KLOVN Objavljeno Januar 5, 2014 Opozori Objavljeno Januar 5, 2014 Res je, ampak za pravo enduro še ni moj čas...kasneje, ko se zaposlim, ustalim sezidam garažo, takrat pa kaj bolj resnega. razočaraj Snečija
HyperJack Objavljeno Januar 5, 2014 Opozori Objavljeno Januar 5, 2014 razočaraj Snečija S čim, s tem, da ne bom dal nikol 120€ za vtičnico+rele, al to, da bom kupil BMW.ja? Zdej ker bojo nove ploščice v garaži, dvomim da bom dal BMW.ja not, tam skoz nekaj pušča, morda kakšnega triumpha , pustite se presenetiti. Al pa eno u iber rdečo multistrado dlicen, Kmet2, mladench in 1 other 4
KLOVN Objavljeno Januar 5, 2014 Opozori Objavljeno Januar 5, 2014 S čim, s tem, da ne bom dal nikol 120€ za vtičnico+rele, al to, da bom kupil BMW.ja? Zdej ker bojo nove ploščice v garaži, dvomim da bom dal BMW.ja not, tam skoz nekaj pušča, morda kakšnega triumpha , pustite se presenetiti. Al pa eno u iber rdečo multistrado Multistrada
Kmet2 Objavljeno Januar 6, 2014 Opozori Objavljeno Januar 6, 2014 Multistrada pa enduriranje :eek:s težkim srcem povem ,ampak za ta namen je pa definitivno bolj primeren Versys :yes: KLOVN, Cartman in DAMI34 3
dlicen Objavljeno Januar 6, 2014 Opozori Objavljeno Januar 6, 2014 Nisem nek offroader, ampak mislim, da tukaj šibki člen ni bil nujno motor.
Snečer Objavljeno Januar 6, 2014 Opozori Objavljeno Januar 6, 2014 Tudi voda mu ni prišla do živega Pač s pravimi gumami se da tudi precej mimo asfalta vozit. Da pa kupiš samo za off pa je bolje gledati za kakšnik KLR ali kle500. KLOVN 1
vandrovec Objavljeno Januar 6, 2014 Opozori Objavljeno Januar 6, 2014 Pač s pravimi gumami se da tudi precej mimo asfalta vozit. Da pa kupiš samo za off pa je bolje gledati za kakšnik KLR ali kle500. ...da se marsikaj, tudi z mojo TDM-ko sem vozil skorajda povsod...makadam, trava, sneg, ...klanci pa katerih greš lahko le s terencem, ampak ni prijetno. Počepuje kot kakšna kokoška po jarkih, nizko je, ne moreš stoje peljati...pa še bi lahko našteval. Enostavno ni to to in Versys je nekaj podobnega.
Snečer Objavljeno Januar 6, 2014 Opozori Objavljeno Januar 6, 2014 Ja, tdm je podobna zadeva, pri versysu lahko nastaviš vzmetenje spredaj in zadaj, če bi pa rad stoje vozil pa moraš menjatu stopalke. Versys je cestni motor, za občasne izlete po neasfaltu pa ni težav, ni pa to enduro, vendar z manjšo predelavo je lahko tudi to. DAMI34 1
vandrovec Objavljeno Januar 6, 2014 Opozori Objavljeno Januar 6, 2014 Vzmetenje lahko nastavljaš tudi pri TDM-ki, ampak to so le "jajca" kot sem preizkusil, najboljša je tovarniška nastavitev za ta motor...ne moreš spreminjati kar na klik za trenutni teren. Vozil sem enduro in vem, kakšna je razlika med tema dvema motorjema, ...taka, da ne moreš kar spremeniti enega v drugega. dlicen in Kmet2 2
Snečer Objavljeno Januar 6, 2014 Opozori Objavljeno Januar 6, 2014 Pa ne na klik, tisto je samo za različne podlage. Za makadam ni nobenih težav ti pravim, sem ga lani veliko vozil, samo gume bi moral imeti primernejše. Za "resni" enduro, verjetno misliš kakšne sipine al kje? (ker nimam pojma kje bi se lahko sploh vozil po čistem terenu). Romunija, Bosna, hard off road, tam pa itak rabiš husquarne idr. prava predelava
KLOVN Objavljeno Januar 6, 2014 Opozori Objavljeno Januar 6, 2014 (popravljeno) še temu pomagaj na novem motorju :grim Popravljeno Januar 6, 2014. Popravil duce749
TakeALookAround Objavljeno Januar 6, 2014 Opozori Objavljeno Januar 6, 2014 Akumulator ma zanc, kva pa. :grim DAMI34 1
vandrovec Objavljeno Januar 6, 2014 Opozori Objavljeno Januar 6, 2014 ... prava predelava Ja, če skoraj cel motor zamenjaš, potem je že lahko malo podoben nečemu drugemu... ..ampak še vedno ni to to, okvir, vilice, naklon, razdalje,... ki vplivajo način vožnje. Zame je tudi na asfaltu enduro udobnejši od nekaj vmesnega. Za hitro cestno vožnjo je pa itak cestak.
vandrovec Objavljeno Januar 6, 2014 Opozori Objavljeno Januar 6, 2014 Povej katerega imaš v mislih. Tenere...potovalni enduro. Na cesti manjka malo moči, za hard terene malo pretežak je pa izredno udoben na vseh terenih, se mi zdi nek odličen kompromis, boljši od teh vmesnih motorjev, ki so vedno bolj množični. bosa 1
Snečer Objavljeno Januar 6, 2014 Opozori Objavljeno Januar 6, 2014 660ka, ja ok in ugoden, ta res nima konkurence, če iščeš v tem rangu, dejansko nič drugega ni. vandrovec, bosa in gift 3
mato295 Objavljeno Januar 7, 2014 Opozori Objavljeno Januar 7, 2014 (popravljeno) Enovaljnik, na tem forumu pišejo, da mu cesta in dolge ture ne pašejo. http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=856913 Popravljeno Januar 7, 2014. Popravil mato295
BRANE Objavljeno Januar 7, 2014 Opozori Objavljeno Januar 7, 2014 poučna vodna zgodba ajmemajko. motor za en klinc, ma drajver pa prou.. šus v čelo. KLOVN in Kmet2 2
Snečer Objavljeno Januar 7, 2014 Opozori Objavljeno Januar 7, 2014 Enovaljnik, na tem forumu pišejo, da mu cesta in dolge ture ne pašejo. Venedar ne povedo zakaj
Tedybear Objavljeno Januar 18, 2014 Opozori Objavljeno Januar 18, 2014 (popravljeno) Ker ni niti Z od zime pa še dež na dež, se pač mal igram v garaži. Predvsem uporabljam krpo in pa tole: http://www.mimovrste.com/artikel/3420367530/istilo-izpuha-autosol-bluing-remover Pa kar gre..... Popravljeno Januar 18, 2014. Popravil Tedybear DAMI34, Kmet2 in Snečer 3
perici Objavljeno Januar 18, 2014 Opozori Objavljeno Januar 18, 2014 pa gre res tako enostavno kot je prikazano v videu na tvojem linku?
Snečer Objavljeno Januar 18, 2014 Opozori Objavljeno Januar 18, 2014 Itak da gre, jaz s purolom očistim, daš ga malo na staro plenico, potegneš in rešeno. Je pa odvisno od motorja, na kakšnih zračno hlajenih krivin ne moreš več spucat.
Kmet2 Objavljeno Januar 19, 2014 Opozori Objavljeno Januar 19, 2014 dobr ,da maš ti vodno hlajene krivine :grrr bstulic in matcat 2
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se