Skoči na vsebino

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

Objavljeno

Še ena motosvetova modrost: Brigi se zase!  :boobies:

 

Pa kwaaaa jeeee, če mi je dougcaaajt k so že vsi na dopustih ...  :zzz:  :P

Objavljeno (popravljeno)

Še ena motosvetova modrost: Brigi se zase!  :boobies:

 

Pa kwaaaa jeeee, če mi je dougcaaajt k so že vsi na dopustih ...  :zzz:  :P

 

Pa bi reku da ti je dolgcajt, pa ti dam za kafe, sam do medvedov se pripelji :P, sicer pa jutri daš pa lahko ti za kafe  BK koncu, bom pršu mal v BK moped sprehodit :P

 

Pa še to, dodatne luči so se v zadnjem letu izkazale kot najboljši upgrade na motorju. Bleščanje smo preprečili tako da smo na tehničnim svetilke nastavili optimalno. Pomojem 40 % več prometa registrira tvojo prisotnost. Oz. kar je najpomembnejše je to, da te opazijo veliko hitreje.

 

20150715165712.jpg

Popravljeno . Popravil HyperJack
  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Ne vem kakšen trend maste z metanjem motorjev potleh. Meni zaenkrat od vseh 3. motorjev ni niti eden uspel it potleh ne med vožnjo ne na mestu.

 

Kupujte si primerno težke motorje pa ga ne boste metal potleh ane ? Lih iz tega razloga nisem kupil težke krave kot sta GS ali 1190 zame.

koliko pa je razlike v teži med Versysom,Tracerom in 1190,slednji ma mokro težo 228kg...
Objavljeno

Pa bi reku da ti je dolgcajt, pa ti dam za kafe, sam do medvedov se pripelji :P, sicer pa jutri daš pa lahko ti za kafe  BK koncu, bom pršu mal v BK moped sprehodit :P

 

Pa še to, dodatne luči so se v zadnjem letu izkazale kot najboljši upgrade na motorju. Bleščanje smo preprečili tako da smo na tehničnim svetilke nastavili optimalno. Pomojem 40 % več prometa registrira tvojo prisotnost. Oz. kar je najpomembnejše je to, da te opazijo veliko hitreje.

 

20150715165712.jpg

Snecerjeva modrost iz teme Zakaj ne bi meli .....je da so dodatne luči nepotrebne ker so že stock tako dobre a izgleda da fant prodaja meglo in zavaja :-D
Objavljeno

Snecerjeva modrost iz teme Zakaj ne bi meli .....je da so dodatne luči nepotrebne ker so že stock tako dobre a izgleda da fant prodaja meglo in zavaja :-D

 

 

Kaj pa vem, le enkrat sem vozil globoko v noči, če ne bi mel teh dodatnih svetilk, bi sigurno iz kakšnega grabna vn rinu motor....bodimo realni...še nism videl motorja z 50 W žarnico, ki bi na cestišču naredila dan...na motorjih smo le pač omejeni z velikostjo žarometov. Dodatne luči so cool, pridobiš tam, kjer original žaromet ne doseže...

koliko pa je razlike v teži med Versysom,Tracerom in 1190,slednji ma mokro težo 228kg...

 

Vse je v glavi...no pa v mišicah tudi  :grim

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Če nimaš v glavinimaš tud v mišicah :-P

Objavljeno

Uradni link od teže 1190 z opremo...

In ne fake spec. Boš kar lepo na 240+

Objavljeno

Uradni link od teže 1190 z opremo...

In ne fake spec. Boš kar lepo na 240+

V uradnem dokumentu (homologacija) 230 kg ,če je to lažna specifikacija se obrni na KTM .....pa ne prodajej spet megle.....svoje trditve podpri z argumenti!
Objavljeno

V uradnem dokumentu (homologacija) 230 kg ,če je to lažna specifikacija se obrni na KTM .....pa ne prodajej spet megle.....svoje trditve podpri z argumenti!

 

Ti bi moral tako ali tako ponovno na homologacijo, ker je zaradi vse opreme, ki si jo navesil nanj, gotovo vsaj 41,3kg težji... :smoke:

Objavljeno

Ti si 228 napisal :) daj ga na vago pa boš presenečen, to so iste fore kot poraba...

Zdaj pa prištej še svojo težo poleg pa boš videl zakaj se mi lažji tako krasno peljemo z versačem, ki ima tako 50kg manj=za eno bejbo

Objavljeno (popravljeno)

Ti si 228 napisal :) daj ga na vago pa boš presenečen, to so iste fore kot poraba...

Zdaj pa prištej še svojo težo poleg pa boš videl zakaj se mi lažji tako krasno peljemo z versačem, ki ima tako 50kg manj=za eno bejbo

Sam porabo merim fizično in ne preko računalnika,tako ugotovim ali kaže računalnik prav,in na KTM kaže prav:-D

Ne pride mi na pamet da bi motor vagal pa zraven meril še srčni utrip pa vlažnost......

P.s. zame je homologacija uradni dokument,ostalo me ne zanima,sploh gostilniška snecer natolcevanja.

Popravljeno . Popravil Kmet2
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

eni ste res obremenjeni s tem, da ste dahavski atleti, če bi delal v življenju karkoli koristnega in vsaj malo poskrbel zase, neb bil dahavski atlet, pravjo, če ne dvigneš svoje teže z lahkoto si punčka, kaki dedc si ti, ko ti 50kg meša štrene, sej zaradi takih mož postave zdaj pakirajo cement v 25kg žaklje, softiči :kva2:

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Ne gre za dvig, gre za to da lahko vrhunsko voziš lažji in manj močan motor.

Ti pa moraš kupiti 100ps+ da te premakne...

Objavljeno

Ne gre za dvig, gre za to da lahko vrhunsko voziš lažji in manj močan motor.

Ti pa moraš kupiti 100ps+ da te premakne...

Težji in močnejši motor,seveda pravega proizvajalca je lažje voziti ,toda iz interneta to ne boš nikoli ugotovil ......
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Ne gre za dvig, gre za to da lahko vrhunsko voziš lažji in manj močan motor.

Ti pa moraš kupiti 100ps+ da te premakne...

zmoteno, motoroznanstvo je veda za dedce, ne za softiče, zato si zopet v zmoti, ccm so pomembni bolj od kw :kva2:

in na končno hitrost določenega vozila ne vpliva teža, vpliva pa na pospeške, oz na čas, ki to končno hitrost lahko doseže, mal da te podučim, da neuš v bodoče bedarije pisu, čeprav vem, da neu pomagal :kva2:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Težji in močnejši motor,seveda pravega proizvajalca je lažje voziti ,toda iz interneta to ne boš nikoli ugotovil ......

Sem peljal, le proizvajalec najbrž ni bil pravi.

Zato ni bilo lažje za vozit, se je pa lepo peljal kljub firmi.

Objavljeno

Sem peljal, le proizvajalec najbrž ni bil pravi.

Zato ni bilo lažje za vozit, se je pa lepo peljal kljub firmi.

Kaj več povej.....
Objavljeno

Lah je bil

ne velja, kot vem ste bili trije gor

Objavljeno

Lah je bil

 

Pol ni nobenga dvoma, da se je dobr pelu...

A to pomen, da si se potem kar težko nazaj na rižarsko gujsnco usedu?

Objavljeno

Ne gre za dvig, gre za to da lahko vrhunsko voziš lažji in manj močan motor.

Ti pa moraš kupiti 100ps+ da te premakne...

 

To pa že nebo res. Dokaz zato je Aprilia rsvr mille, ki je zmagovala v letih 98-03(tam nekje) v superbike kategoriji. Pa motor ni niti najlažji niti najmočnejši, prej lih obratno(težji in švihnejši). :)

Objavljeno

To pa že nebo res. Dokaz zato je Aprilia rsvr mille, ki je zmagovala v letih 98-03(tam nekje) v superbike kategoriji. Pa motor ni niti najlažji niti najmočnejši, prej lih obratno(težji in švihnejši). :)

 

Kar se moje vožnje tiče je pomebno:

- čimvečji navor pri čimnižjih obratih

- odlična ciklistika

- pokončna drža

 

Dajte mi pod rit tak motor, pa bom max užival! :OK:

Objavljeno

Si že v pravi temi za začetek :), sicer pa poglej fotko v mojem avatarju...

Objavljeno (popravljeno)

Kar se moje vožnje tiče je pomebno:

- čimvečji navor pri čimnižjih obratih

- odlična ciklistika

- pokončna drža

 

Dajte mi pod rit tak motor, pa bom max užival! :OK:

 

aprilia shiver ali pa ktm 990 smr

Popravljeno . Popravil ukica

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!