? Vrjetno bom vseskupaj (vilice in 5prestava) menjal še pred koncem "vozne sezone" ker je menjave potrebna tudi sprednja pnevmatika Hvala za pomoč
motorinček Objavljeno Avgust 29, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2011 jast bi pa prašal ali je kaj pomembno katere vrste zobnik za 5 prestavo imaš in ali je res da se lahko potem motor kvari ??? pa še zanima me kateri zobnik naj bi dal vspredaj da bi bolj šlo mislil sem kar 15 vzadaj pa 33 pustit in koliko bi se to kaj poznalo na hitrosti????
Roky994 Objavljeno Avgust 29, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2011 jast bi pa prašal ali je kaj pomembno katere vrste zobnik za 5 prestavo imaš in ali je res da se lahko potem motor kvari ??? pa še zanima me kateri zobnik naj bi dal vspredaj da bi bolj šlo mislil sem kar 15 vzadaj pa 33 pustit in koliko bi se to kaj poznalo na hitrosti???? Za 5. prestavo prideta v kompletu dva zobnika. Motor se seveda nič nekvari, moraš pa biti pozoren pri sestavlanju, da daš vse podložke in ostale stvari kot so bile prej. Če imaš original motor bo 15 čist preveč. Z drugim izpuhom lahko daš 13 ali pa 14. Odloči se ali so ti bolj pomembni pospeški/moč ali končna hitrost. @NewOne: Vilice mislim da imajo vse olje notri. Jaz bi vzel od novejšega modela vsekakor. Zamenjava pa zna biti kar pasja.
motorinček Objavljeno Avgust 29, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2011 ne razumem kako 2 zobnika 5 prestavo bi itak dau serviserju zrihtat da se nebi sam zajebavu pa imam ispuh lipnik pa raje bi imel tako da bi bila končna solidna in da bi vsaj nekaj vleklo v klannec pa še nekaj imam dellorto frgazer in bi rad zamenjal dize kok naj dam notri da bi uredu delalo v primeru da bi menjal dize bi dau gor še športni filter
Roky994 Objavljeno Avgust 30, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2011 ne razumem kako 2 zobnika 5 prestavo bi itak dau serviserju zrihtat da se nebi sam zajebavu pa imam ispuh lipnik pa raje bi imel tako da bi bila končna solidna in da bi vsaj nekaj vleklo v klannec pa še nekaj imam dellorto frgazer in bi rad zamenjal dize kok naj dam notri da bi uredu delalo v primeru da bi menjal dize bi dau gor še športni filter Za končno ti je bol potem MF Powerca. Ja "5. prestava" sta v resnici 2 zobnika... Če imaš vse ostalo orginal (kanali...) ti diz ni potrebno menjati! Zdej če boš dau gor 13 zobnilk bo bolš za u klanc, 14 pa bolš končna.
motorinček Objavljeno Avgust 30, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2011 ja a če bi meu gor lipnika pa 5 prestavo pa 14 zobnik bi šlo kok prbližn. Je pa meu en prjatu gor 15 zobnik pa 5 prestavo pa lipnika in mu je šlo okol 70-75. aja pa še to zelo rad bi dau gor športni filter zaradi zvoka pa mi je reku un k prodaja da če daš gor mau večjo dizo da se kr pozna tut na končni. Res hvala za pomoč oprostite ker tok sprašujm
franc Objavljeno Avgust 31, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2011 Odvisno od tega kakšen zobnik imaš zadaj 14/34? Če nimaš predelanega nič drugega kot 5. in lipnika bi šel mogoče kakšnih 60km/h (če nisi pretežak), da bi šlo s takimi predelavami 70-75km/h pa resno dvomim (mogoče po kakšnem klancu). Če zamenjaš filter je dobro če menjaš tudi dizo (da se "ujemata"), kakšne pretresljive razlike pa ne bo. lp Franc
motorinček Objavljeno Avgust 31, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2011 ja zdaj imam zadaj 33 zobnik spredaj ne vem pa lipnika imam in mi gre 60 km/h samo iz lipnikom zdaj pa bi dau spredaj 15 zobnik zadaj pa uriginal pustil to bi moralo iti 70-75
Roky994 Objavljeno Avgust 31, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2011 ja zdaj imam zadaj 33 zobnik spredaj ne vem pa lipnika imam in mi gre 60 km/h samo iz lipnikom zdaj pa bi dau spredaj 15 zobnik zadaj pa uriginal pustil to bi moralo iti 70-75 Ne, ker se nebo zavrtel. Kar tako pusti kot maš, al dej pa 1 zob več uspredi. Kras in bajkr88 1 1
Kras Objavljeno September 4, 2011 Opozori Objavljeno September 4, 2011 No mene pa zanima kak je možno v apn 6 vtaknit 6 brzino ? Kolikor me spomin daja je v tomosu luft samo za 5 brzino. Hvala za odgovor ;-))
golnar Objavljeno September 4, 2011 Opozori Objavljeno September 4, 2011 potrebno je izdelat novo menjalno gred, stanjšat zobnike, ter naredit nove zobnike 6. brzine. predelat je treba tudi piramido. stroškov vse skup je ob lastnem delu cca 200e drugače 300+. bajkr88 in Kras 2
motorinček Objavljeno September 5, 2011 Opozori Objavljeno September 5, 2011 mena pa zanima kera plastika bi pasala na spredno luč od alpinota? pa kšna slikca nebi škodla
motorinček Objavljeno September 24, 2011 Opozori Objavljeno September 24, 2011 jst bi pa prašal kero olje morm dt v menjalnik in kere gostote mam pa tomos alpino 2010 letnik Aja pa še kaj je narobe če je sploh kaj narobe ko se dolgo peljem in imam gas dokonca mi začne ko stisnem sklopko močno tuliti?? seveda spustim gas in počakam da obrati malo padejo?? pa še če se dolgo peljem pa spustim gas motor kar moč zgublja čeprav ga navijem dokonca ( to se popzna še posebaj v klancu) ??
i love banane Objavljeno September 24, 2011 Opozori Objavljeno September 24, 2011 Pozdrauljeni. Sem nou na forumu tako da se že v naprej opravicujem ce bom kje kiksnil. Sam imam apn6. trenutno je gor original cilinder, nižana glava in lipnik. dodal bom še 5 prestavo. imam pa še eno mašino na kateri je lamo cilinder brušen na 39.5 (takšnega sem že dobil). zanima pa me kakšen fergazer bi potreboval in kako je s kolenom zanj. Hvala!
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se