jany Objavljeno September 2, 2015 Opozori Objavljeno September 2, 2015 Tiste vibracije prihajajo iz gumbov odpreš števc obložiš z eno cevkico in to je to
DAMI34 Objavljeno September 3, 2015 Opozori Objavljeno September 3, 2015 Ja prov ,to je isto kot bi primerjal agregat od RC8 in moj ki je isti......seveda samo razlika v menjalniku,elektroniki,konjih itd.....čist isti,prav tako je pri Versys 1000 in SX čist isti In kaj si hotel povedati? Če je agregat v 1190 dober, sem 100% da je dober tudi v 1290, pa čeprav so razlike med njima (v kubikih..pa še kaj), no pri versisu je pa agregat identičen mojemu 1049ccm, s spremenjeno motorno elektroniko za še bolj uporabno sredinsko območje obratov. 6 brzina je pri Versisu še malce daljša za udobno potovanje po AC. Če je agregat že v SXu oziroma Zju dober in pravi mlinček, ne vem zakaj ne bi bil dober tudi v Versisu. Koneckoncev se gre za agregat z zelo lepo linerano in močno krivuljo moči, za udobno vožnjo. Da je taisti agregat vzdržljiv pa vemo in da nima nekih hib tudi vemo. Drugače pa pogledaš na youtube in si ustvariš neko svojo sliko in walaaa: lahko daš tako izjavo kot sem jo dal
Cartman Objavljeno September 3, 2015 Opozori Objavljeno September 3, 2015 (popravljeno) In kaj si hotel povedati? Če je agregat v 1190 dober, sem 100% da je dober tudi v 1290, pa čeprav so razlike med njima (v kubikih..pa še kaj), no pri versisu je pa agregat identičen mojemu 1049ccm, s spremenjeno motorno elektroniko za še bolj uporabno sredinsko območje obratov. 6 brzina je pri Versisu še malce daljša za udobno potovanje po AC. Če je agregat že v SXu oziroma Zju dober in pravi mlinček, ne vem zakaj ne bi bil dober tudi v Versisu. Koneckoncev se gre za agregat z zelo lepo linerano in močno krivuljo moči, za udobno vožnjo. Da je taisti agregat vzdržljiv pa vemo in da nima nekih hib tudi vemo. Drugače pa pogledaš na youtube in si ustvariš neko svojo sliko in walaaa: lahko daš tako izjavo kot sem jo dal Ne. elektronika nima dost s tem. Verzo ima drugačen karakter zarad drugačne glave, ventilov in odmičnih. kompresijo ma 10.3:1, z pa 11,8:1. Verjetno so drugačni tud bati, gred zna bit težja.... prvega je tud zelo težko gledat napram Zjem.... Pri motorjih je za šankom zmer use isto. Čist isto. Dokler ne kupiš tega čist istga kosa za un drug čist isti motor.... lahko pa posplošujemo dalje in rečemo de so itak usi 4cilindrci čist isti. Popravljeno September 3, 2015. Popravil Cartman lajbn, CeneR, cikadina in 1 other 4
DAMI34 Objavljeno September 3, 2015 Opozori Objavljeno September 3, 2015 (popravljeno) Ne. elektronika nima dost s tem. Verzo ima drugačen karakter zarad drugačne glave, ventilov in odmičnih. kompresijo ma 10.3:1, z pa 11,8:1. Verjetno so drugačni tud bati, gred zna bit težja.... prvega je tud zelo težko gledat napram Zjem.... Pri motorjih je za šankom zmer use isto. Čist isto. Dokler ne kupiš tega čist istga kosa za un drug čist isti motor.... lahko pa posplošujemo dalje in rečemo de so itak usi 4cilindrci čist isti. bom, pa vpraš Tedybera...on fura versis1000 kakšn je agregat ajd, če pademo v številke Versis1000 ENGINE Engine type Liquid-cooled, 4-stroke In-Line Four Displacement 1,043 cm3 Bore x stroke 77.0 x 56.0 mm Compression ratio 10.3:1 Valve/Induction system DOHC, 16 valves Fuel system Fuel injection: ø38 mm x 4 with oval sub-throttles Ignition Digital Starting Electric Lubrication Forced lubrication, wet sump SX ENGINE Engine type Liquid-cooled, 4-stroke In-Line Four Displacement 1,043 cm3 Bore x stroke 77.0 x 56.0 mm Compression ratio 11.8:1 Valve/Induction system DOHC, 16 valves Fuel system Fuel injection: ø38 mm x 4 (Keihin) with oval sub-throttles Ignition Digital Starting Electric Lubrication Forced lubrication, wet sump with oil cooler Torej tako groznih sprememb tudi ni. Predvidevam, da karakter same mašine, o kateri sem govoril, tudi ni tako spremenjen, da ne bi mogel dati mnenja ali pač? Druga bi bila če bi dejal da ima ZX in SX isti motor. Popravljeno September 3, 2015. Popravil DAMI34
Cartman Objavljeno September 3, 2015 Opozori Objavljeno September 3, 2015 bom, pa vpraš Tedybera...on fura versis1000 kakšn je agregat ajd, če pademo v številke Versis1000 ENGINE Engine type Liquid-cooled, 4-stroke In-Line Four Displacement 1,043 cm3 Bore x stroke 77.0 x 56.0 mm Compression ratio 10.3:1 Valve/Induction system DOHC, 16 valves Fuel system Fuel injection: ø38 mm x 4 with oval sub-throttles Ignition Digital Starting Electric Lubrication Forced lubrication, wet sump SX ENGINE Engine type Liquid-cooled, 4-stroke In-Line Four Displacement 1,043 cm3 Bore x stroke 77.0 x 56.0 mm Compression ratio 11.8:1 Valve/Induction system DOHC, 16 valves Fuel system Fuel injection: ø38 mm x 4 (Keihin) with oval sub-throttles Ignition Digital Starting Electric Lubrication Forced lubrication, wet sump with oil cooler Torej tako groznih sprememb tudi ni. Predvidevam, da karakter same mašine, o kateri sem govoril, tudi ni tako spremenjen, da ne bi mogel dati mnenja ali pač? Druga bi bila če bi dejal da ima ZX in SX isti motor. Jez sm prepričan de je dobr. Verjetno tudi zelo dober. Ni pa enak. NI. nič drugega nism tel izpostavit. Zdej en dan bom dal verzota na desktop in kupil prašička..... DAMI34 in Kmet2 2
jany Objavljeno September 3, 2015 Opozori Objavljeno September 3, 2015 No osnova agregata je enaka, seveda so morali kompresijo in glavo spremenit če so hoteli več moči spodaj.
DAMI34 Objavljeno September 3, 2015 Opozori Objavljeno September 3, 2015 (popravljeno) Jez sm prepričan de je dobr. Verjetno tudi zelo dober. Ni pa enak. NI. nič drugega nism tel izpostavit. Zdej en dan bom dal verzota na desktop in kupil prašička..... ok, popravljam izjavo: Sm prepričan, da je agregat od Verzota dober in pravi mlinček, saj je osnova enaka kot pri mojemu aja, pa še tvojo izjavo popravljam: Zdej en dan bom dal prašička razbit in kupil verzota..... Popravljeno September 3, 2015. Popravil DAMI34 Cartman 1
Tedybear Objavljeno September 3, 2015 Opozori Objavljeno September 3, 2015 (popravljeno) Zdej en dan bom dal verzota na desktop in kupil prašička..... Lahko ti mojega slikam...samo povej, kaj za ozadje....v garaži, na dvorišču, po Kmetovo z zadnjim kolesom v potoku, po Damijevo z umetniško dodelavo fotografije....ne morem ga pa po Snecerjevo...spucan kot iz trgovine. :blink: Popravljeno September 3, 2015. Popravil Tedybear DAMI34, Cartman in Kmet2 3
Cartman Objavljeno September 3, 2015 Opozori Objavljeno September 3, 2015 Lahko ti mojega slikam...samo povej, kaj za ozadje....v garaži, na dvorišču, po Kmetovo z zadnjim kolesom v potoku, po Damijevo z umetniško dodelavo fotografije....ne morem ga pa po Snecerjevo...spucan kot iz trgovine. :blink: Nism še čist pripravljen na to khm...specifično estetiko. Morda bom dal najprej na desktop GSko, in bo verzo ispadu ljepotan. DAMI34 in hajoktejn 2
Tedybear Objavljeno September 3, 2015 Opozori Objavljeno September 3, 2015 Nism še čist pripravljen na to khm...specifično estetiko. Privajanje na to estetiko zna bit dooolg proces. Moj traja že od maja 2012, pa še ni zaključen..... Cartman, Kmet2 in DAMI34 3
NejcZ Objavljeno September 3, 2015 Opozori Objavljeno September 3, 2015 Nevem no, js sm se že navadu in mi je že prov všeč motor. Samo givijev nosilec zadnjega kovčka mi ne paše. Nekdo v tej temi ima SW-Mototechovega kateri njemu ni všeč. Šup za šup?
vandrovec Objavljeno September 3, 2015 Opozori Objavljeno September 3, 2015 ...koliko problemov je s temi versysi, stalno aktualna tema. vendar me še vseeno ni zamikal
Fantocci Objavljeno September 3, 2015 Opozori Objavljeno September 3, 2015 Ampak mal pa te le rajca, da vse prebereš Kmet2, Tedybear, DAMI34 in 1 other 4
Kmet2 Objavljeno September 3, 2015 Opozori Objavljeno September 3, 2015 In kaj si hotel povedati? Če je agregat v 1190 dober, sem 100% da je dober tudi v 1290, pa čeprav so razlike med njima (v kubikih..pa še kaj), no pri versisu je pa agregat identičen mojemu 1049ccm, s spremenjeno motorno elektroniko za še bolj uporabno sredinsko območje obratov. 6 brzina je pri Versisu še malce daljša za udobno potovanje po AC. Če je agregat že v SXu oziroma Zju dober in pravi mlinček, ne vem zakaj ne bi bil dober tudi v Versisu. Koneckoncev se gre za agregat z zelo lepo linerano in močno krivuljo moči, za udobno vožnjo. Da je taisti agregat vzdržljiv pa vemo in da nima nekih hib tudi vemo. Drugače pa pogledaš na youtube in si ustvariš neko svojo sliko in walaaa: lahko daš tako izjavo kot sem jo dal Primerjal sem agregat od RC8 SS motorja ki je na moji enduri in je kar nekaj razlik od konjev itd.....kubiki so pa isti samo za intermezzo ker ne vem kaj si želel povedat in kje si najdel Super Adventurerjevo mašino ki je spet kar razlike proti mojem,še več navora v nižjih obratih itd Imava kao identične agregate ,ti od SX in Versysa jaz pa od RC8 in 1190 toda to so povsem različni agregati kot sem ti že povedal in ti iz teh tvojih diagramov po netu primerjaš te mašine,pojdi se zapeljat z Versysom pa boš videl da je daleč od identičnosti . Realnost in teorija včasih ne gresta skupaj to sem ti želel povedati že z prvim postem.
Kmet2 Objavljeno September 3, 2015 Opozori Objavljeno September 3, 2015 Jez sm prepričan de je dobr. Verjetno tudi zelo dober. Ni pa enak. NI. nič drugega nism tel izpostavit. Zdej en dan bom dal verzota na desktop in kupil prašička..... Enostavno ne razume,reči mu prov pa je
Fantocci Objavljeno September 3, 2015 Opozori Objavljeno September 3, 2015 Pa saj sta tudi namenjena za različni stil vožnje, nekaj razlike pa le morajo naredit. Kmet2 1
Kmet2 Objavljeno September 3, 2015 Opozori Objavljeno September 3, 2015 Pa saj sta tudi namenjena za različni stil vožnje, nekaj razlike pa le morajo naredit. Jaz to vem !
DAMI34 Objavljeno September 4, 2015 Opozori Objavljeno September 4, 2015 Jaz to vem ! A si peljal Verzota 1000?
Nearrain Objavljeno September 4, 2015 Opozori Objavljeno September 4, 2015 Itaq da je vsaj malo drugacen, saj ni iz Z serije. Z slecen (naked), al pa Zsx oblecen (sportni Z) je se vedno Z. Versys je samostojen model in ne izpeljanka Zj-a.
Tedybear Objavljeno September 4, 2015 Opozori Objavljeno September 4, 2015 Ovajkakodakažem........ko sem kupoval Versysa leta 2012, sem prej prebral kar nekaj testov....in večina zapisov se je začela nekako v tem stilu: Versysa so skonstruirali tako, da so za osnovo vzeli agregat in osnovne komponente modela ZX1000, okoli katerih so potem gradili naprej. Očitno pa je, da jim je oblika res ostala za "na konec".... :grim :grim :grim Aja...vsi mate prov... :grim
DAMI34 Objavljeno September 4, 2015 Opozori Objavljeno September 4, 2015 (popravljeno) Ovajkakodakažem........ko sem kupoval Versysa leta 2012, sem prej prebral kar nekaj testov....in večina zapisov se je začela nekako v tem stilu: Versysa so skonstruirali tako, da so za osnovo vzeli agregat in osnovne komponente modela ZX1000, okoli katerih so potem gradili naprej. Očitno pa je, da jim je oblika res ostala za "na konec".... :grim :grim :grim Aja...vsi mate prov... :grim ne zx ampak Z1000 (2010) itak jih sam foušija daje. Go VerZys, GO, GO, GO Popravljeno September 4, 2015. Popravil DAMI34
Tedybear Objavljeno September 4, 2015 Opozori Objavljeno September 4, 2015 Kawasaki je edini, ki je v motocikel tega razreda vgradil vrstni štirivaljni motor, in sicer iz turistično-športnega modela Z1000SX. To so napisali tlele: http://www.(Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com)/moto-testi/primerjalni-test-potovalni-enduro-motocikli-2012/ Pa tudi Gustinčič je tako napisal v Motosi....mam nekje skenirano....
Nearrain Objavljeno September 5, 2015 Opozori Objavljeno September 5, 2015 Ce je pa ON napisal, potem bo pa to 100% drzalo.
Tedybear Objavljeno September 5, 2015 Opozori Objavljeno September 5, 2015 Tudi ON je uvodne misli pri predstavitvi in hitrem testu motorja povzel iz druge roke/predhodnih testov. Predvidevam.
DAMI34 Objavljeno September 5, 2015 Opozori Objavljeno September 5, 2015 (popravljeno) Kawasaki je edini, ki je v motocikel tega razreda vgradil vrstni štirivaljni motor, in sicer iz turistično-športnega modela Z1000SX. To so napisali tlele: http://www.(Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com)/moto-testi/primerjalni-test-potovalni-enduro-motocikli-2012/ Pa tudi Gustinčič je tako napisal v Motosi....mam nekje skenirano.... Da, samo osnova za SXov motor je pa Z1000 predstavljen leta 2010, takrat je bil prvič tale agregat narejen, ravno tako šasija, tip zadnjega vzmetenja......vse ostalo je pa potem nadgradnja in razvoj tako pri SXu in Versisu točno tale: Popravljeno September 5, 2015. Popravil DAMI34
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se