Snečer Objavljeno Julij 9, 2014 Opozori Objavljeno Julij 9, 2014 Ljudje smo različni. Za tistih par tisoč km na leto, je dejansko skoraj vseeno, kaj imaš, če se boš vozil po normalnih cestah (off road izključen). Mašine se morda naveličaš, če vsak dan visiš na njej, pri občasni uporabi pa ne, saj te je primaren izlet. Ugoden motor pa ne predstavlja nobene ali minimalno obremenitev za proračun. Mogoče je celo smiselno nabaviti veliki skuter.
vandrovec Objavljeno Julij 9, 2014 Opozori Objavljeno Julij 9, 2014 (popravljeno) Ljudje smo različni. Za tistih par tisoč km na leto, je dejansko skoraj vseeno, kaj imaš, če se boš vozil po normalnih cestah (off road izključen). Mašine se morda naveličaš, če vsak dan visiš na njej, pri občasni uporabi pa ne, saj te je primaren izlet. Res je to racionalno, kar praviš, ampak mislim, da nihče zaradi tega vzroka ne kupuje motorja? ...morda si z leti zaželiš le primernejši motocikel za svojo uporabo, potrebe se z leti spreminjajo. Verjetno malokdo v prvo "zadane" idealen ali najboljši motor zase. Če bi bil zame primaren zgolj izlet potem bi verjetno šel na tak izlet raje z avtom Popravljeno Julij 9, 2014. Popravil vandrovec
Snečer Objavljeno Julij 9, 2014 Opozori Objavljeno Julij 9, 2014 Moto izlet,da dopolnim. Jaz ne zaznavam na trgu primernejšega
Fantocci Objavljeno Julij 9, 2014 Opozori Objavljeno Julij 9, 2014 (popravljeno) Bom še povedal en minus Versysa (verjetno Kawasakijev na splošno) proti moji prejšnji Yamahi: ko z Yamaho prideš do rezerve, preklopi na nov števec in potem šteje od nič, da točno veš, koliko si že prevozil na rezervi. Zelo pametno. Tu pa samo začne panično utripat FUEL ali nekaj podobnega. Ker ne gledaš ves čas na armaturko ne veš potem, koliko časa si že na rezervi. p.s. Je pa res, da ima dovolj velik rezervoar, ni problem narediti več kot 300km z njim pred rezervo. Popravljeno Julij 9, 2014. Popravil Fantocci
HyperJack Objavljeno Julij 9, 2014 Opozori Objavljeno Julij 9, 2014 Bom še povedal en minus Versysa (verjetno Kawasakijev na splošno) proti moji prejšnji Yamahi: ko z Yamaho prideš do rezerve, preklopi na nov števec in potem šteje od nič, da točno veš, koliko si že prevozil na rezervi. Zelo pametno. Tu pa samo začne panično utripat FUEL ali nekaj podobnega. Ker ne gledaš ves čas na armaturko ne veš potem, koliko časa si že na rezervi. p.s. Je pa res, da ima dovolj velik rezervoar, ni problem narediti več kot 300km z njim. sicer na versisu še nisem probal, na Z.ju je tako, da ko se pojavi napis fuel pritisneš tipko mode in te vrže nazaj na števec...versys ma to prednost da ima trip a in B ter enega nastaviš na nulo, pa imaš štetje renzerve =)
Fantocci Objavljeno Julij 9, 2014 Opozori Objavljeno Julij 9, 2014 (popravljeno) Aja, pa smo že pri naslednjem minusu - reset tipka se mi zatika (ne zagrabi vedno)! Popravljeno Julij 9, 2014. Popravil Fantocci rookie007 1
DAMI34 Objavljeno Julij 9, 2014 Opozori Objavljeno Julij 9, 2014 Ljudje smo različni. Za tistih par tisoč km na leto, je dejansko skoraj vseeno, kaj imaš, če se boš vozil po normalnih cestah (off road izključen). Mašine se morda naveličaš, če vsak dan visiš na njej, pri občasni uporabi pa ne, saj te je primaren izlet. Ugoden motor pa ne predstavlja nobene ali minimalno obremenitev za proračun. Mogoče je celo smiselno nabaviti veliki skuter. Skuter vsaj od500ccm je dražji od 600ccm povprečnih mopedov, tako da nisem prepričan. Glede naveličanosti, pa bom tkole rekel: če ti odgovarja se ga ne naveličaš kar hitro, vsaj jaz ne svojega. In ko bom menjal, bom vzel spet isto. Pametno je pa met drag pa dober pa fantastičen in oh in sploh moped in se malo vozit
HyperJack Objavljeno Julij 9, 2014 Opozori Objavljeno Julij 9, 2014 Aja, pa smo že pri naslednjem minusu - reset tipka se mi zatika (ne zagrabi vedno)! Preveč tipkaš , nimam problemov, motor pa tudi ni nov...boš mogel odpret pa preverit
jany Objavljeno Julij 9, 2014 Opozori Objavljeno Julij 9, 2014 Vsi bi radi za denar versysa dobili GS-a ali Adventureja Jaz bi tudi to ma Versys mi bo dovolj če ga uporabljaš za to kar je namenjen
Efendi Objavljeno Julij 9, 2014 Opozori Objavljeno Julij 9, 2014 Aja, pa smo že pri naslednjem minusu - reset tipka se mi zatika (ne zagrabi vedno)! To ni minus - to je okvara tipke... Pri meni dela bp.
HyperJack Objavljeno Julij 9, 2014 Opozori Objavljeno Julij 9, 2014 To ni minus - to je okvara tipke... Pri meni dela bp. minus za njega, ker ga zajebava...ko bom imel že razdrto armaturko menjaj še osvetlitev lcd,ja za hitrost...jaz bom do čez zimo prelotal na belo svetlobo, takšna kot je pri osvetlitvi območja za vrtljaje =)
HyperJack Objavljeno Julij 9, 2014 Opozori Objavljeno Julij 9, 2014 Za vse, ki imate zadnji feder na tovarniški nastavitvi priporočam nastavitev le tega. Vožnja je neizmerno boljša =). Moja nastavitev: 85kg + oprema v večini primerov oba zadnja kufra Vzmet stisnjena do zadnje 7 stopnje in rebound nastavljen na 5. Manj nihanja, ter pri dinamično odvoženem ovinku kasneje tačka pride do tal. Efendi, gsxf750 in DAMI34 3
Snečer Objavljeno Julij 9, 2014 Opozori Objavljeno Julij 9, 2014 Zadnje čase okoli moje službe videvam parkiranega črnega in oranžnega versysa mk1.
Snečer Objavljeno Julij 9, 2014 Opozori Objavljeno Julij 9, 2014 Vsi bi radi za denar versysa dobili GS-a ali Adventureja Jaz bi tudi to ma Versys mi bo dovolj če ga uporabljaš za to kar je namenjen Saj ga lahko dobijo, rabljeno seveda, kar je morda celo bolje od novega, saj ima zamenjane dele. Za 6-7 po moje dobiš dobro GS, koliko je ta izraz sploh primeren. Efendi 1
jany Objavljeno Julij 10, 2014 Opozori Objavljeno Julij 10, 2014 Jah to je res ma za ceno novega Versysa imaš rabljenega GS-a kar nikakor zame ni isto :grrr No včeraj sem si enega ogledal in rezerviral Fantocci 1
Snečer Objavljeno Julij 10, 2014 Opozori Objavljeno Julij 10, 2014 Jah to je res ma za ceno novega Versysa imaš rabljenega GS-a kar nikakor zame ni isto :grrr No včeraj sem si enega ogledal in rezerviral Pri versysu imaš 4 letno garancijo, če zvoženo gsko kupiš pri dilerju pa je garancija 1 mesec po zakonu. In zame to ni isto
mladench Objavljeno Julij 10, 2014 Opozori Objavljeno Julij 10, 2014 (popravljeno) *Deleted* (neumnosti pišem, sorry) Popravljeno Julij 10, 2014. Popravil mladench
TakeALookAround Objavljeno Julij 10, 2014 Opozori Objavljeno Julij 10, 2014 Kups Yamaho....ne rabs garancije.
Fantocci Objavljeno Julij 10, 2014 Opozori Objavljeno Julij 10, 2014 (popravljeno) Res je. Imajo samo XT660, ki je pregroba/prerobata za asfalt in XTZ1200, ki je prevelika, pretežka in predraga. Naj naredijo svojega Versysa iz MT07/09, pa ga (nekoč) kupim. Popravljeno Julij 10, 2014. Popravil Fantocci
s2k1 Objavljeno Julij 11, 2014 Opozori Objavljeno Julij 11, 2014 A je kdo dal na Versysa Sava/Mitas gume? Me zanima koliko km je naredil in kako se obnesejo.
DAMI34 Objavljeno Julij 11, 2014 Opozori Objavljeno Julij 11, 2014 A je kdo dal na Versysa Sava/Mitas gume? Me zanima koliko km je naredil in kako se obnesejo. Če se na mojmu mopedu dobro obnesejo in ostalih, zakaj se neb tut na versysu? Je pa to cestna guma, udobna. Če boš količkaj makedama vozil vzem raje kako ST oziroma gumo ki ima več profila in je bolj narezana. Kmet2 1
vandrovec Objavljeno Julij 11, 2014 Opozori Objavljeno Julij 11, 2014 Nima takšnega modela zaenkrat TDM :grim
Fantocci Objavljeno Julij 13, 2014 Opozori Objavljeno Julij 13, 2014 Če se na mojmu mopedu dobro obnesejo in ostalih, zakaj se neb tut na versysu? Je pa to cestna guma, udobna. Če boš količkaj makedama vozil vzem raje kako ST oziroma gumo ki ima več profila in je bolj narezana. Si jo že menjal po uporabi? Koliko km? TDM :grim Ta je bolj neestetska od Versysa
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se