gift Objavljeno Januar 12, 2016 Opozori Objavljeno Januar 12, 2016 pred eno uro, Cartman pravi: En in isti gpt je odlicno delal na kawasakiju, hondi, se eni hondi in suzukiju, pa je bil vezan na armaturo. Ce je p&p na konektor bo pa sploh tudi tebi delal. Gift'n'Snec sta verjetno fajn fanta, ampak rada izumljata bel smodnik. Cartman...ob nakupu amortizerjev mi je gospod iz podjetja Čarman osebo povedal in si ne izmišljujem. Rekel je, da je ziher samo tisti, ki se ga zveže na žice in ne p&p, ker se mu zna zmešat in jih odsvetuje, zaradi reklamacij (res, da je bilo to lani v Oktobru 2015 in nne 2016 ) Kar se pa izdelave tiče, pa je že na oko slabše kvalitete GPT , da se o foliji čez displej sploh ne pogovarjamo, ker se zvije ob najmanjšem dotiku (če primerjaš Gipro in GPT). Jaz za 20€ več kot stane Gipro sploh ne bi razmišljal, da bi ga vezal na kable pa štuklal spoje itd... to je pa tvoja odločitev (jaz raje samo vtaknem zadevo in radi )
DAMI34 Objavljeno Januar 12, 2016 Opozori Objavljeno Januar 12, 2016 (popravljeno) pred 2 urami, gift pravi: Od Čarmana so zanič (GPT). Ti jih sam Čarman odsvetuje...pravi, da se mu lahko zmeša, potem pa lahko še kje slučajno R prestavo najdeš Na sx so delali ok, imel 2 komada, enga ima še vedno kolega, moped pa ima 80kkm. P&p verzija. Popravljeno Januar 12, 2016. Popravil DAMI34 hajoktejn in Kmet2 2
Snečer Objavljeno Januar 12, 2016 Opozori Objavljeno Januar 12, 2016 pred 3 urami, topi pravi: saj glih od Čarmana imam ponudbo za 70€, samo če pravite, da so od njega čudni, pol pa ziher ne. Pa kaj to velja za vse GPT indikatorje, ali ima Čarman kakšno x verzijo? healtech je uradna dodatna oprema za kawasaki gpt ne poznam, a dileme ni bilo, kupiš najjaće in to je...
ukica Objavljeno Januar 12, 2016 Opozori Objavljeno Januar 12, 2016 3 minutes ago, Snecer said: healtech je uradna dodatna oprema za kawasaki gpt ne poznam, a dileme ni bilo, kupiš najjaće in to je... Caaki caki zdej se pa ze odloc..zagovarjas tega Versysa kot da je super duper motor ker je poceni in nudi najvec, po drugi strani pa kupujes najdrazje dodatke za motor? A ni potem bolje kupit ze motor ki vse to ima? Kmet2 1
Snečer Objavljeno Januar 12, 2016 Opozori Objavljeno Januar 12, 2016 noben motor nima serijsko takih dodatkov kot jih imam gori, od navigacije naprej gift in ELO 2
Cartman Objavljeno Januar 12, 2016 Opozori Objavljeno Januar 12, 2016 (popravljeno) 2 hours ago, Snecer said: kupiš najjaće in to je... Kva?!?!? kaj pa price/performance? KDO SI TI? DE TAKOJ VRNEŠ SNEČA!!! Popravljeno Januar 12, 2016. Popravil Cartman thumper, pikolo, DAMI34 in 4 others 7
topi Objavljeno Januar 12, 2016 Opozori Objavljeno Januar 12, 2016 Sem se pozanimal, GPT 70€, Gipro 98€ oba p&p varianta in sem se odločil za Gipro, ker ga zraven našega foruma še zelo hvalijo tudi drugi tuji forumi. Ko bom pa še imel svoje izkušnje, pa vam bom z veseljem poročal. Hvala za pomoč Efendi, Kmet2, gift in 2 others 5
Snečer Objavljeno Januar 12, 2016 Opozori Objavljeno Januar 12, 2016 pred 5 urami, topi pravi: saj glih od Čarmana imam ponudbo za 70€, samo če pravite, da so od njega čudni, pol pa ziher ne. Pa kaj to velja za vse GPT indikatorje, ali ima Čarman kakšno x verzijo? Povem ti še naslednje moje opažanje o gipro. Na direktnem soncu se vidi malo slabše. Ko se ustaviš v 6. prestavi na 0, recimo pred semaforjem, ti pri šaltanju navzdol po vrsti ne bo odštevalo, tako da ko prideš do 1, bo še vedno kazalo 6, vendar malo popustiš sklopko ali daš v "ler" in se zbere. To je običajno zaradi samega principa delovanja te naprave. pred 24 minutami, Cartman pravi: Kva?!?!? kaj pa price/performance? KDO SI TI? DE TAKOJ VRNEŠ SNEČA!!! Pri dodatkih za individualizacijo je tako. Bolje kupiti z manj opreme in po lastni izbiri opremiti točno tisto kar hočeš ali vizualno ali funkcionalno, to je subjektivno vedno najjaće... In to praviloma nima veze s price/performance Za nekoga je najjaća morda že sama izbira barve itd.
thumper Objavljeno Januar 15, 2016 Opozori Objavljeno Januar 15, 2016 Ob 12.01.2016 at 18:15, Snecer pravi: noben motor nima serijsko takih dodatkov kot jih imam gori, od navigacije naprej kr neki .. moj suwath ima prikazovalnik prestav serijsko . pa je bil izdelan pred 35 leti .. Kmet2 1
Snečer Objavljeno Januar 15, 2016 Opozori Objavljeno Januar 15, 2016 Pa zemljevid iz kraljevine SHS na tanku bravo
TakeALookAround Objavljeno Januar 15, 2016 Opozori Objavljeno Januar 15, 2016 Kam vse vtaknes politiko,jao.
thumper Objavljeno Januar 15, 2016 Opozori Objavljeno Januar 15, 2016 pred 8 urami, Snecer pravi: Pa zemljevid iz kraljevine SHS na tanku bravo se ti zavedaš da hodiš po pretankem ledu ? na tanku je samo nalepka od mamutovanja .. ena je dost za vsa leta ..
thumper Objavljeno Januar 15, 2016 Opozori Objavljeno Januar 15, 2016 potem je problem samo v tem da nimaš med drsanjem čelade na glavi ..vsakič ko padeš je hujše ... Kmet2 1
Snečer Objavljeno Januar 16, 2016 Opozori Objavljeno Januar 16, 2016 problem bo pri tebi senilček, spet si temo zgrešil, zimski športi in psiha so drugje
thumper Objavljeno Januar 16, 2016 Opozori Objavljeno Januar 16, 2016 Ob 12. 1. 2016 at 18:15, Snecer pravi: noben motor nima serijsko takih dodatkov kot jih imam gori, od navigacije naprej Ob 15. 1. 2016 at 12:49, thumper pravi: kr neki .. moj suwath ima prikazovalnik prestav serijsko . pa je bil izdelan pred 35 leti .. Ob 15. 1. 2016 at 12:54, Snecer pravi: Pa zemljevid iz kraljevine SHS na tanku bravo pred 3 urami, Snecer pravi: problem bo pri tebi senilček, spet si temo zgrešil, zimski športi in psiha so drugje sam zi začel ..in to z neresnico o zemljevidu ..sam si si kriv .. to še zmeraj ne izniči dejstva , da ima moj 35 let star moped , ki je s 400 kubiki več kot klaso pod versysom že serijski prikaz prestav... dlicen, builder in Kmet2 3
Kawl Objavljeno Januar 19, 2016 Opozori Objavljeno Januar 19, 2016 (popravljeno) Kako se obnese Versys 650 stari model za večje voznike imam namreč 187cm.... ? Gledam še Suzuki DL650 in hondo transalp 650 in pa kakšno tenerejko 660... Pa se mi zdi da je kawasaki še največ motorja poleg DL650... Popravljeno Januar 19, 2016. Popravil Kawl
Fantocci Objavljeno Januar 19, 2016 Opozori Objavljeno Januar 19, 2016 Sedež ima Versys relativno visoko postavljen (to je zate OK), ima pa kratko "medosno" razdaljo. Suzuki je precej daljši motor in po moje tako vizualno bolj primeren za večje voznike od Versysa.
Kmet2 Objavljeno Januar 19, 2016 Opozori Objavljeno Januar 19, 2016 pred 5 minutami, Kawl pravi: Kako se obnese Versys 650 stari model za večje voznike imam namreč 187cm.... ? Gledam še Suzuki DL650 in hondo transalp 650 in pa kakšno tenerejko 660... Pa se mi zdi da je kawasaki še največ motorja poleg DL650... Sam imam 187cm in 110kg ,ergonomija je dobra in neutrujajoča tudi pri daljših vožnjah. Mam ga na netu ,a si me ti prej klical .....?
Kawl Objavljeno Januar 19, 2016 Opozori Objavljeno Januar 19, 2016 ne nisem te klical.... še ogledujem in še nisem za nobenega klical... še teste berem, DL-a sem edino probal in vem da je dober za sedet...
Kmet2 Objavljeno Januar 19, 2016 Opozori Objavljeno Januar 19, 2016 Pravkar, Kawl pravi: ne nisem te klical.... še ogledujem in še nisem za nobenega klical... še teste berem, DL-a sem edino probal in vem da je dober za sedet... Osebno mi je Versys bolj pasal kot DL ,sta pa oba solidna za ta denar! Je pa DL bolj terensko usmerjen ,če ti to kaj pomaga .
Kawl Objavljeno Januar 19, 2016 Opozori Objavljeno Januar 19, 2016 (popravljeno) Ja vendar sta konec koncev obadva bolj kot ne za na cesto Verjetno je versys čez ovinke še malo bolj koreten... Moram it nekam probat še versys-a da vidm razliko... Najraje bi sicer Hondo ampak je ta transalp taka češka za pogledat pa vsak gor zgleda kot krpan na kobilici Popravljeno Januar 19, 2016. Popravil Kawl
Snečer Objavljeno Januar 19, 2016 Opozori Objavljeno Januar 19, 2016 pred 6 minutami, Kmet2 pravi: Sam imam 187cm in 110kg ,ergonomija je dobra in neutrujajoča tudi pri daljših vožnjah. Mam ga na netu ,a si me ti prej klical .....? Kaj ga še nisi prodal?
Kmet2 Objavljeno Januar 19, 2016 Opozori Objavljeno Januar 19, 2016 pred 1 minuto, Kawl pravi: Ja vendar sta konec koncev obadva bolj kot ne za na cesto Verjetno je versys čez ovinke še malo bolj koreten... Moram it nekam probat še versys-a da vidm razliko... Okretna sta oba,bi rekel da DL skoraj bolj pada po ovinkih in DL ima večji hod vzmetenja in terenske dimenzije pnevmatik . pred 1 minuto, Snecer pravi: Kaj ga še nisi prodal? Sem toda oglas nisem odstranil ,sem imel res srečo ,ko sem ga obesil na net je v roku 4min poklical kupec in odpeljal motor,danes po malo manj kot mesecu me je poklical šele drugi potencialni kupec ... Bmflar 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se