motorinček Objavljeno Oktober 24, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2011 a je kakšna razlika če bi dal l bat 38 fi. imam pa tomos alpino z alu cilindrom. gor pa imam lipnik izpuh ter 15 zobnik ??
Roky994 Objavljeno Oktober 24, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2011 a je kakšna razlika če bi dal l bat 38 fi. imam pa tomos alpino z alu cilindrom. gor pa imam lipnik izpuh ter 15 zobnik ?? A zdej imaš original bat ? Jaz tega nebi naredil. Pridobil boš na kompresiji, bat pa se bo bolj obrabljal kot sicer (zaradi L obročka). Po mojem mnenju bi se bolj splačalo nižanje glave cilindra.
BRANE Objavljeno Oktober 24, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2011 najprej tisto koleno ki se podaljša v cev in konča z zavarjeno šipko v avspuhu reši: prereži ga na pol podolgem do kolena tako, da ostane šipka gor, ostalo stran vrži. in bat z L obročkom zelo pomaga. če imaš star ciliner z robom od starih batnih obročkov pa raje pusti. in res najprej reši tisti originalen afspuh, za božjo voljo!!!
Roky994 Objavljeno Oktober 25, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 25, 2011 najprej tisto koleno ki se podaljša v cev in konča z zavarjeno šipko v avspuhu reši: prereži ga na pol podolgem do kolena tako, da ostane šipka gor, ostalo stran vrži. in bat z L obročkom zelo pomaga. če imaš star ciliner z robom od starih batnih obročkov pa raje pusti. in res najprej reši tisti originalen afspuh, za božjo voljo!!! Sej je napisu da ma Lipnika ?
motorinček Objavljeno Oktober 26, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 26, 2011 ja imam lipnika, pa 15 tobnik vspredaj. Imam pa aluminjast cilinder ( tomos alpino ) in je original fi. Zdaj me pa zanima ubistvu karkoli, ki bi povečalo hitrost? Zato se mi je zdelo najbol primerno da dam l bat notr? sam nebi nič brusil cilindra al pa nižal glave. Če bi se dalo še kakoli narediti za dodaten kilometer bi zelo rad slišal kaj ??
Zivnorc Objavljeno Oktober 26, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 26, 2011 Živijo fantje... ...sem zašel na to temo, pa obujam spomine pred 20-25 leti, ko smo šravfali tomose, 4-ke, pa 6-ke, 14-ke, 15-ke, BT-je, elektronike 90, pa MZ, pa ČZ..... Lepo, da se to še dela, s tem dobite vsaj malo predstave o tehniki , ki vas pelje na okoli... Tudi sam sem nabrusil APN 6, da je šel okoli 100 km/h, gor sem pa namontiral "lamo" cilinder, L bat 42 mm, zbrusil kanale, Dell'orto 19mm uplinjač, reso avspuh.. Kaj sem hotel povedati: MOTORINČEK: Alu cilindra se ne da brusiti, to lahko samo narediš s cilindrom iz sive litine., pa še to samo 1, 2 in 3 brušenje, za 42 mm ni preveč priporočljivo, ker se cilinder začne pregrevati, ker ima pretanko steno. A je kdo že probal namontirati membranski uplinjač na Tomosa? Zakaj? ker ima igle za nastavljanje "H" in "L", lastno pumpo za bencin..., je majhen in ga lahko stlačiš k cilindru. Potrebno bi bilo samo narediti impulzni vod do uplinjača.
Roky994 Objavljeno Oktober 26, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 26, 2011 Živijo fantje... ...sem zašel na to temo, pa obujam spomine pred 20-25 leti, ko smo šravfali tomose, 4-ke, pa 6-ke, 14-ke, 15-ke, BT-je, elektronike 90, pa MZ, pa ČZ..... Lepo, da se to še dela, s tem dobite vsaj malo predstave o tehniki , ki vas pelje na okoli... Tudi sam sem nabrusil APN 6, da je šel okoli 100 km/h, gor sem pa namontiral "lamo" cilinder, L bat 42 mm, zbrusil kanale, Dell'orto 19mm uplinjač, reso avspuh.. Kaj sem hotel povedati: MOTORINČEK: Alu cilindra se ne da brusiti, to lahko samo narediš s cilindrom iz sive litine., pa še to samo 1, 2 in 3 brušenje, za 42 mm ni preveč priporočljivo, ker se cilinder začne pregrevati, ker ima pretanko steno. A je kdo že probal namontirati membranski uplinjač na Tomosa? Zakaj? ker ima igle za nastavljanje "H" in "L", lastno pumpo za bencin..., je majhen in ga lahko stlačiš k cilindru. Potrebno bi bilo samo narediti impulzni vod do uplinjača. Da se ga že brusiti a je popolnoma nesmiselno, saj novi nikasilni premaz stane kar veliko, poleg tega pa je najbolj vzdržljiv in učinkovit cilinder na 38mm tako kot si sam povedal. Sam imam tudi APN6, orginal cilinder, ki pa je napiljen na kote odpiranja: izp. kanal: 179, pretočni: mislim da okoli 130 in pa sesalni kanal na okoli 150 stopinj. Motor sem sestavil skupaj, nisem pa ga še vžgal saj ni časa (šola pa to ). Potem je gor 17,5mm Dell'orto in pa dela se "homemade" izpuh za točno te mere. Prenosi pa so 13-34. Pričakujem da bo zadeva letela okoli 90km/h kar ni tako malo za APN cilinder. Če vas kaj več zanima pa se včlanite na www.mopedist.si, je gor veliko stvari o mopedih in "tuningu" le teh. Lp
Zivnorc Objavljeno Oktober 27, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2011 ...ja , včasih se je alu cilindre "hardkromalo", pa potem honalo... pa je bilo to feeeejst drago. Zdej pa je notranji trdi nanos "nikasil", ki ga zna narediti samo kaka firma ali dve , vse ostalo je šmorn... se zna "olupit" ( tko kot včasih hardkrom). Kaj pa "blajerce"? A obstajajo v današnjih cajtih kaki boljši ležaji pa sorniki kot včasih, al je treba tudi zdaj to menjat 2x tedensko?
motorinček Objavljeno Oktober 28, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2011 saj jast gst ga nibi brusil dau bi samo l bat notr original fi , no če se splača seveda? drugače pa ne vem. a bi kaj pomagalo če zamenjam fergazer. ( zdaj dellorto 14-14 sha, na dellorto 16-16 sha ).
Roky994 Objavljeno Oktober 28, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2011 saj jast gst ga nibi brusil dau bi samo l bat notr original fi , no če se splača seveda? drugače pa ne vem. a bi kaj pomagalo če zamenjam fergazer. ( zdaj dellorto 14-14 sha, na dellorto 16-16 sha ). Jaz sem ti rekel, da ga nebi menjal, poznam ker je razlika premala glede na to da se bo cilinder bolj obrabljal. Lahko pa daš če želiš. Večji uplinjač pa ti nebo pomagal čisto nič, ker imaš originalne kanale. Za kaj več bi bilo potrebno piliti kanale, nižati glavo, potem pa bi se že splačalo dat L bat ter večji uplinjač. @Zivnorc, če imaš dobro "blajerco", brez lufta drži kar dolgo. Meni je nedolgo nazaj lih "blajrca" zaribala ker je imela luft. Se pa dobijo nove CKR gredi, ki so kar dobr + dobri ležaji (SKF...) pa mora zadeva laufat... In seveda je boljša 12 sorna gred.
Zivnorc Objavljeno Oktober 28, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2011 ..sem enkrat naredil predelavo "blajerce". Dobil sem zlomljeno gred od TOMOS elektronika 90, pa sem vzel od tam ojnico pa spodnji sornik, originalno gred (vztrajnike) od APN sem pa zožal za toliko, kolikor je bila širša ojnica od E-90, sornik pobrusil na obeh straneh, da je šla v v stare luknje od APN...pa sprešal skupaj.... aja pa skrajšal in zašvasal sem ojnico , da je bila toliko dolga kot od APN. Stvar je delala! ...sicer ta mašina še vedno nekje obstaja pr mojmu prijatlu, tko da ne morem povedat, koliko bi (je) realno dolgo časa laufalo...
motorinček Objavljeno November 2, 2011 Opozori Objavljeno November 2, 2011 imam namen predelati starega tomos apn 6. Kupil sem že lamo cilinder. in me zanima kateri fergazer bi se z njim najbolje odnesel? me pa zanima tudi kateri bat se da not. kateri je najbolj vzdržljiv? in ali se pojavijo kašni problemi ko se iz 38 fi poveča na 42??
Roky994 Objavljeno November 2, 2011 Opozori Objavljeno November 2, 2011 (popravljeno) imam namen predelati starega tomos apn 6. Kupil sem že lamo cilinder. in me zanima kateri fergazer bi se z njim najbolje odnesel? me pa zanima tudi kateri bat se da not. kateri je najbolj vzdržljiv? in ali se pojavijo kašni problemi ko se iz 38 fi poveča na 42?? Če si kupil novega je potrebno odrezati nekaj reber, da paše pod prisilca, potem je potrebno predelati "vrat" cilindra tako da sede v bloke (mislim da se postruži 2mm), potem je priporočljivo, če hočš da bo kej od njega da se ga za 1,8mm postruži od vrha in podloži za 1mm. Tako pride bat do vrha (večja kompresija) in pa koti odpiranja se malo povečajo. Potem je pa potrebno narediti novo koleno za uplinjač, ker je vsisna prirobnica večja kot pri orginal apn cilindru (razmak lukenj za "pršravfat"). Pa izpušna prirobnica je tut mislm da drugačna tko da bo treba še koleno izpuha predelat.... Glede uplinjača bi bil najbolj primeren Dell'orto 19mm ali pa Bing 18, slednjega je malo težje nastaviti optimalno... Problema z 42 fi ni, ker je že orginal lamo narjen zato ane, hlajenje pa bo tudi ok če ga boš spravil pod prisilca. Bo pa veliko več navora kot pri original cilindru. Priporočen pa je tudi izpuh ki deluje na nižjih obratih, tako kot tudi sam LAMO cilinder. Kar pomeni nek Lipnik, ne pa MF Cobra al pa MF3... Aja pa še glede bata, najboljša sta Konig (elko) in pa Vertex, samo sta nekoliko dražja in jih boš težje dobil. Tako da bo tudi Meteor vredu, samo ne kupuj Ambike in pa Sukokija. Popravljeno November 2, 2011. Popravil Roky994 kiki89 1
motorinček Objavljeno November 2, 2011 Opozori Objavljeno November 2, 2011 aha hvala. sem tako ali tako mislil kupiti bt lipnika. a se da lahko lamota kam predelati?? da se sam nebi zajebaval s tem. Potem bi pa v motor vgradil še 5 prestavo. Mislim da bi to moralo nekam it??
Roky994 Objavljeno November 2, 2011 Opozori Objavljeno November 2, 2011 aha hvala. sem tako ali tako mislil kupiti bt lipnika. a se da lahko lamota kam predelati?? da se sam nebi zajebaval s tem. Potem bi pa v motor vgradil še 5 prestavo. Mislim da bi to moralo nekam it?? Če boš naredil tako kot sem rekel bi moglo kr lepo it, 80-90km/h (realnih) ti ne uide.
Zivnorc Objavljeno November 3, 2011 Opozori Objavljeno November 3, 2011 aha hvala. sem tako ali tako mislil kupiti bt lipnika. a se da lahko lamota kam predelati?? da se sam nebi zajebaval s tem. Potem bi pa v motor vgradil še 5 prestavo. Mislim da bi to moralo nekam it?? ...glej, lamota nimaš kaj dosti predelavati... nekoga rabiš, da ti postruži "vrat" na cilindru, tista hladilna rebra cilindra, ki so malo prevelika, da bi jih dal pod pokrov za prisilno hlajenje boš pa mende že sam z malo domišljije s fleksarco pobrusil. ...malo pa po malo, ni hudič, da enkrat ne bo lepo gor pasal... Za lipnika me pa če hočeš , kontaktiraj, ker sva z njim dobra prijatelja, pa ga vprašam, če ima morda že izpuh s prirobnico, ki paše na lamo cilinder....
motorinček Objavljeno November 3, 2011 Opozori Objavljeno November 3, 2011 uredu zmenjeno te bom kontaktiral ko bom v fazi da bo že avspuh gor za dat. ( problem je samo da to kar dosti stane in jast nimam dosti denarja ) kaj češ pa pričakovat saj sem star komaj 15
mrolt Objavljeno November 6, 2011 Opozori Objavljeno November 6, 2011 imama predelan apn 6, vse lepo in prav vendar se zalomi pri zobnikih,.. rabil bi trpežnejše zobnike, če bi mi lahko kdo svetoval ..
kiki89 Objavljeno November 6, 2011 Opozori Objavljeno November 6, 2011 kupi si motor ki bo narejen za tvoje potrebe
motorinček Objavljeno November 7, 2011 Opozori Objavljeno November 7, 2011 sem nekaj slišal da ima moj tomos alpino ugrajeno serijsko blokado. Vem da je blokada v avspuhu (zamenjal za lipnik) drugače pa ne vem kje bi se lahko nahajala blokada??
kiki89 Objavljeno November 7, 2011 Opozori Objavljeno November 7, 2011 zakaj apn6 ko se fjst zagreje ne užiga v prvo kot mrzu?
kiki89 Objavljeno November 7, 2011 Opozori Objavljeno November 7, 2011 če bote rekl svečka, kako naj vem katera je primerna
Zok Objavljeno November 8, 2011 Opozori Objavljeno November 8, 2011 zakaj apn6 ko se fjst zagreje ne užiga v prvo kot mrzu? zracni filter menjaj.
kiki89 Objavljeno November 8, 2011 Opozori Objavljeno November 8, 2011 nebi hvala, kaka druga ideja še?
trojan69 Objavljeno November 8, 2011 Opozori Objavljeno November 8, 2011 nebi hvala? jao ...jst tud nebi menju sesutga ventila, ampak ga bom moru, če bom hotu, da mašina dela hehe Ok zdej pa resno-verjetn dobi preveč bencina. Tko da poglej filter kot je blo rečeno (spuci oz. zamenji), poglej če ni ni prevelika diza itd...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se