Snečer Objavljeno Julij 1, 2014 Opozori Objavljeno Julij 1, 2014 Danes sem na brzino "podipal" Givijevo šipo. Plasti dip črna tekoča guma mat, 3 sloje sem nanesel. Beta verzija izdelka je nad pričakovanji! malo moram še bolj natančno robove abdekat pa na sredino morda kawasaki znak. Najbolje nalepko... Ne folija, na farbanje, plasti dip ko jočeš menjat, zadevo preprosto odlepiš brez posledic. Ko topšop izdelki.
Snečer Objavljeno Julij 1, 2014 Opozori Objavljeno Julij 1, 2014 MiNa, Pips, BREITNER in 2 others 4 1
skalar36 Objavljeno Julij 1, 2014 Opozori Objavljeno Julij 1, 2014 Versys-i so pa res kot vroče žemljice. Že več kot 3 mesece spremljam avtonet, da najdem letnik 2010+ a ga nihče noče prodat. Zgleda da bo treba po novega.
Tedybear Objavljeno Julij 1, 2014 Opozori Objavljeno Julij 1, 2014 Kaj bi rad, da ima Teddybear samogovore? Dobra, dobra... :grim :grim :grim
Efendi Objavljeno Julij 1, 2014 Opozori Objavljeno Julij 1, 2014 Snecer, kako pa se tale pofarbana šipca obnese med vožnjo? Mislim, ali kaj moti črno pofarbana spodnja polovica? aselak 1
Snečer Objavljeno Julij 1, 2014 Opozori Objavljeno Julij 1, 2014 Original je tudi pobarvan do te višine... Tak da :-) Efendi 1
Snečer Objavljeno Julij 1, 2014 Opozori Objavljeno Julij 1, 2014 Snecer, kako pa se tale pofarbana šipca obnese med vožnjo? Mislim, ali kaj moti črno pofarbana spodnja polovica? Evo tu ene v primerjavi z originalom. Tu "nekje" sta obe popolnoma zatemenjeni Sicer pa s prozorno ne gledam skozi šipo, se preko vidi normalno, morda le tu pa tam, ampak par cm skozi šipo Efendi in BREITNER 2
Efendi Objavljeno Julij 1, 2014 Opozori Objavljeno Julij 1, 2014 Dob'r ti je ratal. Mogoče res kot praviš da poizkusiš notri nekako vkomponirat napis ali logo od kaeasakija. bajkr88 1
Snečer Objavljeno Julij 1, 2014 Opozori Objavljeno Julij 1, 2014 Sem študiral in je bolj simpl kupit belo nalepko Vendar je padla komanda z višje inštance, da nalepka ne... Original ima givi spredaj nalepko, ki je bila na mojem poševno gor, hehe, sem hitro "poradiral" Ena druga nalepka pa je močno prijela od znotraj, očitno zaležana šipa pa je lepilo spustilo. Držalo je bolj kot vinjeta, sem zrihtal potem z acetonom iz Hoferja...
Efendi Objavljeno Julij 1, 2014 Opozori Objavljeno Julij 1, 2014 Tole z "višjo inštanco" mi je pa zelo znano..... . Sem zaradi tega 2x kupoval nalepko za na tank...
Fantocci Objavljeno Julij 2, 2014 Opozori Objavljeno Julij 2, 2014 Ampak jaz bi še vedno raje videl postopen preliv, kot na MRA... S plastidipom ne bi šlo, ličar bi pa to verjetno lahko izvedel?
Snečer Objavljeno Julij 2, 2014 Opozori Objavljeno Julij 2, 2014 MRA nima postopnega preliva. Ima povsem normalen preliv, le zadnjih par cm so pikice, to pa ni preliv. Pikice lahko ustvariš tudi s plasti dip in sicer, da zadevo abdekaš z mrežico.
Fantocci Objavljeno Julij 2, 2014 Opozori Objavljeno Julij 2, 2014 Versys-i so pa res kot vroče žemljice. Že več kot 3 mesece spremljam avtonet, da najdem letnik 2010+ a ga nihče noče prodat. Zgleda da bo treba po novega. Prečekiraj še Italijo: moto.it motousate.it
Snečer Objavljeno Julij 2, 2014 Opozori Objavljeno Julij 2, 2014 Evo, "pikice" kot na šipi, ki ima gretje, gor daš mrežico in špricaš, je na youtube. Zahteva pa to natančnost, sploh, ker ni ravna linija. Efendi 1
Fantocci Objavljeno Julij 2, 2014 Opozori Objavljeno Julij 2, 2014 Pikice niso enakomerno razporejene in zato delujejo kot preliv. Moral bi imeti že mrežico s takšno strukturo. To obstaja?
Snečer Objavljeno Julij 2, 2014 Opozori Objavljeno Julij 2, 2014 Morda kje obstaja če bi jo ravno napel ni problema, tu pa so koti, kar je težko. Pri lakiranju so najbrž imeli sito, šablono po meri. Vse se da, odvisno je kolko si spreten in kolko se ti da s tem ukvarjat. Jaz sem s prvim poskusom zadovoljen, je na strani lepo zakril luknje za nastavljanje šipe, ki se pri prozorni šipi vidijo. Ker čepkov ni poleg.
Efendi Objavljeno Julij 2, 2014 Opozori Objavljeno Julij 2, 2014 Fantje, mi lahko poveste, na kateri poziciji imate zadnjo vzmet - ko ste na motorju sami (jaz imam 78 kg) in pa ko ste v dvoje? Na er6f sem napetost spreminjal, kadar je šla moja z mano, tukaj pa se mi zdi, da niti ni potrebe - razen če bi naložil še polne stranske torbe....
Snečer Objavljeno Julij 2, 2014 Opozori Objavljeno Julij 2, 2014 Jaz nikoli nič ne nastavljam, vedno mam na default
KLOVN Objavljeno Julij 2, 2014 Opozori Objavljeno Julij 2, 2014 Fantje, mi lahko poveste, na kateri poziciji imate zadnjo vzmet - ko ste na motorju sami (jaz imam 78 kg) in pa ko ste v dvoje? Na er6f sem napetost spreminjal, kadar je šla moja z mano, tukaj pa se mi zdi, da niti ni potrebe - razen če bi naložil še polne stranske torbe.... ni treba, če se ne voziš na pas mater, se pa pozna na obrabi gume :grim
Efendi Objavljeno Julij 2, 2014 Opozori Objavljeno Julij 2, 2014 To je res - kolikor sem do sedaj opazil, za eno turistično vožnjo v dvoje lahko pustim zadevo pri miru, pa se čisto spodobno pelje, ne da bi moral prav pazit. Ampak kaj pa svetlobni snop žarometa?
klmnkos Objavljeno Julij 2, 2014 Opozori Objavljeno Julij 2, 2014 Pozdravljeni! Vidim, da je tema o Kawasaki Versysu res zelo obširna in ponuja veliko izkušenj. Me pa zanima nekaj stvari, ki me mučijo že dlje časa. Čez približno eno leto bom dopolnil 24 let in nameravam opraviti izpit za kategorijo A. Moje motoristične izkušnje niso nič kaj bogate, če ne štejemo avtomatika, prerihtanega Aeroxa, in tu pa tam chopperja (250) ki ga imamo v lasti doma. Problem oziroma vprašanje, ki se mi poraja je naslednje. Je Kawasaki Versys primeren za začetnika? ( malo gledam še Suzuki v-strom, pa mi nekako ni najbolj všeč ) Naslednji problem, ki ga imam pa je, da sem velik kar 195 cm in seveda imam temu primerno kilažo. Poleg tega je tudi moja punca velika (178cm) in zato me zanima, če je tak motor sploh primeren za višje ljudi. V mislih imam tudi kakšen obisk morja, hribov itd, zato so vključeni tudi kovčki in oprema ki sodi zraven... Zato me zanima, če je moja vizija prava, ali bi morda moral razmisliti o V-stromu? Kako je s položajem sovoznika na versysu? ( seveda ga nameravam preizkusiti vendar me vseeno zanima, če kdo mogoče svoje boljše polovice tovori zraven in jih morda bolijo kolki ) Zanimivo je, da ta motor spremljam že 3 leta in 2 leta nazaj nisem imel "jajc" it delat izpita za A2, sedaj se mi pa tudi brezveze zdi Nekdo je omenil da letnika 2010 sploh ni za dobit, poglejte mogoče italjanske in nemške strani, se da velik pametnih stvari najdit. ( nekatere firme pri nas vseskozi živijo na račun uvoza )
Snečer Objavljeno Julij 3, 2014 Opozori Objavljeno Julij 3, 2014 To je res - kolikor sem do sedaj opazil, za eno turistično vožnjo v dvoje lahko pustim zadevo pri miru, pa se čisto spodobno pelje, ne da bi moral prav pazit. Ampak kaj pa svetlobni snop žarometa? Boš vozil ponoči? najbrž ne, tako da se s tem ne ubadaj. Samo gasa. p.s. jaz tudi na er6n v dvoje nisem nič nastavljal, tudi žarometa ni, ki je imel to simpl rešeno na strani
Snečer Objavljeno Julij 3, 2014 Opozori Objavljeno Julij 3, 2014 Pozdravljeni! Vidim, da je tema o Kawasaki Versysu res zelo obširna in ponuja veliko izkušenj. Me pa zanima nekaj stvari, ki me mučijo že dlje časa. Čez približno eno leto bom dopolnil 24 let in nameravam opraviti izpit za kategorijo A. Moje motoristične izkušnje niso nič kaj bogate, če ne štejemo avtomatika, prerihtanega Aeroxa, in tu pa tam chopperja (250) ki ga imamo v lasti doma. Problem oziroma vprašanje, ki se mi poraja je naslednje. Je Kawasaki Versys primeren za začetnika? ( malo gledam še Suzuki v-strom, pa mi nekako ni najbolj všeč ) Naslednji problem, ki ga imam pa je, da sem velik kar 195 cm in seveda imam temu primerno kilažo. Poleg tega je tudi moja punca velika (178cm) in zato me zanima, če je tak motor sploh primeren za višje ljudi. V mislih imam tudi kakšen obisk morja, hribov itd, zato so vključeni tudi kovčki in oprema ki sodi zraven... Zato me zanima, če je moja vizija prava, ali bi morda moral razmisliti o V-stromu? Kako je s položajem sovoznika na versysu? ( seveda ga nameravam preizkusiti vendar me vseeno zanima, če kdo mogoče svoje boljše polovice tovori zraven in jih morda bolijo kolki ) Zanimivo je, da ta motor spremljam že 3 leta in 2 leta nazaj nisem imel "jajc" it delat izpita za A2, sedaj se mi pa tudi brezveze zdi Nekdo je omenil da letnika 2010 sploh ni za dobit, poglejte mogoče italjanske in nemške strani, se da velik pametnih stvari najdit. ( nekatere firme pri nas vseskozi živijo na račun uvoza ) Sedež na versysu je kar visok, tako da za tiste višje ni problem. Kolega podobne višine vozi tudi versysa in sopotnico. Če si takšen hrust je mogoče bolje iskati kaj večjega oziroma moraš prej probat.
Kmet2 Objavljeno Julij 3, 2014 Opozori Objavljeno Julij 3, 2014 Kaj ma Versys tok slab svetilni snop prve luči,da ni vozit za ponoči? KLOVN 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se