Skoči na vsebino

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

Objavljeno

Težko je reči, da je GSka s štrlečim bokserjem in še čim vizualni presežek.

Tudi enduro ni, je pa res, da se najbrž nabolje pelje od naštetih po slabši cesti. Zadnjo gumo pa ima širine 170.

Objavljeno

 

...aja pa še taglavi fail Versysa 1000...zadnja guma 180! dimenzija ko pri cestnem motorju, se pravi, da so touring gume dražje kot pridejo za GS.a npr. 

 

Ja, podobnost z Italijansko MS ni slučajna... :grim

Objavljeno

Ma kaj pa vem, tastar je glih tak grd ko tamau brat, tanovi je povsem plastičen, luči slične tracerju, mi ne potegne sploh :P. Pa vseeno je nekaj na pol, praktično malo povišan SX (agregat naj bi bil isti?). Kar je daleč stran od praktične endure. V takem primeru raje vzamem SX.a vsaj spodobno guliš kolenčka.

...aja pa še taglavi fail Versysa 1000...zadnja guma 180! dimenzija ko pri cestnem motorju, se pravi, da so touring gume dražje kot pridejo za GS.a npr. 

Že zdaj če kupim trail attack dam 50 € več, kot če nekdo vzame trail attack za GS.a

Tvoj problem je ker niti sam ne veš kaj konkretno iščeš. Bodisi GS (guma170), Versis1000(guma180), MTS(guma190), vse so to visoke krave, celo za mojih 175cm. Je res, da imaš med vožnjo bolj iztegnjene noge in pokončno držo, ampak da jih boš premetaval po kakem terenu kar pozabi. Z vsemi pa lahko komot pelješ po makedamu, če že iščeš podobne izzive. Vsi so udobni za voznika in sopotnika, če ti ustreza pokončna drža, men pač ne, ker raje visim malce naprej.

Versis 1000 ima samo v osnovi enak agregat kot SX, saj ima spremenjene kanale pa manj konjev, zdrsno sklopko, ter podaljšano 6 brzino,  za udobno kruzanje po AC.

Eden prvih ki je začel 4cilindre stavit na "endure" je bil kawasaki. Bo že nekaj na tem saj ga BMW posnema na svojmu XRu. Mogoče so zaznali določen segment kupcev, ki jim tak agregat ustreza.

Se pa popolnoma strinjam, če ti vizuelno ne sede, ga nimaš kaj sploh gledat kot bodoči nakup. 

Objavljeno

Tvoj problem je ker niti sam ne veš kaj konkretno iščeš. Bodisi GS (guma170), Versis1000(guma180), MTS(guma190), vse so to visoke krave, celo za mojih 175cm. Je res, da imaš med vožnjo bolj iztegnjene noge in pokončno držo, ampak da jih boš premetaval po kakem terenu kar pozabi. Z vsemi pa lahko komot pelješ po makedamu, če že iščeš podobne izzive. Vsi so udobni za voznika in sopotnika, če ti ustreza pokončna drža, men pač ne, ker raje visim malce naprej.

Versis 1000 ima samo v osnovi enak agregat kot SX, saj ima spremenjene kanale pa manj konjev, zdrsno sklopko, ter podaljšano 6 brzino,  za udobno kruzanje po AC.

Eden prvih ki je začel 4cilindre stavit na "endure" je bil kawasaki. Bo že nekaj na tem saj ga BMW posnema na svojmu XRu. Mogoče so zaznali določen segment kupcev, ki jim tak agregat ustreza.

Se pa popolnoma strinjam, če ti vizuelno ne sede, ga nimaš kaj sploh gledat kot bodoči nakup. 

Od vseh naštetih je primeren za po makedamu samo GS,Versys in MTS sta bolj cestno usmerjena . Da se pa tud z SX sej veš  :)

Se mi zdi da je Versys 1000 bolj sport touring kot enduro,prav tako novi XR to so motorji daleč od enduro segmenta ,že če samo pogledamo hod montizerjev vemo da to ne more bit motor za lahek teren ali kaj podobnega.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Za makedam je škoda verige, pri bilokaterem mopedu.

Objavljeno

Tvoj problem je ker niti sam ne veš kaj konkretno iščeš. 

 

Vem kaj iščem, samo takšnega motorja še niso naredili ;)...do takrat pa bo najboljši približek GS =)

Objavljeno

Maš tudi Yamaho Super tenere.

 

To bi bila zelo dobra alternativa, če ti je v oko padel segment gs, da ne boš kot neki penzič zgledal.

Objavljeno

Maš tudi Yamaho Super tenere.

 

To bi bila zelo dobra alternativa, če ti je v oko padel segment gs, da ne boš kot neki penzič zgledal.

Segment je isti vse ostalo pa je na Tenere slabše(zavore,vzmetenje,ciklistika,poraba itd...) je pa Tenere edina Japonska potovalna endura ki mi je všeč .

Objavljeno

Vprašanje tudi kolko "slabše", če gre za neke nianse in osebni občutek ali za ekstremno vožnjo, so take ocene pretirane. 

Kardan, "ESA", traction control, ni da ni.

 

Moraš gledat, da je fanta precej manj kot tebe, za sopotnico manj, tako da bo vse drugače, zavore, poraba, vzmetenje...

 

Sem si jo v živo ogledal pa niti ni prevelik motorček, prav lušna zadeva.

 

Edina večja zamera je teža, ki je kar 265kg.

Objavljeno

Vprašanje tudi kolko "slabše", če gre za neke nianse in osebni občutek ali za ekstremno vožnjo, so take ocene pretirane. 

Kardan, "ESA", traction control, ni da ni.

 

Moraš gledat, da je fanta precej manj kot tebe, za sopotnico manj, tako da bo vse drugače, zavore, poraba, vzmetenje...

 

Sem si jo v živo ogledal pa niti ni prevelik motorček, prav lušna zadeva.

 

Edina večja zamera je teža, ki je kar 265kg.

Moj motorini je okoli 200kg. Vozil to Yamaho in se je peljala enako ali lažje kot moj motorino.

Če bi jo vozil nekaj časa bi zagotovo trdil, da ga je lažje peljati kot mojega, ki sem ga navajen, kljub teži.

Takoj bi ga imel. GS pa nisem vozil, da nimam primerjave.

 

Scarabeo

Objavljeno

Vprašanje tudi kolko "slabše", če gre za neke nianse in osebni občutek ali za ekstremno vožnjo, so take ocene pretirane. 

Kardan, "ESA", traction control, ni da ni.

 

Moraš gledat, da je fanta precej manj kot tebe, za sopotnico manj, tako da bo vse drugače, zavore, poraba, vzmetenje...

 

Sem si jo v živo ogledal pa niti ni prevelik motorček, prav lušna zadeva.

 

Edina večja zamera je teža, ki je kar 265kg.

Tenerejka o kateri govoriš je isti denar kot GS in ne vem zakaj bi za isti denar kupoval slabše vzmetenje,ciklistiko itd..... in še enkrat ja je Tenerejka dober motor in ker sem vozuil oba lahko rečem da je GS definitivno boljša opcija za isti denar.

No da ne smetimo v temi Versys ,tudi Versysy1000 je men odličen motor s strani agregata(prožen,dovolj poskočen .....)a mi vse ostalo deluje preveč povprečno  ker sem prevozil že veliko različnih endur nisem hitro zadovoljen ..... ;)

Objavljeno

Tenerejka o kateri govoriš je isti denar kot GS in ne vem zakaj bi za isti denar kupoval slabše vzmetenje,ciklistiko itd..... in še enkrat ja je Tenerejka dober motor in ker sem vozuil oba lahko rečem da je GS definitivno boljša opcija za isti denar.

No da ne smetimo v temi Versys ,tudi Versysy1000 je men odličen motor s strani agregata(prožen,dovolj poskočen .....)a mi vse ostalo deluje preveč povprečno  ker sem prevozil že veliko različnih endur nisem hitro zadovoljen ..... ;)

a si ga že testiral?

Objavljeno

Se mi zdi, da je Versys vseeno preveč zapostavljen motor, zakaj? Ker se pred FL model dobi že za slabih 10 000 €, se pravi v nekje v istem cenovnem rangu kot Tracer ampak pomojem nudi Versys občutno več. Ni pa ni en ni drug lepotni presežek :P

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Jaz sem ga razumel, da ga je vozil. :)

vozil je samo SXa ta star model, dvomim, da je vozil ta novga Versysa 1000. Tako da bom še mal počakal, potem pa bomo ocenili vzmetenje. :D

Objavljeno

Se mi zdi, da je Versys vseeno preveč zapostavljen motor, zakaj? Ker se pred FL model dobi že za slabih 10 000 €, se pravi v nekje v istem cenovnem rangu kot Tracer ampak pomojem nudi Versys občutno več. Ni pa ni en ni drug lepotni presežek :P

cena versysa1000 je kr precej višja. Men nasplošno je všeč moped, mi je pa žal prevelik.

Objavljeno

Novega v1000 so v Romuniji testirali, tak da bi znalo biti, da je bil poleg...

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Jaz bi ga prav rad testiral, sploh me zanima, kako se 120konjičev odraža med vožnjo, elastičnost, zanima me zdrsna sklopka, zanima me zavorni učinek (večji prvi diski), baje naj bi bil hjwidjuti, ker ima trši zadnji amortizer (gladko naj bi prenesel tri kufre), nadalje bi rad videl, kaj pomeni zame višina sedeža 84cm (2cm več kot moj) in seveda počutje na sedežu, ki je pravi fotelj (mogoče preširok zame)

Objavljeno

a si ga že testiral?

starega 1000 ja ,toda premalo da bi ga lahko objektivno ocenil in dost da povem da je GS boljši. Tako kot testiraš ti 2km in potem napišeš vse o vzmetenju,miško tako dobar jaz nisem  :grrr  ;)

Objavljeno

Ima GS boljši agregat?

Ne! (osebno mnenje)

Objavljeno

starega 1000 ja ,toda premalo da bi ga lahko objektivno ocenil in dost da povem da je GS boljši. Tako kot testiraš ti 2km in potem napišeš vse o vzmetenju,miško tako dobar jaz nisem  :grrr  ;)

Stari vs novi, sta dva različna motorja. Spremenjen agregat, drug okvir, druge zavore, drugačno vzmetenje...

Objavljeno

Ima GS boljši agregat?

Ne (osebno mnenje) drgač pa lahko rečem da ima drugačen agregat in dopuščam možnost, da nekaterim bolj sede boxer dvovalnik.

Objavljeno

Ne! (osebno mnenje)

 

V primerjavi z vodnim ali ne?

Objavljeno

V primerjavi z vodnim ali ne?

Z obema, je pa LC izboljšan in če mi ponudiš GS ali Versys sploh ne razmišljam ,se ve da je bavarian zmaga . Hotel sem samo povedat da ni vse slabo na Versysu  ;)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!