Skoči na vsebino

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)


batzajla
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

Hvala luka, nisem vedel. :OK:

Nisem pa mislil racingsupergp ploščic, ampak nekje v okviru serijskih, za navadne smrtnike, kar gre pač na Versysa.

 

ja lej ne vem jst sem mel er6n in je žlajfal dost korektno je pa res da ko sem se prvič na ducatija usedu sem skor čez belanco letel in jajca so bolela. Mislim da je problem vsaj pri er6n (pa mislim da je versys kar se opreme tiče enak ) da je premjhen premer batkov na čejusti in posledično moreš uporabljat dosti večjo silo na ročki  ;) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 bata ima, ce se ne motim, jaće imajo 4

diski pa so enaki kot na ninjah

Ja sam problem je v sili ki ploščice pritiska ob disk. In če bi japonci naredili čeljusti z večjim premerom batkov bi bila zadeva 100x boljša sam šparajo da lahko poceni motor naredijo in ko greš primerjat s kakimi evropskimi motorji na koncu ugotoviš da so res dražji sam če upoštevaš opremo ki je na evropejcu serijska ugotoviš kje si ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem hotel nekaj dodat na tole prepucavanje okoli brez... in materiala le-teh... in kdo (in za koliko ojrotov) ima boljše in kdo slabše... ampak nima smisla...  :slap:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dal sem podatek o zavorni poti in pojemku in je vse ok,pač ročko bolj stisneš, če imaš abs pa itak bremzaš jask ti paše

jaz brez abs pa zaviram "drugače"

eni pač majo gostilniške oz je to motosvet, ko mu kakšen iz klana kaj reče, menja cevi, diske... na koncu pa motor, da pokaže pripadnost

sicer pa glupost

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dal sem podatek o zavorni poti in pojemku in je vse ok,pač ročko bolj stisneš, če imaš abs pa itak bremzaš jask ti paše

jaz brez abs pa zaviram "drugače"

eni pač majo gostilniške oz je to motosvet, ko mu kakšen iz klana kaj reče, menja cevi, diske... na koncu pa motor, da pokaže pripadnost

sicer pa glupost

Petja nea bluzi, čuj  :music4: , gotof si :ninja:

Popravljeno . Popravil yamaha
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gledam podatke spet:

 

F800GS letnik 11, ko so testirali 60mph-0   127,2 feet

er6n 09 (tega sem imel)  121,7 feet

r1200gs 08   125,6 feet

vstrom 650   122,9 feet

triump daytona 675     124,5 feet

ducati multistrada 1200     114.3 feet (lepo)

itd.

 

samo eno nakladanje iz gostilne

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni slaba Multistrada (ne mislim zavor), zelo lep motor, ampak tisto je druga zgodba, stane za 3+ versyse :) 

 

Je pa najlepši tourer na trgu. Škoda, da je Ducati oziroma zdaj je to Audi...

 

2013-ducati-multistrada-.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zajebu komi zdej sm opazu da ma drugje svečke kot ostali agregati od ducatija :ninja:

Popravljeno . Popravil ludiluka
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Škoda, da je Ducati oziroma zdaj je to Audi...

 

2013-ducati-multistrada-.jpg

zakaj ? zato ker vsi tisti, ki ga niso imel rečejo tak? Al je spet vzrok v ceni in pol ne vela :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zakaj ? zato ker vsi tisti, ki ga niso imel rečejo tak? Al je spet vzrok v ceni in pol ne vela :grim

Da, za to ceno kot hočejo zanj, enostavno ni dovolj dober, pa še marsikateri moped ni dovolj dober za svojo ceno..pa to ni stvar te teme.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni slaba Multistrada (ne mislim zavor), zelo lep motor, ampak tisto je druga zgodba, stane za 3+ versyse :)

 

Je pa najlepši tourer na trgu. Škoda, da je Ducati oziroma zdaj je to Audi...

 

2013-ducati-multistrada-.jpg

 

Ko bo več časa za motoriranje, bo tale lepota v ožjem izboru, do takrat se pa moram zadovoljiti s svojo "kanto"

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In glih proizvajalec ti bo to povedu :D pa špricaš lahko kolkor hočeš in ne bo nič pomagalo če je vijak slab ker površinska oksidacija je tukaj še najmanjši problem ;)

 

 

 

Bikers screws are of a high tensile strength similar, if not more, than the original bolts.

Kind regards

 

:OK:

 

verjetno pa laže

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ste "zapel" za te vijake!? Se zavedate, da so priviti v aluminjasti nosilec krmila in to prav posebne oblike značilen za Versys-a?

Pa še to VELIKE kontejnerske ladje iz zahoda proti vzhodu večinoma vozijo surovine nazaj pa izdelke....

 

Pzite, da kdo zaradi premočnega prijema ne zruva "balance" :whistle: .

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Originalne zdaj zraven vozim (hec), samo če pokne vijak, zna bit veselo kako ga dobiti ven :)

 

Zvrtat najbrž, ni druge.

 

Vijake pa res ni problem ven dobiti če veš kaj delat... Najlepše je ko moraš za kom popravljati oz. jemati ven ko ti vse okoli in okoli pogloda...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!