Kmet2 Objavljeno Februar 12, 2016 Opozori Objavljeno Februar 12, 2016 pred 2 minutami, Snecer pravi: ja, jaz tudi z motorjem zaviram in to je izjemna kombinacija ter prednost dvovaljnika, preprosto moraš stil prilagodit tehniki Nimam pojma o čem govoriš ,jaz sam gas do konca ,,,,,,
sayo Objavljeno Februar 12, 2016 Opozori Objavljeno Februar 12, 2016 pred 3 urami, Snecer pravi: tu je še en test, kak se lepo eazy pelje Dobr narejen video, vsaka čast
koshir Objavljeno Februar 12, 2016 Opozori Objavljeno Februar 12, 2016 pred 14 urami, Snecer pravi: Ni bila visoka poštnina pa še hitro je bilo vse skupaj, v ponedeljek poslali, včeraj prevzel. Hel Slovenija vidim, da ima samo facebook stran in gmail naslov Ok, vidim na uradni strani, da je res diler za Slovenijo, a dvomim, da pošilja brez poštnine po Sloveniji. Celo sam v Sloveniji izdeluje te cevi. Kolko pa bi bilo ceneje pa ne vem. Sicer pa hvala za info. Ponavadi ponudimo 10% popusta. Je pa res da je tudi P&P pri nas 5€, dobavljivost pa dan/dva max od plačanega predračuna (če je nujno je možnost celo isti dan prevzem) . Ima pa HEL Performance skoraj v vsaki državi zastopnika ravno zaradi hitrosti in pa zaradi prilagodljivosti izdelka strankam, mi smo šli v to ravno zaradi tega ker imaš odprte možnosti, cevi iz kataloga ali pa cevi totalno po naročilu stranke LP
TakeALookAround Objavljeno Februar 13, 2016 Opozori Objavljeno Februar 13, 2016 Hm....vzem TDM Tricetrt tezav zgine Edin dolge roke mors met....pa se to lahko krmilo zamenjas.... Cartman 1
DAMI34 Objavljeno Februar 13, 2016 Opozori Objavljeno Februar 13, 2016 pred 15 urami, Kmet2 pravi: Ne ne to pa ne boš govoril ,nadpovprečne zavore ima prjatu,sm vidu, na snegu in listju so zate čisto premočne Kmet2 1
Kmet2 Objavljeno Februar 13, 2016 Opozori Objavljeno Februar 13, 2016 pred eno uro, DAMI34 pravi: prjatu,sm vidu, na snegu in listju so zate čisto premočne Ti vidu nisi nč DAMI34 1
DAMI34 Objavljeno Februar 13, 2016 Opozori Objavljeno Februar 13, 2016 pred 19 minutami, Kmet2 pravi: Ti vidu nisi nč res je, čakat sm te moral, prehude zavore? Kmet2, Snečer, Pepper in 2 others 5
Snečer Objavljeno Februar 14, 2016 Opozori Objavljeno Februar 14, 2016 še en test, sicer bolj tak češki, ampak ok DAMI34 1
DAMI34 Objavljeno Februar 14, 2016 Opozori Objavljeno Februar 14, 2016 V bistvu, če sem pošten, je 650 bolj fun bike kot pa 1000. Za potovanja in v dvoje bi sigurno vzel jurja, ampak za solo in vsakodnevno zezanje, 650 zmaga. Pa še lepši je od jurja, bolj skladen. dlicen, bajkr88, Pepper in 2 others 5
dlicen Objavljeno Februar 14, 2016 Opozori Objavljeno Februar 14, 2016 Bikoz 2 cilindra in nekaj kg manj.
rdecasenca Objavljeno Februar 14, 2016 Opozori Objavljeno Februar 14, 2016 Versys 650 je zanimiva živalca sem preiskusil model 2015 in ker rinem proti 70 im resno premišljujem v tej smeri, da prepustim Varadero kakšnemu mlajšemu. Model 2015 je malo močnejši in za solo vožnje po kakšnih Dolomitih in podobno idealen, Bi pa rekel da bi ga zaradi njegove teže raje imel z ABS sistemom. Bom pa verjetno kar nekaj časa potreboval, da se bom odvadil Varaderinega CBSa.
DAMI34 Objavljeno Februar 14, 2016 Opozori Objavljeno Februar 14, 2016 (popravljeno) Moj predlog, bilokateri motor imaš, naj ima ABS, preveč se potuje in se vozimo, po umazanem, mokrem , spolzkem itd, da bi tvegali zdrs. In samo 1x te reši, pa je pokrita investicija. Popravljeno Februar 14, 2016. Popravil DAMI34 NumLock, Fantocci, jany in 3 others 6
Snečer Objavljeno Februar 14, 2016 Opozori Objavljeno Februar 14, 2016 pred 38 minutami, rdecasenca pravi: Versys 650 je zanimiva živalca sem preiskusil model 2015 in ker rinem proti 70 im resno premišljujem v tej smeri, da prepustim Varadero kakšnemu mlajšemu. Model 2015 je malo močnejši in za solo vožnje po kakšnih Dolomitih in podobno idealen, Bi pa rekel da bi ga zaradi njegove teže raje imel z ABS sistemom. Bom pa verjetno kar nekaj časa potreboval, da se bom odvadil Varaderinega CBSa. Za Dolomite je idealen Jaz tudi žal nimam ABS, ni bilo na zalogi tedaj, zato pač prilagajam vožnjo in tehniko. DAMI34 in Pepper 2
Kmet2 Objavljeno Februar 14, 2016 Opozori Objavljeno Februar 14, 2016 pred 2 urami, Snecer pravi: Za Dolomite je idealen Jaz tudi žal nimam ABS, ni bilo na zalogi tedaj, zato pač prilagajam vožnjo in tehniko. Tud jaz sem moral prilagajat ,na ostalih polizdelkih že serijsko ,brez se sploh ne da dobit ...... Dark in Ferrarist 2
Kmet2 Objavljeno Februar 14, 2016 Opozori Objavljeno Februar 14, 2016 pred 1 minuto, Snecer pravi: ja, bi bili prenevarni brez Maš prav ,tej polizdelki so enostavno prebrutalni brez elektronskih pomagal ,nevozno ti povem Dark 1
Snečer Objavljeno Februar 14, 2016 Opozori Objavljeno Februar 14, 2016 150ps+ brez traction control itd. je pri napaki na zapestju hipno usodno
DAMI34 Objavljeno Februar 14, 2016 Opozori Objavljeno Februar 14, 2016 pred 3 minutami, Kmet2 pravi: Maš prav ,tej polizdelki so enostavno prebrutalni brez elektronskih pomagal ,nevozno ti povem Polizdelke prilagajaš sebi, nadizdelki se prilagajajo tebi..matr maš srečo Kmet2 in Dark 2
Kmet2 Objavljeno Februar 14, 2016 Opozori Objavljeno Februar 14, 2016 pred 5 minutami, Snecer pravi: 150ps+ brez traction control itd. je pri napaki na zapestju hipno usodno No sej to pravim ,sam imam serijsko napako na zapestju ..... Ferrarist, Dark in DAMI34 3
Borutt Objavljeno Februar 14, 2016 Opozori Objavljeno Februar 14, 2016 pred 1 uro, Snecer pravi: 150ps+ brez traction control itd. je pri napaki na zapestju hipno usodno Nisem videl samo enega d(i)rkača na tleh s premočnim hlevom. Ampak, vsak se uči na napakah. Če se d(i)rkači na svojih brez nevarnosti za druge, potem mi je za njih prav vseeno. Papir pač prenese vse. MMF in Dark 2
Dark Objavljeno Februar 14, 2016 Opozori Objavljeno Februar 14, 2016 pred 4 urami, Snecer pravi: Jaz tudi žal nimam ABS, ni bilo na zalogi tedaj, zato pač prilagajam vožnjo in tehniko. "Moj motocikel nima ABS-a, zato pač prilagajam vožnjo in tehniko?" Takšno veščino pa je mogoče dobro vnovčiti... MMF in Kmet2 2
jskrablin Objavljeno Februar 14, 2016 Opozori Objavljeno Februar 14, 2016 Manjko ABS-a ne moreš kompenzirati, ko gre za nohte. Takrat boš brez ABS-a bremzal premalo in se kam zaletel ali pa bremzal preveč in se spet kam zaletel. Še z ABS je bremzanje na polno precej nasilen dogodek... MMF, Kmet2 in Dark 3
Snečer Objavljeno Februar 14, 2016 Opozori Objavljeno Februar 14, 2016 To lahko nadaljujemo v kakšni drugi ne tako resni temi, ker vidim, da se obeta novo odkritje. DAMI34 1
jskrablin Objavljeno Februar 14, 2016 Opozori Objavljeno Februar 14, 2016 Gremo enkrat probat, kdo se prej ustavi. Jaz s svojo CB 1300 z ABS ti z Versačejem. Maš v štartu prednost - precej manj mase za ustavit. Začnema pri 50 km/h (avtošola varianta), grema vsaj do 100 km/h. Pa da vidim to čudežno zaviralno tehniko v živo. Dark in MMF 2
izibajker Objavljeno Februar 14, 2016 Opozori Objavljeno Februar 14, 2016 (popravljeno) Prerekanja v stilu "katera oprema na motorju je boljša" me že malo asociira na razne reklame za maskare, lake za lase... z vnaprej jasnim odgovorom: "ker se cenite". Seveda, bremze na motorju so od življenskega pomena. Ampak vse nesreče z motorji v zadnjih 100 letih se niso zgodile samo zaradi "slabih" bremz. Če nekdo po regionalni cesti leti 150/uro se bo res malo težje ustavil, z abs ali brez... Škoda da Policija pri nas ne postreže z malo bolj razčlenjeno statistiko v primeru nesreč z motorjem. Na katerem tipu ceste se je zgodila konkretna nesreča, kakšna (približno) je bila hitrost motorja (kakšna omejitev), kdo je bil (po vsej verjetnosti) kriv, kakšno zaščitno opremo je nosil motorist.... Samo suhoparno število nesreč ne pove kaj dosti... Popravljeno Februar 14, 2016. Popravil izibajker MiNa, bosa, Snečer in 3 others 6
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se