Skoči na vsebino

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)


batzajla
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

Res je, ampak za pravo enduro še ni moj čas...kasneje, ko se zaposlim, ustalim sezidam garažo, takrat pa kaj bolj resnega.

razočaraj Snečija :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

razočaraj Snečija :yea1:

 

S čim, s tem, da ne bom dal nikol 120€ za vtičnico+rele, al to, da bom kupil BMW.ja? Zdej ker bojo nove ploščice v garaži, dvomim da bom dal BMW.ja not, tam skoz nekaj pušča, morda kakšnega triumpha :P, pustite se presenetiti. Al pa eno u iber rdečo multistrado :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S čim, s tem, da ne bom dal nikol 120€ za vtičnico+rele, al to, da bom kupil BMW.ja? Zdej ker bojo nove ploščice v garaži, dvomim da bom dal BMW.ja not, tam skoz nekaj pušča, morda kakšnega triumpha :P, pustite se presenetiti. Al pa eno u iber rdečo multistrado :D

Multistrada :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Multistrada pa enduriranje :eek:s težkim srcem povem ,ampak za ta namen je pa definitivno bolj primeren Versys :yes:

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi voda mu ni prišla do živega :)

 

 

Pač s pravimi gumami se da tudi precej mimo asfalta vozit. Da pa kupiš samo za off pa je bolje gledati za kakšnik KLR ali kle500.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pač s pravimi gumami se da tudi precej mimo asfalta vozit. Da pa kupiš samo za off pa je bolje gledati za kakšnik KLR ali kle500.

...da se marsikaj, tudi z mojo TDM-ko sem vozil skorajda povsod...makadam, trava, sneg, ...klanci pa katerih greš lahko le s terencem, ampak ni prijetno. Počepuje kot kakšna kokoška po jarkih, nizko je, ne moreš stoje peljati...pa še bi lahko našteval.

Enostavno ni to to in Versys je nekaj podobnega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, tdm je podobna zadeva, pri versysu lahko nastaviš vzmetenje spredaj in zadaj, če bi pa rad stoje vozil pa moraš menjatu stopalke.

 

Versys je cestni motor, za občasne izlete po neasfaltu pa ni težav, ni pa to enduro, vendar z manjšo predelavo je lahko tudi to.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vzmetenje lahko nastavljaš tudi pri TDM-ki, ampak to so le "jajca" kot sem preizkusil, najboljša je tovarniška nastavitev za ta motor...ne moreš spreminjati kar na klik za trenutni teren.

 

Vozil sem enduro in vem, kakšna je razlika med tema dvema motorjema, ...taka, da ne moreš kar spremeniti enega v drugega.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa ne na klik, tisto je samo za različne podlage. 

 

Za makadam ni nobenih težav ti pravim, sem ga lani veliko vozil, samo gume bi moral imeti primernejše. Za "resni" enduro, verjetno misliš kakšne sipine al kje? (ker nimam pojma kje bi se lahko sploh vozil po čistem terenu).

 

Romunija, Bosna, hard off road, tam pa itak rabiš husquarne idr. 

 

images.jpg

prava predelava

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...

prava predelava

Ja, če skoraj cel motor zamenjaš, potem je že lahko malo podoben nečemu drugemu...

..ampak še vedno ni to to, okvir, vilice, naklon, razdalje,... ki vplivajo način vožnje.

 

Zame je tudi na asfaltu enduro udobnejši od nekaj vmesnega. Za hitro cestno vožnjo je pa itak cestak.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Povej katerega imaš v mislih.

Tenere...potovalni enduro.

 

Na cesti manjka malo moči, za hard terene malo pretežak je pa izredno udoben na vseh terenih, se mi zdi nek odličen kompromis, boljši od teh vmesnih motorjev, ki so vedno bolj množični.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

poučna vodna zgodba

ajmemajko. motor za en klinc, ma drajver pa prou..

šus v čelo.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Ker ni niti Z od zime pa še dež na dež, se pač mal igram v garaži.

Predvsem uporabljam krpo in pa tole: http://www.mimovrste.com/artikel/3420367530/istilo-izpuha-autosol-bluing-remover

 

post-2849-0-72829200-1390060224_thumb.jpgpost-2849-0-92463800-1390060247_thumb.jpg

 

Pa kar gre.....

 

Popravljeno . Popravil Tedybear
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Itak da gre, jaz s purolom očistim, daš ga malo na staro plenico, potegneš in rešeno.

 

Je pa odvisno od motorja, na kakšnih zračno hlajenih krivin ne moreš več spucat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dobr ,da maš ti vodno hlajene krivine :grrr

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!