igorkr Objavljeno Februar 26, 2014 Opozori Objavljeno Februar 26, 2014 (popravljeno) Eh otroci ,pridite se gremo igrat v zakaj ne bi mel..... :lol: Mi smo že tam. Bemflarje čakamo. Baje kardanolom. Spet :unsure: (Ups, falil temo . Se opravičujem :wacko: ) Popravljeno Februar 26, 2014. Popravil igorkr
KLOVN Objavljeno Februar 26, 2014 Opozori Objavljeno Februar 26, 2014 Mi smo že tam. Bemflarje čakamo. Baje kardanolom. Spet :unsure: (Ups, falil temo . Se opravičujem :wacko: ) spet ti je ftrgalo kardan na tvojem Bmw igorkr 1
igorkr Objavljeno Februar 27, 2014 Opozori Objavljeno Februar 27, 2014 :unsure: Bemfl nimaš kej. Samo tega ne preveč na glas okoli govorit :xx:. Zato se pa Yamaham na rdeče (wruuummmmmmm) :yes:
Snečer Objavljeno Marec 1, 2014 Opozori Objavljeno Marec 1, 2014 Bolj nervozni na spregledajo tale post Danes sem preizkusil decembra montirano original 12V vtičnico, zadeva seveda deluje. motozajebant, DAMI34, igorkr in 1 other 4
Kmet2 Objavljeno Marec 1, 2014 Opozori Objavljeno Marec 1, 2014 122€ za vtičnico pol pa cenen izolir trak na spojih
mato295 Objavljeno Marec 1, 2014 Opozori Objavljeno Marec 1, 2014 Samo res. A za termo skrčke še nisi slišal?
Pips Objavljeno Marec 1, 2014 Opozori Objavljeno Marec 1, 2014 Pozdravljen, zanima me če "termo skrčki" tudi tesnijo. Hvala za odgovor.
Snečer Objavljeno Marec 1, 2014 Opozori Objavljeno Marec 1, 2014 (popravljeno) 122€ za vtičnico pol pa cenen izolir trak na spojih Tesa, sine, vtičnica pa ni bila 122, ampak 75. Samo res. A za termo skrčke še nisi slišal? Sem že odgovoril v prejšnjih postih, da ne izolirtrak, ne skrčke niso potrebne, ker so stock teflonska prozorna tesnila na kontaktih, pa tudi sicer mi na kraj pameti ne pride da bi potem še preko dajal skrčke in jih zažigal s faracajgom. Izolirko sem dal preko teflonskih, ker mi je tak všeč in se takoj opazi, če obrneš krmilo in posvetiš z lučko, skratka vsi takoj vidijo ... :grrr Paše tesno gor ko ata na mamo, kaka skrčka neki, če samo priklopiš :grim Evo skrčke, ko sem na aku montiral napajanje (a je hitro dol letelo, saj je vtičnica bolj uporabna in univerzalna) Popravljeno Marec 1, 2014. Popravil Snecer
mato295 Objavljeno Marec 1, 2014 Opozori Objavljeno Marec 1, 2014 Termo skrčke se ne zažiga s "faracajgom". Izolirni trak bo s časom popustil in za seboj pustil packarijo.
Snečer Objavljeno Marec 1, 2014 Opozori Objavljeno Marec 1, 2014 Kako pa to zgleda potem? Kvaliteten izolirtrak ne pušča sledi, samo ne smeš ga na črpalki kupit. Tam se ga enkrat vzel in vrgel v kanto, katastrofa. Sicer pa so tudi v originali žice, ožičenje prelepljene še izolirtrakom.
rookie007 Objavljeno Marec 1, 2014 Opozori Objavljeno Marec 1, 2014 Fantje! Vidim, da sem ful zamudil, ker me nekaj časa ni blo na forumu... Temo Versysa ste že čist zamenjali z brezveznim nakladanjem! A ni to tema o Versysu?! Dajte malo otem, kako vaš Versys, ne sam o sosedovem... Snecer vsaj nekaj dela na svojem in kaj pokaže, ostali pa sam bluzite nekaj! Dajte malo o svojih izkušnjah z vašim Versysom. Tisti, ki imate drug model, nakladajte v njegovi temi o svojem konjičku. Ok!? Pa brez zamer! dlicen in Efendi 2
Kmet2 Objavljeno Marec 1, 2014 Opozori Objavljeno Marec 1, 2014 Rookie007 ,ko se bo Snecer držal tvojih nasvetov bo to super :grim P.S. drugače se pa strinjam s tabo ,čeprav tudi sam posmetim kdaj pa kdaj rookie007 in TakeALookAround 2
Snečer Objavljeno Marec 1, 2014 Opozori Objavljeno Marec 1, 2014 V tej temi pa res pišem samo o Versysu ter tu pa tam odgovorim na motnje. V drugih temah o drugih motociklih pa zelo redko kaj napišem, sploh v tem podforumu. V zadnjih postih sem tukaj ostalim lastnikom versačija pač hotel povedati kje dobijo gumice in kako jih simpl namestijo ter pokazal original vtičnico 12V, ki je noben še ni pokazal. Žal pa je to zmotilo nekatere, ki imajo na motorju dodatne opreme za 8000 EUR rookie007 1
rookie007 Objavljeno Marec 1, 2014 Opozori Objavljeno Marec 1, 2014 Tudi zanjga drži zgoraj napisano, je pa res edini, ki je vsaj o Versysu govoril in kako sliko lepil... Sam moram letos malo pomladit mojega. Zamenjal bom po vsej verjetnosti, ogledala ( na enem mi je od vibracij popokala plastika okrog vijaka) Prvo gumo moram menjat. Sem imel pa lani večji servisni poseg, očitno napaka Versysov - menjal sem stator. Prosim, brez pametnih komentarjev lastnikov 10 k in plus evrov konjičkov.
rookie007 Objavljeno Marec 1, 2014 Opozori Objavljeno Marec 1, 2014 Tud sam mam na mojem dodatne opreme za cca 2000 jurja, če gremo nove cene gledat... Kmet2 1
rookie007 Objavljeno Marec 1, 2014 Opozori Objavljeno Marec 1, 2014 Kljub temu, da sem moral lani menjat stator, še zmeraj trdim, da bi težko kupil za denar, ki sem ga dal za Versysa, kaj boljšega. Majhna poraba, poceni servisi, zelo zadovoljiva vožnja (moja zelo uživa zadaj), skratka, motor, ki še nisem imel žal besede zanj!
rookie007 Objavljeno Marec 1, 2014 Opozori Objavljeno Marec 1, 2014 Ogledala bom vzel na Deal Ex... od ern, verjetno kopija, ampak cena zelo ugodna. Glede na težke finančne čase, kje se da dobit kaj ugodne gume za Versysa?
dlicen Objavljeno Marec 1, 2014 Opozori Objavljeno Marec 1, 2014 :blink: Pri koliko km pa je šel stator?
dlicen Objavljeno Marec 1, 2014 Opozori Objavljeno Marec 1, 2014 Glede na težke finančne čase, kje se da dobit kaj ugodne gume za Versysa? Poglej, če ima Dunlop še vedno valentinovo akcijo ali se je že zaključila. Snečer 1
Kmet2 Objavljeno Marec 1, 2014 Opozori Objavljeno Marec 1, 2014 No pol se tud Snecer ne sme več oglasit,ker če pogledamo njegov motor in vso dodatno opremo presega 10k€...... Mam pa en motor ki ne presega 10k€ pa tud pametnih komentarjev ne delim preveč ,tok da se pod danimi pogoji še mogoče lohk kdaj oglasm
Snečer Objavljeno Marec 1, 2014 Opozori Objavljeno Marec 1, 2014 Tudi zanjga drži zgoraj napisano, je pa res edini, ki je vsaj o Versysu govoril in kako sliko lepil... Sam moram letos malo pomladit mojega. Zamenjal bom po vsej verjetnosti, ogledala ( na enem mi je od vibracij popokala plastika okrog vijaka) Prvo gumo moram menjat. Sem imel pa lani večji servisni poseg, očitno napaka Versysov - menjal sem stator. Prosim, brez pametnih komentarjev lastnikov 10 k in plus evrov konjičkov. Napako na statorju je imelo kar nekaj uporabnikov, vidim na tujem forumu, a bolj ali manj pri verziji 1. Menjava sicer ni tako velik poseg a ne , nerodno je da ni poceni, ker pri nas in tu okoli lahko kupiš samo original, ki pride okoli 300? V ZDA pa imaš boljše aftermarket statorje za dobrih 100$, kar je smešna cena. tega sem videl http://www.ebay.com/itm/Ricks-Motorsports-Stator-Fits-Kawasaki-KLE650-Versys-2008-2011-/331129716763?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&fits=Make%3AKawasaki%7CModel%3AVersys+650&hash=item4d18de801b&vxp=mtr Naši ti spečejo carino in ddv. http://ricksmotorsportelectrics.com/ uradna stran Zaradi statorja je bolje nalivati sintetično olje, ki ima nižjo temperaturo in ga bolje hladi. rookie007 1
rookie007 Objavljeno Marec 1, 2014 Opozori Objavljeno Marec 1, 2014 :blink: Pri koliko km pa je šel stator? Kolikor sem gledal na Versys forumu, nas je kar nekaj, ki smo v podobnih km to doživeli - začne se pojavljat od cca 30 k dalje.Baje je problem v reglerju, ker nonstop v polno zahteva elektriko od statora, ki se posledično pregreva in ker ni popolnoma v olju(veš kje je njegov položaj), sčasoma pregori. Baje bi bila idealna rešitev v drugem reglerju, ta ki je gori baje odvečen tok spušča ven( na cesto), namesto, da bi, ko ne rabi več toka, sprostil stator... Baje, če se prav spomnim, je tale kao shunt varianta, naj bi ga menjal pa z serial - ali obratno? (če sem narobe napisal, ne kritizirajte, ampak me popravite).
Snečer Objavljeno Marec 1, 2014 Opozori Objavljeno Marec 1, 2014 No pol se tud Snecer ne sme več oglasit,ker če pogledamo njegov motor in vso dodatno opremo presega 10k€...... Mam pa en motor ki ne presega 10k€ pa tud pametnih komentarjev ne delim preveč ,tok da se pod danimi pogoji še mogoče lohk kdaj oglasm No, no. Na motorju, ki je stal 6300 eur nimam niti za 2jurja dodatne opreme... nosilec za kovček, plata in kufer givi: 300 eur ščitnik motorja puig: 120 EUR pokazatelj prestav gipro: 105 eur vtičnica in stikalo oem: 122 EUR ščitnika za roke in povišana šipa oem (mra): 100+70 eur led lučke chn : 10 eur nalepke za tank oem: 40 eur nalepke za stopalke hyperjack: 10 eur nosilec garmin ger: 22 eur sprednji blatnik podaljšek uk : 20 eur zadnji blatnik ermax: 140 eur Opreme za 1060 eur pa mislim, da nisem še kaj pozabil. Znači na cesto z vso opremo 7400 eur plastične čepke za par eur sem pozabil, ter magnet torbo iz lujza staro + novo boršo še kakšnih 30 eur vse skupaj in pajki za zvezat. +lastna tablica, ki je pol cenejša kot na bmwju (a ne kmet) BREITNER, igorkr in Kmet2 3
rookie007 Objavljeno Marec 1, 2014 Opozori Objavljeno Marec 1, 2014 (popravljeno) Napako na statorju je imelo kar nekaj uporabnikov, vidim na tujem forumu, a bolj ali manj pri verziji 1. Menjava sicer ni tako velik poseg a ne , nerodno je da ni poceni, ker pri nas in tu okoli lahko kupiš samo original, ki pride okoli 300? V ZDA pa imaš boljše aftermarket statorje za dobrih 100$, kar je smešna cena. tega sem videl http://www.ebay.com/itm/Ricks-Motorsports-Stator-Fits-Kawasaki-KLE650-Versys-2008-2011-/331129716763?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&fits=Make%3AKawasaki%7CModel%3AVersys+650&hash=item4d18de801b&vxp=mtr Naši ti spečejo carino in ddv. http://ricksmotorsportelectrics.com/ uradna stran Zaradi statorja je bolje nalivati sintetično olje, ki ima nižjo temperaturo in ga bolje hladi. S potnimi stroški in vsem me je prišel 150 eu, mnjava pa otroško lahka... Naročil pa ravno tega, ki si dal link. Popravljeno Marec 1, 2014. Popravil rookie007
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se