Skoči na vsebino

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

Objavljeno

Jaz GS.a in Versysa ne bi preveč primerjal. To sta dva različna motorja, z povsem različnima karakterjema. En iz nule trga asfalt, ko se versisu dogaja vse skupaj malo kasneje, je pač vseeno treba 4 valjni linijski motor nekoliko bolj navijat. In če mene vprašaš je za tovorno mulo važen velik navor že pri najnižjih obratih. Ko je moped naložen z vsem mogočim, pohodiš gas in on vleče, pri 4 valcu vseeno nekaj odzivnega časa vmes preteče. 

Jaz bom vedno mnenja, da 4 valjni  linijski motor paše v cestno naravnane motorje...kar Versys tudi je, se pa pomojem daleč od tega pelje kot se pelje njegov sorodnik ZX.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

motor je treba gledat kot celoto, lahko ima boljši motor, a slabše vzmetenje, većje kotače, slabše bremze, treba je še ženo zadaj peljat, pa prtljago naložit, 100 in ena reč, vse se mora poklopit, da je to to in vsak vidi in čuti po svoje, potem so tu še finančne zmožnosti, ki so pa ponavadi odločilne, zato vsak naj vozi in izbere zase tisto, za kar se lahko stegne in se počuti najbolje, pa naj bo to katerakoli znamka ali segment motorja 

Objavljeno

Pri agregatu je vedno najbolj važen podatek oziroma krivulja, kok konjev, pa kok navora pri celotnem spektru obratov,  da moped na cesto. Pol bomo pa lahko govorili, kok keri moped trga asvalt spodaj. Do sedaj še nisem vozil 2 valnika, ki bi občutno bolj trgal kot moj, oziroma, 2 valnika kjer bi me spodaj presenečal. Še najbolj je butnil MTS, potem je imel malce upada in nato spet rezgetanje naprej. Ampak meni osebno je bilo bolj moteče kot ne.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

Bi se kr strinjal z zgoraj napisanim. Vozil nekaj dvovaljnih motorjev, pa roko na srce, da bi butnalo iz najnižjih obratov, a-a. Vleče ja, ampak ni neke prednosti pred 4 valjnim. V najnižjih obratih, recimo 3k obratov so pa ponavadi 2 valjniki itak skoraj nevozni, ker vse preveč trese pri nekaterih celo cuka, mene pač moti to, 4 valjnik lepo prede in tudi že iz teh obratov potegne in to brez cukanja.  če pa prestavim mejo višje , recimo za cestno uporabo najbolj uporabno območje (vsaj zame), nekje od 5 do 8k obratov, pa tukaj spet nimajo 2 valjniki neke (hude) prednosti v navoru v primerjavi z 4 V (4 valjniki) . 

Z to razliko, da se pri 2V tukaj že počasi konča, 4V pa od tukaj naprej najbolj vleče.

Tko bom rekel, stvar okusa. Eni obožujejo 2 cilindraše, eni jih ne marajo. Prav je tako. Meni nekak ne sedejo, ker ne vidim recimo nobene prednosti v primerjavi z sodobnim 4 valjnikom. Imajo pa "ponavadi" več slabosti, kot so tresenje, bolj nemiren tek, celo cukanje iz najnižjih obratov(ne vsi) , ogledala zamegljena od tresljajev......

Meni do sedaj, kar sem vozil, me je še najbolj presenetil glede navora in kako lepo potegne motor glede na malo konjev je bil ER-6. Za 72 km izredno živahen motor in tudi ne preveč tresoč. Ostali 1000ccm+ so me glede na pričakovano rahlo razočarali.

 

Recimo na hitro sem se spomnil, če primerjam KTM RC8 z mojim, roko na srce, meni se ni zdelo da kej bolj butne, čeprav ima RC8 ~ 100 ccm več,  10KM , ter ~ 10Nm več pri dokaj podobnih obratih. Treslo je pa tk, da je blo groza. Vem,da sem sedaj dal primerjavo cestni oz dirkalni motor, pa vendarle, 120Nm ima pri 8000obr, moj pa 111NM pri mislim da nekje 7500 obr, tako da nekak lahko primerjam ta dva motorja. Ko pa sem primerjal elastičnost v 6. prestavi, je celo SX bolj elastičen od RC8.  SX je primerljiv z RC8 R (175KM). Pa ima SX "le" 142 KM.

 

Tudi podatek, da je SX v 6. prestavi bolj elastičen in boljš vleče od "stare" multistrade 1200 (150KM, 124Nm 1198 ccm,2 cilindra).

 

linka žal ne najdem, sem si pa te podatke  shranil na comp.

 

Ducati Multistrada 1200 S   150KM     125 Nm bei 7500/min
0 –100 km/h: 3,3 s, 0 –150 km/h: 5,8 s, 0 –200 km/h: 10,1s Durchzug** 50 –100 km/h: 5,1 s, 100 –150 km/h: 5,4

Kawasaki Z 1000 SX         142KM      111 Nm bei 7300/min
0 –100 km/h: 3,3 s, 0 –150 km/h: 5,6 s, 0 –200 km/h: 9,8 s Durchzug** 50 –100 km/h: 4,4 s, 100 –150 km/h: 4,3

 

Lahko pa tudi kmet pove svoje mnenje oz primerjavo SX vs njegova multistrada. Mogoče on drugače vidi in čuti razliko v pospeških, elastičnosti... pri teh dveh motorjih.

 

Se opravičujem, ker sem zašel iz teme.

 

lp

Popravljeno . Popravil renyy
  • Všeč mi je 3
Objavljeno

S podobnimi karakteristikami (ali še boljšimi), bo postregel tudi novi XR, tako da 4 valniki so na pohodu :D

Objavljeno

S podobnimi karakteristikami (ali še boljšimi), bo postregel tudi novi XR, tako da 4 valniki so na pohodu :D

Kot sem že enkrat omenil 4-valjniki so za študente,dvo pa za taprave dece  :grim

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

In komu so te karakteristike pomembne? Meni je pomembno vse kaj drugega...udobje, vzmetenje... :hmm:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Kot sem že enkrat omenil 4-valjniki so za študente,dvo pa za taprave dece  :grim

aha...js bom itak večni študent :P

In komu so te karakteristike pomembne? Meni je pomembno vse kaj drugega...udobje, vzmetenje... :hmm:

marsikomu...če bi bile pa vsem, potem bi pa vsi sam en tip mopeda kupovali

Objavljeno

V

 

aha...js bom itak večni študent :P


marsikomu...če bi bile pa vsem, potem bi pa vsi sam en tip mopeda kupovali

 

aha...js bom itak večni študent :P


marsikomu...če bi bile pa vsem, potem bi pa vsi sam en tip mopeda kupovali

Vsi bi meli Kawasakije :grim

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

In komu so te karakteristike pomembne? Meni je pomembno vse kaj drugega...udobje, vzmetenje... :hmm:

tistemu, ki te karakteristikejih ima, tisti, ki jih nima, mu baje niso :ninja:

vse je pomembno :grim , samo prioritete so lahko različne :smoke:

Objavljeno (popravljeno)

Kot sem že enkrat omenil 4-valjniki so za študente,dvo pa za taprave dece  :grim

 

Khm, počasi bo v to debato potrebno vključiti tudi 3-valjnike... :)

 

// Zdej vidim, da je to tema Versysa. Se posipam s pepelom, ker smetim. Krivci so seveda znani in vedno isti... :D

Popravljeno . Popravil dlicen
Objavljeno

Khm, počasi bo v to debato potrebno vključiti tudi 3-valjnike... :)

Evo taprav motor za Salome,Pia,Murko vsi ti niso ne tč ne mš  :P

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Kot sem že enkrat omenil 4-valjniki so za študente,dvo pa za taprave dece :grim

Hm, jaz mam IL2... :)

Mel bi pa vrstni 3, ki je kompromis.

4 je pa itak najboljse, kar je mozno.

Objavljeno

Evo taprav motor za Salome,Pia,Murko vsi ti niso ne tč ne mš  :P

Ne bit za cajtom z bokser dvovaljnikom ali v2 motorjem.

Trend gre v vrsto, 2,3,4

Objavljeno

Ne bit za cajtom z bokser dvovaljnikom ali v2 motorjem.

Trend gre v vrsto, 2,3,4

To je tvoj trend ne moj  moj je V2....

Objavljeno

Trend gre vedno tja, kjer ima proizvajalec nižje stroške.

Objavljeno

Moral bi napisati: večji dobiček.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

V

 

 

Vsi bi meli Kawasakije :grim

podzavestne želje(in mokre sanje), žal tule ne pridejo v poštev :P

 

p.s. pa sj ti ga bom posodu za en krog nooo :D

 

p.s.s. da ne smetim, a je kdo testiral ta novega Versys1000, al zgolj ugibamo, na podlagi testov (kjer ga v glavnem precej hvalijo) in ali si ga mogoče kdo celo lasti, da dobimo informacije iz prve roke

Popravljeno . Popravil DAMI34
  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Kawasaki je samo za izbrance, praviloma v svojem razredu vedno naredijo top izdelek.

Versys je že tak primer.

Objavljeno

Kawasaki je samo za izbrance, praviloma v svojem razredu vedno naredijo top izdelek.

Versys je že tak primer.

:OK:  tako je izbranec ,se počutiš kot izbranec nad vsemi  :grrr

Objavljeno (popravljeno)

:OK:  tako je izbranec ,se počutiš kot izbranec nad vsemi  :grrr

ah, ti pa tut nč ne razumeš. Mi se počutmo izbrani od Kawasakija :D

 

Kawa pawaaaaaaaa (Y)

Popravljeno . Popravil DAMI34
Objavljeno

ah, ti pa tut nč ne razumeš. Mi se počutmo izbrani od Kawasakija :D

 

Kawa pawaaaaaaaa (Y)

Miško nehat boš mogu ,sam še noge ti vun štrlijo ...... :P  :lol:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Miško nehat boš mogu ,sam še noge ti vun štrlijo ...... :P  :lol:

bikednskawasaki.jpg

  • Všeč mi je 3

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!