Skoči na vsebino

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

Objavljeno

sicer pol tvojega brundanja ne zastopim, ampak ti povem...

 

...pomojem prej prodaš strojanovega Versysa, kot pa MTS... zanimivo. =)

Le zakaj :hmm:  pa ti bi moral brundanje zastopit,pa vidm da tud Kočevar nisi več ,pussy  :P  :D   a je zdej že dovolj toplo da se zapelješ z superduper Versysom  :lol:

Objavljeno

Le zakaj :hmm:  pa ti bi moral brundanje zastopit,pa vidm da tud Kočevar nisi več ,pussy  :P  :D   a je zdej že dovolj toplo da se zapelješ z superduper Versysom  :lol:

 

Haha, nego kaj sm? Nism vedu da sem lahko še kaj drugega čeprav še vedno živim in bivam v okolici Kočevja... nejasno si napisal in pika :grim

 

Uff versis je za vse razmere...Z750 in pa Zastava 101 pa čakata sonce :OK:

Objavljeno (popravljeno)

Mah kaj pa vem...ga nimam, pa ga ne pogrešam...na Tomos frčitu sem ga mel, pa sem ga stran odšraufal :P

Sam kaj je ta naredil iz tega versisa, eno samo skropucalo. men so te pnevmatike grozne. :BUA:

Centralno stojalo ne rabiš dokler enkrat nimaš motorja ki ga ima in to je auper zadeva. nič dviganja z zadnjim stojalom pa centriranje tistih obročkov da se lepo usede da se zadeva ne zvrne.

Tudi če ti gumo predre na poti jo pobereš dol brez komplikacij.

Na touring motorju je to zadeva ki mora bit, moje mišljenje ;-)

Popravljeno . Popravil jany
Objavljeno (popravljeno)

Predvsem pa je precej lažje mazanje ketne. Če si oldskool brez oilerja kot jaz.

Centralnega stojala za V. ni (bilo) zaradi njegovega spodnjega lonca. Sicer je baje en američan nekaj izdeloval, ampak tudi nehal.

Popravljeno . Popravil dlicen
Objavljeno

Centralno stojalo ne rabiš dokler enkrat nimaš motorja ki ga ima in to je auper zadeva. nič dviganja z zadnjim stojalom pa centriranje tistih obročkov da se lepo usede da se zadeva ne zvrne.

Tudi če ti gumo predre na poti jo pobereš dol brez komplikacij.

Na touring motorju je to zadeva ki mora bit, moje mišljenje ;-)

 

če imaš centralno stojalo, ti motor spredaj sloni na gumo, tako da v vsakem primeru moraš imeti spredaj stojalo, da lahko pobereš gumo dol. Meni so stojala cool. Na Versisu npr bi bila to odvečna teža. Na GS.u če mi ga bomo dali serijsko, ga bom pač mel =)

Objavljeno (popravljeno)

če imaš centralno stojalo, ti motor spredaj sloni na gumo, tako da v vsakem primeru moraš imeti spredaj stojalo, da lahko pobereš gumo dol. 

:grrr

Popravljeno . Popravil builder
Objavljeno

Samo informiral sem o možni dodatni opremi, sicer pa ima SW motech tudi precej druge "zanimive" dodatne opreme.

 

Od njih imam npr. stopalke.

 

Drugače pa, srečanje je pred vrati, so mi od lani poslali majico :)

 

Meni nekak kaže, da bi lahko morda našel fraj v ponedeljek ali torek, tudi vreme bo tedaj brez vode. Bom javil še točno, če bi slučajno še koga zanimalo.

 

wp20150521001.jpg

wp20150521002.jpg

Objavljeno

Samo informiral sem o možni dodatni opremi, sicer pa ima SW motech tudi precej druge "zanimive" dodatne opreme.

 

Od njih imam npr. stopalke.

 

Drugače pa, srečanje je pred vrati, so mi od lani poslali majico :)

 

Meni nekak kaže, da bi lahko morda našel fraj v ponedeljek ali torek, tudi vreme bo tedaj brez vode. Bom javil še točno, če bi slučajno še koga zanimalo.

 

 

 

 

Javi pa da vidimo, če rata =)

Objavljeno

če imaš centralno stojalo, ti motor spredaj sloni na gumo, tako da v vsakem primeru moraš imeti spredaj stojalo, da lahko pobereš gumo dol. Meni so stojala cool. Na Versisu npr bi bila to odvečna teža. Na GS.u če mi ga bomo dali serijsko, ga bom pač mel =)

 

Je če hočeš sprednjo menjavat  potem sigurno rabiš, za zadnjo pa ne.  Nevem no ni nujno zlo vendar sedaj ko ga imam je en strošek man, eno opravilo manj. Pač lepo je sploh original ker je lepše skrito.

 

Na GS je pomojem obvezno to  :OK:  Sploh na polno natovorjen je verjetno centralno bolj stabilno tega nisem še probaval.

Objavljeno

Je če hočeš sprednjo menjavat  potem sigurno rabiš, za zadnjo pa ne.  

edino za kikiriki motorje, na pravih 100% sam stoji, sprobano ob vsaki menjavi pnevmatik :grim

Objavljeno

edino za kikiriki motorje, na pravih 100% sam stoji, sprobano ob vsaki menjavi pnevmatik :grim

 

huh dobro to še boljše no  :OK:

 

Centralno stojalo je verjetno kot avtomatski mazalec verige in še dosti podobnih stvari, ko ga nimaš ti ni nujno, ko ga imaš ne greš več nazaj  :grrr

Objavljeno

Haha, nego kaj sm? Nism vedu da sem lahko še kaj drugega čeprav še vedno živim in bivam v okolici Kočevja... nejasno si napisal in pika :grim

 

Uff versis je za vse razmere...Z750 in pa Zastava 101 pa čakata sonce :OK:

Čist btw, če boš slučajno rabil za stoenko imam še spodnje sanke aka ščit... pa še kak rezervni del verjetno...

Objavljeno

če imaš centralno stojalo, ti motor spredaj sloni na gumo, tako da v vsakem primeru moraš imeti spredaj stojalo, da lahko pobereš gumo dol...

 

 

Sploh ne. V zadnji kovček ali na prtljažnik postaviš nekaj malo težjega in že bo prednje kolo veselo v zraku...

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Sploh ne. V zadnji kovček ali na prtljažnik postaviš nekaj malo težjega in že bo prednje kolo veselo v zraku...

 

deluje, pol pa rabiš to stvar, vzameš iz kovčka in maš spet posel :D

Objavljeno

Veverco zapreš u kovček, problem rešen. :D 
Na terenu bi ti bilo dovolj, da sprednje vilice podstaviš s kakšno palico, saj je 90% teže na stojalu. 

Objavljeno

Vsi iz Versysa šaltajo na GS-a edino Snecer je ostal za časom  :kva1:

Objavljeno

Vsi iz Versysa šaltajo na GS-a edino Snecer je ostal za časom  :kva1:

 

Ni za cajtom. Versys je super. Pogrešam samo moči in malo luksuza. Mi2 z ženo se res veliko prepeljeva skupaj. Dva na versisu z vso prtljago je tako tako. Sej gre...počasi uživaško... čez ovinke vzmetenje ne dohaja stila, kakšne ravnice pa nudijo premalo vetrne zaščite.

 

Prav zato GS...to mi je top big enduro moped, ni najmočnejši, je pa najlepši =)

Objavljeno

Ni za cajtom. Versys je super. Pogrešam samo moči in malo luksuza. Mi2 z ženo se res veliko prepeljeva skupaj. Dva na versisu z vso prtljago je tako tako. Sej gre...počasi uživaško... čez ovinke vzmetenje ne dohaja stila, kakšne ravnice pa nudijo premalo vetrne zaščite.

 

Prav zato GS...to mi je top big enduro moped, ni najmočnejši, je pa najlepši =)

Versys ma vsega dovolj sam ti si objesten postal ,upam da ne postaneš tak kot vsi bmflarji  :P

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Ni za cajtom. Versys je super. Pogrešam samo moči in malo luksuza. Mi2 z ženo se res veliko prepeljeva skupaj. Dva na versisu z vso prtljago je tako tako. Sej gre...počasi uživaško... čez ovinke vzmetenje ne dohaja stila, kakšne ravnice pa nudijo premalo vetrne zaščite.

 

Prav zato GS...to mi je top big enduro moped, ni najmočnejši, je pa najlepši =)

 

Se podpišem pod tole  :OK:

 

 

Le da pri GSu me moti teža  :glare:

Objavljeno

Versys ma vsega dovolj sam ti si objesten postal ,upam da ne postaneš tak kot vsi bmflarji  :P

 

Od nakupa dalje, se bova malo drugače pogovarjala :P;)

 

Se podpišem pod tole  :OK:

 

 

Le da pri GSu me moti teža  :glare:

 

Ka pa je tistih 230kg mokre teže :D, tolk jih ma versis ob slabih dnevih ;)

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Uradni podatek za novo GS 2015 je 238kg pripravljen na vožnjo. Jasno da brez dodatkov, ampak oguljen tolk da se pelješ :)

 

2016 bo najbrž še težji.

 

Drugače pa meni Versys ustreza, vozim se sam.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Versis1000 je odgovor na vse težave :D

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Od nakupa dalje, se bova malo drugače pogovarjala :P;)

 

 

Ka pa je tistih 230kg mokre teže :D, tolk jih ma versis ob slabih dnevih ;)

 

versys 650 mk1 suha teža 181km z tekočinami 209kg,  res je 650 napram 1200 gs je tu razlike precej vendar kako so pri Tracerju z 850ccm prišli na 210kg mokre teže ? sigurno so neki pozabli zmontirat  :OK:

 

Nevem no osebno se ne počutim še premikat 230 km + sopotnico in prtljago že  tracerjem nevem kako bo. GS verjetno ima prednost še nižjega težišča.

 

GS natočen z vsemi tekočinami...

 

229 kg (505 lb)

238 kg (525 lb) (LC)

256 kg (564 lb) (Adv) (wet)

 

Uradni podatek za novo GS 2015 je 238kg pripravljen na vožnjo. Jasno da brez dodatkov, ampak oguljen tolk da se pelješ :)

 

2016 bo najbrž še težji.

 

Drugače pa meni Versys ustreza, vozim se sam.

 

Res je versys 650 za vožnjo sam je čisto ok, že če si v družbi in da ma kdo vsa 90hp maš težave mu sledit.

 

škoda mi je novega zakaj ga niso povrtali na 750/850 ccm in ga spravli na 90/100 hp.

Objavljeno

versys 650 mk1 suha teža 181km z tekočinami 209kg,  res je 650 napram 1200 gs je tu razlike precej vendar kako so pri Tracerju z 850ccm prišli na 210kg mokre teže ? sigurno so neki pozabli zmontirat  :OK:

 

Nevem no osebno se ne počutim še premikat 230 km + sopotnico in prtljago že  tracerjem nevem kako bo. GS verjetno ima prednost še nižjega težišča.

 

GS natočen z vsemi tekočinami...

 

229 kg (505 lb)

238 kg (525 lb) (LC)

256 kg (564 lb) (Adv) (wet)

 

 

Res je versys 650 za vožnjo sam je čisto ok, že če si v družbi in da ma kdo vsa 90hp maš težave mu sledit.

 

škoda mi je novega zakaj ga niso povrtali na 750/850 ccm in ga spravli na 90/100 hp.

 

To bo ja :)

Objavljeno

Versis1000 je odgovor na vse težave :D

Ma kaj pa vem, tastar je glih tak grd ko tamau brat, tanovi je povsem plastičen, luči slične tracerju, mi ne potegne sploh :P. Pa vseeno je nekaj na pol, praktično malo povišan SX (agregat naj bi bil isti?). Kar je daleč stran od praktične endure. V takem primeru raje vzamem SX.a vsaj spodobno guliš kolenčka.

...aja pa še taglavi fail Versysa 1000...zadnja guma 180! dimenzija ko pri cestnem motorju, se pravi, da so touring gume dražje kot pridejo za GS.a npr. 

Že zdaj če kupim trail attack dam 50 € več, kot če nekdo vzame trail attack za GS.a

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!