ukica Objavljeno September 1, 2015 Opozori Objavljeno September 1, 2015 Se dobr da ni aprilie omenil.. :D builder 1
Kmet2 Objavljeno September 1, 2015 Opozori Objavljeno September 1, 2015 Bimi kdo povedal kje ima prvo pomoč v Versysu? Pod sedežem zgleda bolj bogo, tja namesto vrečke z orodjem pa tudi dvomim da bi jo lahko stiščal Glih si omenu 990ke.. to sm js hotu, ampak ko sm cene vidu sm si hitro premislil. Naj imajo. ko bi probal 990 bi versysa v graben porinu :grim edini motor za katerega mi je res žal da sem ga sploh prodal
HyperJack Objavljeno September 1, 2015 Opozori Objavljeno September 1, 2015 ko bi probal 990 bi versysa v graben porinu :grim edini motor za katerega mi je res žal da sem ga sploh prodal Dej dej, ko si v vukojebini ti je pomembna poraba bencina... cel dan sem se po dolomitih prevažal, na koncu sem se pa še preseraval na kateri bencinski bom tankal, kr ni hotlo zmanjkat bencina...pr 990 bi rabil pa ene par kantic s seboj... Fantocci in skalar36 2
Kmet2 Objavljeno September 1, 2015 Opozori Objavljeno September 1, 2015 Dej dej, ko si v vukojebini ti je pomembna poraba bencina... cel dan sem se po dolomitih prevažal, na koncu sem se pa še preseraval na kateri bencinski bom tankal, kr ni hotlo zmanjkat bencina...pr 990 bi rabil pa ene par kantic s seboj... Ti že veš ,je pa dejstvo da je požrešen pri težki roki a odtehta vse drugo ......
HyperJack Objavljeno September 1, 2015 Opozori Objavljeno September 1, 2015 Ti že veš ,je pa dejstvo da je požrešen pri težki roki a odtehta vse drugo ...... pa kaj zdej sikaš to sem od tebe pobral da dost kuri
Kmet2 Objavljeno September 1, 2015 Opozori Objavljeno September 1, 2015 pa kaj zdej sikaš to sem od tebe pobral da dost kuri sej sm takoj priznal ^_^
NejcZ Objavljeno September 1, 2015 Opozori Objavljeno September 1, 2015 kmet2, vozu sm 950 in 990, za vozit je 950 boljši, ampak mel bi pa 990 ker se mi neda z fergazerji zajebavat. Nebom ga še v grabn porinu ker je več kot pol manj stal :grrr Itak pa mate zdej vsi neke večje potovalce in ko se bo menjalo je treba na isti rang pridit :grim
jany Objavljeno September 1, 2015 Opozori Objavljeno September 1, 2015 (popravljeno) kmet2, vozu sm 950 in 990, za vozit je 950 boljši, ampak mel bi pa 990 ker se mi neda z fergazerji zajebavat. Nebom ga še v grabn porinu ker je več kot pol manj stal :grrr Itak pa mate zdej vsi neke večje potovalce in ko se bo menjalo je treba na isti rang pridit :grim Tega ne razumem najbolše ? Če majo vsi velike hude motorje ga moraš tudi ti imet ? Njah še vedno Slovenska logika, kar ima sosed moram imet tudi jaz :grim da smo na versysu... Sodelavec vzel 2015 1000 oranžne barve in je res lepota od motorja Šel je iz cbf 1000 in hvali pravtako agregat kot ciklistiko Popravljeno September 1, 2015. Popravil jany DAMI34 1
NejcZ Objavljeno September 1, 2015 Opozori Objavljeno September 1, 2015 (popravljeno) Skor razumeš. Hočem met, to da majo drugi mi je sam motivacija. Pač zaenkrat še negre, zato je Versys tut dobr Pa zaenkrat pdo 4 litre pije normalne vožnje, ampak ga še ulavfujem, ker 25k km ni videl nad 5k obratov verjetno in ga zdej počasi uvajam Popravljeno September 1, 2015. Popravil NejcZ
jany Objavljeno September 1, 2015 Opozori Objavljeno September 1, 2015 (popravljeno) Skor razumeš. Hočem met, to da majo drugi mi je sam motivacija. Pač zaenkrat še negre, zato je Versys tut dobr Pa zaenkrat pdo 4 litre pije normalne vožnje, ampak ga še ulavfujem, ker 25k km ni videl nad 5k obratov verjetno in ga zdej počasi uvajam Po napisanem ne vem ali rabiš ti ulaufavanje ali versys. Eden ti lahko pomaga ki ima sedaj viška časa je v banovcih. Lep je lep komplet v barvni kombinaciji Popravljeno September 1, 2015. Popravil jany sndposa, Fantocci, DAMI34 in 3 others 6
Kmet2 Objavljeno September 2, 2015 Opozori Objavljeno September 2, 2015 kmet2, vozu sm 950 in 990, za vozit je 950 boljši, ampak mel bi pa 990 ker se mi neda z fergazerji zajebavat. Nebom ga še v grabn porinu ker je več kot pol manj stal :grrr Itak pa mate zdej vsi neke večje potovalce in ko se bo menjalo je treba na isti rang pridit :grim a mi lahko poveš razliko med 950 in 990 ,pustiva da je en na vplinjače,zanima me razlika vzmetenje,ciklistika itd...pa ne tukaj da ne smetiva v temi ktm.... Ta novi na sliki je tipično japonski,pa ne grd da ne bo kdo narobe razumel,toda na parkirišču ga ne ločiš od drugih ...... A tisti reflektorji kaj svetijo dodatni ker če ne bi jih takoj v kanto ruknil.... builder 1
NejcZ Objavljeno September 2, 2015 Opozori Objavljeno September 2, 2015 Predvsem to da je 990ka cukala kot kak star encilindraš pri nižjih obratih, 950 pa je bolj zvezno vlekel in nasploh je bla vožnja po občutku dost boljša. Sej nekih razlik glede komponent pa tak ni. Vseeno bi raje mel 990 ker ga itak vrtiš ker je zabavn, pa verjetno vsaj 20% manj pokuri. 950 grejo fergazerji slej ko prej vsak po svoje in je cela umetnost to nastavt da dela tak kot je treba (kolega ma še kr 950, sicer nemore prehvalit, ampak šraufa se pa skos ) Zdej gledam to sliko novega enih 20 sekund, pa je res da je čist povprečn Po drugi strani mi je pa star bil grd pa sm ga vseen vzel, zdej sma se pa že navadla
Cartman Objavljeno September 2, 2015 Opozori Objavljeno September 2, 2015 Predvsem to da je 990ka cukala kot kak star encilindraš pri nižjih obratih, 950 pa je bolj zvezno vlekel in nasploh je bla vožnja po občutku dost boljša. Sej nekih razlik glede komponent pa tak ni. Vseeno bi raje mel 990 ker ga itak vrtiš ker je zabavn, pa verjetno vsaj 20% manj pokuri. 950 grejo fergazerji slej ko prej vsak po svoje in je cela umetnost to nastavt da dela tak kot je treba (kolega ma še kr 950, sicer nemore prehvalit, ampak šraufa se pa skos ) Zdej gledam to sliko novega enih 20 sekund, pa je res da je čist povprečn Po drugi strani mi je pa star bil grd pa sm ga vseen vzel, zdej sma se pa že navadla moje v2 ropotalce ma 18 let, 120 000, jaz ga vozim 7 sezono, 60 000, in in za karburatorje res ne vem da jih imam. Tako de....ne vem kaj vijačite, ampak karburator sam po sebi ni problem. RAZN na črpalki. Prav v soboto sem spet bentil. isti tempo, ista relacija 30% več sm pokuril kot frend z vbrizgom. Fantocci 1
Fantocci Objavljeno September 2, 2015 Opozori Objavljeno September 2, 2015 (popravljeno) Jaz tudi še nobenega nisem prodal za manj kot sem kupil. Sicer pa moj biser ravno ni, bo pa do spomladi. Če bom čez zimo zlo zadovoljen potem bo ostal, drugače pa naprej proti novim izzivom Še vedno iščem desno voznikovo stopalko, ali pa obe. Od katerih motorjev so kompatibilne? http://www.ebay.com/itm/Front-and-rear-foot-ottoman-Kawasaki-KLE650-VERSYS-2007-2015-/121648123800?vxp=mtr&hash=item1c52cb0f98 Poštnine ni, bi te pa znal na carini še malo podojit. Saj ne vem, al je to drago al ni.... 4 stopalke za 40 dolarjev. Koliko pride original? Popravljeno September 2, 2015. Popravil Fantocci
dlicen Objavljeno September 2, 2015 Opozori Objavljeno September 2, 2015 Original stopalke so pošastno drage. Tole je dober deal, če so res 100% zamenljive.
jany Objavljeno September 2, 2015 Opozori Objavljeno September 2, 2015 Jaz sem na Zju podobne naročil pa so šle gor BP
dlicen Objavljeno September 2, 2015 Opozori Objavljeno September 2, 2015 Jaz sem svojčas kupil ene stopalke (kovinske, brez gume) na dx.com, mislim, da so stale ene 6€ s poštnino. Šle so gor, samo malenkost jih je bilo potrebno pobrusiti.
NejcZ Objavljeno September 2, 2015 Opozori Objavljeno September 2, 2015 Ne raim 4, poleg tega ma moj Versys zadaj podobne kot spredaj, torej z gumo, medtem ko so stari imeli navadne odlitke.
DAMI34 Objavljeno September 2, 2015 Opozori Objavljeno September 2, 2015 Sodelavec vzel 2015 1000 oranžne barve in je res lepota od motorja Šel je iz cbf 1000 in hvali pravtako agregat kot ciklistiko To jaz hvalim že dooolgo
Kmet2 Objavljeno September 2, 2015 Opozori Objavljeno September 2, 2015 To jaz hvalim že dooolgo A si ga peljal 2 km pa si vse ugotovil a
jany Objavljeno September 2, 2015 Opozori Objavljeno September 2, 2015 To jaz hvalim že dooolgo V to niti ne dvomim bolj me je zanimalo iz prijateljevega vidika ki je presedlal iz cbf hotel je gsa kupil versysa :-)
NejcZ Objavljeno September 2, 2015 Opozori Objavljeno September 2, 2015 Ej ej, dans sm šou tankat in nism mel muske ( ) in sm se hitr spomnu na te vibracije spredaj. Malo gledma po netu pa naj bi bila rešitev pena okoli števca? Al kako ste ostali to rešili
DAMI34 Objavljeno September 2, 2015 Opozori Objavljeno September 2, 2015 A si ga peljal 2 km pa si vse ugotovil a ne okol 80.000km, namreč agregat je isti kot moj
Kmet2 Objavljeno September 2, 2015 Opozori Objavljeno September 2, 2015 ne okol 80.000km, namreč agregat je isti kot moj Ja prov ,to je isto kot bi primerjal agregat od RC8 in moj ki je isti......seveda samo razlika v menjalniku,elektroniki,konjih itd.....čist isti,prav tako je pri Versys 1000 in SX čist isti CeneR 1
skalar36 Objavljeno September 2, 2015 Opozori Objavljeno September 2, 2015 Ej ej, dans sm šou tankat in nism mel muske ( ) in sm se hitr spomnu na te vibracije spredaj. Malo gledma po netu pa naj bi bila rešitev pena okoli števca? Al kako ste ostali to rešili Jz sm to rešil v glavi. Odmislil... :grim . Sicer je pa res dosti moteče... mislim, da je treba števec podrat, pa podlagat, pa še vedno ni dobro...jbg.. ni to gsa, al pa adv.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se