Fantocci Objavljeno Avgust 11, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2013 Tudi jaz mislim, da v trenutni Yamahini ponudbi manjka nekaj v smislu Versysa. XT660X je prerobata (če se voziš 90% po asfaltu) nakedov sem se pa naveličal. Hočem nekaj s šajbo spredaj, da izgleda podobno kot Versys, pa z Yamahino kvaliteto, s katero mam zelo dobre izkušnje.
Buzdovan Objavljeno Avgust 11, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2013 Tudi jaz mislim, da v trenutni Yamahini ponudbi manjka nekaj v smislu Versysa. XT660X je prerobata (če se voziš 90% po asfaltu) nakedov sem se pa naveličal. Hočem nekaj s šajbo spredaj, da izgleda podobno kot Versys, pa z Yamahino kvaliteto, s katero mam zelo dobre izkušnje. Meni je popolnoma nerazumljivo, da so tovarne pri nekaterih modelih opustile S verzije (z poloklepom) in izdelujejo samo golo (npr. Hornetka, Z 750, GSR)., stroski izdelave se z oklepom so minimalni. Pa tudi pri barvnih paletah so postali zelo skromni.
TakeALookAround Objavljeno Avgust 11, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2013 Snecerju bi TDMka verjetno pila manj kot 4,5 ker lepo vozi... Kmet2 in Robson 2
Snečer Objavljeno Avgust 12, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2013 Verjetno, samo ne vem, kaj bi se mi moralo zgoditi, da bi jo vozil
Snečer Objavljeno Avgust 12, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2013 Tale Kawasaki je iz tistih časov kot TDMka in bi ga raje imel. Do leta 1996 so ga delali, ko je bila tdmka že dolgo na trgu. http://en.wikipedia.org/wiki/Kawasaki_GPZ900R Lepo 900 kubični, še sedež ima podoben kot TDMka, spredaj "enako" vzmetenje. Tu nekje, razen da je GPZ precej zmogljivejši. DAMI34 in TakeALookAround 2
TakeALookAround Objavljeno Avgust 12, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2013 Skoda,da se potlej na Versysu matras
Snečer Objavljeno Avgust 12, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2013 Saj si verjetno razumel, da je bil moj post bolj "informativen". Se pa nič ne matram na versysu, ker povsem zadovoljuje moje moto potrebe in je zame še preveč zmogljiv. Napram er6 sem si zaželel malo več udobja in tega sem tudi dobil Precej bolj sta mi važna cilj in cesta kot "pristna" moto izkušnja s kolenom, zdrsom, wheelijem, racingom itd. Edino kar v prometu od teh objestnih zadev uporabljam, je "pole position" pri semaforju. Za večino motosvetovcev pa seveda ne pride v poštev, ker tu srečamo same Rossijeve inštruktorje Kiri, Efendi, 25cm in 2 others 5
Snečer Objavljeno Avgust 30, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2013 Pri blizu 10k km in uporabi PDL spreja me je zanimalo stanje svinjarije na sprednjem verižniku. Da sem prišel poleg sem moral malo odviti cevno zaščito motorja. Stanje pa presenetljivo čisto, malo sem samo potegnil s krpo in praktično nikjer masti. Pa sem vozil tudi precej po pesku ipd. Pri drugih sprejih je bila vedno velika svinjarija. PDL, ni drugega Kmet2 1
Kmet2 Objavljeno Avgust 30, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2013 Tud jaz sem ga začel uporabljat,ne boš vrjel,po tvojem nasvetu TakeALookAround 1
Snečer Objavljeno Avgust 30, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2013 Tud jaz sem ga začel uporabljat,ne boš vrjel,po tvojem nasvetu Made in Germany
HyperJack Objavljeno Avgust 30, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2013 Pri blizu 10k km in uporabi PDL spreja me je zanimalo stanje svinjarije na sprednjem verižniku. Da sem prišel poleg sem moral malo odviti cevno zaščito motorja. Stanje pa presenetljivo čisto, malo sem samo potegnil s krpo in praktično nikjer masti. Pa sem vozil tudi precej po pesku ipd. Pri drugih sprejih je bila vedno velika svinjarija. PDL, ni drugega Snecer, pa si gledal kako se je izkazal PDL na testu? sej boljše da ne, ga skoraj ne najdeš, je čisto na koncu...toliko o kvaliteti, sej potem če začneš razmišljet, smrdi podobno kot WD40, ko pošpricaš izgleda kot WD40, se mi zdi, da je tale PDL bolj za čistit ketno....Sej vsi ga hvalijo, na podlagi tega, da ga ne meče po feltni, da se ketna sveti, sam se je kdo vprašal, če ta lepota opravlja funkcijo? Sem po eni sezoni PDL.ja prešaltal na drug sprej... lp Buzdovan 1
Snečer Objavljeno Avgust 31, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2013 Videl teste, vendar so različni, v nekaterih pa so ga hvalili. Uporabljam ga 3. sezono in zadeva maže. Drugače pa ketna se ne sveti, na moji fotki je očiščena pred npr. 500km. Vožnja po prahu, makadamu ipd. prav tako umažeta verigo in se prime gor svinjarija, pri normalni suhi ali mokri vožnji pa ne. Boš rekel, da ko si ga uporabljal, ni opravljal svoje funkcije in mazal?
Kmet2 Objavljeno Avgust 31, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2013 Snecer, pa si gledal kako se je izkazal PDL na testu? sej boljše da ne, ga skoraj ne najdeš, je čisto na koncu...toliko o kvaliteti, sej potem če začneš razmišljet, smrdi podobno kot WD40, ko pošpricaš izgleda kot WD40, se mi zdi, da je tale PDL bolj za čistit ketno....Sej vsi ga hvalijo, na podlagi tega, da ga ne meče po feltni, da se ketna sveti, sam se je kdo vprašal, če ta lepota opravlja funkcijo? Sem po eni sezoni PDL.ja prešaltal na drug sprej... lp Če na dvovalniku naredi verižni set 25kkm,zame opravlja funkcijo!
TakeALookAround Objavljeno Avgust 31, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2013 Kaj ce ketne ne pucas sploh?
Snečer Objavljeno September 1, 2013 Opozori Objavljeno September 1, 2013 Glavno da mažeš, ampak če te kje ujame blato ipd. da se svinjarija zalepi gor, potem jo samodejno očistiš.
Cartman Objavljeno September 1, 2013 Opozori Objavljeno September 1, 2013 Snecer, tole ima zavore na nivoju slabega gorskega kolesa. Ce si ga mal pozgeckal je skoz auspuha vrgel okrog 11l/100Km. V kolonah mu je zelo vroce, okretmost na nivoju Jadrolinjinga trajekta. Edino kar je res fajn, je koncna. Suvereno 250. Ko bo spet na cesti, si vablen na test Kmet2 in OldSchool Kawi 2
HyperJack Objavljeno September 1, 2013 Opozori Objavljeno September 1, 2013 (popravljeno) Če na dvovalniku naredi verižni set 25kkm,zame opravlja funkcijo! brez mazanja ketna na dvovalniku zdrži 30kkm+, ob nebrutalnih izpadih, do moči cirka agregatov 80hp. Grem stavit, da na versisu zdrži 30kkm, brez da jo podmažeš. Je pa tale tvoj odgovor stvar debate, tako kot hvaljenje PDL.ja, lahko naredimo piknik debatiramo cel dan, pa zadevi ne bomo prišli do dna Popravljeno September 1, 2013. Popravil HyperJack
DAMI34 Objavljeno September 1, 2013 Opozori Objavljeno September 1, 2013 Snecer, pa si gledal kako se je izkazal PDL na testu? sej boljše da ne, ga skoraj ne najdeš, je čisto na koncu...toliko o kvaliteti, sej potem če začneš razmišljet, smrdi podobno kot WD40, ko pošpricaš izgleda kot WD40, se mi zdi, da je tale PDL bolj za čistit ketno....Sej vsi ga hvalijo, na podlagi tega, da ga ne meče po feltni, da se ketna sveti, sam se je kdo vprašal, če ta lepota opravlja funkcijo? Sem po eni sezoni PDL.ja prešaltal na drug sprej... lp niti ene pixne nism porabu, mi ne odgovarja, vedno je slišati da je suha veriga, pol pa stalno neki šlataš a je al ni....ostajam na običajnih sprejih, kdor maže ne greši. To je moje mnenje, možno da je PDL čist ok. Če na dvovalniku naredi verižni set 25kkm,zame opravlja funkcijo! to je pa premalo, ima da naredi 40000kkm, potem je ok. HyperJack 1
Snečer Objavljeno September 1, 2013 Opozori Objavljeno September 1, 2013 Na er6 sem moral pr 24k km menjati ketno kljub mazanju. Brez mazanja po kakšnem resnem dežju rjavi, členi postanejo trdi itd. Govorim o tej zunanji ketni, ne o notranji Ne gre pa za hvaljenje PDLja, ampak za ugotovitve po predhodni uporabi drugih priznanih sprejev.
DAMI34 Objavljeno September 1, 2013 Opozori Objavljeno September 1, 2013 Na er6 sem moral pr 24k km menjati ketno kljub mazanju. Brez mazanja po kakšnem resnem dežju rjavi, členi postanejo trdi itd. Govorim o tej zunanji ketni, ne o notranji Ne gre pa za hvaljenje PDLja, ampak za ugotovitve po predhodni uporabi drugih priznanih sprejev. Ne vem kako verigo ma ER, vendar na Z1000 prevoženih olala po dežju kmju, menjana na 35.000 pa je serviser rekel, da bi zihr nardila še 10000km in da sm brezveze menjal....da ne govorim, da se več kot 50% vozim v dvoje, brez šparanja (no po zadnji lih ne) pa še kup makedama včasih pade. Koluikor vem ma Maus tudi še original pa preko 42000km. Edino kar delam, redno mažem in na 4-5 kkm čistim.
Snečer Objavljeno September 1, 2013 Opozori Objavljeno September 1, 2013 er6 je imel najslabšo d.i.d verigo in sicer VX, ki se je hitro raztegnila, cukajoči dvovaljnik dela svoje Plus, da je veriga 520. Ti imaš zagotovo 525, torej večjo+miren 4valjnik. Po zamenjavi za najmočnejšo ZVMX pri kakšnih 14k km ni bilo ne duha ne sluha o kakršnikoli "obrabi" v tej smeri.
DAMI34 Objavljeno September 1, 2013 Opozori Objavljeno September 1, 2013 er6 je imel najslabšo d.i.d verigo in sicer VX, ki se je hitro raztegnila, cukajoči dvovaljnik dela svoje Plus, da je veriga 520. Ti imaš zagotovo 525, torej večjo+miren 4valjnik. Po zamenjavi za najmočnejšo ZVMX pri kakšnih 14k km ni bilo ne duha ne sluha o kakršnikoli "obrabi" v tej smeri. isto sm meu O ring 252
Snečer Objavljeno September 1, 2013 Opozori Objavljeno September 1, 2013 525 ja, na er6 pa 520. Razlika.
DAMI34 Objavljeno September 1, 2013 Opozori Objavljeno September 1, 2013 kaj pa vem, en ma 140 drugi pa 80 konjičev...ravno take razlike ni
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se