HyperJack Objavljeno Maj 25, 2015 Opozori Objavljeno Maj 25, 2015 Jaz GS.a in Versysa ne bi preveč primerjal. To sta dva različna motorja, z povsem različnima karakterjema. En iz nule trga asfalt, ko se versisu dogaja vse skupaj malo kasneje, je pač vseeno treba 4 valjni linijski motor nekoliko bolj navijat. In če mene vprašaš je za tovorno mulo važen velik navor že pri najnižjih obratih. Ko je moped naložen z vsem mogočim, pohodiš gas in on vleče, pri 4 valcu vseeno nekaj odzivnega časa vmes preteče. Jaz bom vedno mnenja, da 4 valjni linijski motor paše v cestno naravnane motorje...kar Versys tudi je, se pa pomojem daleč od tega pelje kot se pelje njegov sorodnik ZX. MiNa in builder 2
builder Objavljeno Maj 25, 2015 Opozori Objavljeno Maj 25, 2015 motor je treba gledat kot celoto, lahko ima boljši motor, a slabše vzmetenje, većje kotače, slabše bremze, treba je še ženo zadaj peljat, pa prtljago naložit, 100 in ena reč, vse se mora poklopit, da je to to in vsak vidi in čuti po svoje, potem so tu še finančne zmožnosti, ki so pa ponavadi odločilne, zato vsak naj vozi in izbere zase tisto, za kar se lahko stegne in se počuti najbolje, pa naj bo to katerakoli znamka ali segment motorja MiNa, NX650, HyperJack in 5 others 8
DAMI34 Objavljeno Maj 25, 2015 Opozori Objavljeno Maj 25, 2015 Pri agregatu je vedno najbolj važen podatek oziroma krivulja, kok konjev, pa kok navora pri celotnem spektru obratov, da moped na cesto. Pol bomo pa lahko govorili, kok keri moped trga asvalt spodaj. Do sedaj še nisem vozil 2 valnika, ki bi občutno bolj trgal kot moj, oziroma, 2 valnika kjer bi me spodaj presenečal. Še najbolj je butnil MTS, potem je imel malce upada in nato spet rezgetanje naprej. Ampak meni osebno je bilo bolj moteče kot ne. builder in Kmet2 2
renyy Objavljeno Maj 25, 2015 Opozori Objavljeno Maj 25, 2015 (popravljeno) Bi se kr strinjal z zgoraj napisanim. Vozil nekaj dvovaljnih motorjev, pa roko na srce, da bi butnalo iz najnižjih obratov, a-a. Vleče ja, ampak ni neke prednosti pred 4 valjnim. V najnižjih obratih, recimo 3k obratov so pa ponavadi 2 valjniki itak skoraj nevozni, ker vse preveč trese pri nekaterih celo cuka, mene pač moti to, 4 valjnik lepo prede in tudi že iz teh obratov potegne in to brez cukanja. če pa prestavim mejo višje , recimo za cestno uporabo najbolj uporabno območje (vsaj zame), nekje od 5 do 8k obratov, pa tukaj spet nimajo 2 valjniki neke (hude) prednosti v navoru v primerjavi z 4 V (4 valjniki) . Z to razliko, da se pri 2V tukaj že počasi konča, 4V pa od tukaj naprej najbolj vleče. Tko bom rekel, stvar okusa. Eni obožujejo 2 cilindraše, eni jih ne marajo. Prav je tako. Meni nekak ne sedejo, ker ne vidim recimo nobene prednosti v primerjavi z sodobnim 4 valjnikom. Imajo pa "ponavadi" več slabosti, kot so tresenje, bolj nemiren tek, celo cukanje iz najnižjih obratov(ne vsi) , ogledala zamegljena od tresljajev...... Meni do sedaj, kar sem vozil, me je še najbolj presenetil glede navora in kako lepo potegne motor glede na malo konjev je bil ER-6. Za 72 km izredno živahen motor in tudi ne preveč tresoč. Ostali 1000ccm+ so me glede na pričakovano rahlo razočarali. Recimo na hitro sem se spomnil, če primerjam KTM RC8 z mojim, roko na srce, meni se ni zdelo da kej bolj butne, čeprav ima RC8 ~ 100 ccm več, 10KM , ter ~ 10Nm več pri dokaj podobnih obratih. Treslo je pa tk, da je blo groza. Vem,da sem sedaj dal primerjavo cestni oz dirkalni motor, pa vendarle, 120Nm ima pri 8000obr, moj pa 111NM pri mislim da nekje 7500 obr, tako da nekak lahko primerjam ta dva motorja. Ko pa sem primerjal elastičnost v 6. prestavi, je celo SX bolj elastičen od RC8. SX je primerljiv z RC8 R (175KM). Pa ima SX "le" 142 KM. Tudi podatek, da je SX v 6. prestavi bolj elastičen in boljš vleče od "stare" multistrade 1200 (150KM, 124Nm 1198 ccm,2 cilindra). linka žal ne najdem, sem si pa te podatke shranil na comp. Ducati Multistrada 1200 S 150KM 125 Nm bei 7500/min 0 –100 km/h: 3,3 s, 0 –150 km/h: 5,8 s, 0 –200 km/h: 10,1s Durchzug** 50 –100 km/h: 5,1 s, 100 –150 km/h: 5,4 Kawasaki Z 1000 SX 142KM 111 Nm bei 7300/min 0 –100 km/h: 3,3 s, 0 –150 km/h: 5,6 s, 0 –200 km/h: 9,8 s Durchzug** 50 –100 km/h: 4,4 s, 100 –150 km/h: 4,3 Lahko pa tudi kmet pove svoje mnenje oz primerjavo SX vs njegova multistrada. Mogoče on drugače vidi in čuti razliko v pospeških, elastičnosti... pri teh dveh motorjih. Se opravičujem, ker sem zašel iz teme. lp Popravljeno Maj 25, 2015. Popravil renyy DAMI34, bajkr88 in Kmet2 3
DAMI34 Objavljeno Maj 25, 2015 Opozori Objavljeno Maj 25, 2015 S podobnimi karakteristikami (ali še boljšimi), bo postregel tudi novi XR, tako da 4 valniki so na pohodu
Kmet2 Objavljeno Maj 25, 2015 Opozori Objavljeno Maj 25, 2015 S podobnimi karakteristikami (ali še boljšimi), bo postregel tudi novi XR, tako da 4 valniki so na pohodu Kot sem že enkrat omenil 4-valjniki so za študente,dvo pa za taprave dece :grim dlicen, builder in KilleRBee 3
vandrovec Objavljeno Maj 25, 2015 Opozori Objavljeno Maj 25, 2015 In komu so te karakteristike pomembne? Meni je pomembno vse kaj drugega...udobje, vzmetenje... builder in Kmet2 2
DAMI34 Objavljeno Maj 25, 2015 Opozori Objavljeno Maj 25, 2015 Kot sem že enkrat omenil 4-valjniki so za študente,dvo pa za taprave dece :grim aha...js bom itak večni študent In komu so te karakteristike pomembne? Meni je pomembno vse kaj drugega...udobje, vzmetenje... marsikomu...če bi bile pa vsem, potem bi pa vsi sam en tip mopeda kupovali builder 1
Kmet2 Objavljeno Maj 25, 2015 Opozori Objavljeno Maj 25, 2015 V aha...js bom itak večni študent marsikomu...če bi bile pa vsem, potem bi pa vsi sam en tip mopeda kupovali aha...js bom itak večni študent marsikomu...če bi bile pa vsem, potem bi pa vsi sam en tip mopeda kupovali Vsi bi meli Kawasakije :grim builder in DAMI34 2
builder Objavljeno Maj 25, 2015 Opozori Objavljeno Maj 25, 2015 In komu so te karakteristike pomembne? Meni je pomembno vse kaj drugega...udobje, vzmetenje... tistemu, ki te karakteristikejih ima, tisti, ki jih nima, mu baje niso vse je pomembno :grim , samo prioritete so lahko različne DAMI34 1
dlicen Objavljeno Maj 25, 2015 Opozori Objavljeno Maj 25, 2015 (popravljeno) Kot sem že enkrat omenil 4-valjniki so za študente,dvo pa za taprave dece :grim Khm, počasi bo v to debato potrebno vključiti tudi 3-valjnike... // Zdej vidim, da je to tema Versysa. Se posipam s pepelom, ker smetim. Krivci so seveda znani in vedno isti... Popravljeno Maj 25, 2015. Popravil dlicen Efendi, SLVR, Kmet2 in 1 other 4
Kmet2 Objavljeno Maj 25, 2015 Opozori Objavljeno Maj 25, 2015 Khm, počasi bo v to debato potrebno vključiti tudi 3-valjnike... Evo taprav motor za Salome,Pia,Murko vsi ti niso ne tč ne mš znj, dlicen in builder 3
Snečer Objavljeno Maj 25, 2015 Opozori Objavljeno Maj 25, 2015 Kot sem že enkrat omenil 4-valjniki so za študente,dvo pa za taprave dece :grim Hm, jaz mam IL2... Mel bi pa vrstni 3, ki je kompromis. 4 je pa itak najboljse, kar je mozno. DAMI34 1
Snečer Objavljeno Maj 25, 2015 Opozori Objavljeno Maj 25, 2015 Evo taprav motor za Salome,Pia,Murko vsi ti niso ne tč ne mš Ne bit za cajtom z bokser dvovaljnikom ali v2 motorjem. Trend gre v vrsto, 2,3,4
Kmet2 Objavljeno Maj 25, 2015 Opozori Objavljeno Maj 25, 2015 Ne bit za cajtom z bokser dvovaljnikom ali v2 motorjem. Trend gre v vrsto, 2,3,4 To je tvoj trend ne moj moj je V2.... builder 1
dlicen Objavljeno Maj 25, 2015 Opozori Objavljeno Maj 25, 2015 Trend gre vedno tja, kjer ima proizvajalec nižje stroške. cikadina 1
dlicen Objavljeno Maj 25, 2015 Opozori Objavljeno Maj 25, 2015 Moral bi napisati: večji dobiček. cikadina in Kmet2 2
DAMI34 Objavljeno Maj 25, 2015 Opozori Objavljeno Maj 25, 2015 (popravljeno) V Vsi bi meli Kawasakije :grim podzavestne želje(in mokre sanje), žal tule ne pridejo v poštev p.s. pa sj ti ga bom posodu za en krog nooo p.s.s. da ne smetim, a je kdo testiral ta novega Versys1000, al zgolj ugibamo, na podlagi testov (kjer ga v glavnem precej hvalijo) in ali si ga mogoče kdo celo lasti, da dobimo informacije iz prve roke Popravljeno Maj 25, 2015. Popravil DAMI34 Efendi, builder in Kmet2 3
Snečer Objavljeno Maj 25, 2015 Opozori Objavljeno Maj 25, 2015 Kawasaki je samo za izbrance, praviloma v svojem razredu vedno naredijo top izdelek. Versys je že tak primer. Efendi 1
Kmet2 Objavljeno Maj 25, 2015 Opozori Objavljeno Maj 25, 2015 Kawasaki je samo za izbrance, praviloma v svojem razredu vedno naredijo top izdelek. Versys je že tak primer. tako je izbranec ,se počutiš kot izbranec nad vsemi :grrr
DAMI34 Objavljeno Maj 25, 2015 Opozori Objavljeno Maj 25, 2015 (popravljeno) tako je izbranec ,se počutiš kot izbranec nad vsemi :grrr ah, ti pa tut nč ne razumeš. Mi se počutmo izbrani od Kawasakija Kawa pawaaaaaaaa (Y) Popravljeno Maj 25, 2015. Popravil DAMI34
Kmet2 Objavljeno Maj 25, 2015 Opozori Objavljeno Maj 25, 2015 ah, ti pa tut nč ne razumeš. Mi se počutmo izbrani od Kawasakija Kawa pawaaaaaaaa (Y) Miško nehat boš mogu ,sam še noge ti vun štrlijo ...... :lol: builder in Efendi 2
DAMI34 Objavljeno Maj 25, 2015 Opozori Objavljeno Maj 25, 2015 Miško nehat boš mogu ,sam še noge ti vun štrlijo ...... :lol: Efendi, SLVR in builder 3
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se