Snečer Objavljeno Maj 22, 2015 Opozori Objavljeno Maj 22, 2015 Težko je reči, da je GSka s štrlečim bokserjem in še čim vizualni presežek. Tudi enduro ni, je pa res, da se najbrž nabolje pelje od naštetih po slabši cesti. Zadnjo gumo pa ima širine 170.
Tedybear Objavljeno Maj 22, 2015 Opozori Objavljeno Maj 22, 2015 ...aja pa še taglavi fail Versysa 1000...zadnja guma 180! dimenzija ko pri cestnem motorju, se pravi, da so touring gume dražje kot pridejo za GS.a npr. Ja, podobnost z Italijansko MS ni slučajna... :grim DAMI34 1
DAMI34 Objavljeno Maj 23, 2015 Opozori Objavljeno Maj 23, 2015 Ma kaj pa vem, tastar je glih tak grd ko tamau brat, tanovi je povsem plastičen, luči slične tracerju, mi ne potegne sploh . Pa vseeno je nekaj na pol, praktično malo povišan SX (agregat naj bi bil isti?). Kar je daleč stran od praktične endure. V takem primeru raje vzamem SX.a vsaj spodobno guliš kolenčka. ...aja pa še taglavi fail Versysa 1000...zadnja guma 180! dimenzija ko pri cestnem motorju, se pravi, da so touring gume dražje kot pridejo za GS.a npr. Že zdaj če kupim trail attack dam 50 € več, kot če nekdo vzame trail attack za GS.a Tvoj problem je ker niti sam ne veš kaj konkretno iščeš. Bodisi GS (guma170), Versis1000(guma180), MTS(guma190), vse so to visoke krave, celo za mojih 175cm. Je res, da imaš med vožnjo bolj iztegnjene noge in pokončno držo, ampak da jih boš premetaval po kakem terenu kar pozabi. Z vsemi pa lahko komot pelješ po makedamu, če že iščeš podobne izzive. Vsi so udobni za voznika in sopotnika, če ti ustreza pokončna drža, men pač ne, ker raje visim malce naprej. Versis 1000 ima samo v osnovi enak agregat kot SX, saj ima spremenjene kanale pa manj konjev, zdrsno sklopko, ter podaljšano 6 brzino, za udobno kruzanje po AC. Eden prvih ki je začel 4cilindre stavit na "endure" je bil kawasaki. Bo že nekaj na tem saj ga BMW posnema na svojmu XRu. Mogoče so zaznali določen segment kupcev, ki jim tak agregat ustreza. Se pa popolnoma strinjam, če ti vizuelno ne sede, ga nimaš kaj sploh gledat kot bodoči nakup. jany 1
Kmet2 Objavljeno Maj 23, 2015 Opozori Objavljeno Maj 23, 2015 Tvoj problem je ker niti sam ne veš kaj konkretno iščeš. Bodisi GS (guma170), Versis1000(guma180), MTS(guma190), vse so to visoke krave, celo za mojih 175cm. Je res, da imaš med vožnjo bolj iztegnjene noge in pokončno držo, ampak da jih boš premetaval po kakem terenu kar pozabi. Z vsemi pa lahko komot pelješ po makedamu, če že iščeš podobne izzive. Vsi so udobni za voznika in sopotnika, če ti ustreza pokončna drža, men pač ne, ker raje visim malce naprej. Versis 1000 ima samo v osnovi enak agregat kot SX, saj ima spremenjene kanale pa manj konjev, zdrsno sklopko, ter podaljšano 6 brzino, za udobno kruzanje po AC. Eden prvih ki je začel 4cilindre stavit na "endure" je bil kawasaki. Bo že nekaj na tem saj ga BMW posnema na svojmu XRu. Mogoče so zaznali določen segment kupcev, ki jim tak agregat ustreza. Se pa popolnoma strinjam, če ti vizuelno ne sede, ga nimaš kaj sploh gledat kot bodoči nakup. Od vseh naštetih je primeren za po makedamu samo GS,Versys in MTS sta bolj cestno usmerjena . Da se pa tud z SX sej veš Se mi zdi da je Versys 1000 bolj sport touring kot enduro,prav tako novi XR to so motorji daleč od enduro segmenta ,že če samo pogledamo hod montizerjev vemo da to ne more bit motor za lahek teren ali kaj podobnega. Tedybear, DAMI34 in HyperJack 3
DAMI34 Objavljeno Maj 23, 2015 Opozori Objavljeno Maj 23, 2015 Za makedam je škoda verige, pri bilokaterem mopedu.
HyperJack Objavljeno Maj 24, 2015 Opozori Objavljeno Maj 24, 2015 Tvoj problem je ker niti sam ne veš kaj konkretno iščeš. Vem kaj iščem, samo takšnega motorja še niso naredili ...do takrat pa bo najboljši približek GS =) DAMI34 1
Snečer Objavljeno Maj 24, 2015 Opozori Objavljeno Maj 24, 2015 Maš tudi Yamaho Super tenere. To bi bila zelo dobra alternativa, če ti je v oko padel segment gs, da ne boš kot neki penzič zgledal.
Kmet2 Objavljeno Maj 24, 2015 Opozori Objavljeno Maj 24, 2015 Maš tudi Yamaho Super tenere. To bi bila zelo dobra alternativa, če ti je v oko padel segment gs, da ne boš kot neki penzič zgledal. Segment je isti vse ostalo pa je na Tenere slabše(zavore,vzmetenje,ciklistika,poraba itd...) je pa Tenere edina Japonska potovalna endura ki mi je všeč . builder 1
Snečer Objavljeno Maj 24, 2015 Opozori Objavljeno Maj 24, 2015 Vprašanje tudi kolko "slabše", če gre za neke nianse in osebni občutek ali za ekstremno vožnjo, so take ocene pretirane. Kardan, "ESA", traction control, ni da ni. Moraš gledat, da je fanta precej manj kot tebe, za sopotnico manj, tako da bo vse drugače, zavore, poraba, vzmetenje... Sem si jo v živo ogledal pa niti ni prevelik motorček, prav lušna zadeva. Edina večja zamera je teža, ki je kar 265kg.
Scarabeo 500 Objavljeno Maj 24, 2015 Opozori Objavljeno Maj 24, 2015 Vprašanje tudi kolko "slabše", če gre za neke nianse in osebni občutek ali za ekstremno vožnjo, so take ocene pretirane. Kardan, "ESA", traction control, ni da ni. Moraš gledat, da je fanta precej manj kot tebe, za sopotnico manj, tako da bo vse drugače, zavore, poraba, vzmetenje... Sem si jo v živo ogledal pa niti ni prevelik motorček, prav lušna zadeva. Edina večja zamera je teža, ki je kar 265kg. Moj motorini je okoli 200kg. Vozil to Yamaho in se je peljala enako ali lažje kot moj motorino. Če bi jo vozil nekaj časa bi zagotovo trdil, da ga je lažje peljati kot mojega, ki sem ga navajen, kljub teži. Takoj bi ga imel. GS pa nisem vozil, da nimam primerjave. Scarabeo
Kmet2 Objavljeno Maj 25, 2015 Opozori Objavljeno Maj 25, 2015 Vprašanje tudi kolko "slabše", če gre za neke nianse in osebni občutek ali za ekstremno vožnjo, so take ocene pretirane. Kardan, "ESA", traction control, ni da ni. Moraš gledat, da je fanta precej manj kot tebe, za sopotnico manj, tako da bo vse drugače, zavore, poraba, vzmetenje... Sem si jo v živo ogledal pa niti ni prevelik motorček, prav lušna zadeva. Edina večja zamera je teža, ki je kar 265kg. Tenerejka o kateri govoriš je isti denar kot GS in ne vem zakaj bi za isti denar kupoval slabše vzmetenje,ciklistiko itd..... in še enkrat ja je Tenerejka dober motor in ker sem vozuil oba lahko rečem da je GS definitivno boljša opcija za isti denar. No da ne smetimo v temi Versys ,tudi Versysy1000 je men odličen motor s strani agregata(prožen,dovolj poskočen .....)a mi vse ostalo deluje preveč povprečno ker sem prevozil že veliko različnih endur nisem hitro zadovoljen .....
DAMI34 Objavljeno Maj 25, 2015 Opozori Objavljeno Maj 25, 2015 Tenerejka o kateri govoriš je isti denar kot GS in ne vem zakaj bi za isti denar kupoval slabše vzmetenje,ciklistiko itd..... in še enkrat ja je Tenerejka dober motor in ker sem vozuil oba lahko rečem da je GS definitivno boljša opcija za isti denar. No da ne smetimo v temi Versys ,tudi Versysy1000 je men odličen motor s strani agregata(prožen,dovolj poskočen .....)a mi vse ostalo deluje preveč povprečno ker sem prevozil že veliko različnih endur nisem hitro zadovoljen ..... a si ga že testiral?
HyperJack Objavljeno Maj 25, 2015 Opozori Objavljeno Maj 25, 2015 Se mi zdi, da je Versys vseeno preveč zapostavljen motor, zakaj? Ker se pred FL model dobi že za slabih 10 000 €, se pravi v nekje v istem cenovnem rangu kot Tracer ampak pomojem nudi Versys občutno več. Ni pa ni en ni drug lepotni presežek Kmet2, Tedybear in builder 3
DAMI34 Objavljeno Maj 25, 2015 Opozori Objavljeno Maj 25, 2015 Jaz sem ga razumel, da ga je vozil. vozil je samo SXa ta star model, dvomim, da je vozil ta novga Versysa 1000. Tako da bom še mal počakal, potem pa bomo ocenili vzmetenje.
DAMI34 Objavljeno Maj 25, 2015 Opozori Objavljeno Maj 25, 2015 Se mi zdi, da je Versys vseeno preveč zapostavljen motor, zakaj? Ker se pred FL model dobi že za slabih 10 000 €, se pravi v nekje v istem cenovnem rangu kot Tracer ampak pomojem nudi Versys občutno več. Ni pa ni en ni drug lepotni presežek cena versysa1000 je kr precej višja. Men nasplošno je všeč moped, mi je pa žal prevelik.
Snečer Objavljeno Maj 25, 2015 Opozori Objavljeno Maj 25, 2015 Novega v1000 so v Romuniji testirali, tak da bi znalo biti, da je bil poleg... builder, DAMI34 in Kmet2 3
DAMI34 Objavljeno Maj 25, 2015 Opozori Objavljeno Maj 25, 2015 Jaz bi ga prav rad testiral, sploh me zanima, kako se 120konjičev odraža med vožnjo, elastičnost, zanima me zdrsna sklopka, zanima me zavorni učinek (večji prvi diski), baje naj bi bil hjwidjuti, ker ima trši zadnji amortizer (gladko naj bi prenesel tri kufre), nadalje bi rad videl, kaj pomeni zame višina sedeža 84cm (2cm več kot moj) in seveda počutje na sedežu, ki je pravi fotelj (mogoče preširok zame) builder 1
Kmet2 Objavljeno Maj 25, 2015 Opozori Objavljeno Maj 25, 2015 a si ga že testiral? starega 1000 ja ,toda premalo da bi ga lahko objektivno ocenil in dost da povem da je GS boljši. Tako kot testiraš ti 2km in potem napišeš vse o vzmetenju,miško tako dobar jaz nisem :grrr dondule 1
Kmet2 Objavljeno Maj 25, 2015 Opozori Objavljeno Maj 25, 2015 Ima GS boljši agregat? Ne! (osebno mnenje) builder 1
DAMI34 Objavljeno Maj 25, 2015 Opozori Objavljeno Maj 25, 2015 starega 1000 ja ,toda premalo da bi ga lahko objektivno ocenil in dost da povem da je GS boljši. Tako kot testiraš ti 2km in potem napišeš vse o vzmetenju,miško tako dobar jaz nisem :grrr Stari vs novi, sta dva različna motorja. Spremenjen agregat, drug okvir, druge zavore, drugačno vzmetenje... builder 1
DAMI34 Objavljeno Maj 25, 2015 Opozori Objavljeno Maj 25, 2015 Ima GS boljši agregat? Ne (osebno mnenje) drgač pa lahko rečem da ima drugačen agregat in dopuščam možnost, da nekaterim bolj sede boxer dvovalnik. builder 1
mato295 Objavljeno Maj 25, 2015 Opozori Objavljeno Maj 25, 2015 Ne! (osebno mnenje) V primerjavi z vodnim ali ne?
Kmet2 Objavljeno Maj 25, 2015 Opozori Objavljeno Maj 25, 2015 V primerjavi z vodnim ali ne? Z obema, je pa LC izboljšan in če mi ponudiš GS ali Versys sploh ne razmišljam ,se ve da je bavarian zmaga . Hotel sem samo povedat da ni vse slabo na Versysu builder 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se