Skoči na vsebino

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

Objavljeno

Tiste vibracije prihajajo iz gumbov odpreš števc obložiš z eno cevkico in to je to  :OK:

Objavljeno

Ja prov ,to je isto kot bi primerjal agregat od RC8 in moj ki je isti......seveda samo razlika v menjalniku,elektroniki,konjih itd.....čist isti,prav tako je pri Versys 1000  in SX čist isti  :P

In kaj si hotel povedati? Če je agregat v 1190 dober, sem 100% da je dober tudi v 1290, pa čeprav so razlike med njima (v kubikih..pa še kaj), no pri versisu je pa agregat identičen mojemu 1049ccm, s spremenjeno motorno elektroniko za še bolj uporabno sredinsko območje obratov. 6 brzina je pri Versisu še malce daljša za udobno potovanje po AC. Če je agregat že v SXu oziroma Zju dober in pravi mlinček, ne vem zakaj ne bi bil dober tudi v Versisu. Koneckoncev se gre za agregat z zelo lepo linerano in močno krivuljo moči, za udobno vožnjo. Da je taisti agregat vzdržljiv pa vemo in da nima nekih hib tudi vemo. 

Drugače pa pogledaš na youtube in si ustvariš neko svojo sliko in walaaa: lahko daš tako izjavo kot sem jo dal :P

Objavljeno (popravljeno)

In kaj si hotel povedati? Če je agregat v 1190 dober, sem 100% da je dober tudi v 1290, pa čeprav so razlike med njima (v kubikih..pa še kaj), no pri versisu je pa agregat identičen mojemu 1049ccm, s spremenjeno motorno elektroniko za še bolj uporabno sredinsko območje obratov. 6 brzina je pri Versisu še malce daljša za udobno potovanje po AC. Če je agregat že v SXu oziroma Zju dober in pravi mlinček, ne vem zakaj ne bi bil dober tudi v Versisu. Koneckoncev se gre za agregat z zelo lepo linerano in močno krivuljo moči, za udobno vožnjo. Da je taisti agregat vzdržljiv pa vemo in da nima nekih hib tudi vemo. 

Drugače pa pogledaš na youtube in si ustvariš neko svojo sliko in walaaa: lahko daš tako izjavo kot sem jo dal :P

 

Ne. elektronika nima dost s tem. Verzo ima drugačen karakter zarad drugačne glave, ventilov in odmičnih. kompresijo ma 10.3:1, z pa 11,8:1.  Verjetno so drugačni tud bati, gred zna bit težja.... prvega je tud zelo težko gledat napram Zjem....

 

 

Pri motorjih je za šankom zmer use isto. Čist isto. Dokler ne kupiš tega čist istga kosa za un drug čist isti motor....

 

lahko pa posplošujemo dalje in rečemo de so itak usi 4cilindrci čist isti.

Popravljeno . Popravil Cartman
Objavljeno (popravljeno)

Ne. elektronika nima dost s tem. Verzo ima drugačen karakter zarad drugačne glave, ventilov in odmičnih. kompresijo ma 10.3:1, z pa 11,8:1.  Verjetno so drugačni tud bati, gred zna bit težja.... prvega je tud zelo težko gledat napram Zjem....

 

 

Pri motorjih je za šankom zmer use isto. Čist isto. Dokler ne kupiš tega čist istga kosa za un drug čist isti motor....

 

lahko pa posplošujemo dalje in rečemo de so itak usi 4cilindrci čist isti.

bom, pa vpraš Tedybera...on fura versis1000 kakšn je agregat :P

 

ajd, če pademo v številke

Versis1000

ENGINE Engine type Liquid-cooled, 4-stroke In-Line Four

Displacement 1,043 cm3

Bore x stroke 77.0 x 56.0 mm

Compression ratio 10.3:1

Valve/Induction system DOHC, 16 valves

Fuel system Fuel injection: ø38 mm x 4 with oval sub-throttles Ignition

Digital Starting Electric

Lubrication Forced lubrication, wet sump  

 

 

SX ENGINE Engine type Liquid-cooled, 4-stroke In-Line Four

Displacement 1,043 cm3

Bore x stroke 77.0 x 56.0 mm

Compression ratio 11.8:1

Valve/Induction system DOHC, 16 valves

Fuel system Fuel injection: ø38 mm x 4 (Keihin) with oval sub-throttles

Ignition Digital Starting Electric

Lubrication Forced lubrication, wet sump with oil cooler    

 

Torej tako groznih sprememb tudi ni. Predvidevam, da karakter same mašine, o kateri sem govoril, tudi ni tako spremenjen, da ne bi mogel dati mnenja ali pač?

 

Druga bi bila če bi dejal da ima ZX in SX isti motor.

Popravljeno . Popravil DAMI34
Objavljeno

bom, pa vpraš Tedybera...on fura versis1000 kakšn je agregat :P

 

ajd, če pademo v številke

Versis1000

ENGINE Engine type Liquid-cooled, 4-stroke In-Line Four

Displacement 1,043 cm3

Bore x stroke 77.0 x 56.0 mm

Compression ratio 10.3:1

Valve/Induction system DOHC, 16 valves

Fuel system Fuel injection: ø38 mm x 4 with oval sub-throttles Ignition

Digital Starting Electric

Lubrication Forced lubrication, wet sump  

 

 

SX ENGINE Engine type Liquid-cooled, 4-stroke In-Line Four

Displacement 1,043 cm3

Bore x stroke 77.0 x 56.0 mm

Compression ratio 11.8:1

Valve/Induction system DOHC, 16 valves

Fuel system Fuel injection: ø38 mm x 4 (Keihin) with oval sub-throttles

Ignition Digital Starting Electric

Lubrication Forced lubrication, wet sump with oil cooler    

 

Torej tako groznih sprememb tudi ni. Predvidevam, da karakter same mašine, o kateri sem govoril, tudi ni tako spremenjen, da ne bi mogel dati mnenja ali pač?

 

Druga bi bila če bi dejal da ima ZX in SX isti motor.

 

 

Jez sm prepričan de je dobr. Verjetno tudi zelo dober. Ni pa enak. NI. nič drugega nism tel izpostavit.

 

Zdej en dan bom dal verzota na desktop in kupil prašička.....

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

No osnova agregata je enaka, seveda so morali kompresijo in glavo spremenit če so hoteli več moči spodaj.

Objavljeno (popravljeno)

Jez sm prepričan de je dobr. Verjetno tudi zelo dober. Ni pa enak. NI. nič drugega nism tel izpostavit.

 

Zdej en dan bom dal verzota na desktop in kupil prašička.....

ok, popravljam izjavo:

Sm prepričan, da je agregat od Verzota dober in pravi mlinček, saj je osnova enaka kot pri mojemu :D

 

aja, pa še tvojo izjavo popravljam:

Zdej en dan bom dal prašička razbit in kupil verzota.....

Popravljeno . Popravil DAMI34
Objavljeno (popravljeno)

 

 

Zdej en dan bom dal verzota na desktop in kupil prašička.....

Lahko ti mojega slikam...samo povej, kaj za ozadje....v garaži, na dvorišču, po Kmetovo z zadnjim kolesom v potoku, po Damijevo z umetniško dodelavo fotografije....ne morem ga pa po Snecerjevo...spucan kot iz trgovine.  :blink:

Popravljeno . Popravil Tedybear
  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Lahko ti mojega slikam...samo povej, kaj za ozadje....v garaži, na dvorišču, po Kmetovo z zadnjim kolesom v potoku, po Damijevo z umetniško dodelavo fotografije....ne morem ga pa po Snecerjevo...spucan kot iz trgovine.  :blink:

 

 

Nism še čist pripravljen na to khm...specifično estetiko. Morda bom dal najprej na desktop GSko, in bo verzo ispadu ljepotan. 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Nism še čist pripravljen na to khm...specifično estetiko. 

Privajanje na to estetiko zna bit dooolg proces. Moj traja že od maja 2012, pa še ni zaključen.....

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Nevem no, js sm se že navadu in mi je že prov všeč motor. Samo givijev nosilec zadnjega kovčka mi ne paše. Nekdo v tej temi ima SW-Mototechovega kateri njemu ni všeč. Šup za šup?

Objavljeno

...koliko problemov je s temi versysi, stalno aktualna tema. vendar me še vseeno ni zamikal :smoke:

Objavljeno

In kaj si hotel povedati? Če je agregat v 1190 dober, sem 100% da je dober tudi v 1290, pa čeprav so razlike med njima (v kubikih..pa še kaj), no pri versisu je pa agregat identičen mojemu 1049ccm, s spremenjeno motorno elektroniko za še bolj uporabno sredinsko območje obratov. 6 brzina je pri Versisu še malce daljša za udobno potovanje po AC. Če je agregat že v SXu oziroma Zju dober in pravi mlinček, ne vem zakaj ne bi bil dober tudi v Versisu. Koneckoncev se gre za agregat z zelo lepo linerano in močno krivuljo moči, za udobno vožnjo. Da je taisti agregat vzdržljiv pa vemo in da nima nekih hib tudi vemo. 

Drugače pa pogledaš na youtube in si ustvariš neko svojo sliko in walaaa: lahko daš tako izjavo kot sem jo dal :P

Primerjal sem agregat od RC8 SS motorja ki je na moji enduri in je kar nekaj razlik od konjev itd.....kubiki so pa isti samo  za intermezzo ker ne vem kaj si želel povedat in kje si najdel Super Adventurerjevo mašino  ki je spet kar razlike proti mojem,še več navora v nižjih obratih itd 

Imava kao identične agregate ,ti od SX in Versysa jaz pa od RC8 in 1190 toda to so povsem različni agregati kot sem ti že povedal in ti iz teh tvojih diagramov po netu primerjaš te mašine,pojdi se zapeljat z Versysom pa boš videl da je daleč od identičnosti .

Realnost in teorija včasih ne gresta skupaj to sem ti želel povedati že z prvim postem.

Objavljeno

Jez sm prepričan de je dobr. Verjetno tudi zelo dober. Ni pa enak. NI. nič drugega nism tel izpostavit.

 

Zdej en dan bom dal verzota na desktop in kupil prašička.....

Enostavno ne razume,reči mu prov pa je  :P

Objavljeno

 

Pa saj sta tudi namenjena za različni stil vožnje, nekaj razlike pa le morajo naredit.

 

Jaz to vem !

Objavljeno

Jaz to vem !

A si peljal Verzota 1000?

 

Tongue.gif

Objavljeno

Itaq da je vsaj malo drugacen, saj ni iz Z serije.  Z slecen (naked), al pa Zsx oblecen (sportni Z) je se vedno Z

 

Versys je samostojen model in ne izpeljanka Zj-a.  :smoke:

Objavljeno

Ovajkakodakažem........ko  sem kupoval Versysa leta 2012, sem prej prebral kar nekaj testov....in večina zapisov se je začela  nekako v tem stilu: Versysa so skonstruirali tako, da so za osnovo vzeli agregat in osnovne komponente modela ZX1000, okoli katerih so potem gradili naprej. Očitno pa je, da jim je oblika res ostala za  "na konec"....  :grim  :grim  :grim

 

Aja...vsi mate prov... :grim

Objavljeno (popravljeno)

Ovajkakodakažem........ko  sem kupoval Versysa leta 2012, sem prej prebral kar nekaj testov....in večina zapisov se je začela  nekako v tem stilu: Versysa so skonstruirali tako, da so za osnovo vzeli agregat in osnovne komponente modela ZX1000, okoli katerih so potem gradili naprej. Očitno pa je, da jim je oblika res ostala za  "na konec"....  :grim  :grim  :grim

 

Aja...vsi mate prov... :grim

 

ne zx ampak Z1000 (2010)  :D

 

itak jih sam foušija daje.

 

Go VerZys, GO, GO, GO

Popravljeno . Popravil DAMI34
Objavljeno

Kawasaki je edini, ki je v motocikel tega razreda vgradil vrstni štirivaljni motor, in sicer iz turistično-športnega modela Z1000SX.    

 

To so napisali tlele: http://www.(Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com)/moto-testi/primerjalni-test-potovalni-enduro-motocikli-2012/

 

Pa tudi Gustinčič je tako napisal  v Motosi....mam nekje skenirano....                

 

                             

Objavljeno

Ce je pa ON napisal, potem bo pa to 100% drzalo.   :smoke:

Objavljeno

Tudi ON je uvodne misli pri predstavitvi in hitrem testu motorja povzel iz druge roke/predhodnih testov. Predvidevam. 

Objavljeno (popravljeno)

Kawasaki je edini, ki je v motocikel tega razreda vgradil vrstni štirivaljni motor, in sicer iz turistično-športnega modela Z1000SX.    

 

To so napisali tlele: http://www.(Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com)/moto-testi/primerjalni-test-potovalni-enduro-motocikli-2012/

 

Pa tudi Gustinčič je tako napisal  v Motosi....mam nekje skenirano....                

 

                             

Da, samo osnova za SXov motor je pa Z1000 predstavljen leta 2010, takrat je bil prvič tale agregat narejen, ravno tako šasija, tip zadnjega vzmetenja......vse ostalo je pa potem nadgradnja in razvoj tako pri SXu in Versisu

 

točno tale:

 

Popravljeno . Popravil DAMI34

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!