Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Pomoje niso... Vprađaj na kakem moped forumu-tam bodo 100% vedeli

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Imam problem na APN 6. Letos spomladi sem moped potegnil iz lope, ga vžgal v prvo in se peljal. Šel je dokaj dobro. Potem čez kakšen teden ga zopet zaženem, pa nekako izgubi moč. Spravim se nad elektriko in malo prestavljam vžig. Po tistem mi moped nikakor ne vžge več na zaganjač (zmeraj potisk), med vožnjo deluje dokaj dobro. Zamenjal sem že kondenzator in platine, očistil vplinjač, pregledal cilninder (brez risa, batni obročki dobri). Torej kaj gre lahko še narobe?

Objavljeno

Kakšen semering? Lahko ti je "spustilo" kakšno tesnilo.

lp

Franc

Objavljeno

Kakšen semering? Lahko ti je "spustilo" kakšno tesnilo.

lp

Franc

Tesnilo na cilindru?

Objavljeno

Aja tudi kompresija je odlična, oz. celo premočna saj starter z roko zelo težko zaženeš.

Objavljeno

bom pa še tukaj vprašal ker vidim da je kar veliko majstrov gor. Zanima pa me ali je treba za aluminjast cilinder kupiti poseben bat? in seveda ker hočem kupiti L bat me zanima kje bi se dobili vertexi ali elkoti ( konig ) ker vem da os te najboljši,

Objavljeno

Tesnilo na cilindru?

Med cilindrom in motorjem. Ali pa "sredinsko" tesnilo na motorju (če tesnilo dobro ne tesni zgublja podtlak/pritisk in potem ne vžiga, dela pa na visokih obrati, vsaj meni je tako nagajal, problem pa je bil malenkost poškodovan spoj obeh polovic motorja) .

lp

Franc

Objavljeno

..lej LooLek..

.. če se ne spoznaš preveč na te zadeve, to raje prepusti nekomu, ki je to že počel. Ni treba da je strokovnjak, samo da zna pošravfat Tomosa.

Če si menjal kondenzator: o.k..... verjamem, da si ga pravilnio zmontiral..

..če si menjal platine: si mogoče nastavil pravi kot vžiga? Plošča elektrike Tomosa ima 3 ovalne luknje, na katere je privijačena na ohišje motorja in s sukanjem plošče nastavljaš kot vžiga... pogojeno je sevede tudi od same platine.. tako, da moraš najprej nastaviti rego platine....itd...itd...

....potem dize uplinjača.... itd..itd...

...jebenti... pa se še mal spomnim po 25-30ih letih, ko smo šravfali mopede.... ;)

Objavljeno

Glej na te stvari se dosti spoznam, sem tudi dosti pošraufal tega tomoska, ampak tu pa ne vem več kaj in kako. Problem je tudi, ker ti. strokonjakov za mopedov ni več veliko :/

Objavljeno

..hmm.. kolikor se še spomnim iz "mladosti"... je moped začel zgubljati moč, če se je pregreval. To pa pomeni preveč predvžiga... prevelika kompresija... nezadostno hlajenje (.... polomljena rebra plastične vetrnice...)... neprava toplotna vrednost svečke....

... ker če bi bilo kaj drugega okoli štroma bi ali ne bi delalo, ali pa bi cukalo, če bi kaj prebijalo.....

Objavljeno

S predvžigom sem se ukvarjal 2 dni, obračal v vse smeri, ni razlike.

Kompresija je po mojem mnenju prevelika, kako to odpravim?

Hlajenje je odlično, nova vetrnica.

Svečk preskusil več, sedaj uporabljam eno iz delujočega mopeda.

Dokler nisem zamenjal kondenzatorja mi je tudi "sekalo" ven. Zdaj sem to odpravil, motor gre dobro, ampak na zaganjač ga je nemogoče vžgati.

Objavljeno

Kompresija je po mojem mnenju prevelika, kako to odpravim?

Daj še eno tesnilo ali pa zamenjaj glavo z originalno (8-9€, z orig. kompresija ne more biti prevelika. Če ti gre potem "na trdo" ti nekam drgne, poglej če ti tuljave ne drgnejo po magnetu, ali če ima magnet "luft"- slabi ležaji) .

Pregrevanje lahko povzroča premajhna ali pa zamašena diza (pa če ventilator dela al ne) .

Probi še tole: odvij svečko, kapni par kapljic mešanice direktno v cilinder, nežno "stopi" na zaganjač, da gre bat 2-3x gor-dol, privij svečko in poskusi vžgati, če bo vžgal je nekaj narobe z vplinjačem.

lp

Franc

Objavljeno (popravljeno)

... kako pa veš da je prevelika kompresija?

....prej sem se izrazi malce narobe, ko sem rekel, da je prevelika "kompresija".. "kompresija" mora biti čimboljša... to pomeni, da čim manj prepušča mimo batnih obročkov.

Preveliko je lahko kompresijsko razmerje. Zdaj ne vem, koliko je visok rob pri originalni glavi, pa mislim, da ga je okoli 1,5mm. Če tega roba ni, pomeni, da je glava znižana in s tem povečano kompresijsko razmerje. Načeloma naj bi to povečalo moč motorja, vendar pa je to povezano z večimi dejavniki, ki jih je treba narediti pri friziranju mopeda. Večkrat nižanje glave škodi kot koristi, ker se motor pregreva in stolče ležaje ojnice.

Če je glava znižana, poskusi najprej da dodaš dodatno tesnilo med glavo in cilindrom....pa probaj....

PA PREVERI RAZMAK KONTAKTOV PRI ODPRTIH PLATINAH!

Z nepravilnim razmakom lahko toliko vplivaš na kot predvžiga, da je območje nastavljanja že izven meja, kje vžig mora biti.

Če se prav spomnim, morajo biti platine razmaknjene 0,6mm, kot predvžiga pa 1,6mm pred GMT.... PREVERI TE PODATKE!! to se medlo spominjam izpred 25-30 let.....

Popravljeno . Popravil Zivnorc
Objavljeno (popravljeno)

Če se prav spomnim, morajo biti platine razmaknjene 0,6mm, kot predvžiga pa 1,6mm pred GMT.... PREVERI TE PODATKE!! to se medlo spominjam izpred 25-30 let.....

0,45 in 1,5mm pred Gmt.Ampak vžgat bi moral tudi če je vse skupaj zelo na približno (toliko da odpre platine in da je plata nekje "na sredini") .

lp

Franc

Popravljeno . Popravil franc
Objavljeno

0,45 in 1,5mm pred Gmt.Ampak vžgat bi moral tudi če je vse skupaj zelo na približno (toliko da odpre platine in da je plata nekje "na sredini") .

lp

Franc

.. no vidiš... ;)

Objavljeno

Daj še eno tesnilo ali pa zamenjaj glavo z originalno (8-9€, z orig. kompresija ne more biti prevelika. Če ti gre potem "na trdo" ti nekam drgne, poglej če ti tuljave ne drgnejo po magnetu, ali če ima magnet "luft"- slabi ležaji) .

Pregrevanje lahko povzroča premajhna ali pa zamašena diza (pa če ventilator dela al ne) .

Probi še tole: odvij svečko, kapni par kapljic mešanice direktno v cilinder, nežno "stopi" na zaganjač, da gre bat 2-3x gor-dol, privij svečko in poskusi vžgati, če bo vžgal je nekaj narobe z vplinjačem.

lp

Franc

Glava je originalna, ni nič nižana ali kaj podobnega.

Tuljave mi ne drgnejo.

Kako preverim če ima magnet luft, katere ležaje to misliš?

Diza je pomojem pravilna (64), saj mi v primeru manjše ali večje motor ne gre najboljše.

Platine sem nastavil na 0,45mm, predvžig pa sem prestavljal sem in tja pa zadeve ne morem nastavit.

Zdaj bom poskusil trik z bencinom v cilinder, ali pa res mogoče tisti ležaji. Bratranec mi pravi, da bi vzrok lahko bila oslabljena ojnica (luft), čeprav se meni ne zdi še tako slaba, glede na to, da nekaterim prav ropota, ko se peljejo :D Ima ojnica sploh veze s tem?

Objavljeno

Magneta ni zasukalo.

Je lahko kakšna povezava s tem, da bi bilo možno, da je med zimo zmrznilo olje (sicer ne verjamem, vendar vseeno vprašam)?

Objavljeno

Glava je originalna, ni nič nižana ali kaj podobnega.

Tuljave mi ne drgnejo.

Kako preverim če ima magnet luft, katere ležaje to misliš?

Diza je pomojem pravilna (64), saj mi v primeru manjše ali večje motor ne gre najboljše.

Platine sem nastavil na 0,45mm, predvžig pa sem prestavljal sem in tja pa zadeve ne morem nastavit.

Zdaj bom poskusil trik z bencinom v cilinder, ali pa res mogoče tisti ležaji. Bratranec mi pravi, da bi vzrok lahko bila oslabljena ojnica (luft), čeprav se meni ne zdi še tako slaba, glede na to, da nekaterim prav ropota, ko se peljejo :D Ima ojnica sploh veze s tem?

Mislil sem ležaje na glavni gredi (blajerci) , če so slabi (zelo slabi) se čuti na magnetu (magnet gre za malenkost gor-dol ali levo- desno) .

Luft na ojnici je lahko razlog za to, če je tako slaba se bo zelo hitro razletela (to pa bodo dodatni stroški) .

Dize so medeninaste in se lahko zgodi da oksidira, s tem pa se "spremeni velikost" .

Da bi zmrznjeno olje povzročilo težave (razen dokler je zmrznjeno) , še nisem slišal (ampak možno je pa vse) .

lp

Franc

Objavljeno

Magnet ne gre gor in dol.

Glede blajerce sem že napisal, da tako slaba ni, mogoče ima malo lufta, nič drastičnega.

Diz sem preskusil več.

Gre se pa za motorček z 40L batom, če je mogoče pomembno.

Objavljeno

...če je APN povrtan na 40 še niti ni panike.. pri 42 se pa zna že pregrevat, ker je pretanka stena cilindra..

Objavljeno

...če je APN povrtan na 40 še niti ni panike.. pri 42 se pa zna že pregrevat, ker je pretanka stena cilindra..

Saj pravim, zato mi je vse skupaj zelo čudno. Res bi potreboval enega dobrega mehanika, da bi mi lahko razložil v čem je problem. Poskusil bom tudi dobiti elektronski štrom, zamenjal bom vplinjač, potem bom videl kako in kaj.

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

zdravo jst sm pa novi član in me zanima preit sm meu na tomos apn od apn cilinder fi4o in elko 40 pa delorto 12/12 oz 14/14 ima motor tudi štrom brez kond.. verjetno od kazga ctxa in motor je šou zlo dobr a zdaj sm namontiral od atxa org 38 cilinder pa 38 elko pa dau delorto fergazer isti ko sm ga prejt na od apn cilindro meu pa negre zdaj 30 km/h pa pregreva se ... hvala za odgovor

Objavljeno

imam pa tudu problem z drugo apn6 ima original fi 38 pa navadn bat 38 pa cilinder nima risa .bat ma nove obročke .. motor ima elektriko sm pa dau fergazer delorko 12/12 oz 14/14 in ne vzge motor sam zaliva svečko

Objavljeno

zdravo jst sm pa novi član in me zanima preit sm meu na tomos apn od apn cilinder fi4o in elko 40 pa delorto 12/12 oz 14/14 ima motor tudi štrom brez kond.. verjetno od kazga ctxa in motor je šou zlo dobr a zdaj sm namontiral od atxa org 38 cilinder pa 38 elko pa dau delorto fergazer isti ko sm ga prejt na od apn cilindro meu pa negre zdaj 30 km/h pa pregreva se ... hvala za odgovor

Možno, da je prerevna mešanca. Poglej barvo svečke. Cilinder je OK? NIpregre, zariban (poglej če je kaka risa oz. če je valj modrikaste barve).

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!