Snečer Objavljeno Julij 5, 2014 Opozori Objavljeno Julij 5, 2014 (popravljeno) Še test spodipano šipo Kot pri originali, nič ne moti med vožnjo. Popravljeno Julij 5, 2014. Popravil Snecer Efendi, MiNa in Fantocci 3
25cm Objavljeno Julij 6, 2014 Opozori Objavljeno Julij 6, 2014 Hmm sej sej tudi sam sem razmišljal v tej smeri Super Tenere al pa Gs 1200, sam me je kr mal strah take vlke kubikaže za začetek mislim no, pa tut kr drage mašine so to bom probal najprej Versysa, z V-stromom sem se že malo spoznal, ker ga ma en kolega, drugač pa tak motor itak lahko potem prodam in ne zgubim praktično nič. Hvala! Sam sm 190 cc 90 kg, pa na Versysu nimam nobenih problemov. Je pa res da ko si do konca naložen z 3 kufri in sopotnico, pa še kak šotor gor, se zadeva že kar malce matra. (Tu je želja po večji kubikaži) Drugače je zelo lepo vodlji in povsem primeren za začetnika po mojem mnenju Če te še kej zanima kar vprašaj.
Snečer Objavljeno Julij 7, 2014 Opozori Objavljeno Julij 7, 2014 (popravljeno) Informativno -gear indicator - http://www.healtech-electronics.com/ 104,95 EUR -navi RAM Mount (for Garmin Oregon/Nuvi) - http://www.pdamax.de/ 74,60 EUR -rear bobbins 19,12 EUR -tank and knee pads OEM 58,70 EUR -rear mud guard - http://ermax.fr/ 160,40 EUR -extenda fenda - http://www.pyramid-plastics.co.uk/ 30,86 EUR -radiator grill - http://www.evotech-performance.com/ 70,70 EUR -Givi FZ451+V46 topcase - http://givi.de/ 284,00 EUR -Givi TPH01 Easylock bags+TE4103 - http://givi.de/ 238,00 EUR -Givi windshield D410ST (48cm) - http://givi.de/ 101,80 EUR -Puig engine guards and plastic M10 cover - http://www.puig.tv/en/ 132,30 EUR -Garmin Oregon 600, Garmin Virb basic and Garmin Tempe - http://www.garmin.com/ 505,00 EUR -3M carbon protection sticker - Hyperjack 10,00 EUR -led parking and plate bulbs 13,45 EUR -handguards OEM 117,90 EUR -12V outlet OEM 122,61 EUR -SW Motech quick lock evo micro tank bag - http://www.sw-motech.com/ 114,80 EUR 2.159,19 EUR se je vrglo v dodatno opremo, res pa je od tega 575,00 EUR navigacija z nosilci. Popravljeno Julij 7, 2014. Popravil Snecer
Snečer Objavljeno Julij 7, 2014 Opozori Objavljeno Julij 7, 2014 6300 je bil nov, ima še garancijo dve leti in 4 mesece. Da slišim ponudbo
skalar36 Objavljeno Julij 7, 2014 Opozori Objavljeno Julij 7, 2014 (popravljeno) 6500? Kje si ga dobil za 6300, oziroma koliko časa je v toji lasti? Popravljeno Julij 7, 2014. Popravil skalar36
Snečer Objavljeno Julij 7, 2014 Opozori Objavljeno Julij 7, 2014 6500? Kje si ga dobil za 6300, oziroma koliko časa je v toji lasti? Saj dosti ponujaš ko prodajaš dodatna oprema skoraj nima dodane vrednosti, po moje je moj vreden med 5-6. Bom ga še kar imel in se malo vozil, sedaj je berajt. Za to kar se jaz vozim, bi moral še dolgo držati. Maš pa novega za 6800, barvna paleta 2013.
skalar36 Objavljeno Julij 7, 2014 Opozori Objavljeno Julij 7, 2014 Saj dosti ponujaš ko prodajaš dodatna oprema skoraj nima dodane vrednosti, po moje je moj vreden med 5-6. Bom ga še kar imel in se malo vozil, sedaj je berajt. Za to kar se jaz vozim, bi moral še dolgo držati. Maš pa novega za 6800, barvna paleta 2013. Lani se je en črn prodajal za 6200, z ogromno opreme. Pa mi je za las ušel. Trenutno jih ni. Italijanskega pa nočem. Letos bom prvo sezono po 8 letih brez motorja-grrrr. Čez zimo bo verjetno kakšna akcija za stare letnike, ga takrat kupim.
Snečer Objavljeno Julij 7, 2014 Opozori Objavljeno Julij 7, 2014 Lani se je en črn prodajal za 6200, z ogromno opreme. Pa mi je za las ušel. Trenutno jih ni. Italijanskega pa nočem. Letos bom prvo sezono po 8 letih brez motorja-grrrr. Čez zimo bo verjetno kakšna akcija za stare letnike, ga takrat kupim. Če bo nov model s 4 valjnim motorjem, se lahko slišiva
skalar36 Objavljeno Julij 7, 2014 Opozori Objavljeno Julij 7, 2014 Če bo nov model s 4 valjnim motorjem, se lahko slišiva Pol pa po 1000ka un ma 4 valni agregat.
25cm Objavljeno Julij 7, 2014 Opozori Objavljeno Julij 7, 2014 4 valji bi popolnoma uničl bistvo versysa z 650 cc. dlicen 1
Snečer Objavljeno Julij 7, 2014 Opozori Objavljeno Julij 7, 2014 Ne bi, konkurenca ima 3, npr Tiger800. Agregat iz z750/800, malo "popravljen" bi idealno sedel. Bistvo bi ostalo enako, s tem da bi zadeva tekla lepo mirno. Če ima tisočak takšen motor, ne vem zakaj ga ne bi imel manjši brat. DAMI34 1
dlicen Objavljeno Julij 7, 2014 Opozori Objavljeno Julij 7, 2014 Tudi meni se zdi bistvo Versysa, da ohrani 2 valja in da ne laufa mirno.
Fantocci Objavljeno Julij 8, 2014 Opozori Objavljeno Julij 8, 2014 Tudi meni se zdi, da v tak motor paše malo bolj robat agregat. Saj tako hudo tresoč pa tudi ni, mene ne moti. Ko sem gledal harleye, kako se ti agregati tresejo je Versys milina.
HyperJack Objavljeno Julij 8, 2014 Opozori Objavljeno Julij 8, 2014 Tudi meni se zdi, da v tak motor paše malo bolj robat agregat. Saj tako hudo tresoč pa tudi ni, mene ne moti. Ko sem gledal harleye, kako se ti agregati tresejo je Versys milina. Glih to sem hotel rečt, kaj za vraga naj bi se treslo? Če ga v 6ti brzini potegneš iz nule obratov logično da trese, ko vsak motor, če ga voziš normalno, so tresljaji, tako minimalni...to govorim naprav enocilindrašu... od 4valjnega, pa morda trese malenkost bolj....zanemarljivo...
Hytech Objavljeno Julij 8, 2014 Opozori Objavljeno Julij 8, 2014 Ko sem prvič peljal 650ko, sem bil prav pozitivno presenečen kako lepo mirno dela motor, potegne nad pričakovanji, edino bremze se mi pa zdijo primerne za en swap z brembo paketom od kakega drugega motorja,ker se mi zdijo bremze pa precej bedne ampak pač men bremze precej pomenijo zato,ko bom nabavil versysa bom najprej menjal komplet zavore...
HyperJack Objavljeno Julij 8, 2014 Opozori Objavljeno Julij 8, 2014 Fantje, kaj bomo potem naredili z zadnjim vzmetenjem, sem ta vikend vzmet stisnil do konca, rebound pa dal na nulo, se je peljajo dosti bolj civilizirano, je seveda za odtenek bolje, samo imam občutek, da se čez dinamično odvožen ovinek, še vseeno preveč stisne vzmet...hmm, treba eno ugodno varianto pogruntat... LED špic lampe sem dobil...izgledajo obetavno, sledi montaža, več prihodnjič. lp
biker77 Objavljeno Julij 8, 2014 Opozori Objavljeno Julij 8, 2014 Čarman ma tok amortizerjev da jih prodaja. Seveda je 500 evrov prevec za bistveno izboljsavo kulskega motorja. No bil mi je vsec dokler nism snecerjevih on boardov vidu..clovk bi mislu da je to moped ki nikamor ne gre in noce sploh v ovink se nagnt Kmet2 1
Snečer Objavljeno Julij 8, 2014 Opozori Objavljeno Julij 8, 2014 Ko sem prvič peljal 650ko, sem bil prav pozitivno presenečen kako lepo mirno dela motor, potegne nad pričakovanji, edino bremze se mi pa zdijo primerne za en swap z brembo paketom od kakega drugega motorja,ker se mi zdijo bremze pa precej bedne ampak pač men bremze precej pomenijo zato,ko bom nabavil versysa bom najprej menjal komplet zavore... Če močno pritisneš blokirajo Po moje je namensko tako, da ne bi koga snelo. Res ne razumem te fore z bremzami. Čisto normalno primejo. Motor povzroča malo preveč vibracij, leva stran bolj trese,kar se vidi na ogledalu. Pa presurovo cukne, če ni v idealni prestavi, razen če maš standgas nad 1500 po knjigi. Vibracije so večje kot na er6 09- kjer so zadevo drugače vpeli. Če še malo to doterajo potem ok vrstni dvovaljnik.
Snečer Objavljeno Julij 8, 2014 Opozori Objavljeno Julij 8, 2014 Čarman ma tok amortizerjev da jih prodaja. Seveda je 500 evrov prevec za bistveno izboljsavo kulskega motorja. No bil mi je vsec dokler nism snecerjevih on boardov vidu..clovk bi mislu da je to moped ki nikamor ne gre in noce sploh v ovink se nagnt Bolje gledati moj video kot tvoj, kako prek havbe letiš. Itak pa ne kapiraš, da snemam zaradi prikaza okolice, narave in ne zaradi prikazovanja objestne vožnje. SLVR 1
dlicen Objavljeno Julij 8, 2014 Opozori Objavljeno Julij 8, 2014 Ja, bremze res niso vrhunske, so pa dovolj za veliko večino uporabnikov. Jaz sem takrat razmišljal, da bi dal gor opletene zavorne cevi. Že ko zamenjaš zavorno tekočino se pozna, heh. Obvezno pa daš mehkejše zavorne ploščice. Biker77, nisem gledal Snecerjevih videov, a ti povem, da se da tudi z Versysom stopalke drsat in do konca gume prit. rookie007 1
biker77 Objavljeno Julij 8, 2014 Opozori Objavljeno Julij 8, 2014 Niti ne. Pri tvojih se tut okolice ne vidi.. Smetis po svoji temi Jest pravim kako se da vzmetenje super porihtat in da mi je motor vsec ti pa o havbah in objestni voznji..kar ni bila
Snečer Objavljeno Julij 8, 2014 Opozori Objavljeno Julij 8, 2014 Se pa strinjam, ja, zadevo se da potjunati in lahko nastopaš na TTju... http://youtu.be/4AdbRSHHQwY predelane Ninje 650r alias er6f, nihajka versysa itd... tu pa za bikera77 Ampak ta motor ni za to delan, to je vsakomur jasno Če bi jaz osebno menjaval vzmetenje, potem bi vsel samo kakšno polaktivno ali kaj podobno računalniško vodenega... Če bi sploh bilo. Spredaj pa ima versys itak že progresivne fedre, lahko jih sicer menjaš, tudi cele vilice in to je to.
aselak Objavljeno Julij 8, 2014 Opozori Objavljeno Julij 8, 2014 Tudi sam imam mnenje da so bremze na versysu slabe, sem se parkrat peljal z njim in ni to to. Verjetno je nekaterim ki se niste peljali motorja z dobrimi zavorami cisto ok. Ampak ce si si kdaj lastil motor z dobrimi bremzami hitro opazos da so na versysu slabe...isto velja za razne z750 itd... Hytech 1
biker77 Objavljeno Julij 8, 2014 Opozori Objavljeno Julij 8, 2014 Pa ti ves kaka je razlika med progresivnimi in linearnimi fedri? Al se ti samo progresivno bolj hudo slisi?? pikolo 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se